Tere!
Oon n. 12 w tyttö Stadista. Mulla on aaltoilevat, blondit hiukset, vihreenkeltaset silmät ja oon aika laiha - mut täl ei nyt ole väliä.
Eli meidän koulus on Wilma järjestelmä, ja Wilmaan merkitään aina tyylii kaikki kokeet ja poissaolot.
No sain just merkinnän liiasta pälätyksest, ja äiti sano jos viel kerran saan merkinnän nii en pääse esim. Kesäl espanjaan ja mult evätää kuukausirahat ja muutaki kaikkee kivaa...
Oon oottanu espanjanmatkaa tosi kauan, ja en Osaa olla hiljaa. Siks pelkään et saan merkinnän, ja elämästäni tulee yhtä helvettiä.
Plus, mä tunnen itseni yksinäiseks ku oon iskällä. Iskä kohtelee mua vaan kaverina ja on aina töissä. En nää sitä ku joskus harvoin, eikä se anna usein huomionosoitusta.
Joo anteeks et tuhlasitte aikaa lukemalla tän.
Pelkään merkintää...
39
1124
Vastaukset
- nijom
yritä vaa olla hiljaa. khyl Wilma on hito ärsyttävä, kunno rikosrekisteri :)
- <<<<<<<Hååååst
Montako merkintää sulle tulee vuodessa?
- rikoskanisteri
sä et voi tulla espanjaan sul on rikoskanisteri
- kakkapökäleeee
Sit ku vaik pölötät, ni mieti sitä espanjan matkaa :DDDD
- Hehhee11
Wilma, se on...
Meiänki koulus on se kakkasysteemi!!- Lapland,madness
Meillä ei ole wilmaa... Kuulostaa vittumaiselta.
- Ilmari 12v. Sipoosta
Teippaa suusi ilmastointiteipillä, niin ongelma poistuu!
- riksu111111111111111
muistelen pari vuotta sitten kun meidä yks maikka huuteli aina että jos ei toi nortin vetely koulun alueella lopu nii laittelen sulle merkinnän niin täytyy ronskisti huutaa takas että laita Wittu vaikka 2 :D
- metalliturpa
Meilläki oli aika samallaista meininkiä sillo ylä-asteella :D mut meil ei laitettu merkintöjä, meilla annettii suoraa jälki-istuntoo. oli muute iha mukavaa viedä faijalle jälkkä lappu allekirjotettavaksi! jälki-istunnon syy: tupakointi kouluajalla. tuntien määrä 1h. Isäntä repi totaalisesti pelihoususa ekalla kerralla, mutta kun sama toistui monta kertaa, nii isäntä vaa tokas, että: ''istu vaa siel koulus perjantaina neljään! vituttaako? naminami'' sitten siihen vielä muikea, oikein vituttava hymy päälle :)
- huh?
herkät vanhemmat
- pahempaakinon
ei ees paha mul on wilmassa häirintä merkintöjä niin paljon et jouduin rehtorin , erityisopettajan ja psykatrin puheille.
niit tulee joku 2-4päivässä esim "pölöttää koko ajan" "Huutaa tunilla "häiritsee opetusta" tommosta- fuckingirl
Niin varmaan.Täys provo:D i kukaan mitään perkeleen willmamerkintöi pelkää,salee hei porukkas ei päästä sua matkalle:D kuhan vitttu uhkailee,et opettelisit olee kunnol.Mul oli 3vuot sit ysi luokal merkintä joka päivä,millon tupakast,millon koulunpihas kaljottelust,porukat vaan valitti aikasa,ei ne kauan jaksa,aseta sä rajat itelles
- girl
fuckingirl kirjoitti:
Niin varmaan.Täys provo:D i kukaan mitään perkeleen willmamerkintöi pelkää,salee hei porukkas ei päästä sua matkalle:D kuhan vitttu uhkailee,et opettelisit olee kunnol.Mul oli 3vuot sit ysi luokal merkintä joka päivä,millon tupakast,millon koulunpihas kaljottelust,porukat vaan valitti aikasa,ei ne kauan jaksa,aseta sä rajat itelles
voisi olla hyväkin jos jäät espanjan matkasta paitsi, ehkä sitten sinusta tulee vielä kunnon ihminen :D kotiarestiin tuollaiset lissut :P
- 231
meilkii on se mut onneks luokanvalvoja ei ikinä merkitse sinne mitää eikä vanhemmat käy siel hirveesti
- 12v boy
On kyllä omituinen äiti jos yhdestä merkinnästä sekoo. ite oon saanu muutamia merkintöjä eikä vanhemmat edes kysy niistä mitään vaik ne on ne nähny. isästäsi vielä:pyydä isääsi olemaan enemmän kanssasi ja kerro että tunnet itsesi yksinäiseksi.
- kohta 12
Outoo. en ymmärrä äitiäsi. isästä: puhu hänelle mitä tunnet. itse oon täyttämässä 12v mulle on tullu merkintöjö eikä vanhammat sano mitään
- babe-97
Näkisit mun Wilman :D oon haukkunu opettajia horoiks, tapellu, nätlly opettajille kesoo.. Bitch please, sen takii onnki laitokses (:
- 046729
Äitisi tekee ihan oikein. Koulussa OPISKELLAAN, ei pälätetä opettajan päälle. Jos olisit mun lapsi, niin en ees veis sua edes ulkomaille ja saisit viikko/kkrahaa vasta kun täyttäisit 17.. Mitä sillä rahalla sitä ennen tekee, alle 17 vuotiaan kuuluu koulun jälkeen kotiin tai kodin pihalle leikkimään.
- g2wwewgeg
"Alle 17 vuotias kuuluu koulun jälkeen kotiin tai kodin pihalle leikkimään"
Noin kun teet niin lapsesta kasvaa erittäin tasapainoinen ihminen, jolla on paljon ystäviä ja aina iloinen mieli.
- Tytt85
Ei jumalauta teitä kersoja.. Koittakaa nyt jo vähän kasvaa siitä uhmaiästä pois. Ei ne vanhemmat turhaan rajoja laita, eikä opettajat sinne Wilmaan merintöjä tee. Koittavat kasvattaa teistä edes suht järkeviä aikuisia. Tosin eipä näytä onnistuvan. Teidän varassa tulevaisuus? No, onneksi maailmanlopun pitäis kohta jo tulla..
Meillä oli ennen vielä kökömpi järjestelmä koulussa, entisen opettajan aikaan. Meillä oli kolme listaa: pulinalista, läksylista ja unohduslista. Jos sanoit edes yhden sanan ilman opettajan lupaa = merkintä. Vaikka olisit kuinka hyvin aiemmin tehnyt läksysi, unohdat kerran (kaikillehan joskus unohduksia tulee) = merkintä. Sama unohdusten kanssa, yhdenkin kerran jos unohdit jotain hyvin pientäkin (esim. kynän) = merkintä. Ja kaikista kauheinta oli että jos sinulla oli kolme merkintää missä tahansa listassa, se oli automaattisesti tunti jälki-istuntoa. Ei kyselty, ei keskusteltu, opettaja vai sanoi: kolmas merkintä eli jälki-istunto. Eniten ärsytti se, että tämä järjestelmä oli vain ja ainoastaan meidän luokassa, muut luokat saivat unohdella ja pulista ihan rauhassa. Sai aina mennä tunnille tyyliin ***** housussa että olenkohan mä tehnyt kaiken tarpeellisen. Että ei tämäkään nyt ihan reilua ollut.
- wilmaoperseest
tuol aikasemmi oli joku laittanu että "pitää vaa roskisti huutaa että LAITA V ITTU VAIKKA 2" toi o niin perus. yleesä ku tollleen huuti ni ei muute laittani mitää merkintää mutta kerran kirjotti maikka wilmaan juuri nuo sanat ja pisti 2 merkintää :D
- 314h5h4
wilma on perseestä. Isot huomautukset saa laittaa mutta työntäkää pperseeseenne ne "puhui tunnilla" "myöhästyi pari sekunttia" merkinnät.
- Hugs
Wilma on koululaisten oma rikosvitunrekisteri.
- ovela paska
lolz, saan wilmaan joka päivä merkinnän mut mutsi ei tiedä paskaakaa wilmasta :DDD Aina ku on tullu esim vaikka joku lappune missä lukee esim tiesitkö jo wilmasta? Näe milloin lapsesi käyttäytyy väärin... postin kautta tai koulusta heitän roskiin ja sanon et roskis on täynnä, vien roskat ;) Tollee kannattaa tehä vaa... Joutuuha välillä puhutteluun mut en välitä :p
- ehotua22723890433456
kirjotetaan adressi jossa wilma otetaan pois käytöstä, ja sit otetaan kunnon reissuvihot mukaan:)
- 14v Kokkolasta
Annan vinkin.. Pälätä hiljempaa..
Kaverin kans seiskalla saatiin molemmat stipendit englannista (molempien eng. Num8) Puhuttiin vaan ja kun opettaja käveli ohi puhuttiin englanniks.. Voi jeesus mukulat... Ei normaaliinkaan rikosrekisteriin mitään tietoa talletu, jos ei rikoksia tee! Sama koskee wilmaa. Toimikaa niin kuin on ohjeistettu ni ei varmasti tule mitään merkintöjä. Vittu te ootte kyl ihmeellisen yksinkertasia.
- Thewantedd
Wilma on perseestä, näkyy kaikki poissaolot ym. :< tisin oon kiltti lapsonen ja saan harvoin mtn huomautuksii. Monta merkintää sul on sit ollu koska toi matkan perumine kusiste maikkoije ja wilman takii on aika 0_o
Thewantedd kirjoitti:
Wilma on perseestä, näkyy kaikki poissaolot ym. :< tisin oon kiltti lapsonen ja saan harvoin mtn huomautuksii. Monta merkintää sul on sit ollu koska toi matkan perumine kusiste maikkoije ja wilman takii on aika 0_o
No mitäs puhuu tunnilla? Totta helvetissä törttöilyt pitää ylös laittaa ni näkee vanhemmatki mimmosia terroristeja ne joka aamu lähettää kouluun. Kuten sanottu ni nätisti olemalla sinne ei varmasti mitään merkintöjä tule.
- NJIAODHS
Joo, meilläkin on toi, se on ihan sika vittumainen... Onneks omat porukat ei käy sielä hirvee usei...(itellä ainaki 10 merkintää ja nyt odottelen jakson vaihtumista, etä ne tyhjentyis) Kannattaa yrittää olla hiljaa, varsinkin jos on tosi vittumainen opettaja ja oot aikasemminkin häirinny niin se useesti ottaa silmätikuks! :/
- Mörökölli123
Myöhänen Vastaus.
Olet lukemani mukaan Odottanut Espanjan matkaa kovasti. Luultavasti vanhempasi on jo maksanut matkan ja vanhempasi itsekkin tahtovat lämpimään espaanjaan?
Vanhempasi voi toki perua matkan, mutta Uskoisin, että Eivät he sitä helpolla peruuttaisi.
Joo ja tosiaan et tätä viestii varmaan tuu näkemään kun on jo pitkä aika!:)
- asdwerq35345q345q34d
"Oon n. 12 w tyttö Stadista. Mulla on aaltoilevat, blondit hiukset, vihreenkeltaset silmät ja oon aika laiha - mut täl ei nyt ole väliä."
Vaikutat helvetin typerältä kun huomiohuoraat noin vaikka sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa - pölöttäjä
meillki on wilma se on iha...
- poika 15v
Käykää jumalauta vaihtamas vanhempienne wilman salasanat:D itse otin selville niitten salasanat ja vaihdoin:D
- gooner
Mua vituttaa Wilma niin saatanasti.. Mun KA on 9,1.. Sain YHDEN merkinnän läksyjen unohtamisesta, niin eikös koton huudeta ihan täysillä ja uhata että jos yksikin vielä tulee niin goodbye tv ja ps3..
- jhfj
Wilma on siit kiva systeemi et sielt löytää kaikki merkinnät niin pitkältä ajalta ku se on ollu käytös
- helmionpaska
"Helmi" sama systeemi... mulle tuli kerra et 'myöhästyi 3 min.' Ei vittu meinasin sanoo jo sille maikalle että tunge perceecees se merkintä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756