Sivustolla on ulkomaalaisen profiili, esiintyy amerikkalaisena, 56-v miehenä, paikkakunta Keski-Suomi. Profiilin teksti on "hyvä", osaa myös kirjoittaa erittäin miellyttävästi. Esiintyy erittäin luotettavana ja rehellisenä, saa melko helposti ihastumaan itseensä, perustuen kykyynsä kirjoittaa ja luovia vastaanottajan tunnetilan mukaisesti. Kertoo omistavansa firman, perineensä omaisuutta, mutta kuitenkin hakee vain sitä "aitoa" ihmissuhdetta elämänsä seuraavaan vaiheeseen. Jaksaa lämmitellä "uhriansa" melko pitkään ja pohjustaa asiaa hyvin, ennenkuin todellinen syy tulee esiin, eli siis RAHA. Pyytää lähettämään rahaa hyvin loogiselta tuntuvalla tarinalla, koska niinkuin itse ilmaisee, olemme tässä tilanteessa yhdessä. Älkää hyvät naiset lähettäkö tälle miehelle rahojanne, millään tekaistuilla vakuuksilla tai koronmaksu lupauksilla! Kävin kirjeenvaihtoa kyseisen herran kanssa n vajaan kuukauden, ennenkuin tarina huipentui siihen kohtaan, jossa raha tuli kuvaan mukaan. Kieltäydyttyäni lähettämästä rahaa, siihen loppuivat jokapäiväiset viestit ja tunteiden ilmaukset. Profiili oli pois sivustolta jonkin aikaa, kun aloimme kirjoitella, koska hän oli niin ihastunut minuun ja olin hänen elämänsä nainen! On jälleen uusinut profiilinsa, hiukan erilaisella tekstillä kuin aikaisemmin, tällä kertaa ilman kuvaa, mutta täysin tunnistettavasti, koska tekstiä on vain hiukan lisätty. Vihaa mm valehtelijoita ja pettureita, mahtaa olla hirveä itseinho kyseessä :-)
Varo huijaria Treffit-sivustolla
7
288
Vastaukset
- Spede90
höh miksei mua kukaan yritä huijata............
- Varo huijaria
No, ehkä voit kuitenkin olla onnellinen, jos kukaan ei ole yrittänyt huijata. Voin kokemuksesta sanoa, ettei se mitenkään mukavalta tunnu, kun itse lähtee rehelliseltä pohjalta ja huomaakin olleensa vaan yksi osa toisen peliä, jossa pelataan härskisti ihmisen luonnollisella tarpeella, olla se tärkein toiselle!
- Your FRIEND ; )
Onkx se ..se Pekka..hihhih!
- Eric från Porvoo
J#malauta! Jaa, että tällästä peliä. Mä en "vihaa" muutakun, että naista kohdellaan "epäoikeudenmukaisesti" ja "sorretaan" Mä oon vihanen kuin helvetti. Naista pitää kohdella oikeudenmukaisesti ja hyvin. Mistä te olette?.. På Bårgå! Vad! En mä vieläkään oikein usko..
- Pekka Puapää ; )
Pekka..perskeles..hihhih!
- Varo huijaria
Laitoin tuon viestin tänne siksi, että seuraavat "uhrit" toivottavasti osaavat varoa ko tyyppiä. Täytyy myöntää, että on todella taitava, kuvat joita lähettää, sopii hyvin kertomukseensa. On tainnut "varastaa" identiteetin tai photoshopata jonkun kuvia,koska ovat todella autenttisia. Psykologista silmää löytyy, eli on todellinen ammattilainen tällä alalla ja valitettavasti onnistuu varmasti monen kohdalla. Eli naiset, huom, jos mies esittää olevansa melkoisen varakas, tehneensä hyviä "diilejä" joiden ansiosta voi jäädä hiljalleen "nauttimaan" elämänsä toisesta vaiheesta, ei voi olla käteisen rahan puutteessa, sattumalta ja yhtäkkiä!! Hyvät sukupuoleni edustajat, kannattaa käyttää aina myös sitä tervettä järkeä, vaikka kuinka "ihanalta" ko ihminen tuntuisikin!
- välinpitämätön
tännehän ne reppanat satu-sedät pesiytyvät. voi olla lapsi, teini, mies, nainen, kuvalla tai ilman, milloin milläkin profiililla tai nikillä - varsinainen narskun valtakunta. mutta pitäähän narskullakin olla "elämä", ei ole multa pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770