Voi miten koskee

nyyhkyttää

kolmen vuoden seurustelun jälkeen, minut hylättiin, syytä en tiedä..Välimatkaa tosin
400 km. Miten koette etäsuhteet tässä iässä?

31

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

laitahan maarina läntista soimaan tähän väliin...

• ............

hyvin raskaana koin etäsuhteeni lopulta, mielummin yksin kuin et silloin tällöin tapais vähän aikaa...

toivut kyllä, olen kokenut myös mitä sellainen on..

• maskuliini

Minä taas olen helpottunut! Seurusteluni perustui myös etäsuhteeseen, mutta vaikka olimme sopineet sitoutumattomuudesta, ja kaikessa vapaaehtoisuudesta, ripustautui nainen minuun häriten puheluilla kesken kokousten ja soitoilla mihin aikaan tahansa vuorokaudesta!
      Varsinkin niinä viikonloppuina, jolloin olin työmatkoilla, oli kontrollisoitot tiheään. Hotellini piti aina ilmoittaa etukäteen, muuten seurasi kuulusteluja, jotka hän puki tavanomaisen kiinnostuksen muotoon, mutta läpinäkyväksi se muotoutui!
      Rehellisesti sanoen koen helpotusta, ainoa mitä kaipaan on todella maukas kotiruoka jota hän mestarillisesti valmisti.
      Ei kiitos enään!

• Emmää ol kokenu etäsuhret.
      Ennemminki liika läheist suhret,ku ollaan 24/7 yhres.
      Haaveis muuttaisin sen joskus viikoks etäiseks ;)

Muttei se eron suru sihe voi vaikuttaa,oliks kyse etä-vai lähisuhteest.
      Mum miälest.

Tsemppii vaa sul ja pirä lippu korkial.Kyl lähempänäki joku jossain on sunt varte.
      Aurinkoist kevät vaa !

• Pirre*

Tuota, mikähän musta aukko tuossa mamma-vaan kohalla on? :)

P.s. olen samaa mieltä, mutta erokriisiä ei vielä viikosta tule :)

• Emmää mittään erokriisii ol kaivannukka :/
      Tarkotin ,että kovin on tuskasta erota,vaiks olis lähisuhteessaki.
      Ero on useimmiten tuskasta.Viikon ero olis juhlaa,ei tuskaa.
      Ehtis jo kova ikävä tulla.
      Valkasen viäl:Jos kumppaneille tulee ERO ( lopullinen ) niin suru on yhtä kovaa,oli se sit etä- taiks lähisuhde.Mum miälest !

Valkeniks ;)

• Pirre*

Olen samaa mieltä...erot ei ole mukavia -nähty on mutta, yritin hölmö pilailla, eli tässä lähisuhteesta viikon ero ei ole erokriisin väärtti..päivastoin..

Kyllä valkeni..ja ymmärsin, mutta tuli kai joku ymmärrys sykkyrä puolin ja toisin...

P.s. miun koneessani, näytöllä, mamma-vaan kohdalla on vain musta ruutu...sitä kysyin..:)

• RosaLiiin

Ei hassumpi suhde tuo etäsuhde.
      Kun ollaan yhdessä on elo mahottoman mukavaa sillai, melkein juhlaa koko ajan,
      ja kun ollaan omillamme on mukavaa taas sillai. Ihana vapaus.
      Omaa reviiriä osaa arvostaa ja toiselle suo ilman mustasukkaisuutta omat kuvionsa.

Matkustelu on kivampaa yhdessä.
      Kummallakin on oma koti mutta sinne on toisen helppo tulla, ei tarvitse tauluja ruveta siirtelemään, että viihtyisi.
      Yhteiselämässä on parasta tuttuus ja läheisyys välimatkoista huolimatta, samanlainen elämäntilanne ja samanmoiset kiinnostuksen kohteet.
      Raha-asioista tuumailu on sujunut tasapuolisesti kun vuoroin käydään vieraissa.

Etäsuhde sopii minulle hyvin.

Tsemppiä sinulle.

• *

Minulle ei todellakaan sopisi. Haluan toverin arkeen ja juhlaan. Haluan ihmisen rinnalleni, niin hyvässä kuin pahassa.
        Mutta, kukin taaplaa tyylillään.

• 1943

Minulla on pitkä kokemus onnellisesta etäavioliitosta. Se sopi meille. Nyt on meneillään etäseurustelusuhteen lähijakso. Tämäkin on onnellista. Suhteen loppuminen kirpaisee, jos tunnetta on jäljellä. Omalla kohdallani olen havainnut, että kokemus auttaa tässäkin asiassa.

• meeriamanda

Höpön, höpön. Mitä sellaisen perään rutajaa joka on muualle kaivannut? Noin pitkävälimatka jota kutsutaan etäsuhteeksi on yhtä tyhjän kanssa.

Onko vain tunne et nyt minulta puuttuu jotakin? En suostuisi ollenkaan , työjututkaan ei kävisi pidemmäksi aikaa . Toivon et löydät läheltä ihmisen . jota tapailla useammin vaikkette samankaton alle menisikään.

• Reissu-Jussi

Ota yhteyttä,pidän sinusta huolta. Viikon kuluttua et muista seurustelleesi.

• Hih Pirre,no ilmankos :D

Mut tämmöttis sitä syntyy väärinkäsityksii.Näyttääki mustalt aukolt.muttei se se ole.
      Meijän kora siinä.Ku klikkaa kuvan isoks ,ni kyl näät.

Iloist pääsiäist vaa sulle !

• meeriamanda

Soon vale :) mitään koirulia ei avaudu sinun kuvastasi. Kai sitte vaan itellesi.

• leijanna
        meeriamanda kirjoitti:

Soon vale :) mitään koirulia ei avaudu sinun kuvastasi. Kai sitte vaan itellesi.

Josson mustan koirulin likikuva?
        Mustaa vain minäkin näen.
        Eikä ole päässä edes kilolinssejä.

• Pirre*

:)) kiitos samoin, - se siis olikin musta koira pimeässä..:)

• leijanna
        Pirre* kirjoitti:

Minen, raukka, saanut siitä koiran hahmoa millään.
        Liekö se näitä puskalaisuuden puutteita?
        Jospa olikin koiraisuuden musta kirsu?
        Bermudan kolmio?

Tehdas on hieno näytelmä.
        Harmi, että Jaana Järvinen jätti meidät.
        Upea näyttelijä oli hän.

• Huijattu olo:/
        meeriamanda kirjoitti:

Joo mä kopioin sen kuvan Wordille ja suurensin sen niin isoksi kuin voin, eikä tosiaankaan mitään koiraa näkynyt.
        Jotain lievään harmahtavaa oli kuvan sivussa ihan kuin tupakansavua. Meitä on huijattu!:)

• leijanna
        Huijattu olo:/ kirjoitti:

Joo mä kopioin sen kuvan Wordille ja suurensin sen niin isoksi kuin voin, eikä tosiaankaan mitään koiraa näkynyt.
        Jotain lievään harmahtavaa oli kuvan sivussa ihan kuin tupakansavua. Meitä on huijattu!:)

Kyllä! Jotain häkkärää minäkin laidassa olin näkevinäni.

Onkohan ylläpito järjestänyt meille huijatuille terapiaa?
        "Kyllä minä niin mieleni pahoitin."

• ;)
        Pirre* kirjoitti:

Musti yössä?

• Pirre*
        leijanna kirjoitti:

Minen, raukka, saanut siitä koiran hahmoa millään.
        Liekö se näitä puskalaisuuden puutteita?
        Jospa olikin koiraisuuden musta kirsu?
        Bermudan kolmio?

Tehdas on hieno näytelmä.
        Harmi, että Jaana Järvinen jätti meidät.
        Upea näyttelijä oli hän.

No eihän se musta mustassa yössä näykkään...he..

P.s. elä nyt vaan mamma-vaan pahastu tästä suunsoitostani..ihan nätti koira :)

• etäsuhteet sopivat jos ne sopivat molemmille. Minulle käy kyllä mutta olen tyytyväinen ihan tähän yksineloonkin ja sitä myöten kai jo toivottoman kranttu. Netistä en viitsisi etsiä ollenkaan.

• ♥ nainen ihanainen ♥

@yohuuhkaja

♥ ♥

ei se etsimällä löydykään se oikea

tässä mä oon

suukkoja nokkaasi ja halaan siipesi suppuun

Ps. muistathan vanhan yhä paikkansa pitävän sanonnan: Jos ei ole pääsiäisenä päätä kainalossa, niin ei ole mikkelinäkään ;-)

• ♥ nainen ihanainen ♥

@yohuuhkaja

• ♥ nainen ihanainen ♥ kirjoitti:

@yohuuhkaja

Omaa tulkintaasi. Uskalluksesta ei ole kysymys, vaan siitä että jos haluan seuraa, tiedän kyllä mistä sitä yritän löytää. Tarkka paikka on tiedossa, joten olet valitettavasti myöhässä...

• ♥ nainen ihanainen ♥
        yohuuhkaja kirjoitti:

Omaa tulkintaasi. Uskalluksesta ei ole kysymys, vaan siitä että jos haluan seuraa, tiedän kyllä mistä sitä yritän löytää. Tarkka paikka on tiedossa, joten olet valitettavasti myöhässä...

@yohuuhkaja

• ♥ nainen ihanainen ♥ kirjoitti:

@yohuuhkaja

Aina on toivoa, mutta nimeni ei ole Toivo.

• Anceliiiii,tul appuun Ancelii !
      Kerro ja torista,että kyl siin kuvas meijän koira on.Beessi koira.
      Emmää sil mittään voi,että tost pikku kuvast tuli noin musta.
      Vaihran eräänä pvänä kuvan !

• Pirre*

:)) no elähän nyt, kylme uskotaan, uskotaan me...ihan varmasti on nätti koira :) ja kiltti ja muutenkin ihana :)

• Pirre* kirjoitti:

:)) no elähän nyt, kylme uskotaan, uskotaan me...ihan varmasti on nätti koira :) ja kiltti ja muutenkin ihana :)

Moi Pirre !
        Eiks vaa kuva muutukki ? Eikä noi sunka posket noin mustat oikiast ole ;)
        Jaajuu,täs ei olekka oikia nimikä,ilmankos tommonen kuva,eikä nätti perhonen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      80
      1896
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1758
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      357
      1617
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1443
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1320
    6. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1310
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      69
      1227
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      63
      1169
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1077
    10. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1045
    Aihe