Minulle on määrätty Rivatril 0.5mg 1-2 tablettia 1-3 kertaa päivässä paniikkiahdistukseen. Kun otan yhden, en tunne olossa ero, sama juttu puolentoista ja 1 3/4 tabletin kanssa.
Mutta kun otan 2 tablettia kerralla läheiseni sanovat, että vaikutan humalaiselle. Puhe kuulemma sammaltaa ja myös silmät ovat vain puoliksi auki. En kyllä horju tai käyttäydy/liikehdi muuten humalaisesti.
Omasta mielestäni käyttäydyn täysin normaalisti, lukuunottamatta että minusta tulee itsevarmempi ja itsetuntoni parenee. En ahdistu niin paljon lähteä ihmisten ilmoille.
Avomieheni sanoo, että otan lääkettä liikaa jos otan 2x0.5mg kolmesti päivässä ja että hän ei kestä katsoa minua koska vaikutan kuin olisin muka koko aika humalassa. Minulla oli ennen tätä ahdistukseen Opamox, joka toimi hetken mutta lopulta toleranssi niihin vain olisi noussut liian isoihin annoksiin.
Pitäisikö minun alentaa annostusta, jolloin en tunne lääkkeen vaikutuksia vai jatkanko resptin maksimiannoksella ja tasaantuvatko nämä alun "humalaoireet" kuinkakin nopeasti? Olen käyttänyt lääkettä nyt tämän vuoden maaliskuun puolivälistä saakka eli en pitkään. Auttakaa pikaisesti!!
Rivatrilin sivu-ja alkuoireet
3
289
Vastaukset
- kleba
Oleellisinta on saatko apua lääkkeestäsi .Jos selvästi auttaa jatka sanoi kuka mitä tahansa.Jos epäilyttää,kysy lääkäriltä !! Varmaan annosta voi säätää jos siihen tarvetta.Älä omin päin kokeile,tärkeintä on SINUN vointisi ja jaksamisesi arjessa.
Eli yhteyttä lääkäriin jos et ole saanut kunnollisia ohjeita tms. - ittram
ittram.
Käytän 2mg neljästi päiväsä rivatrilia siis.
Miten saisin sen vähenettyä 2mg kahdesti päivässä en halua vieroitusoireta.
Vastatka joku joka tietä.- AHDISTUNUT2
Olisiko täällä kellään yhtään ylimääräisiä rauhoittavia..voisin ostaa.
Itselläni on opamox,mutta olo niin ahdistunut etteivät ihan riitä siihen kun saan apteekista lisää:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648