Eli, tykkään yhdestä meidän luokkalaisesta pojasta ihan tosi paljon.
Sitten mä en oikeen tiedä, että miten mä voisin kertoa sille mun tunteista sitä kohtaan, koska oon melko ujo, ja se poika on vähän mua rohkeempi.
Ja sitä paitsi mä en ees oo varma pitääkö se musta, koska aina välillä se näyttää pitävän, mut sit taas vähän ajan päästä se on sellanen että se ei tykkäiskään musta.
Ja tosta mä oonkin vähän pihalla et mitä sen päässä oikee pyörii?!
Mitä mä voisin tehdä, ollaan siis samalla luokalla koulussa ja aika paljon on samoja tuntejakin, et periaatteessa mulla olis mahdollisuuksia puhuu sille, mut siinä on aina joku kolmas pyörä mukana. Joko mun tai sit sen pojan kaveri tai jotain muuta...
No jos nyt kuvitellaan, että mä olisin kertonut sille mun tunteista, niin entä jos se ei tykkäiskään musta, vaan naurais mulle..? Se olis niin noloa ja sitten must varmaan tuntuis, että mä en uskalla enää mennä kouluun, koska sen jälkeen se olis taatusti kertonu sen kaikille kavereille, ja sit koko koulu sais tietää.
No mitä mä teen kun nään sen ens kerralla??!
Vaikeuksia rakkaudessa...
4
75
Vastaukset
- 09876543211234567890
minä kyllä kertoisin tunteistani. minä kerooin itse ja sain pakit... ei siiä mitään ja nyt olemme hyviä kavereita eikä hän minulle nauranut.
- ™™™™™™™¢Poju®©™™™™™™™™™™
minullakin on sama ongelma, ja olen poika. Millä luokalla muten olet?
Jos kerrot tunteistasi hänelle ja saat pakit ja hän kertoo asiasta koko koululle niin saatpahan selville että hän on idiootti ja suhteenne ei varmaan olisi edes ollut kovin hyvä. Tämä on win-win tilanne elikkä kerro vaan.
- ruusu__4
Kiitti vinkeistä, mut täytyy nyt vielä vähän miettiä ja kattoo, että miten tää poika käyttäytyy nyt lähiaikoina mua kohtaan.
No en nyt luokkaa viitti sanoa, mutta ylä-asteella olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760