Oon yrittänyt kaikkee mut miten saan yhe tooosi söpön 17 vuotiaan pojan kiinnostuu millasii vaatteet mun pitää käyttää tai jotai et se kiinnostuu musta ( en tiiä onko homo/hetero ) tietääkö kukaa?
Miten saa jätkän kiinnostumaan
3
297
Vastaukset
- Auttavainen persoona
Älä ainakaan esitä mitään, mitä et ole. Ole vain reilusti oma itsesti, koska luonne ratkaisee loppupelissä kaiken ja sillä ulkoisella habituksella ei ole loppupeleissä oikeasti paljonkaan merkitystä. Totta on se, että ihminen kiinnostuu ensin ulkonäöstä ja sitten vasta persoonasta.
Oletteko edes jutelleet?
Jos olette, siinä tapauksessa voit vaivihkaa alkaa ottamaan asioista selvää rennosti keskustelun lomassa.
Mitään ei tapahdu, jos sinä vain pukeudut ja jäät odottamaan mahdollisen kiinnostuksen heräämistä. On luotava sosiaalinen kontakti ihmiseen eli pääset juttusille. - :-(
Itte en ainakaan uskalla mennä juttelemaan jos toinen on viimeisen päälle laittanu parasta ylle, varsinkaan jos sillä kokoajan soi puhelin tai näpyttelee viestejä.
Eli nypityt kulmat, 200e fledat ja hienot vaatteet saa mut tuntemaan oloni köyhäksi, rumaksi ja tylsäksi. Enkä uskaltaisi ehdottaakaan mitään kun sitten tulee paineet ja odotukset että mun pitäis olla samanlainen.
Mut sillai se menee että kaks ujoa on vaikea saada yhteen. Pitäis olla joku yhteinen kaveri. - Boy 16
Ei vittu mul on siis toi iha sama juttu mut meil ei oo mitää yhteisiin kavereita. Hienot vaatteet ja kaikkee... On mulla rahaa mutta ei vaa oo aikaa ostaa koskaa niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637