Menettäisin kuitenkin

jos saisin

Olet niin kaunis ja menevä tapaus, että en sua saisi täällä kuitenkaan pidettyä minään kotihiirenä, joku sut kuitenkin nappais multa, joku komeampi ja varakkaampi.En voi edes haaveilla sellaisesta, että sinut saisin.

29

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainhänet

Haluaisin vain hänet... Yhden tietyn vain....

• The loving story

Vooii sellainen vanhanajan romanssii

• foreveryours..

Jep sellainen ikuisesti sinun - love story... :)

• saisit

Jos vain rakkautta minuun tuhlaisit...

• *

Älä yritä keksiä minusta jotain vikaa voidaksesi valita mielisairaan, epäsuositun ja lihavan naisen. Vihaan nettileikkejäsi, nyt ja aina.

• roikkuuko

Ai sinäkö olet joku kaunis ja menevä tapaus? Vaikutat palstan tämänhetkiseltä ykköskoomikolta 'nettileikkijäsi' epätoivoisessa harha-ammunnassa.

• yks ämmä

Tuo sopisi minun ainakin olen lihava ja roikkuu :) Mutta olen romanttinen vaikkakin vanha ja mieleltäni kyllä kuulemma aivan terve.Ka kun en kelpoo kellekkään.Mutta ei se mitään.Ei viitsi miestäkään kiusaksi ottaa jos siitä on vain ongelmia.

• jos olisin

kotihiiri enpähä olisi kiusanasi pyörinyt,
      ah mistä olisitkaan jäänyt paitsi.
      Olis muuten aika hauska todiste kenelle kuulun.

• Oletko varma

Kukaan ketään nappaa. Eiköhän ne ihmisten väliset tunteet ole, jotka pitävät ihmiset sitoutuneena toisiinsa. Ei siihen silloin kukaan väliin pääse eikä tule. Ei tunteet ja ihmiset ole mitään kertakäyttötavaraa. Ainahan voi mennä sitten vaikka yhdessä ja ehkä menemis halutkin vähenee, kun turha levottomuus jää pois. Pitää vaan uskaltaa. Ja mistä tiedät ettet voi saada :)

• -sivusta-

Moniko liitto/suhde kestää kauemmin kuin 5 vuotta? Lapset ovat heittopusseja kodista toiseen. Millään ole mitään väliä, jos itsellä on parempaa tiedossa.

• keskenkasvuiset
        -sivusta- kirjoitti:

Moniko liitto/suhde kestää kauemmin kuin 5 vuotta? Lapset ovat heittopusseja kodista toiseen. Millään ole mitään väliä, jos itsellä on parempaa tiedossa.

Aika epärealistinen ja negatiivinen näkökanta suhteisiin sinulla. Järkevät ja ajattelevat empaattiset kypsät ihmiset tietävät mitä haluavat ja ottavat vastuun tekemisistään eivätkä elä kuin pellossa kasvaneet. Valitettavasti tänä päivänä yhä enemmän on näitä tuuliviirejä, jotka tekevät ensin kersoja, haluavat suurelliset häät, talon, auton ja kotieläimet, mutta eivät jaksa rakastaa kuin itseään ja sitten haluavat erota ja olla taas tyrkyllä.

• ehkäpä sittenkin

Höpö höpö nyt, tiedän kyllä ettet kotihiirtä edes halua. Sinulla on vintti täynnä niitä hiiriä jo ennestään. Nostan itsetuntoasi ____ noin -------nousihan se.

• just for u

Joskus komea ja varakas mies voi olla täysi kusipää. Älä anna tuollaisten asioiden painaa mieltä,olet ihana omana itsenäsi :)

• arpa heitetty

En ole koskaan rahan perään kiitäjä ja komeuden metsästäjä. Ja oikeasti minä olen aikamoinen kotihiiri, en toki harmaa vaan värikäs kuten on persoonanikin.Haaveet ottaa ja toteutuu toisinaan, toivottavasti nytkin.

• tuli mieleeni

milloin arvonta suoritetaan?

• Höh... :P
        tuli mieleeni kirjoitti:

milloin arvonta suoritetaan?

Ai työkoneiden arvonta? ;)

• sukset jalassa

Aloittajalla on heikko itsetunto ja pinnallinen maailmankatsomus. Luultavasti ikuinen lapsenomainen romattinen teinimäinen ajattelumaailma johon on jumittunut. Aloittaja ei ole päässyt kasvamaan ihmisuhteissaan terveellä tavalla ja hänestä on kasvanut epävarma pelokas ihminen.

• arpa pyörii.........

Toivottavasti tänään. Onhan tänään onnenpäiväni.

• taikauskoista

Mistä tiedät, että on onnenpäiväsi? Illalla voit olla vaikka kuollut tai vakavasti sairas tai rakkaasi hylkäämä.

• Syödäkään ei kannata

kun kuitenkin kohta on taas nälkä.

Älkää hyvät rakkaat ihmiset elämää pelätkö, ei mitään saa jos ei uskalla :)

• lisää karrikoiden

syntyäkään ei kannata, kun kuitenkin kuolee pois.

eli eiköhän tärkeintä ole, mitä siinä välissä tapahtuu.

• en ole kaunis

Ihana päivä ,jos elämässä voisi valita ,valitsisin sinut ap

• kaksoisolento

kiva

• 15

Taikauskoisesti tarkistamalla horoskooppisi ja ennustamalla tarot korteistako on rohkeutta ja uskaliasta? Ihmettelen mitä tälläiset ihmiset ajattelevat, jotka lukevat horoskooppeja ja ennusmerkkejä näkevät kaikessa ja uskovat uniensa tuovan heille sanomaa. Ihminen on pelkuri, jos hänen täytyy turvautua oman järkensä sijaan huuhaalle ja miettiä joka ainoata ihmistä mihin horoskooppimerkkiin hän kuuluu ja sopiiko hän yhteen oman horoskooppimerkin kanssa. Minä en huolisi aloittajaa mistään hinnasta, en jaksaisi noin epävarmaa ihmistä, jota saisi kannatella ja jota saisi olla jatkuvasti vakuuttelemassa huh!

• arpa pyörii.........

Olen positiivinen ihminen. Ja joka päivä, kun herään tunnen, että olen onnekas ja tulee hyvä päivä. Ei siihen mitään taikauskoista huuhaata tarvita.

• Ikävä viesti oli

Sä jotenkin tuomitset nyt hänet ilman todisteita ja tietoa. Semmonen kuva mulle tosta tuli. Älä ajattele koskaan toisen puolesta vaan anna hänen itse tehdä omat päätöksensä.

• olet oikeassa

Et sä sitä pitkänhuiskeaa vaaleaa blondia saa koskaan,se,kun kerran kävelee kylän läpi minihameessaan ja heilauttaa kutrejaan toiselta olalta toiselle,niin pojat juoksee sen perässä :))

• ikuinen optimisti

Aloittajalla tuntuu nyt olevan semmoinen pidä tunkkis -asenne.

Vaihdapa asennetta, jotain voi tapahtuakin :)!

• nimetönnä

No tuski mitään tuliskaan jos sun asenne on nyt jo tollanen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe