http://spiritlessons.com/documents/Pictures_from_the_PIT/Finnish_Pictures_from_the_PIT.pdf
Katsokaa Maalaukset
4
100
Vastaukset
- 17+9
Ei mitenkään erityisen hienoja. Sitäpaitsi jeesus sanoi "keskittykää minuuteen" eikä "keskittykää tähän jeesus-nimiseen ukkeliin". Omasta sisimmästä sitä vasta jänniä juttuja löytää...
Tässä paljon kiinnostavampia kuvia (kolmas kuvakokoelma ylhäältä): http://www.irmelihuhtala.com/#/003_romanit/0- 20+2
http://www.ruusulampi.fi/posts/00033-romanikuvat/ tässä linkissä on noita kuvia enemmän mutta mulla ainakin sivun latautuminen kesti viisi minuuttia että onnea yritykseen
- Snadi tallaaja
Oletko koskaan ollut rakastunut?
Iloisesti hullaantunut, hieman sokea, leijunut jalat irti maasta.
Millään muulla ei ole ollut merkitystä, kuin sillä että saat olla rakkaasi lähellä. Hengittää samaan tahtiin, haluta samoja asioita, unelmoida samoja unelmia ja muuttua osittain toisen kaltaiseksi. Jalkasi olivat kevyet, kun halusit ilahduttaa toista. Mikään työ ei silloin ollut liian suuri tai vaativa. Jaksoit kuunnella toisen jutustelua aamuun asti. Miten ihmeellisiä sanoja!
Sitten teet virheen, yhden ainoan pienen virheen. Ja olet menettänyt sen jota rakastit. Anteeksi ei anneta, uusintaa ei voi ottaa. Kaatunutta velliä et kannuun saa.
En usko helvettiin, jossa madot pitävät ihmisruumista kotinaan ja liekit lyövät. Suurin tuska helvetissä on se, että menetit täydellisen rakkauden. Valitsit väärin. Helvetissä tajuat, mitä suurin Rakkaus merkitsee. Rakkaus jota kutsutaan Jumalaksi. Kipu tulee tästä. - tadi snallaaja
Jumala on rakkaus ja rakkaus on jumala. Rakkaus ei koskaan hylkää ketään lopullisesti. Rakkaus on kuolemaa vahvempi eikä voi kadota. Lopulta kaikki on tallessa aika-avaruuskudoksessa joka on itse luoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee673056Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."231929Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481464Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.851456Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231040En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 97958
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin68944