Ilman lääkkeitä pääsiäisen tienoilla

Pitkäaikaissairaslap

Mitä olen jaksanut tehdä?
- En juuri mitään. PEF, siinä 400, mutta olen tosiaan ollut jo useamman vuorokauden.
- Unohditko jotenkin, ettei sinulla ole kolmiulotteisia ympäristöjä tarjota? No, se taas kun se olisi ehkä parempi testosteroni-tasolta. Mä olen ollut siis ilman Seretide Diskusta perjantaista lähtien. Sellaiseen toimintaan, kuin sukupuolen määritteleminen saa kuka tahansa osallistua. Voit muuten esim. tukehtua esim. kirkolliseen perheeseen, valton kirkkoon kuuluvana. Ihan vain tällaisen genetiivi-perusteisen assosiaatio-organisaatio-ajattelun perusteella, joka koskee meidän kaikkien yhteistä hyvinvointia.
- 'Siis nimimerkki ei mahdu.
Sairastan siis sairauttani albinismin, suomenkielen ja kyseenalaistavan keskustelumenetelmän, ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenin perusteella.
"Kaikki kaupungin kadut ja suorat." Et varmaankaan saa etsiä enää feminiinisiä ja maskuliinisiä eleitä, joiden kautta inhimillisyytesi, empatiasi ja loogisuutesi suoriutuisi. Buddhalaisuus, Zen-buddhismi korostaa, ettet saa luoda, ettei sinun kannata luoda ympäristöösi mitään erikoista, ympäristöstä mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Pieni varoituksen sana. Psykiatria kykenee vain tekemään ja aíheuttamaan pyöreäpäisyyttä. Miten se vaikuttaa elämääsi? Itse pidän sitä Suomen mielenterveysseuran, Mielenterveydenkeskus-liiton aiheuttamana paraabelia kuvaavana jatkuvana ohjailu-eleistönä, joka perustuu suomenkielisiin sanontoihin. Se perustuu esimerkiksi mitalijärjestelmään ja kirkkoomme siimoituksesta, mielikuvitus-perusteisesta ohjelmallisesta kirkko-mystiikkaan tutustumisesta, joka voi kuulua esim. väestönsuojelu-työhön. Tällaisen siimotuksen saa kolehdista, voit vihkiytyä mielikuvitusperusteisesti ympäristössä näkemääsi ihmiseen, johon olet lapsena ihastunut. Nämä ovat siis lapsen mielikuvitusleikkejä, ympäristöstä ja kirkosta esim. valtion kirkossa työskentelevien ihmisten perheissä, kuten esim. diakonit, jotka voivat olla jo eläkeikäisiä. Etova inho, jota hän esittää ei ole suoranaista väkivaltaa. Etova inho kuuluu paraabeliin ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeenistä, jota huomioi erityisesti ympyröitynä, ympyröiden hektisyys, renkaiden tavoin, joka pyörii ilmassa, kuten vyötteet. Ne kuvastavat kieltoa, rajoitusta ei, ettet saisi olla euforiassa.
- Oletko suorittanut tämän?
Etova inho ja pyöreäpäisyys, kuten ulkonäköpiirre-vammat voivat yhdessä ainakin häiritä sukupuolenmääräytymistä. Ei koskaan sen määrittelyä, koska sen on aikoja jo sitten määritellyt mm. harhat, kehosta ja tästä -hallusinogeenistä.

Jatkuva paraabeli taas ei ole suotava tila. Se johtuu ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioista, kuten frustraatiosta. Se on ilmeisesti kielellinen ja kulttuurinen ominaisuus. Ikä, näkö, koko ja sisin-skitosfrenioihin liittyvä ja avioliittoa kuvaava empatia inho, ei ole sama asia.
-Uutuutena myös uudenvuoden tienoilla voit voida paremmin astmastasi. Aivan kuten voin nytkin, pääsiäisen kolkutellessa ovella. Ja ilman ollessa juuri paljastunut katupölyineen. Aurinko paistaa ja elän allergia-lääkkeiden varassa.
-Haistatteletko ihmisille sukupuolenmääräytymisellä ilman inhimillisyyttä, empatiaa ja loogisuutta? Jotka kulkevat aina tällä tavalla siististi, kuten lasten pitkäaikais-sairauden hoito, feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
- Sitten lopetatte sen mun köyhänä esittämisen. Miten se poikkeaa omasta esiintymisestänne?

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesallev.nytSinde

      Hieman ajoissa vuoteen 1999... Nyt on virallisesti vuosi 1982, juuri tänään
      Ryhmä.... (älä lue, lukeminen ehdottomasti kielletty, jos et tätä ryhmää)











      Suostun yleensä pakkohoitoon erottelukyvyn tukemattomuudesta.
      - En saa osallistuakaan tähän toimintaan.
      -Ai, miten poliisilääkäri aviomieheni tässä suoriutuu, ota huomioon leikki-avioliitto, mielikuvitus-perusteinen toimi, empatia-inho ja sen toiminnallinen osoittaminen.
      Jos et pysty itse määrittelemään kasvoistasi, kasvohermoista ja kasvohermoarvista, kaikki vapaasti käytettävissä, voin itse määritellä tai jos et jostakin muusta syystä halua.
      - Tällaiseen ei saa myöskään painostaa fyysiseen ja psyykkiseen kidutukseen liittyvän absurdin-heijaste-siimoituksen takia.
      - Niin, nähtyäni arvet.
      - Koska mun tulee ne nähdä.

      Laitoit sä viime vuonna, mutta ei ollut ympäristöä. Kolmiulotteista feminiinisiin ja maskuliinisiin eleisiin inhimillisyydellä, empatialla ja loogisuudella perustuvaa ympräsitöä. Esim. jäähtyminen, empatia-inho, six-pack, kuten loogisuus, ulkonäkö ja kauneus, inhimillisyydellä ja euforiatta, kuten laki mm. valtiosta, demokratiasta ja sukupuolesta ja neurologiasta, erityisesti neurobiologian fokusaatio vaatii .
      -Mulle on osoitettu tämä väärin sairaalana.
      Missään sairaalassa ei hyväksytä yksityisyydensuojan loukkauksia. Näin on koska seurakunnat tarvitsevat usein sairaalaa käyttöönsä, mm. väestönsuojelun takia, ja he eivät hyväksy seksuaalista väkivaltaa.
      - Entä verkosto- ja verkkoperusteinen sukupuolen kehittäminen. Esim. väärin ollut armeija, kieltoihin ja rajoitteisiin, suoranaisiin rajoituksiin perustuen.
      -Jaa, sitä laitetaan empatia-inholla tästä kolehdista.
      - Mitä sää riehut mulle taas? Jark. Pel.
      .- Mitä sää riehut mulle taas?, kysyin nopeasti.
      Mikä nyt on vikana??
      -Äytön vihamielisyys, aggressiot, tunneperusteinen itkuisuus, masennus, väkivaltaisuus ja vaarallisuus, painostaminen tunteikkuudella, tunteikkaasti, vaatimus täydellisistä hermoradoista.
      - Tarkoittanet modernia enkelin äänet?
      On jonkin verran...
      - Siihen liitetään se heinähäkki vielä, joka kuvastaa Pythagoraan lausetta, sellainen korkea kolmio, johon paaleja laitetaan moneen eri tasoon, puusta valmistettu kolmio, nauloilla, törröttävillä: "Kumpi painaa enemmän kymmenen kiloa höyheniä vai kymmenen kiloa nauloja."

      -Mikä tämä toimi tämä hallusinogeeni on ilmiselvästi teiltä?
      - EI kuulu sulle, jos olet lapsi.
      - Ei kuulu sulle, jos olet aikuinen ja niin huonossa kunnossa, ettet pysty tähän ystävällismieliseen, apuun, työhön.
      - Joka esteettisesti steriilein velvoittein koskee myös minua, kuten aivan jokaista sukupuolellani olevaa naista. Näin määrittelee sosiaali- ja terveydenhuoltolainsäädäntö euforiasta.
      -Nyt tämä heinä-laveri on purettu. Kuinka voin jatkaa elämääni? Se oli mielenkiintoinen ja amorinkaarellinen, osa ja peruste koko kulttuurimaisemalle. Olethan jo kokeillut äitiyttäisi tällaisesta kulttuurimaisemasta ja tällaisesta välineistöstä, joka on kuin Gandhien välineistö, mutta *seminologiattomampi ja siksi laillisempi. Ilman eläimiin sekaantumista....
      - Voi poistaa, luettuaan....
      - Myönnän heinä-häkistä nyt hallusinogeenejä.

    • Ihmiskunta Sinde

      Sitten jouduin luovuttamaan. Sain jo kiiras-torstaina, alkuillasta, tai myöhään iltapäivällä astmakohtauksen. Ihan samanlaisen, mitä esim. pakokaasut joskus aiheuttavat. Mulla ei ollut mitään tarpeita siihen, ei teräviä (viinaa), ei punaviiniä, ei hunajaa (toimii huonosti), ei suuria määriä yrtti-teetä, ja astmakohtaus pääsi näin pahenemaan, mutta meni ohitse, kun otin ihan tavallisia lääkkeitä. Ne ovat jotain jo hieman vanhoja reseptilääkkeitä. En tosiaan osta lisää, vaikka ne loppuisivatkin. Ei, ei mun tarvitse hyväksyä sellaista, että joku pyörätuolipotilas saisi hemmotteluunsa, ja muutenkin ihan liian koviin vaatimuksiinsa, a. luvan puhua, b. aiheuttaa astmakohtauksen. Ei, ei mua tosiaan kiinnosta sellainen mun nimeenliittyvä magian ja henkiparannuksen kokemis-mahdollisuuskaan, jossa esim. kolarissa ollut halvaus-potilas parantuisi sekunneissa. Kokisi, jossain lahkoissa, tai muissa eristetyissä uskonnollisissa ryhmissä, tällaista havahduttavaa, ja herättävää Jumalan ja ihmisten yhteistä rakkautta. Mitä nämä ryhmät olivatkaan? Eivät Hohendahleja, kuten meillä päin suomenruotsalaisia, joitakin ryhmiä kuten itseäni kutsutaan, vaan Amisheja, mustine pukuineen, askeettisine ja historiallisine toimitapoineen ja mustine hattuineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe