tämä on varmaan satoja kertoja ollut täällä, mutta tarvitsen vinkkejä, mielellään sellasia mitkä eivät ole liian päällekäyviä kuitenkaan muttei jää mitään epäselväksi.
Ja mitä siitä eteenpäin, olen ihan käsi näissä jutuissa näköjään. Olen yrittänyt mutta toinen ei edes huomaa mitään!
Miten näytät ihastuken kohteelle että olet kiinnostunut?
13
547
Vastaukset
- seksikonsultti2
näytä sille sopivassa paikassa tissit! Näinhän Monica Lewinskikin teki Bill Clintonille. Ja hyvin jekkasi :)
- vähän huono vinkki
Jo näytän ne sille sopivasa paikassa juoksee karkuun 100 km tunnissa. =D
- ...
Mitääh..? Eiks se ollukkaan se sikari.? Well, I did not have...
- seksikonsultti2
no ei se alkanut sikarilla, ajattele nyt vähän. Tissien näyttö oli kevyttä flirttiä aluksi... näytti myös muistaakseni sukkanauhojaan tms.
- ...
hmm..Mites päästä kevyestä flirtistä eteenpäin..? Kas siinä vasta pulma..
- ossoo kirjottaa
Niin on, vaikka saiskin näytettyä että on nyt kiinnostusta niin mitä sitten? Yritän omalle kohdalle ajattella että jos joku josta EN OLIS kiinnostunut pyytää kahville, sanosin varmaan että on hirveä kiire, tai tulis mieleen että miksi. on nimittäin miehet pyytäneet. Olen ollut kiireinen, tekosyynä.
joku nainen pyytäis niin pitää miettiä onkse hetero vai lepakko..no okei voihan siitäkin ottaa selvää..siis oikeasti miten olette itskeneet naisia? - --------------------
huvittasko sua flirttailla vakavasti? :) tällänen kysymys yleensä naurattaa, mutta tajuaa kuitenkin mistä on kyse.
- ...
Siinä vaiheessa kun toinen pyytää kahville, siis nainen, niin kyllä mun mielestä siinä vaiheessa tajuaa, että onkko se niin kuin trefikutsu siinä mielessä vai ihan muuten vaan.
Itselläni naiset ovat pyytäneet ulos, heterot,siis entiset työkaverit, ja kyllä olen jotenkin tajunnut heti, että se on vaan niin kuin kaverimielessä. Toki tätä helpottaa se, että tiedän tasan tarkkaan, että he ovat heteroita eikä siinä sen kummempaa. Entiset työkaverit, siis miehet, ovat pyytäneet myös ulos, mutta olen huomannut heti, että siinä on jotain muutakin ja olen kieltäytynyt.
Joskus pyysin naista kahville ja hän tajusi heti mistä on kysymys, toki tätä helpotti suuresti, että tunsimme jo etukäteen hyvin. Tosin pakit tulivatkin sen jälk. Eli toisesta ei sitten kahvittelun jälk. kuulunut mtn.
Nyt mietin, miten oikein kehtaisin pyytää naista ulos sillä tavalla tyylikkäästi, mutta niin että hän tajuaa, että olen sillä tavalla liikenteessä. En haluaisi olla kovin kliseinen enkä tahditon, vaan luonnollinen oma itseni. Jotenkin se olisi vaan niin helpompaa jos olisi hetero eikä lesbo...- antaako ymmärtää
Samoja minäkin mietin. Sit mietin sitäkin, että jos toinen (nainen siis) tietää, mikä olen naisiani ja silti vastaa kutsuihini myönteisesti, niin tarkoittaako se jotain.. Hänestä en tiedä.. en tosiaankaan tiedä. Miten tällaisiin tilanteisiin pitäis suhtautua?
- ....................
Yks mitä olen käyttänyt itse joskus että on vähän tylsää haluatko lähteä kahville, ja siellä sitten pikkuhiljaa jotain vihjeitä omasta kiinnostuksesta. nopeasti selviää onko se toinen kiinnostunut. jos ei ole, siitä voi lähteä niinkuin oli tullutkin.
- seksikonsultti2
... teepaita voi hienovaraisesti vihjata ajatuksistasi, esim. teksti: "Olen puutteessa!" tai "Haku päällä!" tai "Joku pitää saada, viilis on sellanen!" On aikas hienovarasta ja urpaania ;)
- Betonirauta
Heterot ei kyllä tosiaan tajua useinkaan l-viestejä jos ei suoraan sano olevansa l vaan lähtevät kaffille mm. kiltteyttään / sosiaalisuuttaan. Joten turha kuvitella kummoisia ennen juttelua, sittenpä tulee pakit tai ei. Mun mielestä on kyllä yleensä helppo havaita, onko toinen kiinnostunut mutta onhan niitä haahuilijoitakin liikenteessä, joista ei ota selvää kun eivät itsekään tiedä / uskalla.
- heppo.
Betonirauta kirjoitti:
Heterot ei kyllä tosiaan tajua useinkaan l-viestejä jos ei suoraan sano olevansa l vaan lähtevät kaffille mm. kiltteyttään / sosiaalisuuttaan. Joten turha kuvitella kummoisia ennen juttelua, sittenpä tulee pakit tai ei. Mun mielestä on kyllä yleensä helppo havaita, onko toinen kiinnostunut mutta onhan niitä haahuilijoitakin liikenteessä, joista ei ota selvää kun eivät itsekään tiedä / uskalla.
Kun kerroin hetero naiselle olevani L niin hän suhtautui hyvin ja ihan ok.En ole varma,että onko hän kiinnostunut mutta huomasin kyllä jotain hänestä:).En edes pyytänyt kahville eikä hän myöskin minua.Vaikka ihastun häneen edelleen kun en yrittäisi mitään koska en halunnut pilata välejämme kuin olla varma.Voi olla kaverimielessä eikä mitään enemmäksi.Ei koskaan tiedä,että onko sitten bi tai umpihetero.Kyllä havaita kun näössä ei ole mikään sokea vaan näkemään ja vaistoa;).Nykyään minä ja hän erkaantunut hieman kuin ennen.Hmm..no selviää myöhemmin miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303868
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951245Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671085Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5961- 47881
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26811En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39811Voi luoja että pelkään
Että kohta sulla on joku toinen kun oot niin hyvännäköinen nainen. Joku rohkempi sut vielä vie 💔30727