olisi kiva tietää mihin te muut olette hakeneet. joten laittakaahan kouluvalintojanne (: itse hain aaltoon, lappeenrantaan ja ouluun.
minne kouluihin haitte?
11
605
Vastaukset
- asdasd123432
aalto,turku,lappeenranta
- 10 + 9
tam pere ja lappeen ranta
- kauppislainen2012
aalto, lappeenranta ja oulu täällä myös :)
- ST
Lappeenranta, Tampere, Aalto :)
Tosin vielä tänä vuonna valmistuminen niin heikolla pohjalla, että varmasti syksyllä kutsuu avoin puoli ja ensi vuonna sisään. - fyysinen_preesens
Åbo akademi, hanken, aalto, turku, Vaasa
- ----------------
Ainoastaan Aalto.
Olen sidottu jo Helsingin oikikseen. - turkuhomo
Pelkkä Turku, kun täältä en voi olosuhteiden vuoksi muuttaa mihinkään.
- servator
Vain Ouluun. Tää on kiva kaupunki.
- Dydydydydydyydaoao
1. Lappeenranta
2. Vaasa
3. Kuopio
Ja Lappeenrantaan sisään toisella yrittämällä hyvillä pisteillä. Turku ja Tampere jäi pisteen päähän, mutta ei haittaa sillä Lranta on ollut ykkösvalinta jo pitkään. =) - w+ehq39web
Tampere, Vaasa, Oulu.
Vaasaan oon menossa :) - kivaaa:)
Aalto,Turku,Oulu.
Aaltoon pääsin. Aika ihmeelliseltä tuntui kun sain tietää tulokset, kun olin asennoitunut, että tuskin ainakaan sinne pääsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756