Laittakaapa tänne kuvaus siitä, miten hyväuskoisia puolisoita petetään, jotta jokainen vaimo/mies joka ei usko kultaisen puolisonsa petturuuteen saisi käsityksen siitä miten törkeä totuus voi olla!
Vaikka näin: Soile, miehesi ystävätär on tosiaankin rakastajatar. Kuukausien ajan viestittelyä, salatapailua ja seksiä selkäsi takana. Mies rakennuttaa sinulla taloa, tykkää vierailla lompakollasi, eikä varmasti eroa ikinä kun seksin ja harrastukset voi hoitaa pikku-rakastajattaren kanssa sillä aikaa kun sinä käyt töissä ja hoidat kotia. Mustasukkainen raivosi kantaisi sinut pitkälle jos et aina uskoisi miehen valheisiin.
Näin teitä petetään
129
1516
Vastaukset
- kokemusta omaava,
T, avomiehelläsi, jota kyttäät sairaalloisen mustasukkaisesti, on ollut salasuhde jo 1,5 vuotta. Hän on tuonut tämän naisen yhteiseen kotiinne joka kerta kun olet poissa. Ja kun hän sanoo menevänsä harrastuksiinsa, hän menee tapaamaan naista. Jokunen "työpäivä" on kulunut hotellihuoneessa.
- miinastus natu
kokemusta omaava
Onko sinulla joku pakkomielle viestittää sanomaasi. Annetaan naisten jotka ovat naimisissa elää omaa elämäänsä ilman että nämä typerät älyvapaat kakkoset ovat aina opettamassa ja kehumassa miten vaimojen miehet ovat. Niinhän se on että kakkos joukko on katkeraa joukkoa kun ne ei koskaan voi olla varmoja miehestä joka käy panolla heidän luonaan. Sitten aletaan haukkumaan vaimoja vaikka he eivät ole mitenkään sypäitä kakkosten kurjuuteen. Vaimoja ei kuljteta hotellihuoneissa pikapanoilla sillä he ovat vähän eri tyyppiä kun tämä kakkos kaarti.
Ja sitten haukutaan vaimoja kyttääjiksi mustasukkaisiksi sellaisiksi. Vaimot rakastavat miehiään ja siksi ovat AVIOLIITOSSA ja heillä ei olehelppoa kun huomaavat että mies olikin vaan tyhjä kuori mieheksi, jolla on pakkomielle todistella vaikutusvaltaansa. Kukaan ei halua sellaista miestä, ne lempataan kakkoselle, siellä ne ovat oikeassa paikassa, jossa vakka kantensa valitsee----valheiden seurauksena - huhuilija..
Missäpäin asuu kyseinen pariskunta.. T?
- erika erkintytär
Mun maailmassa ei ole mitään "Soileja". Mies, jonka kanssa elän, ei vieraile lompakollani, enkä minä hänen. 50%-50% Jos se haluaa, niin menee sit vaan se "Soilen" luo ja salaa sen minulta, jos haluaa ja pystyy.
Mitä sitten? Nämä jutut on puhuttu ja jos suhde ei toimi, niin miksi ne kyyläämällä tulee? Toisen ihmisen kanssa eläminen on vapaaehtoista, mutta ei sentään hinnalla millä vaan. Sopimuksia ei rikota. Otetaan helkamapyörästä mallia. Vain pakki puuttuu :) - tähtinauha
Kuinka usein olenkan kuullut miehesi kertovan sinulle puhelimessa olevansa milloin toimistolla, milloin jossain päin Suomea työmatkalla, miten aamulla alkaa palaveri aikaisin, tai miten väsyttää niin paljon että on pakko mennä jo nukkumaan... Vaikka todellisuudessa hän on kanssani hotellihuoneessa, tai minun luonani, tai laivalla, vieressäni sängyssä...
Mutta en ole niin tyhmä, että luulisin sinun uskovan nuo selitykset. Olen varma, että tiedät, tai vähintäänkin aavistat, mistä on kyse. Mutta sitä en ymmärrä, miksi esität että uskot? Miksi et "pidä lupaustasi", jonka miehellesi kuukausia sitten sanoit, kun sait selville suhteemme - että jos saat tietää suhteen vielä jatkuvan, otat heti eron!
Kyllä, rakastan miestäsi, ja jatkaisin hänen kanssaan mielelläni siitä, mihin asti olemme jo edenneet.- sattuu liikaa kuulla
Minulla aivan sama tilanne. Olen kuullut jo niin kymmeniä ja kymmeniä selityksiä ja valheita vaimolleen miehen suusta, etten enää kestä niitä. Rakastan miestä ja haluan tavata häntä ja haluaisin elää hänen kanssaan, mutta olen tehnyt selväksi, etten halua kuulla hänen kertovan vaimolleen enää yhtän selitystä. En minun luotani, en minun viereltäni. Mulle on melko sama, mitä hän keksii tai selittää vaimolleen, mutta minä en halua tietää, missä hän valehtelee olevansa.
- Hurts so much
sattuu liikaa kuulla kirjoitti:
Minulla aivan sama tilanne. Olen kuullut jo niin kymmeniä ja kymmeniä selityksiä ja valheita vaimolleen miehen suusta, etten enää kestä niitä. Rakastan miestä ja haluan tavata häntä ja haluaisin elää hänen kanssaan, mutta olen tehnyt selväksi, etten halua kuulla hänen kertovan vaimolleen enää yhtän selitystä. En minun luotani, en minun viereltäni. Mulle on melko sama, mitä hän keksii tai selittää vaimolleen, mutta minä en halua tietää, missä hän valehtelee olevansa.
Hehheh. Sekö sattuu, kun tiedät mitä peliä mies pitää, kun pääset ykköseksi ja jo kakkonen jonottaa kohta paikkaasi ?
- ihmeellistä
Ihmettelen vain, että mikä hemmetin tossu se mies on, jos ei itse osaa kirjoittaa, vaan odottaa vain, että vaimo kirjoittaa eropaperin.
Eikö jokainen suomalainen ole oikeutettu hakemaan eroa halutessaan? Ei kai se ole vain vaimojen oikeus? Eikö mieskin voi hakea eroa?
Sinulle voin iloksesi kertoa, että meillä on eropaperit vain sitä vaille, että mies osaa niihin nimensä jotenkin rustata. Mutta kun ei suostu. Se tässä kiikastaa... - sattuu liikaa kuulla
Hurts so much kirjoitti:
Hehheh. Sekö sattuu, kun tiedät mitä peliä mies pitää, kun pääset ykköseksi ja jo kakkonen jonottaa kohta paikkaasi ?
Ei, vaan se sattuu, kun kuulen miehen valehtelevan vaimolleen.
- syytön sivullinen
ihmeellistä kirjoitti:
Ihmettelen vain, että mikä hemmetin tossu se mies on, jos ei itse osaa kirjoittaa, vaan odottaa vain, että vaimo kirjoittaa eropaperin.
Eikö jokainen suomalainen ole oikeutettu hakemaan eroa halutessaan? Ei kai se ole vain vaimojen oikeus? Eikö mieskin voi hakea eroa?
Sinulle voin iloksesi kertoa, että meillä on eropaperit vain sitä vaille, että mies osaa niihin nimensä jotenkin rustata. Mutta kun ei suostu. Se tässä kiikastaa...Ihmeellistä on jos joku vielä tähän maailman aikaan luulee, että sillä on merkitystä haluaako se mies niihin papereihin nimensä laittaa vai ei. Jos itse todellakin eron haluat, vie ne paperit nimelläsi varustettuna maistraattiin, niin kyllä ne tiedon sieltä toimittaa. Taidat kuitenkin vain puhua...
- ollaanpa tarkkoja
syytön sivullinen kirjoitti:
Ihmeellistä on jos joku vielä tähän maailman aikaan luulee, että sillä on merkitystä haluaako se mies niihin papereihin nimensä laittaa vai ei. Jos itse todellakin eron haluat, vie ne paperit nimelläsi varustettuna maistraattiin, niin kyllä ne tiedon sieltä toimittaa. Taidat kuitenkin vain puhua...
käräjäoikeuteen, ei maistraattiin!
- Pimpom
Siinä voi mennä jonkin aikaa, kun selvittelee asioita.. noin taloudelliselta kannalta. Itseltä meni reilu vuosi, mutta saimpa turvattua kaiken eroa varten aikoinaan. :)
Ehkä tuo sinunkin rakkaasi vaimo hiljakseen laittaa asioitaan kuntoon ja kuppaa viimeiset mitä saa irti miehestään.. ei sitä uutta kotiakaan niin helpolla löydä, jos haluaa esim. vaihtaa paikkakuntaa eikä sokkona ostaa mitä tahansa mörskää.
Voi olla tarve vaihtaa myös työpaikkaa tai hankkia sellainen.
Ja kyllä, saman tekisin uusiksi jos nykyinen mieheni jäisi kiinni pettämisestä. :D - cindy*
Koko salasuhteennehan perustuu miehen valheelle. Mitä varten juuri vaimolle valehtelu sinun kuultesi on ällösijallasi nro 1? Vai sattuuko todellisuus vasta sitten, kun sen kuulee omissa korvissaan? Niin se onkin. Vedä peitto tiukempaa korvillesi, älä kuuntele mitään mikä sattuu tai tuntuu pahalta. Näin välttyy parhaiten kohtaamasta oman elämän tosiasioita.
Tosin ikävät tunteet kuten kipu, ahdistus ja pelko ovat ihmiselämän varoitus-/hälytysmerkkejä. Ihmisen olisi parempi kohdata tunteensa, miettiä mistä ne johtuu, käsitellä ne ja järjestää elämänsä niiden avulla tasapainoon. - usko tai älä usko
cindy* kirjoitti:
Koko salasuhteennehan perustuu miehen valheelle. Mitä varten juuri vaimolle valehtelu sinun kuultesi on ällösijallasi nro 1? Vai sattuuko todellisuus vasta sitten, kun sen kuulee omissa korvissaan? Niin se onkin. Vedä peitto tiukempaa korvillesi, älä kuuntele mitään mikä sattuu tai tuntuu pahalta. Näin välttyy parhaiten kohtaamasta oman elämän tosiasioita.
Tosin ikävät tunteet kuten kipu, ahdistus ja pelko ovat ihmiselämän varoitus-/hälytysmerkkejä. Ihmisen olisi parempi kohdata tunteensa, miettiä mistä ne johtuu, käsitellä ne ja järjestää elämänsä niiden avulla tasapainoon.Ilmeisesti et ole koskaan ollut itse oikeasti rakastunut ihmiseen, jota et noin vain voi saada. Ilmeisesti et myöskään kykene tuntemaan oikeasti empatiaa toista kohtaan, kun et ymmärrä, mistä on kyse. Minä tiedän, miltä tuntuu kuulla, kun mies valehtelee vaimolleen olevansa työmatkalla vaikka todellisuudessa on juuri rakastellut kanssani ja olemme lähdössä yhdessä ulos syömään, tai vastaavaa.
Tiedän, etten minäkään ole täysin viaton, mutta rakastamme tämän miehen kanssa toisiamme. Mutta olen silti pahoillani vaimonsa puolesta. Ennen kaikkea juuri siksi, että miehensä valehtelee hänelle, uskottelee edelleen rakastavansa häntäkin, antaa olettaa, että heidän liitollaan on vielä mahdollisuuksia. Mutta ei ole minun tehtäväni sanoa hänelle, milloin hän pistää eron vireille. Milloin hän kertoo vaimolleen liiton olevan lopullisesti ohi.
Mutta vaikka olenkin kakkonen, "sekaantunut" varattuun mieheen, tunnen silti empatiaa, surua, syyllisyyttä. - Ihan vähän naiivi
usko tai älä usko kirjoitti:
Ilmeisesti et ole koskaan ollut itse oikeasti rakastunut ihmiseen, jota et noin vain voi saada. Ilmeisesti et myöskään kykene tuntemaan oikeasti empatiaa toista kohtaan, kun et ymmärrä, mistä on kyse. Minä tiedän, miltä tuntuu kuulla, kun mies valehtelee vaimolleen olevansa työmatkalla vaikka todellisuudessa on juuri rakastellut kanssani ja olemme lähdössä yhdessä ulos syömään, tai vastaavaa.
Tiedän, etten minäkään ole täysin viaton, mutta rakastamme tämän miehen kanssa toisiamme. Mutta olen silti pahoillani vaimonsa puolesta. Ennen kaikkea juuri siksi, että miehensä valehtelee hänelle, uskottelee edelleen rakastavansa häntäkin, antaa olettaa, että heidän liitollaan on vielä mahdollisuuksia. Mutta ei ole minun tehtäväni sanoa hänelle, milloin hän pistää eron vireille. Milloin hän kertoo vaimolleen liiton olevan lopullisesti ohi.
Mutta vaikka olenkin kakkonen, "sekaantunut" varattuun mieheen, tunnen silti empatiaa, surua, syyllisyyttä.Hyvä sisko, onko tullut mieleesi, että heidän liitollaan on vielä mahdollisuuksia. Onko tullut meleeni, että mies uskottelee sinulle, että hän on pistämässä eroa vireille? Onko tullut mieleen monesko pikku kakkonen olet miehelle? Pitäisikö ottaa selvää?
- cindy*
Ilmeisesti et ole koskaan ollut itse oikeasti rakastunut ihmiseen, jota et noin vain voi saada. Ilmeisesti et myöskään kykene tuntemaan oikeasti empatiaa toista kohtaan, kun et ymmärrä, mistä on kyse. Minä tiedän, miltä tuntuu kuulla, kun mies valehtelee vaimolleen olevansa työmatkalla vaikka todellisuudessa on juuri rakastellut kanssani ja olemme lähdössä yhdessä ulos syömään, tai vastaavaa.
Mutta vaikka olenkin kakkonen, "sekaantunut" varattuun mieheen, tunnen silti empatiaa, surua, syyllisyyttä.Olen ollut rakastunut varattuun. Rakastan häntä yhä. Olemme molemmat sittenmmin eronneet. Olen myös ollut varattu, jolla oli suhde toiseen, jota myös rakastin (tai uskottelin niin itselleni). Häntä en enää rakasta.
Oikeassa parisuhteessa, kumppanuudessa ei ole kysymys pelkästään rakkaudesta. Ja pelkässä rakkaudessa ei ole kysymys oikeasta parisuhteesta. Aina on loppujen lopuksi kysymys omasta valinnasta, koska se on ainoa asia johon voi itse vaikuttaa. Joku viisas on ohjeistanut valitsemaan sellainen kumppani, joka kohtelee hyvin kaikkia kanssaihmisiään. Tähän ei kertakaikkiaan käy yksiin mm suhde varatun kanssa. Jos varattu valehtelee rakastavansa puolisoaan ja antaa vielä olettaa liitolla olevan mahdollisuuksia, niin mikään ei estä häntä tekemästä myöhemmin samoin uudelle puolisolle. Eri juttu, jos varatun rakastajan puoliso on tietoinen sivusuhteesta (tai heillä on ns avoin suhde). Ja/tai varattu sanoisi sivusuhteelleen suoraan, ettei aio ikinä sen kummempaan suhteeseen. Tai jos aikoo, niin milloin.
Tunnet sympatiaa miehen vaimoa kohtaan. Surun ja syyllisyyden tunteet ovat omiasi. Olet surullinen ja sinulla on syyllinen olo, koska juuri sinä olet suhteessa varatun miehen kanssa. Näitä tunteita et tuntisi, jos jollain muulla kuin sinulla olisi suhde varatun miehen kanssa. - Herää kysymys?
Mutta vaikka olenkin kakkonen, "sekaantunut" varattuun mieheen, tunnen silti empatiaa, surua, syyllisyyttä.Sinulle hän siis puhuu totta kun kertoo rakastavansa ja vaimolle valehtelee kun kertoo rakastavansa?? Mistäs tiedät mikä se totuus on ihan oikeasti ? Oisko se just se minkä haluaa milloinkin uskoa?
- mp
Mutta vaikka olenkin kakkonen, "sekaantunut" varattuun mieheen, tunnen silti empatiaa, surua, syyllisyyttä.Sattuuko tässä kuitenkin eniten se, että kuulet miten hyvin hän huijaa vaimoaan.. pieni ääni sisälläsi sanoo "kummallekohan hän oikeasti valehtelee"?
Varsinkin rakastelun jälkeen kohdata se todellisuus, että mies osaa kylmäverisen tunteettomasti valehdella vaimolleen noin.. - zzzzoooozzzooo
sattuu liikaa kuulla
Ja sinä olet osasyy näihin halpamaisiin juttuihin joita aikuinen ihminen keksii päästää ja olet jopa halukas ottamaan itsellesi miehen joka alentaa NAISTA sinun kuunnellessasi vieressä, näin se aina menee, nainen joka ei ole kehittynyt oikeaksi naiseksi koskaan on riittävän tyhmä kakkoseksi.
Mitä sinä siinä paskahousussa rakastat, sitäkö kun hän on niin hyvä valehtelemaan, sitäkö kun hän on niin pelkuri ettei ole itselleen koskaan tehnyt selväki suhdetta omaan itseensä, että kuka hän oikein on, sitäkö kun saat kuunnella raukkamaisia juttuja työpaineista ja monista muista keksityistä jutuista, miksi hän valehtelle, missä on vika? Jos hän olisi sinua kakkosparka rakastanut niin ei olisi alentunut valheisiin että saa leikkiä hetkisen kanssasi, eikö oikea mies ole varma asiastaan, oikea mies ei tunne tarvetta valheisiin sillä oikea mies pärjää totuuksilla elämässään, vaan heikot ja itseluottamuksensa menettäneet miehet valehtelevat,siillä heiltä puuttuu selkärankaa olla juuri MIES he eivät uskalla ottaa konfliktia, mielummin valehtelevat ja luulevat olevansa oikein älykkäitä kun toistelevat niitä vaki juttuja vaimoilleen, peläten että vaimo jättää.
Osaan olla kiitollinen oman mieheni rehellisyydestä joka asiassa, kun näkee miten likaista hommaa kakkoset harrastavat valheita kertovien toisen aviomisten kanssa. Raukkamaisia molemmat, ja oikein toivon että he saavat toisensa, mikä olisi parempaa kunkaksi juonivaa ihmistä yhdessä - kosainiin jäte
ihmeellistä kirjoitti:
Sinulle voin iloksesi kertoa, että meillä on eropaperit vain sitä vaille, että mies osaa niihin nimensä jotenkin rustata. Mutta kun ei suostu. Se tässä kiikastaa...Eikös ole kummallista kun ensin ollaan näitten kakkosten jalkojen välissä leikkimässä cassanoovaa, ja kun vaimo haluaa eron niin eipä mies haluakkaan MIKSI. Eikös se tosiaan ole se jolla ei huvita avioliitto jonka pitäisi hakea se ero, mikä piru vaivaa näitä tossuja kun ne ei halua kirjoittaa nimeään vaikka kulkevat kakkos kimman luona joka tyhmänä makaa kun härski silli ja odottaa muka hänkin eroa, ja mies selittää että kun ei vaimo halua eroa, vaikka tuntia aikaisemmin sanonut vaimolleen että eroa ei tule. Kakkonenhan uskoo ja on niin vihainen sille rumalle ja lihavalle vaimolle kun ei eroa tule, eikä käsitä että mies valehtelee hänellekkin, joten mielestäni aika hullua touhua. Mutta kakkonen on itse valinnut tiensä---olemalla se ainainen kakkonen , mies tulee menettämään vaimonsa halusi tai ei, ja sitten vasta alkaakin sirkus kun tämä valehtelija pari saavat olla ihan ilman valheita yhdessä, niinse ei olekkaan hyvä, seuraava siirto sen ex vaimon mollaaminen ja juoruaminen jolle ei loppua näy. Kun ex vaimokin löysi lopulta oikean miehen eikä mitään valehtelevaa ongenkoukkua joka ei tiedä edes mikä hän oikeastaan on.
- usko tai älä usko
Ihan vähän naiivi kirjoitti:
Hyvä sisko, onko tullut mieleesi, että heidän liitollaan on vielä mahdollisuuksia. Onko tullut meleeni, että mies uskottelee sinulle, että hän on pistämässä eroa vireille? Onko tullut mieleen monesko pikku kakkonen olet miehelle? Pitäisikö ottaa selvää?
Kyllä asioista on otettu selvää. On keskusteltu pitkään, avoimesti ja rehellisesti. Mies on tutustunut lapsiini ja olemme jo varanneet asunnon toiselta paikkakunnalta, joten tällaiset asiat eivät olisi "vireillä", jos emme olisi tosissamme!
- elli*
Kyllä asioista on otettu selvää. On keskusteltu pitkään, avoimesti ja rehellisesti. Mies on tutustunut lapsiini ja olemme jo varanneet asunnon toiselta paikkakunnalta, joten tällaiset asiat eivät olisi "vireillä", jos emme olisi tosissamme!
En ikinä antaisi naimisissaolevan miehen tutustua lapsiini. Ero selväksi ensin. Mies alentaa toiminnallaan myös sinut, kun pakottaa sinut kuulemaan valheitansa. Sinä voit olla tosissasi, mutta mies ei ole.
- elli*
Herää kysymys? kirjoitti:
Sinulle hän siis puhuu totta kun kertoo rakastavansa ja vaimolle valehtelee kun kertoo rakastavansa?? Mistäs tiedät mikä se totuus on ihan oikeasti ? Oisko se just se minkä haluaa milloinkin uskoa?
Aivan. "usko tai älä usko" kertoi keskustelleen varatun miehen kanssa "avoimesti ja rehellisesti". Miten valehtelevan miehen kanssa voi keskustella rehellisesti? Taitaa olla itsepetosta.
- todella onnellinen
Mutta vaikka olenkin kakkonen, "sekaantunut" varattuun mieheen, tunnen silti empatiaa, surua, syyllisyyttä.usko tai älä usko
Ei se ole mikään syy mennä sotkemaan toisen avioliittoa että muka rakastat tätä valehteliaa, sinä vaan kuuntelet vieressä kun hän valehtelee ihmiselle jonka kanssa on avioliitossa, ja jatkat naimahommia sanomalla sitä rakkaudeksi. Kova hinta on silläkin ns rakkaudella kun ajattelee miten monen ihmisen mielen TE pahoitatte. Muuten jos hän nyt niin kauheasti sinua rakastaa niin miksei sitten ole rehellinen sitä vaimoansa kohtaan. Totuus on kuule se että kun sinun olemassaolosi kielletään niin sellainen ei ole mitään rakkautta, vaan hän haluaa leikkiä sinun kanssasi. muutenhan olisi jo eronnut ja USKALTANUT seistä tekojensa takana. Mutta hän valehtelee kun ei halua sinusta muuta kun sitä mitä olet tottunut antamaan sille. mutta kun olet niin helkkarin tyhmä ja uskot omiin mielikuvituksiisi niin ei voi mieleesi tulla että kukaan joka rakastaa EI halua peitellä sitä, vaan kuuluttaa koko maailmalle että on löytänyt sen OIKEAN.
Sinuna minä häpeäisin omaa tyhmyyttäsi istua ukkomiehen vieressä ja suosia valehtelua toiselle naiselle. Onko vaimon tunteet ihan samantekeviä sinulle ja heidän avioliittonsa, taitaa olla vaimon pesemät vaatteetkin sen miehen päällä kun hän tulee sinua kuksauttamaan ja sitä sinä sanot rakkaudeksi. Mikä sinä oikein olet, teet epäkypsälle miehelle mahdolliseksi kissa hiiri leikin, etkä ajattele että teidän leikkinne loukkaa sitä jolle valehdellaan. Hulluja on monenlaisia. - usko tai älä usko
todella onnellinen kirjoitti:
usko tai älä usko
Ei se ole mikään syy mennä sotkemaan toisen avioliittoa että muka rakastat tätä valehteliaa, sinä vaan kuuntelet vieressä kun hän valehtelee ihmiselle jonka kanssa on avioliitossa, ja jatkat naimahommia sanomalla sitä rakkaudeksi. Kova hinta on silläkin ns rakkaudella kun ajattelee miten monen ihmisen mielen TE pahoitatte. Muuten jos hän nyt niin kauheasti sinua rakastaa niin miksei sitten ole rehellinen sitä vaimoansa kohtaan. Totuus on kuule se että kun sinun olemassaolosi kielletään niin sellainen ei ole mitään rakkautta, vaan hän haluaa leikkiä sinun kanssasi. muutenhan olisi jo eronnut ja USKALTANUT seistä tekojensa takana. Mutta hän valehtelee kun ei halua sinusta muuta kun sitä mitä olet tottunut antamaan sille. mutta kun olet niin helkkarin tyhmä ja uskot omiin mielikuvituksiisi niin ei voi mieleesi tulla että kukaan joka rakastaa EI halua peitellä sitä, vaan kuuluttaa koko maailmalle että on löytänyt sen OIKEAN.
Sinuna minä häpeäisin omaa tyhmyyttäsi istua ukkomiehen vieressä ja suosia valehtelua toiselle naiselle. Onko vaimon tunteet ihan samantekeviä sinulle ja heidän avioliittonsa, taitaa olla vaimon pesemät vaatteetkin sen miehen päällä kun hän tulee sinua kuksauttamaan ja sitä sinä sanot rakkaudeksi. Mikä sinä oikein olet, teet epäkypsälle miehelle mahdolliseksi kissa hiiri leikin, etkä ajattele että teidän leikkinne loukkaa sitä jolle valehdellaan. Hulluja on monenlaisia.Ymmärrän, miksi ajattelet noin, koska usein tällaiset jutut noudattavat sitä kaavaa, että mies salailee asioita sekä vaimoltaan että kakkoselta ja puhuu molemmille asioita, joita naiset haluavat kuulla. Mutta tämä mies ei ole siinä mielessä peluri, että tilanne ahdistaa häntäkin. Lapset pitävät kiinni perheessä, rakkaus minuun vetää toiseen suuntaan. Mutta hän tietää myös, että en ole milloinkaan tulossa hänen ja lastensa väliin.
Se onko mies epäkypäsä tai mitä hän on, sitä ei pysty määrittelemään ihminen, joka ei häntä edes tunne. Kissa-hiiri -leikkiä, sitä tämä ehkä voi ulkopuolisen näkökulmasta olla, mutta elettyäni tätä nyt jo aikani, tiedän, etteivät asiat ole niin mustavalkoisia. Jos olisivat, miten paljon helpompaa kaikki olisikaan. - sääli sääli sääli
todella onnellinen kirjoitti:
usko tai älä usko
Sinuna minä häpeäisin omaa tyhmyyttäsi istua ukkomiehen vieressä ja suosia valehtelua toiselle naiselle. Onko vaimon tunteet ihan samantekeviä sinulle ja heidän avioliittonsa, taitaa olla vaimon pesemät vaatteetkin sen miehen päällä kun hän tulee sinua kuksauttamaan ja sitä sinä sanot rakkaudeksi. Mikä sinä oikein olet, teet epäkypsälle miehelle mahdolliseksi kissa hiiri leikin, etkä ajattele että teidän leikkinne loukkaa sitä jolle valehdellaan. Hulluja on monenlaisia.MIksi aina pitäisi huudella ympäriinsä sitä, että rakastaa? Onko aito rakkaus vain sellaista, jota pitää kailottaa ympäriinsä? Tai niin päin, että eikökyseessä muka voi olla aito todellinen rakkaus, jos sitä ei huutele ympäriinsä? Surullista mutta totta, hyvin monet joutuvat kätekemään aidon, todellisen rakkautensa, koska yhteiskunta ympärillä haluaa saada heidän rakkautensa näyttämään saataiselta ja virheeltä, joka pitää dumpata maton alle.
- pelottaako katsoa
zzzzoooozzzooo kirjoitti:
sattuu liikaa kuulla
Ja sinä olet osasyy näihin halpamaisiin juttuihin joita aikuinen ihminen keksii päästää ja olet jopa halukas ottamaan itsellesi miehen joka alentaa NAISTA sinun kuunnellessasi vieressä, näin se aina menee, nainen joka ei ole kehittynyt oikeaksi naiseksi koskaan on riittävän tyhmä kakkoseksi.
Mitä sinä siinä paskahousussa rakastat, sitäkö kun hän on niin hyvä valehtelemaan, sitäkö kun hän on niin pelkuri ettei ole itselleen koskaan tehnyt selväki suhdetta omaan itseensä, että kuka hän oikein on, sitäkö kun saat kuunnella raukkamaisia juttuja työpaineista ja monista muista keksityistä jutuista, miksi hän valehtelle, missä on vika? Jos hän olisi sinua kakkosparka rakastanut niin ei olisi alentunut valheisiin että saa leikkiä hetkisen kanssasi, eikö oikea mies ole varma asiastaan, oikea mies ei tunne tarvetta valheisiin sillä oikea mies pärjää totuuksilla elämässään, vaan heikot ja itseluottamuksensa menettäneet miehet valehtelevat,siillä heiltä puuttuu selkärankaa olla juuri MIES he eivät uskalla ottaa konfliktia, mielummin valehtelevat ja luulevat olevansa oikein älykkäitä kun toistelevat niitä vaki juttuja vaimoilleen, peläten että vaimo jättää.
Osaan olla kiitollinen oman mieheni rehellisyydestä joka asiassa, kun näkee miten likaista hommaa kakkoset harrastavat valheita kertovien toisen aviomisten kanssa. Raukkamaisia molemmat, ja oikein toivon että he saavat toisensa, mikä olisi parempaa kunkaksi juonivaa ihmistä yhdessäEhkä jos nämä kaksi lopulta saisivat toisensa, heillä ei olisi tarvetta "juonia" keskenään, koska he löytäisivät toisistaan sen todellisen onnen ja rakkauden, jota eivät ole vielä aiemmissa liitoissaan kokeneet. Jos avaisit silmäsi, huomaisit, että niinkin voi käydä.
- piru vaimoksiko
Pimpom kirjoitti:
Siinä voi mennä jonkin aikaa, kun selvittelee asioita.. noin taloudelliselta kannalta. Itseltä meni reilu vuosi, mutta saimpa turvattua kaiken eroa varten aikoinaan. :)
Ehkä tuo sinunkin rakkaasi vaimo hiljakseen laittaa asioitaan kuntoon ja kuppaa viimeiset mitä saa irti miehestään.. ei sitä uutta kotiakaan niin helpolla löydä, jos haluaa esim. vaihtaa paikkakuntaa eikä sokkona ostaa mitä tahansa mörskää.
Voi olla tarve vaihtaa myös työpaikkaa tai hankkia sellainen.
Ja kyllä, saman tekisin uusiksi jos nykyinen mieheni jäisi kiinni pettämisestä. :DKyllä joo, vielä on yksi yhteinen matka varattuna, joten siihen asti vielä pidän kiinni, vaikka en enää rakastakaan miestäni ja tiedän, ettei hänkään rakasta minua. Mutta otan pois minkä vin ja saan, ja onpahan sekin sitten pois pettävältä mieheltäni ja naiselta jota hän oikeasti rakastaa.
- thinking same kind
elli* kirjoitti:
En ikinä antaisi naimisissaolevan miehen tutustua lapsiini. Ero selväksi ensin. Mies alentaa toiminnallaan myös sinut, kun pakottaa sinut kuulemaan valheitansa. Sinä voit olla tosissasi, mutta mies ei ole.
Samaa mieltä minäkin. Ero ensin ja ukko omilleen asumaan. Vasta sitten pikkuhiljaa tutustumaan lapsiin. Missä välissä mies ehtii käsitellä oman eronsa loppuun, jos suoraan uuteen suhteeseen hyppää? Aikamoista itsekkyyttä aikuisilta ihmisiltä. Mihin ne pienet ihmiset unohdetaan? Entä jos ed. kirjoittajan kohdalla mies tekee oharit (mikä on hyvinkin mahdollista), miten sitten lapsille selitellään ettei se vieras setä muuttanutkaan meille?
- kevätaurinkokaunis
thinking same kind kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin. Ero ensin ja ukko omilleen asumaan. Vasta sitten pikkuhiljaa tutustumaan lapsiin. Missä välissä mies ehtii käsitellä oman eronsa loppuun, jos suoraan uuteen suhteeseen hyppää? Aikamoista itsekkyyttä aikuisilta ihmisiltä. Mihin ne pienet ihmiset unohdetaan? Entä jos ed. kirjoittajan kohdalla mies tekee oharit (mikä on hyvinkin mahdollista), miten sitten lapsille selitellään ettei se vieras setä muuttanutkaan meille?
Mikä sinä olet arvostelemaan ja arvioimaan vieraan ihmisen tekemisiä?! Ei kaikki välttämättä esittele uutta miesystäväänsä heti uutena miesystävänä vaan ihan vaan kaverina tai jotain. Yleensä jokainen äiti on paras mahdollinen äiti omille lapsilleen ja tietää, mikä on heidän parhaakseen. Keskity siis omaan elämääsi ja jätä muiden sättiminen!
Mistä tiedät, että nuo keksustelut miehen puolelta ovat olleet avointa ja rehellistä keskusrelua? Ihan vain heitän tämän ilmaan siksi, että myös miehen puoliso on voinut käydä samanlaatuisia keskusteluja miehensä kanssa, kuvitellen niitä rehellisiksi ja avoimiksi keskusteluiksi. Näin kävi minun ja mieheni kakkosen kohdalla. Molempien kanssa käytiin näitä "rehellisiä" keskusteluja. Täällä jotenkin aina tullaan siihen tulokseen, että ainoastaan kakkosen kanssa ollaan rehellisiä ja vaimolle valehdellaan Totuushan lienee kai kuitenkin se, ettäpettäjä valehtelee kaikille, eniten ehkä itselleen.
- Huh huh
pelottaako katsoa kirjoitti:
Ehkä jos nämä kaksi lopulta saisivat toisensa, heillä ei olisi tarvetta "juonia" keskenään, koska he löytäisivät toisistaan sen todellisen onnen ja rakkauden, jota eivät ole vielä aiemmissa liitoissaan kokeneet. Jos avaisit silmäsi, huomaisit, että niinkin voi käydä.
Naiivi idiootti. Lue lisää Hertta-sarjojasi.
- pelottaako katsoa
Huh huh kirjoitti:
Naiivi idiootti. Lue lisää Hertta-sarjojasi.
Kyyninen pessimisti. Älä vaan koskaan yritä mitään, niin et petykään.
- Gerhi
En tule ikinä ymmärtämään, kuinka joku voi luottaa ihmiseen, jonka kuulee valehtelevan toiselle "päin naamaa". Mikä saa uskomaan, ettei tuo ihminen tekisi sinulle samoin? ? On täysin kykenevä valehtelemaan ja pettämään sitä, joka ainakin on ollut se maailman tärkein, miksei sinuakin? Miettikään nyt vähän. Kun ihminen näyttää oikean luontonsa, uskokaa kerrasta. Sillai sattuu vähemmän.
- So?
Ja mitä sitten?
- aikuistukaa jo
Tästä pitäis varmaan laittaa oma keskustelunsa, mutta tämä ketju vaan on jo niin provokatiivinen, että pistää vihaksi!
Ensinnäkin, haluaako petetyt vaimot ja kakkoset oikeasti tapella täällä keskenään ja esittää, että oikeasti kilpailevat samasta miehestä tai jotain?! Uskon, että kumpikin heistä on sisimmässään pettynyt ja vihainen sille pettävälle miehelle, joka roikottaa näitä molempia naisia löysässä hirressä. Eikö?!
Hittoako se lohduttaa petettyä vaimoa tai kakkosta, joka odottaa miehen eroa, että täällä käydään jotain kissatappelua. Ja ihan oikeesti, kenellä aikuisella naisella on oikeasti tarvetta tulla tänne, tai minnekään muuallekaan, hehkuttamaan mitä tekee jonkun toisen naisen miehen kanssa jossain?! Miksi kukaan haluaisi satuttaa toista sillä tavalla?! No, täällä sen voi tehdä anonyyminä, mutta harva menisi laukomaan sellaista kasvotusten! Ja miksi niin tekisikään, koska se ei ole vaimon vika, jos mies pettää. Eikä se ole vaimon vika, jos mies lupailee kakkoselle eroavansa, eikä eroakaan. Eikä se ole myöskään kakkosen vika, jos mies pettää vaimoaan. Eikä se ole kakkosen vika, jos mies valehtelee vaimonsa olevan tyhmä tai ruma tai huono sängyssä.
Aikuistukaa!!!- ap.
Ei täällä tarvitse tapella, monilla kakkosilla ei ole mahdollisuutta kertoa suhteestaan kun se on salaisuus ja mies uhkailee ja kiristää hiljaisuuden sopimuksella. Monet ystävät eivät uskalla käräyttää petturia vihan ja syyllistämisen pelossa. Täällä saadaan puhua eikä mikään asia ole tabu.
Mielestäni on myös hyvä että uskottomuutta epäilevät vaimot, jotka peloissaan ja ahdistuneena lukevat tätä palstaa etsiessään varmistusta ja vertaistukea valmistautuisivat pahimpaan lukemalla näitä kokemuksia ja olisivat siten vahvempia. Se yksi mitätön "kännipano" useinmiten onkin vuosien sivusuhde, silmien sulkeminen miehen epäilyttävältä puuhailulta on pahinta mitä voi itselleen tehdä.
Eli kyllä tämän keskustelun voi käydä ihan hyvässäkin hengessä, riippuu kommentoijien kypsyyden tasosta. - Kännipanot?
ap. kirjoitti:
Ei täällä tarvitse tapella, monilla kakkosilla ei ole mahdollisuutta kertoa suhteestaan kun se on salaisuus ja mies uhkailee ja kiristää hiljaisuuden sopimuksella. Monet ystävät eivät uskalla käräyttää petturia vihan ja syyllistämisen pelossa. Täällä saadaan puhua eikä mikään asia ole tabu.
Mielestäni on myös hyvä että uskottomuutta epäilevät vaimot, jotka peloissaan ja ahdistuneena lukevat tätä palstaa etsiessään varmistusta ja vertaistukea valmistautuisivat pahimpaan lukemalla näitä kokemuksia ja olisivat siten vahvempia. Se yksi mitätön "kännipano" useinmiten onkin vuosien sivusuhde, silmien sulkeminen miehen epäilyttävältä puuhailulta on pahinta mitä voi itselleen tehdä.
Eli kyllä tämän keskustelun voi käydä ihan hyvässäkin hengessä, riippuu kommentoijien kypsyyden tasosta.Pahempaa on jos joka vaimo alkaa täällä käytyään kyttämään miestään. Epäileminen ja vahtiminen ja luuleminen syö enemmän sitä vaimoa kuin petetyksi tuleminen. Pahinta on nimittäin jos siihen ei sitten olisi edes aihetta. Jos on niin mitä siltikään kyttääminen hyödyttää? On oikeasti enemmän satunnaisia kännipanoja kuin niitä vuosien salasuhteita jos ollaan ihan realistisia. Minullakin oli joskus kännipano mutta siihen se jäkin. Liittoa kesti kyllä yli 15 vuotta sen jälkeen ja ero tuli ihan muista syistä. Hyvä liitto se oli silti ja kesti pitempään kuin monen muun jossa ei edes ole sitä kännipanoa ollut.
- tatjushka
ap. kirjoitti:
Eli kyllä tämän keskustelun voi käydä ihan hyvässäkin hengessä, riippuu kommentoijien kypsyyden tasosta.Peloissaan? Ahdistuneina? Jonkun sunlaises sutturan takia?
Eihän miestä kukaan omista ja niitä riittää kaikille. - ap.
tatjushka kirjoitti:
Peloissaan? Ahdistuneina? Jonkun sunlaises sutturan takia?
Eihän miestä kukaan omista ja niitä riittää kaikille.Olenko jossain vaiheessa sanonut olevani kakkonen? Täällä oletetaan asioita ja hyökkäillään vastaan ihan huvikseen. No huvinsa kullakin.
- 6+2
Kännipanot? kirjoitti:
Pahempaa on jos joka vaimo alkaa täällä käytyään kyttämään miestään. Epäileminen ja vahtiminen ja luuleminen syö enemmän sitä vaimoa kuin petetyksi tuleminen. Pahinta on nimittäin jos siihen ei sitten olisi edes aihetta. Jos on niin mitä siltikään kyttääminen hyödyttää? On oikeasti enemmän satunnaisia kännipanoja kuin niitä vuosien salasuhteita jos ollaan ihan realistisia. Minullakin oli joskus kännipano mutta siihen se jäkin. Liittoa kesti kyllä yli 15 vuotta sen jälkeen ja ero tuli ihan muista syistä. Hyvä liitto se oli silti ja kesti pitempään kuin monen muun jossa ei edes ole sitä kännipanoa ollut.
Nythän todistat että epäilykseen on aina syy, olet entinen pettäjä, vähättelet kännipanoja ja uskot että uskottomuuden epäilys syö vaimoa enemmän kuin petetyksi tuleminen?! Ihan uskomatonta puhetta.
- anniina 7
ap. kirjoitti:
Eli kyllä tämän keskustelun voi käydä ihan hyvässäkin hengessä, riippuu kommentoijien kypsyyden tasosta.ap
Vai valmistautuisivat pahimpaan, juuri oltu vihillä ja jo pitäisi valmistautua, kuuleppa jos menee avioon MIEHEN kanssa eikä minkään epäkypsän häntä heikin niin silloin ei tarvitse valmistautua mitenkään, sillä ollaan luvattu uskollisuutt toisillemme. Ja kakkoset se on ihana tunne kun seisoo rakkainpansa vierellä alttarilla ja sanoo Tahdon tulevalle elämälle,antakaa meidän vaimojen olla, kyllä me itse tiedetään milloin ongelmat hiipivät suhteeseen, ja jos kakkonen on kyyläämässä nurkan takana niin minun mieheni saisi kyllä ottaa välittömästi hänet, sillä MINÄ en haluaisi olla aviossa tuhannen mul´kun maijan kanssa, minulle avioliitto on pyhä. - mirre h
tatjushka kirjoitti:
Peloissaan? Ahdistuneina? Jonkun sunlaises sutturan takia?
Eihän miestä kukaan omista ja niitä riittää kaikille.tatjuska
puhut asiaa, miksi pelätä yhtä sutturaa joka elää elämäänsä toisten varjossa, ja eihän todellakaan miestä kukaan omista, hän on oma heransa, ja jos ei hyväksytä hänen suttura leikkejään niin nostetaan kytkintä, niin helposti se käyttää. - ap.
anniina 7 kirjoitti:
ap
Vai valmistautuisivat pahimpaan, juuri oltu vihillä ja jo pitäisi valmistautua, kuuleppa jos menee avioon MIEHEN kanssa eikä minkään epäkypsän häntä heikin niin silloin ei tarvitse valmistautua mitenkään, sillä ollaan luvattu uskollisuutt toisillemme. Ja kakkoset se on ihana tunne kun seisoo rakkainpansa vierellä alttarilla ja sanoo Tahdon tulevalle elämälle,antakaa meidän vaimojen olla, kyllä me itse tiedetään milloin ongelmat hiipivät suhteeseen, ja jos kakkonen on kyyläämässä nurkan takana niin minun mieheni saisi kyllä ottaa välittömästi hänet, sillä MINÄ en haluaisi olla aviossa tuhannen mul´kun maijan kanssa, minulle avioliitto on pyhä.Umm... Miksi sitten luet uskottomuuspalstaa? Hiertääkö liittoasi epäilys pettämisestä? Ja se valmistautuminen kommentissani viittasi siihen, että jos vaimon intuitio sanoo että mies pettää, tämä palsta vetää puoleensa, niin tässä ketjussa nyt näette mitä pettäminen on. Montako kännipanoa on ilmoitettu? Suurin osa on pitkiä salasuhteita. Kaksi naista rakastaa samaa miestä, kakkosia ei voi toivoa pois, puolisonsa voi lähettää pois, tai hänelle voi antaa anteeksi.
- Saa vähätelläkin
6+2 kirjoitti:
Nythän todistat että epäilykseen on aina syy, olet entinen pettäjä, vähättelet kännipanoja ja uskot että uskottomuuden epäilys syö vaimoa enemmän kuin petetyksi tuleminen?! Ihan uskomatonta puhetta.
Jos se kännipano olisi ollutkin "iso juttu" niin en vähättelisi. Mikäli vaimo olisi siitä alkanut vuosien kyttäämisen ja epäilyssä elämisen meidän lapsilla olisi ollut melkoisen ahdistunut äiti ja vaimoni ei olisi vastaanottanut minun rakkauttani. Totuus oli kuitenkin että häntä rakastin ja sillä oli merkitystä enemmän kuin kännipanolla. En muista edes daamin nimeä. Ja yksi kerta ja 15 vuotta uskollisuutta sen jälkeen? Hei haloo
- haaseriallesil
ap. kirjoitti:
Umm... Miksi sitten luet uskottomuuspalstaa? Hiertääkö liittoasi epäilys pettämisestä? Ja se valmistautuminen kommentissani viittasi siihen, että jos vaimon intuitio sanoo että mies pettää, tämä palsta vetää puoleensa, niin tässä ketjussa nyt näette mitä pettäminen on. Montako kännipanoa on ilmoitettu? Suurin osa on pitkiä salasuhteita. Kaksi naista rakastaa samaa miestä, kakkosia ei voi toivoa pois, puolisonsa voi lähettää pois, tai hänelle voi antaa anteeksi.
ap.
Miksikö luen uskottomuus palstaa, jos sen tietäisit niin et kirjoittaisi sanaakaan, minulla on syyni, mutta voin tuottaa pettymyksen sinulle, en epäile miestäni sillä meidän rakkautemme on aina ollut se oikea, me riitetään toisillemme, ja meillä on periaatteet sen mukaiset, joten ei pelkoa uskottomuudesta hän on minun ja tulee olemaan. Ja sellaista kakkosta ei olekkaan joka voisi tulla väliin, ei vaikka miten yrittäisi, meillä on toisemme ja se riittää. - Voi A.p
ap. kirjoitti:
Umm... Miksi sitten luet uskottomuuspalstaa? Hiertääkö liittoasi epäilys pettämisestä? Ja se valmistautuminen kommentissani viittasi siihen, että jos vaimon intuitio sanoo että mies pettää, tämä palsta vetää puoleensa, niin tässä ketjussa nyt näette mitä pettäminen on. Montako kännipanoa on ilmoitettu? Suurin osa on pitkiä salasuhteita. Kaksi naista rakastaa samaa miestä, kakkosia ei voi toivoa pois, puolisonsa voi lähettää pois, tai hänelle voi antaa anteeksi.
Suurin osa on niitä kännipanoja mutta eihän täällä käy se jengi jotka harrastaa niitä vaan ne kakkoset joilla on ollut pitempi suhde jonkun mieheen ja ne vaimot jotka on tulleet petetyiksi joko useasti tai mies on jäänyt juurikin kiinni siitä kännipanosta. Ei täällä käy ne kakkoset jotka on kerran häslänneet jonkun ukkomiehen kanssa eikä ne miehet jotka itse on kerran erehtyneet pettämään. Ei ne osallistu näihin keskusteluihin mutta niitä on suurin osa pettämisistä.
En lähtisi hirveästi suosittelemaan miehen vahtimisia jos se harrastaa jotakin itsekseenkin. Täällä joku väkisin tekee kaikista miehistä jotka käy omilla menoillaan pettäjiä ja hyväuskoisista vaimoista "tyhmiä"?? Hyväuskoisuus on hyve ei pahe! Pettäminen on pahe ja epäileminen ja kyttäminen raskasta. On liian raskasta tuhlata aikaansa epäilemiseen ja pelätä petetyksi tulemista. - Onneksi en tiennyt
6+2 kirjoitti:
On parempi elää tietämättömän onnellisena jos totuus on että kumppani sua rakastaa vaikka erehtyisikin kännipanolle. En olisi halunnnutkaan tietää koskaan yhden illan kännipanoa sillä olisin heittänyt ukon pihalle heti ja nyt meidän suhdetta on kestänyt 25 vuotta kun en tiennyt. Olisi jäänyt munkin lapset tekemättä jos olisin kuullut että mies on alkuaikoinan vehdannut mun ystäväni kanssa. No nyt tiedän eikä sillä ole enään merkitystä. Se oli silloin 19 v kakara se mieskin. Enään en jaksa siitä melskata.
- molly jillar
sokeiden valtakunta
Mikä ihmeen pakkomielle näillä naikkosilla on koko ajan valistaa uskottomuutta, ja miten vaimoja petetään. Jokainen taaplaa tyylillään ja se jonka mies on uskoton niin kyllä ne vaimot sen usein tietävät, joten miksi leikkiä apostolia, mikä on niinkuin maalina tässä vaimojen vainoamisessa, ja jos he haluavat jatkaa ukkonsa kanssa niin mitä se teitä liikuttaa mitenkään, ja millä luvalla te sanotte heitä vielä tyhmiksikin. Te joilla ei ole sanavarastossa edes sanaa REHELLINEN yritätte koko ajan vainota näillä sivuilla jos saisitte jotain vaimoa loukata tai laittaa pienen epäilyksen siemenen kytämään. Luottaka nyt kakkoset siihen että vaikka te annatte niitä tukioita miehille jotka eivät ole vapaita, niin vaimo ajattelee hieman toisella lailla, siis kaikki ei pyöri seksin ympärillä. Joten lopettakaa jo se jossittelunne uskottomista miehistä, kaikki vaimot tietävät että lumppuja on olemassa joten riittää jo. - §§§§§§§§
Samaa olen ihmetellyt. Isoa osaa kakkosista tuntuu kismittävän melko lailla, kun mies jatkaakin mielummin vaimonsa kanssa. Sitten sitä omaa itsetuntoa yritetään pönkittää täällä haukkumalla ja maalailemalla piruja seinille.
Ei voi kuin ihmetellä, miten alas jotkut ovat valmiita vajoamaan.- alimpana
Alimmaksi vajonneita ovat vaimot jotka antavat miehen kusettaa itseään ja pitää pilkkanaan ja panna muita naisia. Tuollaiset naiset ovat vailla itsetunnon häivääkään. Roikkuvat miehessä joka ei välitä heistä. Jos mies välittäisi, ei pettäisi.
- vaakunaa väliin
alimpana kirjoitti:
Alimmaksi vajonneita ovat vaimot jotka antavat miehen kusettaa itseään ja pitää pilkkanaan ja panna muita naisia. Tuollaiset naiset ovat vailla itsetunnon häivääkään. Roikkuvat miehessä joka ei välitä heistä. Jos mies välittäisi, ei pettäisi.
alimpana
Vai niin , sitä mieltä, ja luulet varmaan että sinusta välittää niin kamalasti, kuule ei kukaan roiku kenessäkään, vaan mies haluaa jatkaa avioliittoaan mutta valehtelee kakkoselle että vaimo haluaa, ei kai häm muuten olisi jäljellä asiassa joka on niin kamalaa. Luuleeko kakkonen että hän saa totuudet samalta mieheltä joka valehtelee omalle puolisolleen- Eikö kakkoset koskaan opi näkemään omaa itseään toisten silmin, miten surkuhupaisia he ovatkaan. siinä juuri on ne oikeat valheiden uskojat jotka pitävät vaimoja super tyhminä vaikka usein eivät edes tunne häntä, vaan se osottaa kakkosen tason yhteiskunnassa-----epäkypsä - Tuomi T:
alimpana kirjoitti:
Mieti nyt ihan oikeasti ketä se vaimo sillä loukkaa jos antaa miehen kusettaa itseään ja "antaa" miehen panna muita naisia? Tuo antaa panna kuullostaa kyllä hassulta kun en ymmärrä miten se vaimo voisi tehdä ? Sitoa miehen tuoliin vai sulkea kellariin? Jos mies menee panemaan niin se ei varmaan tarkoita että vaimo antaisi niin tehdä? On ihan eri asia jos vaimoa ei se haittaa niin miksi sekään sinua silti haittaisi? Vaatii ihan hitosti itsetuntoa vaimolta jos se ei sitä haittaa!! Ei kai se joka roikkuu siinä väärin tee vaan se joka antaa jonkun roikkua mikäli ei sitä roikkumista itse halua? On hullua ajatella että minun pitäisi miettiä tässä eron hakemista miehestäni jos se mies ei EHKÄ halua olla mun kanssani ja itse haluan olla sen kanssa.
Eikö minun kuulu olettaa että mies ilmoittaa jos se haluaa eron silloin kun se ei tässä halua olla?
En minäkään pidä häntä minussa roikkuvana vaikka hän ei eroa hakenut kun kerran häntä loukkasin aika pahasti. Onneksi anteeksianto riitti. Toisille sekin loukkaus olisi ollut jo eron paikka. Ymmärrä nyt sinäkin että toisille ei välittäminen ja seksi kävele käsi kädessä. Antaa heidänkin tehdä ihan omia ratkasujaan miten itse parhaaksi näkevät. Tunnen ihan oikeasti naisen jota on petetty usein ja hän ei todellakaan ole vajonnut alimmaksi vaan päinvastoin. Hän ei minua loukkaa antamalla miehelleen anteeksi eikä ketään muutakaan. Oman onnellisuutensa hän riskeeraa mutta miksi siitä pitäisi tuomita? Se on hänen valintansa. - §§§§§§§§§
Tuomi T: kirjoitti:
Mieti nyt ihan oikeasti ketä se vaimo sillä loukkaa jos antaa miehen kusettaa itseään ja "antaa" miehen panna muita naisia? Tuo antaa panna kuullostaa kyllä hassulta kun en ymmärrä miten se vaimo voisi tehdä ? Sitoa miehen tuoliin vai sulkea kellariin? Jos mies menee panemaan niin se ei varmaan tarkoita että vaimo antaisi niin tehdä? On ihan eri asia jos vaimoa ei se haittaa niin miksi sekään sinua silti haittaisi? Vaatii ihan hitosti itsetuntoa vaimolta jos se ei sitä haittaa!! Ei kai se joka roikkuu siinä väärin tee vaan se joka antaa jonkun roikkua mikäli ei sitä roikkumista itse halua? On hullua ajatella että minun pitäisi miettiä tässä eron hakemista miehestäni jos se mies ei EHKÄ halua olla mun kanssani ja itse haluan olla sen kanssa.
Eikö minun kuulu olettaa että mies ilmoittaa jos se haluaa eron silloin kun se ei tässä halua olla?
En minäkään pidä häntä minussa roikkuvana vaikka hän ei eroa hakenut kun kerran häntä loukkasin aika pahasti. Onneksi anteeksianto riitti. Toisille sekin loukkaus olisi ollut jo eron paikka. Ymmärrä nyt sinäkin että toisille ei välittäminen ja seksi kävele käsi kädessä. Antaa heidänkin tehdä ihan omia ratkasujaan miten itse parhaaksi näkevät. Tunnen ihan oikeasti naisen jota on petetty usein ja hän ei todellakaan ole vajonnut alimmaksi vaan päinvastoin. Hän ei minua loukkaa antamalla miehelleen anteeksi eikä ketään muutakaan. Oman onnellisuutensa hän riskeeraa mutta miksi siitä pitäisi tuomita? Se on hänen valintansa.Vaikuttaa siltä, että nuo tuomitsijat ovat katkeria kakkosia, joita asia kismittää. Kuinka muuten ketään asia noin paljon häiritsisi.
- itseään ja lapsia
Tuomi T: kirjoitti:
En minäkään pidä häntä minussa roikkuvana vaikka hän ei eroa hakenut kun kerran häntä loukkasin aika pahasti. Onneksi anteeksianto riitti. Toisille sekin loukkaus olisi ollut jo eron paikka. Ymmärrä nyt sinäkin että toisille ei välittäminen ja seksi kävele käsi kädessä. Antaa heidänkin tehdä ihan omia ratkasujaan miten itse parhaaksi näkevät. Tunnen ihan oikeasti naisen jota on petetty usein ja hän ei todellakaan ole vajonnut alimmaksi vaan päinvastoin. Hän ei minua loukkaa antamalla miehelleen anteeksi eikä ketään muutakaan. Oman onnellisuutensa hän riskeeraa mutta miksi siitä pitäisi tuomita? Se on hänen valintansa.Itseään se vaimo siinä loukkaa. Ja lapsiaankin, jos niitä on, koska lapset kyllä näkevät ja aistivat, ettei äidin ja isin välillä ole kaikki hyvin. Minkälaisen mallin parisuhteesta antaa lapsilleen äiti, joka hyväksyy pettävän miehen ja hänen tekemisensä?!
- Pah..
itseään ja lapsia kirjoitti:
Itseään se vaimo siinä loukkaa. Ja lapsiaankin, jos niitä on, koska lapset kyllä näkevät ja aistivat, ettei äidin ja isin välillä ole kaikki hyvin. Minkälaisen mallin parisuhteesta antaa lapsilleen äiti, joka hyväksyy pettävän miehen ja hänen tekemisensä?!
paskan marjat jos lapsilta kysyttäisiin ne ei koskaan toivoisi vanhempiensa eroa. Eri asia on jos on väkivaltaa tai alkoholiongelmia. Monet pariskunnat riitelee lastensa nähden kotitöistä ja rahasta vaikka olisivat uskollisiakin. Harvassa suomalaisessa perheessä isä ja äiti hellittelee toisiaan ja tunnelma on seesteisen rauhaisa mikä olisi lapsille tietenkin parasta. Arkiongelmat ja työt pitävät jo huolen siitä että kaikki ei ole hyvin. Jos iskä ei kärsi puutteesta se voi olla lapsille parempi asia kuin se pettääkö se äitiä, Olen silti sitä mieltä että ketään joka sinuun luottaa ei pitäisi pettää. En ole pettämisen kannalla mutta jos äiti anteeksi sen antaa en tuomitse sitä.
- sinisilmäisiä
vaakunaa väliin kirjoitti:
alimpana
Vai niin , sitä mieltä, ja luulet varmaan että sinusta välittää niin kamalasti, kuule ei kukaan roiku kenessäkään, vaan mies haluaa jatkaa avioliittoaan mutta valehtelee kakkoselle että vaimo haluaa, ei kai häm muuten olisi jäljellä asiassa joka on niin kamalaa. Luuleeko kakkonen että hän saa totuudet samalta mieheltä joka valehtelee omalle puolisolleen- Eikö kakkoset koskaan opi näkemään omaa itseään toisten silmin, miten surkuhupaisia he ovatkaan. siinä juuri on ne oikeat valheiden uskojat jotka pitävät vaimoja super tyhminä vaikka usein eivät edes tunne häntä, vaan se osottaa kakkosen tason yhteiskunnassa-----epäkypsäTai sitten juttu menee kuten minun kakkosmieheni tapauksessa että mies olisi jättänyt vaimonsa mutta kun en tätä huolinut niin joutui jäämään vaimonsa luokse. Vaimo, kuten vaimot aina, kuvittelee että mies HALUSI jäädä hänen luokseen. Minullapa oli jo toinen, luotettava mies..miksi olisin pettävän huolinut vaikka tämä olisi takiani eronnutkin?
- Voi hitsinhitsi
sinisilmäisiä kirjoitti:
Tai sitten juttu menee kuten minun kakkosmieheni tapauksessa että mies olisi jättänyt vaimonsa mutta kun en tätä huolinut niin joutui jäämään vaimonsa luokse. Vaimo, kuten vaimot aina, kuvittelee että mies HALUSI jäädä hänen luokseen. Minullapa oli jo toinen, luotettava mies..miksi olisin pettävän huolinut vaikka tämä olisi takiani eronnutkin?
joutui jäämään? Kai se mies olisi voinut yksinkin olla ja lähteä siitä avioliitosta ilman suakin? Et kai nyt olisikaan ottanut miestä joka lennossa vaihtaa toiseen? Jos se mies jää siihen niin se haluaa jäädä. Näinhän se menee. Ei vaimo mitään kuvittele.
- sinisilmäisiä
Voi hitsinhitsi kirjoitti:
joutui jäämään? Kai se mies olisi voinut yksinkin olla ja lähteä siitä avioliitosta ilman suakin? Et kai nyt olisikaan ottanut miestä joka lennossa vaihtaa toiseen? Jos se mies jää siihen niin se haluaa jäädä. Näinhän se menee. Ei vaimo mitään kuvittele.
Toki on helpompi jäädä huonoonkin suhteeseen kuin pistää asuntoa myyntiin jne. Jos olisin miehen huolinut niin talo olisi myyty. Mies jää vaimon luo kun tuli torjutuksi ja se on helpointa. Vaimo tosiaan kuvittelee että mies valitsi hänet.
- Mietihän nyt
sinisilmäisiä kirjoitti:
Toki on helpompi jäädä huonoonkin suhteeseen kuin pistää asuntoa myyntiin jne. Jos olisin miehen huolinut niin talo olisi myyty. Mies jää vaimon luo kun tuli torjutuksi ja se on helpointa. Vaimo tosiaan kuvittelee että mies valitsi hänet.
tai sinä kuvittelet vaimon niin kuvittelevan? Tuskin hän sinulle on kertonut mitä hän kuvittelee? Voihan olla niin että sinäkin kuvittelet että sinun torjumesi olisi ollut raitaiseva asia. Totuuden tietäisit jos et olisi torjunut eli olisiko se mies oikeasti sitten eron ottanut? Et voi sanoa mitään.
- Pyh ja pah
Minä kyllä tiedän kuinka minulle valehdellaan ja kuinka minua petetään. Kyllä minä tiedän kuinka mies livahtaa työpäivinä kakkostaan panemaan ja kuinka hän muka menee harrastuksiinsa, mutta meneekin taas iltapanoille kakkoselleen tai ravintolaillan päätteeksi kakkosen peiton alle. Hänellä on ollut toisia naisia yli 20 vuotta. Kakkoset vaihtuvat, kun kyllästyvät odottamaan, että mieheni eroaisi minusta. Minulla ei ole aikomustakaan jättää miestäni, ja tuskinpa hänelläkään minua, kunhan nyt kakkosilleen niin uskottelee.
- 3 33 33 33 3
Pyh ja pah
Oikeassa olet kun niitä kakkosia vaihtuu ja jokainen luulee olevansa SE OIKEA miehelle niin lopulta alkaa huvittamaan, ja voi vaan sanoa että oikeastaan niitä käy sääliksi, mutta eivät tiedä muusta, minkähän vuoksi he luulevat olevansa miehen pelstajia roistomaisen vaimon hampaista, joten pyh ja pah sinä resuneeraat ihan kuten kuuluukin, näin se on. - naurettavuuden huipp
3 33 33 33 3 kirjoitti:
Pyh ja pah
Oikeassa olet kun niitä kakkosia vaihtuu ja jokainen luulee olevansa SE OIKEA miehelle niin lopulta alkaa huvittamaan, ja voi vaan sanoa että oikeastaan niitä käy sääliksi, mutta eivät tiedä muusta, minkähän vuoksi he luulevat olevansa miehen pelstajia roistomaisen vaimon hampaista, joten pyh ja pah sinä resuneeraat ihan kuten kuuluukin, näin se on.No voi hyvää päivää! Toki kakkoset "ovat tyhmiä ja hyväuskoisia" kuvitellessaan olevansa silmäterä miehelle, jolla kakkoset, kolmoset ja neloset vaihtuvat useammin kuin sukat. Mutta minkälainen "nainen" on "vaimo", joka aina ottaa tällaisen miehen takaisin sänkyynsä, peittonsa alle?! Mahtavat olla todella ylpeitä sekä itsestään että miehestään! Kyllä kelpaa esittää ystäville ja sukulaisille, ja jopa omille lapsille onnellista perhettä ja parisuhdetta!
- The wife
naurettavuuden huipp kirjoitti:
No voi hyvää päivää! Toki kakkoset "ovat tyhmiä ja hyväuskoisia" kuvitellessaan olevansa silmäterä miehelle, jolla kakkoset, kolmoset ja neloset vaihtuvat useammin kuin sukat. Mutta minkälainen "nainen" on "vaimo", joka aina ottaa tällaisen miehen takaisin sänkyynsä, peittonsa alle?! Mahtavat olla todella ylpeitä sekä itsestään että miehestään! Kyllä kelpaa esittää ystäville ja sukulaisille, ja jopa omille lapsille onnellista perhettä ja parisuhdetta!
Se mitä sinä tai kuka tahansa muu minusta ajattelee, ei kiinnosta minua pätkääkään. Minun elämäni on minun elämäni, joten älä anna sen häiritä itseäsi. Minä teen juuri niin kuin itse haluan eikä sinun tai kenenkään muun sanomiset vaikuta siihen mitenkään.
- pihalla tuulee
naurettavuuden huipp kirjoitti:
No voi hyvää päivää! Toki kakkoset "ovat tyhmiä ja hyväuskoisia" kuvitellessaan olevansa silmäterä miehelle, jolla kakkoset, kolmoset ja neloset vaihtuvat useammin kuin sukat. Mutta minkälainen "nainen" on "vaimo", joka aina ottaa tällaisen miehen takaisin sänkyynsä, peittonsa alle?! Mahtavat olla todella ylpeitä sekä itsestään että miehestään! Kyllä kelpaa esittää ystäville ja sukulaisille, ja jopa omille lapsille onnellista perhettä ja parisuhdetta!
naurettauden huippu
Mitä hittoa se sinulle kuuluu minkälainen on AVIOLIITOSSA oleva vaimo, ja mitkä mahdollisuudet hänellä on elämässä. katsos kun sitä saattaa olla niitäkin vaimoja jotka eivät todella vöitä kun tietävät miehen kykenettömyyden aitoihin suhteisiin. ja tietävät myös syyt, joten sinä nyt et ole niin suuri ihminen että VAIMOJEN olisi pakko selitellä täällä miksi ottavat takaisin nämä lapsen omaiset miehensä. Kuule se ei ole ollenkaan sinun asiasi ihmetellä, katsos kun vaimo on vaimo mutta kakkosen käyttäytymistä sen sijaan voi ihmetellä että minkälainen hän on naisena kun sekaantuu toisten elämään, vaikka pitäisi niinkun naisena olla solidaarinen toista naista kohtaan. Joten mitä aviovaimojen päässä liikkuu ei kuulu kakkosten phtimisiksi sillä vaimoilla on paperit että ovat naimisissa miehen kanssa, mutta kakkosilla on vaan märkä jalkoväli se on ainut todiste heiltä että he ovat valmiita olemaan ukkomiesten kanssa, sitä kutsutaan aviorikokseksi. - valintoja kaikille
pihalla tuulee kirjoitti:
naurettauden huippu
Mitä hittoa se sinulle kuuluu minkälainen on AVIOLIITOSSA oleva vaimo, ja mitkä mahdollisuudet hänellä on elämässä. katsos kun sitä saattaa olla niitäkin vaimoja jotka eivät todella vöitä kun tietävät miehen kykenettömyyden aitoihin suhteisiin. ja tietävät myös syyt, joten sinä nyt et ole niin suuri ihminen että VAIMOJEN olisi pakko selitellä täällä miksi ottavat takaisin nämä lapsen omaiset miehensä. Kuule se ei ole ollenkaan sinun asiasi ihmetellä, katsos kun vaimo on vaimo mutta kakkosen käyttäytymistä sen sijaan voi ihmetellä että minkälainen hän on naisena kun sekaantuu toisten elämään, vaikka pitäisi niinkun naisena olla solidaarinen toista naista kohtaan. Joten mitä aviovaimojen päässä liikkuu ei kuulu kakkosten phtimisiksi sillä vaimoilla on paperit että ovat naimisissa miehen kanssa, mutta kakkosilla on vaan märkä jalkoväli se on ainut todiste heiltä että he ovat valmiita olemaan ukkomiesten kanssa, sitä kutsutaan aviorikokseksi.Jestas! Mahto tulla hyvä mieli tosta saarnaamisesta!! Onkohan oma lehmä ojassa?
Ymmärrän niitä, jotka ihmettelevät täällä, miksi ja miten vaimo haluaa jakaa elämänsä pettävän miehen rinnalla. Miehen, jlla on ehkä ollut jo useampia pitkiä rinnakkaissuhteita. Kännipanot pari kertaa kymmenenessä vuodessa ehkä itsekin sulattaisin, mutta minkälainen nainen jatkaa nk. avioliittoa, kun tietää miehensä samaan aikaan rakastavan ja rakastelevan myös toista naista?
Kuten niin moni muukin, minäkin olin naimisissa kun tapasin ihanan ukkomiehen. Rakastuimme ja aloimme suunnitella yhteistä elämää. Minä kerroin miehelleni olevani rakastunut toiseen ja laitoin eron vireille. Tämä ukkomies tuki minua erossani ja puhui siitä, miten hänenkin pitäisi uskaltaa, mutta ulkopuoliset paineet olivat kovat pitää perhe koossa. Yritin irrottautua suhteesta, kun huomasin miten vaikeaa ukkomiehen on laittaa eroa vireille, vaikka siis vaimo, lapset, osa sukulaisista ja ystävistäkin tiesivät meistä. Mies "haki" minut aina takaisin. Sanoi eroavansa kyllä, kunhan löytää oikean tavan. Sanoi rakastavansa minua. Kävimme yhdessä katsomassa asuntoja, hän tutustui lapsiini, hän vietti luonani useampia päiviä kerrallan, kun lapseni olivat isällään. Hän alkoi haaveilla lapsesta minun kanssani. Vaikka hänellä ei vieläkään ollt ero vireillä, uskoin hänen kuitenkin olevan tosissaan sen suhteen ja yritin ymmärtää, mistä siinä oikein on kyse, että hän ei sitä kuitenkaan saa tehtyä.
Sitten yllättäen mies lopetti suhteen. Sanoi syyksi lapsensa. Meni kuukausi kutakuinkin radiohiljaisuudessa, kunnes mies tuli taas oveni taakse ja sanoi, ettei voi elää ilman minua. Ero ei ollut vieläkään vireillä, joten epäröin pitkään, ja sanoin hänele, että lapsiani hän ei enää tapaisi ennen kuin ero olisi selvä.
Kun sitten sanoin kuulla hänen lähtevän lomamatkalle vaimonsa kanssa (varattu kuulema meidän eromme aikana, kun piti osoittaa minun olevan historiaa), tuli kiintiö täyteen ja lopetin meidän suhteen. Mies oli aivan puulla päähän lyöty!
Hän yritti soitella minulle, ja lähetteli kaipaavia tekstareita, joissa vannoi rakkauttaan ja kertoi olevansa pahoillaan, ettei ole pystynyt eroamaan vaikka haluaakin elää minun kanssani. En vastannut yhteenkään, vaikka sydäntäni raastoi olla vastaamatta. Kaipasin ja rakastin häntä niin valtavasti. Vaikka suhde oli epätasapainoinen, erossa olo sattui vielä paljon enemmän. Muutamien viikkojen jälkeen mies laittoi minulle viestin, että heillä on ero vireillä. Että hän haluaa yrittää kanssani. Jatkaa siitä mihin jäimme. Olemme seurustelleet nyt muutaman viikon. Hän tuntuu olevan varma siitä, että on vihdoin saanut tehtyä oikean ratkaisun. Mies sanoi, että on vaan todella vaikeaa, kun omat lapset ja omat vanhemmat ja omat ystävät tuputtavat sinulle sitä, mitä olet joskus 30 vuotta sitten alttarilla luvannut, vaikka kaikki ajatukset ja tunteet ja haaveet ovat kuitenkin jo pitkään olleet aivan toisen naisen kuin oman vaimon luona. Lopulta häin sai kuitenkin voimaa tehtyä ratkaisun, kun luuli todella menettävänsä minut ja rakkauden, joka välillämme on. Kuun vaihteessa hän pääsee muuttamaan omaan asuntoon. Katsotaan askel kerrallaan...
Ymmärrän siis tätä asiaa erittäin hyvin, sekä vaimon että kakkosen näkökulmasta. Tietääkseni exäni ei pettänyt minua, joten en ole ollut petetyn vaimon osassa, mutta olen usein joutunut nenätysten sen asian kanssa, että olisiko kannattanut kuitenkin jatkaa liittoa vaikka rakastuinkin toiseen? Olisiko se ollut lapsille parempi? Ja aina tulen siihen tulokseen, että jos lähtee pettämään ja jos oikeasti rakastuu toiseen, rakastaa toista vaikka suhdetta jatkuu vuosia ja toinen on edelleen naimisssakin, niin silloin omassa liitossa ei ole asiat sillä mallilla kuin haluaisin niiden parisuhteessa olevan. En siis kadu valintojani. Ainoa, mitä ehkä tekisin toisin olisi, että laittaisin aiemmin pisteen suhteeseen ukkomieheen. Mutta yritin kyllä enkä pystynyt, joten tämän vaan piti mennä näin. - vuoroin vieraissa
The wife kirjoitti:
Se mitä sinä tai kuka tahansa muu minusta ajattelee, ei kiinnosta minua pätkääkään. Minun elämäni on minun elämäni, joten älä anna sen häiritä itseäsi. Minä teen juuri niin kuin itse haluan eikä sinun tai kenenkään muun sanomiset vaikuta siihen mitenkään.
Olen huomannut. Tapailen ukkomiestä, jonka vaimo on juuri niin kuin sinä. Silkee silmänsä kaikelta, mitä hänen ympärillään tapahtuu. Ei paljoa hetkauta. Mutta en aio minäkään luovuttaa, joten katsotaan miten käy...
- The wife
vuoroin vieraissa kirjoitti:
Olen huomannut. Tapailen ukkomiestä, jonka vaimo on juuri niin kuin sinä. Silkee silmänsä kaikelta, mitä hänen ympärillään tapahtuu. Ei paljoa hetkauta. Mutta en aio minäkään luovuttaa, joten katsotaan miten käy...
Minä tiedän kuinka tässä käy, koska minä olen nähnyt sen jo niin monta kertaa. Nykyinen pikkukakkonen ei ole edes kymmenen ensimmäisen joukossa mieheni vaihtuvien naisten jonossa.
- vuoroin vieraissa
The wife kirjoitti:
Minä tiedän kuinka tässä käy, koska minä olen nähnyt sen jo niin monta kertaa. Nykyinen pikkukakkonen ei ole edes kymmenen ensimmäisen joukossa mieheni vaihtuvien naisten jonossa.
Ja sinä "the wife" meuhkaat täällä, koska tiedät itse tulevasi vasta jonon viimeisenä, etkä itsekään tiedä mikä jonotusnumerosi on!
- The wife
vuoroin vieraissa kirjoitti:
Ja sinä "the wife" meuhkaat täällä, koska tiedät itse tulevasi vasta jonon viimeisenä, etkä itsekään tiedä mikä jonotusnumerosi on!
Sopii tulla yrittämään. Eipä ole vielä voittanutta löytynyt.
- sokeita kanoja
Kakkoset eivät tosiaankaan voi kertoa totuutta vaimoille koska miehet kiristävät (esim. jos ovat samassa työpaikassa). Vaimot naureskelevat että kakkosella ei ole näyttöä ja kehuvat luottavansa mieheensä joka on muuttunut.. Jos vaimot eivät olisi niin tyhmiä että raportoisivat kakkosen kertoman pettävälle miehelleen niin kakkoset uskaltaisivat näyttää todisteensa. Mutta vaimothan eivät edes halua tietää.. Suojellaan mieluummin itseä totuudelta, se kun sattuu.
- sitä saa, mitä tilaa
Hyvä jos miehet osaavat käyttää samoja keinoja, kuin kakkosetkin.
- mikä tilaus?
Mitäs keinoja kakkoset käyttävät Mies on se joka pettää ja tekee väärin, ei kakkonen jos on vapaa.
- hu hu hu huuuuuu
mikä tilaus
Vaikkakakkonen olisi kuinka vapaa tahansa niin luulisi sentään olevan hieman ajatusta että osallistuu asiaan joka on hävettävä, kaikkihan tekevät leikkiä kakkosista ja kaikista parhaimmat vitsit ovat juuri niistä- Niiden perustelu on että ovat vapaita, ja saavat ollakenen kanssa haluavat---siis toisen miehen kanssa-----Mies pettää ja kkos linkuttaja on mukana tekemässä sen mahdolliseksi, ja siinä ei mies ajattele vaimoaan, ja kakkonen on tullut oloista missä ei kunnioiteta perheitä. Tavallinen kunnon nainen ei alistuisi edes olemaan joku sala pano, vaan jokainen kunnon nainen haluaa olla julkisessa suhteessa miehen kanssa, kakkosilla vaan ei ole vientiä, vapaiden parissa, silloin otetaan ja kytätään jonkun miestä - ei saa yleistää
hu hu hu huuuuuu kirjoitti:
mikä tilaus
Vaikkakakkonen olisi kuinka vapaa tahansa niin luulisi sentään olevan hieman ajatusta että osallistuu asiaan joka on hävettävä, kaikkihan tekevät leikkiä kakkosista ja kaikista parhaimmat vitsit ovat juuri niistä- Niiden perustelu on että ovat vapaita, ja saavat ollakenen kanssa haluavat---siis toisen miehen kanssa-----Mies pettää ja kkos linkuttaja on mukana tekemässä sen mahdolliseksi, ja siinä ei mies ajattele vaimoaan, ja kakkonen on tullut oloista missä ei kunnioiteta perheitä. Tavallinen kunnon nainen ei alistuisi edes olemaan joku sala pano, vaan jokainen kunnon nainen haluaa olla julkisessa suhteessa miehen kanssa, kakkosilla vaan ei ole vientiä, vapaiden parissa, silloin otetaan ja kytätään jonkun miestäMinulla ainakin oli pitkä suhde (21 vuotta) ex-mieheeni ja lasteni isään. Mutta erosin hänestä, kun tapasin miehen, jonka kanssa huomasin, että olin jo pitkään työntänyt itseni ja tarpeeni syrjään tuon miehen kanssa, jonka kanssa olin seurustellut teinistä asti. Joskus on roohkeampaa luopua kuin pitää väkisin kiinni jostain, minkä on joskus valinnut, mutta joka ei enää sovi tähän tilanteeseen.
Väitän, että olen silti ihan kunnon nainen, vahvalla itsetunnolla varustettu ja tiedän, mitä on rakastaa ja olla ""oikeassa parisuhteessa". Vaikkakin olen tällä hetkellä kai määritelmien mukaan "kakkonen", kun mies on edelleen naimisissa, eikä erokaan ole vireillä. Tosin vaimo ja lapsensa tietävät meistä emmekä tapaile salaa vaan ihan julkisesti. - Maikki
Jotkut pelaavat pelejään, kiusaavat uhkailevat ja kiristävät. Monella on päämääränä vain saada pariskunta eroon. Miehet hyväuskoisina menevät näihin retkuihin kunnes joskus ehkä silmät aukenevat. Ilkeät ja pahansuovat ihmiset jotka vain toivovat toisille pahaa oikeuttavat itselleen mitä vain toimintatapoja päästäkseen haluamaansa lopputulokseen.
- elli*
ei saa yleistää kirjoitti:
Minulla ainakin oli pitkä suhde (21 vuotta) ex-mieheeni ja lasteni isään. Mutta erosin hänestä, kun tapasin miehen, jonka kanssa huomasin, että olin jo pitkään työntänyt itseni ja tarpeeni syrjään tuon miehen kanssa, jonka kanssa olin seurustellut teinistä asti. Joskus on roohkeampaa luopua kuin pitää väkisin kiinni jostain, minkä on joskus valinnut, mutta joka ei enää sovi tähän tilanteeseen.
Väitän, että olen silti ihan kunnon nainen, vahvalla itsetunnolla varustettu ja tiedän, mitä on rakastaa ja olla ""oikeassa parisuhteessa". Vaikkakin olen tällä hetkellä kai määritelmien mukaan "kakkonen", kun mies on edelleen naimisissa, eikä erokaan ole vireillä. Tosin vaimo ja lapsensa tietävät meistä emmekä tapaile salaa vaan ihan julkisesti.Tuollaisia rehellisiä kakkosia voisi olla enemmän...
- En lähtisi
Ei kakkonen jos ei tiedä sotkeutuvansa jonkun parisuhteeseen. Jos tietää niin ottaa tietoisen riskin että jotakin sattuu. Jos ei itseä niin ehkä vaimoa ja lapsetkin saa osansa siinä tragediassa. Harvoin ne hyvin päättyy kaikkien osalta. En lähtisi ite pistään itseeni siihen soppaan vaikka parilla jo huonosti menisikin. Jos mies on niiiin ihana niin sanon että eroa ensin ja tule sitten vonkaamaan.
- kakkonen syytön
mikä tilaus
Vaikkakakkonen olisi kuinka vapaa tahansa niin luulisi sentään olevan hieman ajatusta että osallistuu asiaan joka on hävettävä, kaikkihan tekevät leikkiä kakkosista ja kaikista parhaimmat vitsit ovat juuri niistä- Niiden perustelu on että ovat vapaita, ja saavat ollakenen kanssa haluavat---siis toisen miehen kanssa-----Mies pettää ja kkos linkuttaja on mukana tekemässä sen mahdolliseksi, ja siinä ei mies ajattele vaimoaan, ja kakkonen on tullut oloista missä ei kunnioiteta perheitä. Tavallinen kunnon nainen ei alistuisi edes olemaan joku sala pano, vaan jokainen kunnon nainen haluaa olla julkisessa suhteessa miehen kanssa, kakkosilla vaan ei ole vientiä, vapaiden parissa, silloin otetaan ja kytätään jonkun miestäJos mies kertoo että on vaimonsa kanssa avoimessa suhteessa ja ettei seksiä ole ja että vaimo on vastemielinen ja käy jatkuvasti vieraiden miesten luona..miten voit syyttää kakkosta?
- päivän paras!!
Maikki kirjoitti:
Jotkut pelaavat pelejään, kiusaavat uhkailevat ja kiristävät. Monella on päämääränä vain saada pariskunta eroon. Miehet hyväuskoisina menevät näihin retkuihin kunnes joskus ehkä silmät aukenevat. Ilkeät ja pahansuovat ihmiset jotka vain toivovat toisille pahaa oikeuttavat itselleen mitä vain toimintatapoja päästäkseen haluamaansa lopputulokseen.
Maikki, kuulostat todella naiivilta. Kertoiko petturi miehesi tuollaista satua? :D Sattuuko sinuun vähemmän miehesi teot kun uskottelet itsellesi tuollaista?
- voi maikki maikki
Maikki kirjoitti:
Maikin mieskö ei osaa sanoa vieraille naisille että ei kiitos? Väkisinkö taas on miesparka huonoille teille johdateltu? Vaikeaa tietenkin petetystä uskoa, että se onkin oma puoliso, joka on aloitteen sen kakkosen suuntaan tehnyt. Mutta niin se vaan menee. Monella varatulla on päämääränä saada vierasta pesää aina kun esim. baariin lähtevät. Heihin lankeavilla on tuskin kenelläkään päämääränä erottaa ketään, ainakaan tietoisesti.
Kuule Maikki, se pettäjä sen liiton rikkoo, ei ne vieraat ihmiset. - Maikki
päivän paras!! kirjoitti:
Maikki, kuulostat todella naiivilta. Kertoiko petturi miehesi tuollaista satua? :D Sattuuko sinuun vähemmän miehesi teot kun uskottelet itsellesi tuollaista?
Sivusta olen seurannut ja omin silmin nähnyt ei ole oma mies ojassa. Taisit tunnistaa itsesi?
- Maikki
voi maikki maikki kirjoitti:
Maikin mieskö ei osaa sanoa vieraille naisille että ei kiitos? Väkisinkö taas on miesparka huonoille teille johdateltu? Vaikeaa tietenkin petetystä uskoa, että se onkin oma puoliso, joka on aloitteen sen kakkosen suuntaan tehnyt. Mutta niin se vaan menee. Monella varatulla on päämääränä saada vierasta pesää aina kun esim. baariin lähtevät. Heihin lankeavilla on tuskin kenelläkään päämääränä erottaa ketään, ainakaan tietoisesti.
Kuule Maikki, se pettäjä sen liiton rikkoo, ei ne vieraat ihmiset.Tapauksia on erilaisia.
- Dorkaaaaaaaaaaaa
kakkonen syytön kirjoitti:
Jos mies kertoo että on vaimonsa kanssa avoimessa suhteessa ja ettei seksiä ole ja että vaimo on vastemielinen ja käy jatkuvasti vieraiden miesten luona..miten voit syyttää kakkosta?
Ei pidä olla niin lapsellinen, että uskoo ukkomiehen sepustukset siitä miksi sinun pitäisi antaa juuri hänelle.
- huit ja hait looser
mikä tilaus
Vaikkakakkonen olisi kuinka vapaa tahansa niin luulisi sentään olevan hieman ajatusta että osallistuu asiaan joka on hävettävä, kaikkihan tekevät leikkiä kakkosista ja kaikista parhaimmat vitsit ovat juuri niistä- Niiden perustelu on että ovat vapaita, ja saavat ollakenen kanssa haluavat---siis toisen miehen kanssa-----Mies pettää ja kkos linkuttaja on mukana tekemässä sen mahdolliseksi, ja siinä ei mies ajattele vaimoaan, ja kakkonen on tullut oloista missä ei kunnioiteta perheitä. Tavallinen kunnon nainen ei alistuisi edes olemaan joku sala pano, vaan jokainen kunnon nainen haluaa olla julkisessa suhteessa miehen kanssa, kakkosilla vaan ei ole vientiä, vapaiden parissa, silloin otetaan ja kytätään jonkun miestäMinullapa on oma kunnollinen mies, ja kakkosmies. Kakkosmiestäni en huolisi koska en luottaisi tähän. Joillain katsos on vara valita :) Pidä sinä kynsin ja hampain kiinni petturimiehestäsi. Minä vien parhaat päältä.
- Idioottiiiiiiiiiiiii
Dorkaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Ei pidä olla niin lapsellinen, että uskoo ukkomiehen sepustukset siitä miksi sinun pitäisi antaa juuri hänelle.
Ei pidä olla niin lapsellinen vaimo että uskoo miehen sepustukset että salasuhde on ohi ;) ja että kerran pettänyt ei petä uudestaan.
- nyt naurattaa
Maikki kirjoitti:
Sivusta olen seurannut ja omin silmin nähnyt ei ole oma mies ojassa. Taisit tunnistaa itsesi?
Olen kuullut tuollaisia juttuja kerrottavan mutten ikinä sitä että joku uskoisi niitä :D Ei, en tunnistanut. Miehiä kyllä tiedän jotka satuilevat tuollaisia mutta ei vaimot yleensä noin naiiveja ole että uskoisivat.
- :D :D
Maikki kirjoitti:
Miehethän ovat aivan syyttömiä, ilkeät naiset vain tulevat kotiin ja hakevat miehen ja raiskaavat ja kiristävät (millä???) ja mies ei voi mitään, just joo. Mies ei tietenkään ole ilkeä eikä pahansuopa kun meni pettämään ja matkustelemaan vieraan naisen kanssa ja naureskelemaan vaimolleen tämän selän takana. Paha on ainoastaan se kakkonen jolle mies valehteli olevansa vapaa. Maikki..oletko tällä planeetalla? Henkinen itsesuojelusi toimii liiankin hyvin, kiellät totuuden ja haluat nähdä jotain utopiaa.
- ret324
No hei, eipä sellainen immeinen, joka ei usko puolisonsa pettävän, täällä palstalla käy näitä juttuja lukemassa - vaan elää elämäänsä tyytyväisenä eteenpäin miettimättä koko asiaa. Jos on päättänyt olla uskomatta, se on hänen asiansa.
- kiiskinen
ret324
Kyllä käy ainakin psykologian opiskelijat, ja muut sosiaali työntekijän alut, joten ei ole pakko olla mitään syytä tai pelkoa että itse tulee petetyksi jos täällä kurkkaa mitä ihmiset kirjoittavat. Minusta on ainakin mielenkiintoista lukea noiden kakkosten puolustus puheita, ja miten häikäilemättömän tyhmiä ne ovatkaan.
Ja jos ajattelee niinkuin naisen pirullisuutta toista naista kohtaan silloin kun menee sekaantumaan toisten avioliittoon niin sitä oikein ihmettelee että tuleeko maailmassa koskaan olemaan solidarisuutta naisten kesken, tuleeko aina olemaan näitä loisia jotka pitävät omaa itseään niin tärkeänä että ovat osallisena aviorikokseen. Sinä päivänä kun naiset alkavat pitämään yhtä ja nämä kakkos oliot kehittyvät sen verran että ymmärtävät etteivät sekaannu toisten elämään silloin kun heillä on kriisi tilanne, niin silloin voidaan alkaa puhumaan naisten yhteisymmärryksestä. Monella näistä kakkos naisista on ADHD ja siksi ovat häikäilettömästi mukana toisten aviokriiseissä.
Minun mieheni ei petä eikä tule sitä tekemäänkään, silti luen näitä ja pian saan valmiiksi kirjoitus työni aiheesta "uskoton"
joka auttaa minun elämässäni juuri naisten tukemisessa.
Ihmettelen vaan että mies jolla on perhe on niin epäkypsä että leikkii poikamiestä ja toinen tonttu on valmis olemaan siinä roolissa mikä on kaikista naurettavin juttu ja noin niinkuin antaa vähän typerän kuvan naisesta joka suostuu olemaan jonkun kanssa salaa ja hyväksyy sen. Eikö silloin ole vähän kukkia lakissa ? vai mitä
- elli*
Jotkut oikeasti pitävät talostakin enemmän kuin miehestään tai vaimostaan. Se on kuitenkin heidän asiansa.
- Sad but true
No se, että pitää talostaan enemmän kuin kakkosestaan, kertoo kai aika paljon? Kuka sitä nyt elämäntyötään johonkin vähemmän merkitykselliseen vaihtaisi?
- hhhhhhhhhuuuuuuuuuu
elli
Se riippuu kyllä siitäkin että on vaikea jättää se mitä on ynnä ja yhtenä rakentanut vuosi kausia. Ihan---se on heidän asiansa - mariellaX
Sad but true kirjoitti:
No se, että pitää talostaan enemmän kuin kakkosestaan, kertoo kai aika paljon? Kuka sitä nyt elämäntyötään johonkin vähemmän merkitykselliseen vaihtaisi?
Täytyy aina muistaa, että vaikka tänään vielä arvostaisi taloaan enemmän kuin puolisoaan tai kakkostaan, niin jo huomenna asianlaita voi olla toinen. Ihmiset toisinaan suhtautuvat asioihin niin ehdottomasti. Ajattelevat, jos tänään asiat ovat tällätavoin, niin tulevat olemaan sitä aina ja ikuisesti. Eihän elämä koskaan niin mene. Kaikki muuttuu kokoajan.
- naisista pahin
En kai mä nyt kerro miten petän... Siinähän kasvaa riski jäädä kiinni.
- "@@@@____
naisista pahin
Kuka olisi kiinnostunut, sinähän petät siksi kun et tunne sisälläsi yhtään mitään, aivojen toiminta on sairas ja sinulla näyttää olevan kova pelko että jäät kiinni.
Sinullakin raukalla diagnoosi vai kuinka?
- kuulen kaiken
Olen asunut täs talos 11 vuotta ja täs asui yks pariskunta jonka mies petti vaimoaan. Aina välillä kun vaimo lähti töihin niin vähän ajan päästä miehn luo tuli nainen ja ja sit seinän läpi kuulin kun alkoi naiminen. Mua harmitti sen naisen puolesta todella paljon kun se oli niin mukava ja ystävällinen kaikille ja uskoi miehestäänkin hyvää. Monet kerrat olin niillä kaljalla. Kerran sit päätin käräyttää sen miehen. Lähetin viestin naiselle et sun miehes pettää sitä. Nainen ei uskonut mut kun kerroin et ne naivat parasta aika niin nainen lähti heti töistä kotiin ja mies jäikin kiinni rysän päältä. Siihen loppui se liitto ja sain sit lohdutella naista pari viikkoa. Lapsia niillä ei ollut joten sikäli ero sujui nopeesti. Olen edelleen naisen ystävä ja käymme kaljalla aika usein.
- kari,matti ja markku
Miten miehet siis pettävät? No me petetään siten että kun tulee matin sovittu txt että pitää lähteä ma paikkakunnalle x jolle on viikkoja lämmitetty sellaista netti treffisuhdetta. Samalla tavataan siis uusi nainen ja jos on hyvä niin jäädään sen hoiviin se viikko pari mitä homma tarvii.
Kk kuluttua tullaan taas uudelleen ja on jo misu odottamassa. Kotiin txt tietenkin tarvittavat hyvät yöt ja lyhyt puhelu jotta vaimo ei sitten itse soittele.
Näitä yövyttäjiä löytyy ihmeen helposti kun vaan ilmaisee että ihastu niin tulisesti heti ensi näkemältä että jää suoraan naiselle mieheksi.
jos nainen haluaa vain tapailla etsin paikkakunnalta pian uuden pimun jonka luo pääsee taas asustelemaan.
Kannattaa olla tai tekeytyä työhön jossa joutuu oleen yöt poissa joskus niin kotona ei koskaan kysellä. Niin ja tosiaan aina on pripaid nro käytössä. Pitäisi se naisenkin tajuta että on joku entinen vanki tai rahaongelmia tai varattu jos miehellä ei ole muuta puhelinta mukama kun pripaid nro.
Yhdelle misulle jäin kiinni kun otti kulkupelistäni tiedot ja osasi tehdä vähän enemmänkin tiedusteluja asuinpaikkakunnalleni. Mutta se olikin se harvinainen sattumus. - voi elämän kevät
Ei voi kuin naureskella näitä juttuja lukiessaan! Meitä on moneen junaan, mutta sen sijaan, että keskittyisimme omaan elämäämme, paikkamaan sitä mitä on rikottu tai rakentamaan kokonaan uutta, sätimme täällä kilpaa toinen toisiamme, kisaten mm. siitä, kuka petti pahaiten, kenen puoliso kärsi eniten tai kenen kakkonen on tyhmin!
- Voi elämä
Tuohan on helppoa: jos luulee paikkaavansa rikottua ja samaan aikaan toinen salaa rikkoo lisää, ei ole epäselvyyttä kuka on tyhmin :D :D
- mariellaX
Mitä jos keskityttäisiin siihen omaan elämään? Ihan sama minulle ainakin mitä muut tekevät. Mielenkiintoista tietysti kuulla mitä kenenkin elämässä tapahtuu. Voin antaa neuvojakin pyydettäessä (joskus pyytämättäkin..). Turha kuitenkaan arvostella toisten elämää "vääräksi", tai syyttää ihmisiä sokeaksi, hyväuskoiseksi. Tuollaisella lietsonnalla ei saada kuin pahaa aikaiseksi.
- pelimiehen nainen
Villeinä aikoinani tapasin miehen, joka on naimisissa, lapsia ja petti jatkuvasti, oli aina pettänyt. Oli vuosien vakihoitoja ja jatkuvasti myös uusia naisia. Työnsä hoiti, perheensäkin ja oli hyvä isä, huolehti myös kunnostaan. Ihmettelin joskus miten ehti, mutta näytti ehtivän.
Me nautimme toistemme seurasta, paljastimme paheemme, toiveemme, tunteemme ja sielumme toisillemme. Me kuuluimme yhteen, ja rakastimme toisiamme sen hetken. Tiesin, ettei hän koskaan ole omani, enkä minä koskaan olisi hänen. Kun sen aika tuli, sanoimme hyvästit. Tiedän, että hän kaipaa minua ja minä kaipaan häntä. Siitä hukkumisesta toisen simiin ei voi selvitä ilman elinikäistä muistijälkeä.
Arvostan tätä miestä suuresti hänen rehellisyydestään minua kohtaan ja toivon, ettei hän jää kiinni. Tiedän, että hän rakastaa ja kunnioittaa vaimoaan yli kaiken, eikä halua erota.
Harva ymmärtää miten eri tavoin eri ihmisiä voi rakastaa. Itse en voisi elää noin, en ole riittävän vakaa tunne-elämältäni. Se tekee minusta yhden mihen naisen. Sen verran on kuitenkin herkkyyttä ja elämänkokemusta kertynyt, että ymmärrän tämän miehen valintoja ja elämäntapaa. Siinä on paljon itsekkyyttä mutta myös paljon selkärankaa ja yritystä avioliiton eteen.
Näinkin voi siis pettää. Pelimies mikä pelimies, ja hänellä on pala sydäntäni.
En oleta yhdenkään lukijan ymmärtävän, eikä tarvitsekaan. Jos sinä, A, luet tämän, tiedät että tunnistat minut.- TunnenminäkinAA
Ehkä sinä et vaan tiennytkään aivan kaikkea tuosta miehestä. Ehkä hän ei ollutkaan niin hyvä aviomies ja isä mitä antoi sinun ymmärtää. Hän vaan osasi lukea sinua ja näytellä näytelmänsä, jonka tiesi sinuun vetoavan. Ei, ei hän sinua kaipaa, eikä tunnista sinua, koska, niinkuin kerroit hänellä näitä naisia oli todella paljon ja kaikille varmaan näytteli suurinpiirtein saman näytelmän.
- &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ei se, että harrastaa lasten kanssa vielä tee hyvää isää, varsinkin jos harrastusmatkat palvelevat ja mahdollistavat myös miehen omat "harrastukset".Ihmettelit miten mies ehtii tehdä kaiken, niin varmasti se vaimo hoitaa ne työt kotona ja mahdollisesti myös työpaikalla, silloin kuin mies juoksee vieraissa, hoitaa kuntoaan ja harrastaa lasten kanssa. Koskas tämä vaimoaa niin suuresti kunnioittava ja rakastava mies ehtisi viettää laatuaikaa sen vaimonsa kanssa? Tollasen kuuluis jäädä kiinni ja varmasti jääkin, jos ei ole jo jäänyt. Hyväksikäyttäjä pahimmasta päästä ja luultavasti myös he.vetinmoinen kusipää kotona. Tunnen tollasen miehen ja valitettavasti minä olin sen kanssa naimisissa.
- pelimiehen vaimo
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& kirjoitti:
Ei se, että harrastaa lasten kanssa vielä tee hyvää isää, varsinkin jos harrastusmatkat palvelevat ja mahdollistavat myös miehen omat "harrastukset".Ihmettelit miten mies ehtii tehdä kaiken, niin varmasti se vaimo hoitaa ne työt kotona ja mahdollisesti myös työpaikalla, silloin kuin mies juoksee vieraissa, hoitaa kuntoaan ja harrastaa lasten kanssa. Koskas tämä vaimoaa niin suuresti kunnioittava ja rakastava mies ehtisi viettää laatuaikaa sen vaimonsa kanssa? Tollasen kuuluis jäädä kiinni ja varmasti jääkin, jos ei ole jo jäänyt. Hyväksikäyttäjä pahimmasta päästä ja luultavasti myös he.vetinmoinen kusipää kotona. Tunnen tollasen miehen ja valitettavasti minä olin sen kanssa naimisissa.
Mutta kun usein tollasilla miehillä on sellanen vaimo, joka sulkee silmänsä ja laittaa pään pensaaseen kuullessaan miehensä uskottomuudesta. Joten mitä väliä sillä on, jääkö kiinni vai ei?!
- Ihmettelensua+++++++
Kuinka se mies olisi sua oikeasti rakastanut, kun hoitoja oli paljon muitakin? Kaikkiako se rakasti, vai vaan sinua ja vaimoaan. Aika ristiriitaiselta sun avautumises kyllä kuulostaa. Uskon sun vaan luulevan ja toivovan, että olit jotain erityistä. Kunnon valehtelia sika osaa kyllä uskottavasti näytellä rehellistä ja sinä uskoit, että rehellisesti myös hän paljasti sulle sisimpänsä. Tuollaisen ihmisen sisin on niin musta ettei sitä vapaaehtoisesti paljasteta kenellekään. Jouduit kusettajista parhaimman uhriksi, sellaisen joka sai sinut vielä kunnioittamaan itseään ja toivomaan hänelle jatkossa pelkkää hyvää.
- silmäsi ummessa
Pokkana. Vailla huonoa omatuntoa. Niin hän sinua pettää. Soittaa silloin kun olet muualla (päiväsaikaan) että pitäisikö nähdä. Kertoo kuinka paljon on ikävöinyt. Halailee ja suukottelee. Illalla hän tapaa sinut ja käyttäytyy normaalisti. Ja sinä se vaan roikut sokeana, kun sinua käytetään hyväksi. No, onhan hän hyvä puhumaan.
- 11111100000000000000
Vai roikkuu sokeana? Jos ei tiedä, niin mitäs roikkumista se on, kun luulee kaiken olevan hyvin? Susta on vissiin kiva osallistua siihen kusetukseen. Antaako se sulle oikeasti jotain.?
- avaa silmät
11111100000000000000 kirjoitti:
Vai roikkuu sokeana? Jos ei tiedä, niin mitäs roikkumista se on, kun luulee kaiken olevan hyvin? Susta on vissiin kiva osallistua siihen kusetukseen. Antaako se sulle oikeasti jotain.?
Monesti petetty vain ummistaa silmänsä tahallaan, vaikka olisi kaikki merkit ilmassa; pettäjän outo, vaihteleva käytös, tuttavapiirin vaivaantuneisuus ja vihjailu, outoja tekstiviestejä, salailtuja puheluita, tekosyitä, valheita, mielistelyä, hyvittelyä, etäisyyttä ja ahdistusta. Ei vain haluta uskoa että se ihana kultamussukka joka antaa hyvänyön suukon, vedättää ihan täysillä. "Ei tässä mitään ongelmaa ole", kulissit täytyy pitää yllä. Se on sitä sokeana roikkumista.
- jaaaarittelun piina
avaa silmät kirjoitti:
Monesti petetty vain ummistaa silmänsä tahallaan, vaikka olisi kaikki merkit ilmassa; pettäjän outo, vaihteleva käytös, tuttavapiirin vaivaantuneisuus ja vihjailu, outoja tekstiviestejä, salailtuja puheluita, tekosyitä, valheita, mielistelyä, hyvittelyä, etäisyyttä ja ahdistusta. Ei vain haluta uskoa että se ihana kultamussukka joka antaa hyvänyön suukon, vedättää ihan täysillä. "Ei tässä mitään ongelmaa ole", kulissit täytyy pitää yllä. Se on sitä sokeana roikkumista.
avaa simät
Ja mitäs se sitten sinulle oikeastaan kuuluu vieraiden naisten motiivit, saattaa olla yhteinen sopimus että vapaus on olla muualla kunhan siitä ei kerrota. Ja sinä sanelet sääntöjä millälailla naisia petetään. Kuule aina on niin että nainen vetää loppujen lopuksi pidemmän korren näissä asioissa, ja jos nainen kostaa niin tekee sen kunnolla.
Joten älä huolehdi, keskity vaan omiin asioihisi ja jätä muiden asioiden vatkominen heille joille se kuuluu. - *^*^*^*^*
avaa silmät kirjoitti:
Joo, kyllähän noita kaikenlaisia merkkejä ja muutoksia toisen käytöksessä voi nähdä. Ainahan ei kuitenkaan ole kyse pettämisestä, voi olla jokin muukin syy muuttuneeseen käytökseen. Tuossahan ei voi tehdä muuta kuin kysyä mikä mättää tai onko sinulla joku toinen. Jos vastaus on ei ole ketään ja todisteita ei ole on se aika ikävä lähteä väittämään valehtelijaksi ihmistä jota rakastaa ja ottaa se ero, jota täällä toitotetaan että vaimojen kuuluisi niin toimia, ihan vaan varalta, ettei sitten joutuisi kuulemaan olevansa hyväuskoinen ja sinisilmäinen roikkuja. Kyllä sitä faktaa pitää olla ennen kuin noin isoja ratkaisuja alkaa tekemään. Pelkkä epäilys ei kenenkään mieletä liene riittävä syy, etenkin jos parisuhde ja arki tuntuu toimivan edelleen ihan kuten ennenkin.
- ei mustavalkoista
jaaaarittelun piina kirjoitti:
avaa simät
Ja mitäs se sitten sinulle oikeastaan kuuluu vieraiden naisten motiivit, saattaa olla yhteinen sopimus että vapaus on olla muualla kunhan siitä ei kerrota. Ja sinä sanelet sääntöjä millälailla naisia petetään. Kuule aina on niin että nainen vetää loppujen lopuksi pidemmän korren näissä asioissa, ja jos nainen kostaa niin tekee sen kunnolla.
Joten älä huolehdi, keskity vaan omiin asioihisi ja jätä muiden asioiden vatkominen heille joille se kuuluu.Mutta entäs jos niistä "muiden asioista" on tehty myös minun asioitani! Jos ukkomies lupailee eroa, kannustaa minua muuttamaan hänen paikkakunnalleen, oli niin hienosti tukenani kun erosin miehestäni, käy kanssani katsomassa meidän yhteistä tulevaa asuntoa, esittelee minut ystävilleen ja sukulaisilleen, kertoo minusta vaimolleen ja lapsilleen, kertoo heille harkitsevansa vakavasti eroa... Kyllä silloin minäkin liityn näihin asioihin ja aika tiiviisti liitynkin!
- pelkkä epäilys
*^*^*^*^* kirjoitti:
Joo, kyllähän noita kaikenlaisia merkkejä ja muutoksia toisen käytöksessä voi nähdä. Ainahan ei kuitenkaan ole kyse pettämisestä, voi olla jokin muukin syy muuttuneeseen käytökseen. Tuossahan ei voi tehdä muuta kuin kysyä mikä mättää tai onko sinulla joku toinen. Jos vastaus on ei ole ketään ja todisteita ei ole on se aika ikävä lähteä väittämään valehtelijaksi ihmistä jota rakastaa ja ottaa se ero, jota täällä toitotetaan että vaimojen kuuluisi niin toimia, ihan vaan varalta, ettei sitten joutuisi kuulemaan olevansa hyväuskoinen ja sinisilmäinen roikkuja. Kyllä sitä faktaa pitää olla ennen kuin noin isoja ratkaisuja alkaa tekemään. Pelkkä epäilys ei kenenkään mieletä liene riittävä syy, etenkin jos parisuhde ja arki tuntuu toimivan edelleen ihan kuten ennenkin.
ei ehkä ole riittävä syy heti, mutta jos yrittää keskustella toisen kanssa omista epäilyksistään ja tunteistaan ja silti on jatkuvasti sellanen olo, että on vaieka luottaa, niin ei niinkään voi ikuisesti elää. Kyllä parisuhteen peruskallio on se luottamus.
- SO???
avaa silmät kirjoitti:
tuota samaa se on muuallakin. Roolin esittämistä. Ei vain parisuhteissa. Antaa toisen esittää sillä raskainta se on sille roolin vetäjälle ei sille ketä se vedättää.
- vaan mustaaaaaaaaaa
ei mustavalkoista kirjoitti:
Mutta entäs jos niistä "muiden asioista" on tehty myös minun asioitani! Jos ukkomies lupailee eroa, kannustaa minua muuttamaan hänen paikkakunnalleen, oli niin hienosti tukenani kun erosin miehestäni, käy kanssani katsomassa meidän yhteistä tulevaa asuntoa, esittelee minut ystävilleen ja sukulaisilleen, kertoo minusta vaimolleen ja lapsilleen, kertoo heille harkitsevansa vakavasti eroa... Kyllä silloin minäkin liityn näihin asioihin ja aika tiiviisti liitynkin!
ei mustavalkoista
Taas yksi jolla on kohteena rikkoa perhe joltain .
Tukee sinua erossaan, kuule olisiko liikaa vaadittu jos olisit etsinyt vapaan miehen ja sanonut EI tälle. Kuinka monta kärsii tällä kertaa välirikosta missä sinä olet osallisena. - ei mustavalkoista
vaan mustaaaaaaaaaa kirjoitti:
ei mustavalkoista
Taas yksi jolla on kohteena rikkoa perhe joltain .
Tukee sinua erossaan, kuule olisiko liikaa vaadittu jos olisit etsinyt vapaan miehen ja sanonut EI tälle. Kuinka monta kärsii tällä kertaa välirikosta missä sinä olet osallisena.Miksi minun pitäisi vapaana naisena sanoa ei miehelle, joka sanoo rakastavansa minua, liittonsa olevan lopussa ja avioeron vireillä any day now! Ihanko taas vain hyvää hyvyyttäni ja solidaarisuudesta jotain naista kohtaan, jota en edes tunne?!
Jos hänen miehensä haluaa tutustua minuun paremmin ja viettää minun kanssani aikaa, niin ei se nyt minun vikani ole! Enkä minä heidän perhettään ole rikkomassa vaan tämä mies. - Uskoo ken tahtoo
Miksi minun pitäisi vapaana naisena sanoa ei miehelle, joka sanoo rakastavansa minua, liittonsa olevan lopussa ja avioeron vireillä any day now! Ihanko taas vain hyvää hyvyyttäni ja solidaarisuudesta jotain naista kohtaan, jota en edes tunne?!
Jos hänen miehensä haluaa tutustua minuun paremmin ja viettää minun kanssani aikaa, niin ei se nyt minun vikani ole! Enkä minä heidän perhettään ole rikkomassa vaan tämä mies.Itsepähän jäät siihen roikkumaan ja odottamaan sitä päivää, kun mies avioeroa hakee. Saattaa tulla aika pitkäksi jollei vaimo sitä eroa hae.
- Pyh ja pah
avaa silmät kirjoitti:
Ja monesti sillä petetyllä on myös muita syitä viivästyttää eroa, jotka eivät kuulu "miehen" omaisuutta kärkkyvälle kakkoselle pätkääkään.
- selkärankaa
Pyh ja pah kirjoitti:
Ja monesti sillä petetyllä on myös muita syitä viivästyttää eroa, jotka eivät kuulu "miehen" omaisuutta kärkkyvälle kakkoselle pätkääkään.
Ei kakkonen miehen omaisuutta halua vaan elämän sen miehen kanssa. Vaimo taas haluaa pitää kynsin hampain kiinni miehestä ja avioliitosta koska ei halua menettää omaisuutta.
Tosin "minun" ukkomieheni laitatutti jopa viralliset paperinsa uusiksi, kun aloinn odottamaan hänelle lasta, ettei ole sitten kellään mitään sanomista koskaan. On siis samalla viivalla hänen muiden lastensa kanssa tämä meidän pieni. - ei mustavalkoista
Uskoo ken tahtoo kirjoitti:
Itsepähän jäät siihen roikkumaan ja odottamaan sitä päivää, kun mies avioeroa hakee. Saattaa tulla aika pitkäksi jollei vaimo sitä eroa hae.
En kyllä koe tätä roikkumiseksi, kun yhdessä vietämme aikaa varmasti enemmän kuin hän viettää sitä vaimonsa kanssa. Ihan arkisia juttujakin teemme ja yhteiset kesälomasuunnitelmatkin jo lukkoon lyöty, joten...
- AnyWay..
Miksi minun pitäisi vapaana naisena sanoa ei miehelle, joka sanoo rakastavansa minua, liittonsa olevan lopussa ja avioeron vireillä any day now! Ihanko taas vain hyvää hyvyyttäni ja solidaarisuudesta jotain naista kohtaan, jota en edes tunne?!
Jos hänen miehensä haluaa tutustua minuun paremmin ja viettää minun kanssani aikaa, niin ei se nyt minun vikani ole! Enkä minä heidän perhettään ole rikkomassa vaan tämä mies.Siksi kun sä tajuat varmaan että eroa läpikäyvä mies ei ole kykenevä rakastamaan ketään. Kyllä sä varmasti sen tajuat että mies ei voi olla onnellinen siinä tilanteessa vaan hakee lohdutusta sinusta. Onneton tyyppi ei kykene rakastumaan. Täytyy olla ensin onnellinen ihan yksinään ja sitten voi jakaa sen olotilan toisen kanssa. Siksi sinun pitää sanoa ei, itsesi takia.
- ei mustavalkoista
AnyWay.. kirjoitti:
Siksi kun sä tajuat varmaan että eroa läpikäyvä mies ei ole kykenevä rakastamaan ketään. Kyllä sä varmasti sen tajuat että mies ei voi olla onnellinen siinä tilanteessa vaan hakee lohdutusta sinusta. Onneton tyyppi ei kykene rakastumaan. Täytyy olla ensin onnellinen ihan yksinään ja sitten voi jakaa sen olotilan toisen kanssa. Siksi sinun pitää sanoa ei, itsesi takia.
Höpö höpö, tiedän kyllä mikä on "suositeltavaa" tai mitä ero-oppaissa sanotaan, mutta on myös niin, että toisinaan kaksi naimisissa olevaa ihmistä voi kohdata toisensa ja rakastua syvästi. He eroavat tahoillaan ja pystyvät hyvinkin rakentamaan elämänkestävän onnellisen suhteen yhdessä. On riskinä, jos ei käsittele entisen suhteensa solmuja, mutta ei ole ainoa tie onneen, että eron jälkeen pitää ensin olla onnellinen yksin, että voi olla onnellinen toisen kanssa tai rakastaa aidosti.
- Pikku erehdys
selkärankaa kirjoitti:
Ei kakkonen miehen omaisuutta halua vaan elämän sen miehen kanssa. Vaimo taas haluaa pitää kynsin hampain kiinni miehestä ja avioliitosta koska ei halua menettää omaisuutta.
Tosin "minun" ukkomieheni laitatutti jopa viralliset paperinsa uusiksi, kun aloinn odottamaan hänelle lasta, ettei ole sitten kellään mitään sanomista koskaan. On siis samalla viivalla hänen muiden lastensa kanssa tämä meidän pieni.Hah, minä en menetä pennin pyörylää. Kakkosen voi pitää sen pers'aukisen luuserin.
- You are the loser
En kyllä koe tätä roikkumiseksi, kun yhdessä vietämme aikaa varmasti enemmän kuin hän viettää sitä vaimonsa kanssa. Ihan arkisia juttujakin teemme ja yhteiset kesälomasuunnitelmatkin jo lukkoon lyöty, joten...
Eipä taida sitä kesälomareissua vaan tulla, mutta siinähän odottelet.
- Pelimiehen nainen
Mistäkö tiedän että meillä oli jotain spesiaalia? Koska olin itse pelinainen ja tiedän miten homma toimii ja miten mies koukutetaan.
Kyllä, joskus sitä törmää poikkeukselliseen ihmiseen, ja joskus minä olen toiselle se poikkeus. Ei tarvitse uskoa jos ei tahdo, se ei asiaa muuksi muuta.
Kannattaa uskoa että maailma ei ole mustavalkoinen.- pelle, mikä pelle.
Ei "pelinainen" jätä palaa sydämestään kenellekään. Sinä olit se koukutettu osapuoli, ei se mies. Vaikeeta se varmaan on tunnustaa.
- ei vaan järkeä
pelle, mikä pelle. kirjoitti:
Ei "pelinainen" jätä palaa sydämestään kenellekään. Sinä olit se koukutettu osapuoli, ei se mies. Vaikeeta se varmaan on tunnustaa.
Miksi kukaan ylipäänsä viitsii ylpeillä sillä, että on pelimies tai pelinainen?!
- -----------
Pelimiehen suhde pelinaiseen, edes entiseen sellaiseen ei tule pelaamaan pidemmän päälle. Ainakaan parisuhteena. Riippuvuus- ja koukutussuhteena kyllä.
- Pelimiehen nainen
Ei kukaan millään ylpeile. Enkä pelaa enää, jos viitsii lukea ensimmäisen kirjoitukseni läpi niin tajuaa tämänkin.
Kateelliset, katkerat ja kyyniset... niitä tällä palstalla riittää. Arvelinkin että harvalla riittää käsityskyky tämmöisen totuuden hyväksymiseen, joka ei ole kaunista siirappia vaan alastonta ja aika rumaakin.
Tarvitsee paljon uskallusta katsoa silmiin itseään ja toista ja tunnustaa mikä on. Yksi pelaa, toinen hyysää peluria, kolmas kieltää koko ilmiön olemassaolon ja elelee jossain ikuisten avioliittojen illuusiossa. Neljäs valitsee uskoa vain sen, mikä on rumaa ja likaista.
Jokainen valitsee oman roolinsa ja sen, elääkö silmät auki vai kiinni. Minä en silmiäni enää sulje, en siltä rumalta, enkä kauniilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770