Kaikella...

on tarkoitus

mitä meille tapahtuu on joku merkitys, myös sinulla.Kun mulla oli kesällä kaikki ns.hiuskarvan varassa, ja olin jo päättänyt tehdä itselleni jotain pahaa, tupsahdit kohdalleni, ja jäin sinuun koukkuun...sain muuta ajateltavaa ja näin tulevaisuuden uudessa valossa, haaveilin jostain kauniista, jostain sellaisesta jota en ole eläessäni kokenut.Nyt kun aikaa on kulunut, olen huomannut että en haaveile enää, muusta kuin siitä että vielä kohdalleni sattuu samanlaisia onnellisia sattumia.Aikamoinen sattuma kieltämättä olitkin, että ensin livessä ja sitten täällä, en olis kyllä voinut uskoo että se olis ollut mahdollistakaan, kun tulin tänne sua huhuilee.Tämä on aivan kuin olis törmätty uudelleen keskellä golden gate-siltaa tuosta vaan ja noin.Parasta tässä vielä oli se että olet kaltaiseni, ja uskon että ymmärsit outouteni, kun on samanaikaisesti monenlaista tunnetta kehissä, niin mielellään ihminen valitsee sen mikä tekee onnelliseksi, siispä valitsin rakkauden, nyt kun ajattelee niin tunne mitä sinua kohtaan tunnen, on semmoinen lämmin ystävällinen, osin kiitollinen.Jos joskus tavataan, jutellaan menneistä ja ihmetellään elämää sinänsä.

12

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois olla

Juu juu, taitaa vähän flipata yläkerran väellä juu, ja muutenkin näillä palstoilla. Minäkin haluun tuollasen mielikuvituksen..

• on se kumma

Tunnisteet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• -1005-

Kaunis kirjoitus ap.

Minäkin olen sitä mieltä, että kaikella on tarkoitus. Omasssa elämässäni olen kokenut sen jo niin monta kertaa, lyhyessä ja pitkässä juoksussa, että tämmöinen kovakalloinenkin on alkanut siihen uskoa. Olen sen kuullut hassua kyllä myös hänen suustaan :).

• 0L1V14

Millä tavalla sä olet mielestäsi outo? Se kun tuntuu olevan päivän sana tätä nykyä?

Määritelmä oudolle?

• ed

• ed
        ed kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=Wiwct6YBlPc

Ainakaan tämä ei ole mun näkemys oudosta, ei ole.

No onhan se.

• Outo joo...

...etenkin kun elämässä on tapahtunut vähässä ajassa kaikenlaista, eikä oikein tiedä miten käsittelis niistä johtuvia tunteita.Se on tehnyt minusta vielä omituisemman, kuin että olisin vain pelkkä tunteiden tuuliviiri.Mieliala saattaa nykyään vaihdella päivänkin aikana hurjasti...niin otappa musta sitten selvää, kun en itsekään oikein itseäni ymmärrä tälläkään hetkellä.Muutenkin hankala luonne.Ainaskin joidenkin mielestä, mutta joidenkin mielestä mahtava "tyyppi"mutta ne jo tunteekin mut pitemmältä ajalta.

• t
        Outo joo... kirjoitti:

...etenkin kun elämässä on tapahtunut vähässä ajassa kaikenlaista, eikä oikein tiedä miten käsittelis niistä johtuvia tunteita.Se on tehnyt minusta vielä omituisemman, kuin että olisin vain pelkkä tunteiden tuuliviiri.Mieliala saattaa nykyään vaihdella päivänkin aikana hurjasti...niin otappa musta sitten selvää, kun en itsekään oikein itseäni ymmärrä tälläkään hetkellä.Muutenkin hankala luonne.Ainaskin joidenkin mielestä, mutta joidenkin mielestä mahtava "tyyppi"mutta ne jo tunteekin mut pitemmältä ajalta.

murrosiässä tapahtuu kaikkea ihmeellistä, tiedätkö.

• Outo joo...
        t kirjoitti:

murrosiässä tapahtuu kaikkea ihmeellistä, tiedätkö.

kuten esiintymistä aikuisena, ja vastailemalla näsäviisaasti nettikirjoituksiin...nukkumaan nöösipoika :)tai tyttö

• ollaanvaan
        Outo joo... kirjoitti:

kuten esiintymistä aikuisena, ja vastailemalla näsäviisaasti nettikirjoituksiin...nukkumaan nöösipoika :)tai tyttö

Ymmärrän sinua täysin. Emme me kumpikaan sovellu normimuottiin. En edes halua

• Outo joo...
        ollaanvaan kirjoitti:

Ymmärrän sinua täysin. Emme me kumpikaan sovellu normimuottiin. En edes halua

niimpä.hyvät yöt sulle.

• öitä.
        Outo joo... kirjoitti:

niimpä.hyvät yöt sulle.

Samoin sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe