Naismallia pk-seudulta?

opus10

Löytyykö nättiä naista joka olisi valmis eroottisiin alusvaate-/alastonkuviin? Kuvat eivät mene levitykseen, amatöörikuvaaja haluaisi vaihteeksi kuvata tällaistakin. Mahdollisesta portfoliokäytöstä sovitaan kuvakohtaisesti.

Korvaus kuvien mukaan, halutessasi myös kuvista kopiot itsellesi. Kerro vähän itsestäsi ja toiveistasi... Kuvauksiin mahdollisuus vaikka pääsiäisen jälkeisellä viikolla Helsingissä.

t. Jani
[email protected]

8

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi saatana!

      Oot joku pervo. Ei kai kukaan ole niin hullu, että tällaisiin vastaa! Ainakaan toivottavasti... Oot kuitenki joku sellainen, kuin se paska ukko, joka oli esittänyt jotain näyttelijää, ja jonku nuoren naisen suostutellut seksiin, kun piti "harjoitella" seksikohtaus tulevaa elokuvaa varten, johon naiselle roolia tarjottiin. Toivottavasti kukaan ei anna sun huijata itseään tuolla tavalla, kuin se oksettava ukko huijasi sitä naista. Hommaa itselles tällainen, niin sitä saat kuvata ja nussia niin paljon kun sielu sietää, etkä käytä hyväksesi ketään oikeaa elävää ihmistä.

      http://en.wikipedia.org/wiki/RealDoll

      • Ammatikseen kuvaava

        Parahin "Hyi saatana"
        Itse taidat olla pervo,jolla ei taida olla muutatekemistä kuin arvostella ja provosoida muiden viestejä. Valitettavasti täältä löytyy myös kaikenlaisia huijareita ja hyväksikäyttäjiä ja se on todella valitettavaa.
        Se marginaaliryhmä on todella paskamaista. Jokainen itseään kunnioittava kuvaaja tekee mallin kanssa kirjallisen sopimuksen kuvien käyttötarkoituksesta ja julkaisuoikeuksista ja palkkioista.Jotkut kuvittelevat,että seksi olisi pakollinen osa kuvaustilannetta.No huh huh ! Valitettavasti jot
        kut "harratelijakuvaajat" sortuvat tuohon, ja onnistuvat pilaamaan yhden ammattikunnan maineen!! Tämä kun sattuu olemaan yks foorumi jossa malleja voi etsiä. Onneksi nykyään mallit osaavat ottaa selkoa kuvaajan taustasta,ennen kuin lähtevat kuvattavaksi. Rehellisistä kuvaajista löytyy tiedot kaupparekisteristä. Hyvää keväänjatkoa sinulle.


      • suski
        Ammatikseen kuvaava kirjoitti:

        Parahin "Hyi saatana"
        Itse taidat olla pervo,jolla ei taida olla muutatekemistä kuin arvostella ja provosoida muiden viestejä. Valitettavasti täältä löytyy myös kaikenlaisia huijareita ja hyväksikäyttäjiä ja se on todella valitettavaa.
        Se marginaaliryhmä on todella paskamaista. Jokainen itseään kunnioittava kuvaaja tekee mallin kanssa kirjallisen sopimuksen kuvien käyttötarkoituksesta ja julkaisuoikeuksista ja palkkioista.Jotkut kuvittelevat,että seksi olisi pakollinen osa kuvaustilannetta.No huh huh ! Valitettavasti jot
        kut "harratelijakuvaajat" sortuvat tuohon, ja onnistuvat pilaamaan yhden ammattikunnan maineen!! Tämä kun sattuu olemaan yks foorumi jossa malleja voi etsiä. Onneksi nykyään mallit osaavat ottaa selkoa kuvaajan taustasta,ennen kuin lähtevat kuvattavaksi. Rehellisistä kuvaajista löytyy tiedot kaupparekisteristä. Hyvää keväänjatkoa sinulle.

        No joo... kaikilla aloilla on kusipäänsä, niin ammattilaisissa kuin harrastelijoissakin.

        Näissä kuvausjutuissa taitaa olla aika erilaisia näkökulmia;
        -ammattilaiskuvaaja harvemmin maksaa mallille, vaan malli on maksajana ellei ole sitten jo ihan kaupallinen projekti menossa, ja niitä mallejahan ei täältä yleensä etsitä.

        -harrastelijakuvaajalta saattaa saada hyvänkin korvauksen kun malleja on vaikeampi löytää. Eikä mallilta vaadita kokemusta.

        -kaupparekisterimerkintä ei takaa sitä että kuvaaja olisi asiallinen. :)

        Itse olen ollut kuvattavana muutaman kerran näillä harrastelijoilla, ja saanut ihan ok kuvia omaankin käyttöön ja sopivasti taskurahaakin. Kyselemällä yleensä selviää, ja puhelimessa ainakin itse uskon viimeistään pystyväni pahimmat tapaukset suodattamaan pois.


      • Ammatikseen kuvaava
        suski kirjoitti:

        No joo... kaikilla aloilla on kusipäänsä, niin ammattilaisissa kuin harrastelijoissakin.

        Näissä kuvausjutuissa taitaa olla aika erilaisia näkökulmia;
        -ammattilaiskuvaaja harvemmin maksaa mallille, vaan malli on maksajana ellei ole sitten jo ihan kaupallinen projekti menossa, ja niitä mallejahan ei täältä yleensä etsitä.

        -harrastelijakuvaajalta saattaa saada hyvänkin korvauksen kun malleja on vaikeampi löytää. Eikä mallilta vaadita kokemusta.

        -kaupparekisterimerkintä ei takaa sitä että kuvaaja olisi asiallinen. :)

        Itse olen ollut kuvattavana muutaman kerran näillä harrastelijoilla, ja saanut ihan ok kuvia omaankin käyttöön ja sopivasti taskurahaakin. Kyselemällä yleensä selviää, ja puhelimessa ainakin itse uskon viimeistään pystyväni pahimmat tapaukset suodattamaan pois.

        Hyvä suski ! Puhuit täyttä asiaa !!
        Totta on,että kaupparekisterimerkintä ei takaa,että kuvaaja olisi asiallinen,mutta tekeepähän duuniaan rehellisellä pohjalla...siis juridisesti .Ei siinä ole varaa töpeksiä oman firman kustannuksella.
        Hienoa ,että Sulla on ollut hyviä kokemuksia kuvattavana olemisesta!!
        Itse sain aikaan menestyvän mallin tytöstä,joka täysin vailla kokemusta mallihommista.Tehtiin kansio,jonka kanssa likka marssi mallitoimistoon kuvien kanssa ,ja kas,likkaa on kuvattu ympäri eurooppaa...Se oli sen tytön menestystarina.
        Mä en todellakaan tarkoittanut,että olis mitään harrastelijakuvaajia vastaan.Päinvastoin, niistäkin löytyy varmasti helmiä,joilla olis mahdollisuus tehdä harrastuksestaan ammatti.
        Mutta parahin suski ! Oikein hyvää kevättä ja kuvauskeikkoja sulle.


    • is

      Tuskinpa on tarvetta tuollaiseen. Mallit saavat kuitenkin hyvän korvauksen... Ja samalla rahalla saisi helpomminkin seksiseuraa jos sellaista hakisi.

    • Jenni'

      Vieläkö etsit mallia?

      • opus

      • 123412414

        kannattaa varmaan laittaa tuohon aloituksessa olevaan meiliin postia ja kysyä... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe