Yhteen,koska me olemme aivan erilaisia.Sinä olet menevää sorttia ja aika sosiaalinen,minä puolestaan olen syrjään vetäytyvä ja viihdyn kotosalla.Olisin kuitenkin yrittänyt kontrolloida sinua ja mustasukkainen olen myös,joten parempi mäihä toisella kertaa.
Ei me oltais natsattu koskaan.
9
203
Vastaukset
- kfjdklsdafjlfj
No äläs nyt yritä keksiä selityksiä ku et vaan uskalla. ;) Sitäpaitsi vastakohdat voivat täydentää toisiaan juuri sopivasti :)
- Kuka tätä
kuraa suoltaa tulemaan ? Miksi tuomita hänet jo ennalta ?
- en itsekkään jaksais
Olen kontrolloiva ihminen ja minulta pitää kysyä aina lupa,ennenkuin tekee yhtään mitään.Ei mitään semmoista,että vain lähdetään ovesta johonkin ilman,että minulle kerrotaan,että mihin mennään ja kenen kanssa,kuka sellaista jaksaa.
- aikuiselta
Älä viitsi olla vauva.
Jos oikeasti olet tota mieltä miksi sitten ruikutat kuin pikku lapsi.
Totuushan on että et ole oikeasti tota mieltä.
Olet vain kuin pieni lapsi joka heittäytyy tuollaiseksi koska haluat hänen ruinaavan ja kerjäävän sinua tyyliin että älä nyt viitsi kyllä mä haluan sut.
Kasva aikuiseksi ja kerro hänelle mitä tunnet muuten pysyt vauvana koko elämäsi joka kerjää huomiota.- se yksi ja sama
No voiko täällä edes ruinata ketään,kun ei edes tiedä kuka on kuka ja onko miehiä,vai naisia palstalla.Välillä sitä voi täällä olla vaikka lesbo,tai homo.
- niiiiin
kuka on sanonut että me edes mitään koskaan.ei mitään sinun kuvitelmia
- äääääääöööööööööö
minä en oo kirjottanut tätä aloitusta,
vaikka olenkin ääääääääääääääääääääääääööööööööööö
joskus tuntuu että joku kirjoittelee ja esittäytyy minuna- diluliludilulilu ..
taitaa olla vähän sahajauhot kastunu sillon ku noin aattelee.
ohan se viksua kertoo et mä en kirjottanu ... sekin kertoo niistä kastuneista sahajauhoista . - joo emmää
kans oo sit ton kirjotuksen takana ! painakaa miäleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186067- 855406
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603818
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1823492Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky643220Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33046- 432289