Tänään on mun synttärit :) 50-v tuli täyteen. Olo on kuitenki, ku 38-vuotiaana. Eikös ikä olekkin mielentila kysymys? Jos tunnet itsesi vanhaksi, niin alat käyttäytyä kuin vanhus. Jos huulet on koko ajan, ku 20 yli 8, niin näyttääkin vanhemmalta. Aurinkoista kevättä ikätoverini.
Kevään-lapsi :)
17
187
Vastaukset
- pikkupaketti
Onneksi olkoon!
Saat minut lahjaksi... ;) Onnea sinulle, kevään lapsi, syksyn lapselta :)
Mulla alkoi paras aika elämässä kun täytin 50.
Jostain syystä tuli erittäin helppo olo, ja eikun helpponee vaan.
Nuoruutta en kaipaa, sinne ei jäänyt mitään ihmeellistä.
Eletään vaan tätä päivää, ja nautitaan kaikesta.Tämä taitaa olla elämän parasta aikaa, taidot ja voimat on huipussaan, enää ei hötkyile tyhjää vaan odottaa ja katselee...
Ei oel epävarma vaan tietää mitä haluaa jamiten paljon viitsii toisten eteen tehdä, on vapaus tulla mennä ja olla.
Minust, elämän parasta aikaa- naapusista,,
Upeat Onnittelut minulta, ei mikään muutu ellet todellakaan ala tuijotella ikänumeroita. Nautiskele niin kaauna kun haluat ja ennenkaikkea nautit siitä.
Kuten huomaat, kateus vie tässäkin kuin kuoriämpäriä... missä te naiset nyt palstalta olette? Näinkö otatte uuden tulokkaan vastaan, te jo yli 50v?.
Hävettää puolestanne. Onnitteluni! :))
Mie olen jo lähempänä 60:ntä.. Mut ei ihan siltä tunnu, noin niinku psyykkisesti... Fyysisesti pientä väsymystä on ilmassa... No, 56:teen suunnilleen, meni elämä tunteet paljon nuorekkaammalta, nyt alkaa tuntua painavammalta..Väsyy helpommin..- Hei kun keikuskelen
"TRADAAaaaaaa,Tötttöröööööö, Trötttt, Trööööööö, Triuuuuuuuuuu......"
Edelliset tröötöt olivat trumpetilla soitettua fanfaarimusaa Sinun syntymäpäiväsi johdosta.
Täten Teille Tahdon Toivottaa Tottavie Tooosi Tavattoman Tuhannet "Toivenonnitukset":)
Ei munkaan mielestä kannata pitää huulia koko ajan kakskytä yli kaheksas.
Toisaaltaan jos koko ajan huulet on kymmentä yli kymmenen, niin voi olla, että huulet ja poskilihakset väsyy.
Ei hätiä mitiä, minä olen lähes lääkäri, sillä erolla, että en nyt varsinaisesti ole lääkäri, mutta olen heitä nähnyt sielä sun täällä.
Okei, siis asiaan.
Mikäli huulia ei jaksa pitää nauru-asennossa, niin tavattoman hyvänä apuna on, jos pistää huulimättäitten yhtymäkohtaan pienet nätit koukut (molemmille puolille) Koukut ovat kiinni ihonvärisessä ohuessa langassa. Lankaa vedetään korvien yläpuoleiseen suuntaan ja langan päät solmitaan takaraivon puolella.
Ja tällä toimenpiteellä sinulla on helposti hallittava hymy:)
Auronkoista kevättä myös sinulle.
Ai niin, yks asia vielä. Minä olen myös kevään lapsi. Maaliskuussa, vähän aikaa sitten, oli mun päiväni kun maailmaan putkahdin:) - 50v.ok
Paljon onnea : )) Minäpä olenkin sinua 3 päivää vanhempi : ) Ei tässä kyllä todellakaa tunne itseään 5kymppiseks ja olo just niikun(pistän paremmaks ) 37-vuotiaal ; ) ja mummotyyli on vielä kaaukana : )) Munarikasta pääsiäistä,kaikille.
- pohtija pirkko
Auttakaa nyt mua, et millaista se sitten on, kun tuntee itsensä 50-kymppiseksi?
Miten sen tietää? :)))))))
ps. Onnea aloittajalle
- maata kohti käyt
Ei ole kivaa, rehellisesti sanottuna....Elämä menee koko ajan huonopaan suuntaan...vielä 47 on hyvä ikä, mutta viisikymppisenä sinua aletaan pitää vanhana vaikka olisit mielestäsi kuinkakin nuorekas ja alle nelikymppinen..::))
Kyllä näin on totuus, ja joka aamu peilistäsi katsoo entistä kurttuisempi ja turvonneempi naama, silmäpussit roikkuu ja kaikessa on suuntaus maata kohti..
.Kohtu laskeutuu, rakko ja peräsuoli laskeutuvat, joudut käyttämään hormoneja ja puikkoja pitääksesi limakalvosi kunnossa, suonikohjut pullistelevat, jalkaholvisi laskeutuvat, korkokenkien pitäminen hankaloituu, painoa tulee aineenvaihdunnan hidastuessa, puhumattakaan kolotuksista ja kulumista sun muista krempoista, syöpäriski kasvaa monikertaisesti viidenkympin ohitettuasi.
Tässä jotain alkuun , mutta onnea kuitenkin päivänsankarille saavutettuasi viiskymppiä!!:))- Hei kun keikuskelen
No olipas mahdottoman positiivisen mukava sepustus. Olet varmaan oikea positiivisuuden perikuva:)
Aloittaja kirjoitti: "Eikös ikä olekkin mielentilakysymys, jos tunnet itsesi vanhaksi, niin alat käyttäytyä kuin vanhus."
Oman mielen sisus maalailee tuntemuksensa.
Jos aamulla menee peilin eteen siinä mieles, että "Jaaha, kuinkahan kurttuunen mä tänään oon. Ja onkohan mun naamani turvonnu kolkytä vai viiskytä prossaa.", niin kyllä sitä pikku hiljaa alkaa vanhettumaan ja tuntemaan itsensä kruppuuseksi rusinanaamaksi. Ja vaikkei rusinanaama vielä olisikaan, niin Näkee itsensä semmosena.
Vanheneminen on ihan normaali juttu. Muutamat rypyt sielä tai täällä, niin jooo, mitäs se haittaa.
Yksilöllisiähän nuo krempatkin on. Minulla ei ainakaan ole vielä mitään ja ylitte 50 oon. Sitten jos ja kun jotakin kremppaa tulee, niin eletään sitten niillä eväillä.
Oman itsensä kanssa, kun on tasapainossa sisältä ja päältä, niin johan elo maistuu. Ja kun Huomaa ne pienet Hyvät asiat ympärillään, niin niistä osaa nauttia ja hyvänolon tunne jos mikä pitää mielen virkeänä. - eläpäs nyt keikuttel
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
No olipas mahdottoman positiivisen mukava sepustus. Olet varmaan oikea positiivisuuden perikuva:)
Aloittaja kirjoitti: "Eikös ikä olekkin mielentilakysymys, jos tunnet itsesi vanhaksi, niin alat käyttäytyä kuin vanhus."
Oman mielen sisus maalailee tuntemuksensa.
Jos aamulla menee peilin eteen siinä mieles, että "Jaaha, kuinkahan kurttuunen mä tänään oon. Ja onkohan mun naamani turvonnu kolkytä vai viiskytä prossaa.", niin kyllä sitä pikku hiljaa alkaa vanhettumaan ja tuntemaan itsensä kruppuuseksi rusinanaamaksi. Ja vaikkei rusinanaama vielä olisikaan, niin Näkee itsensä semmosena.
Vanheneminen on ihan normaali juttu. Muutamat rypyt sielä tai täällä, niin jooo, mitäs se haittaa.
Yksilöllisiähän nuo krempatkin on. Minulla ei ainakaan ole vielä mitään ja ylitte 50 oon. Sitten jos ja kun jotakin kremppaa tulee, niin eletään sitten niillä eväillä.
Oman itsensä kanssa, kun on tasapainossa sisältä ja päältä, niin johan elo maistuu. Ja kun Huomaa ne pienet Hyvät asiat ympärillään, niin niistä osaa nauttia ja hyvänolon tunne jos mikä pitää mielen virkeänä.Hyvä ja asiallinen kommentti nimimerkiltä"maata kohti käyt.." Totta nuo vaivat lienevät jokaisen viisikymppiä ylittäneen kohdalla, ja meillä miehillä vielä nuo eturauhasvaivat, mitäpä sitä totuutta kaunistelemaan...Ja hänhän vaan vastas rehellisesti. en ymmärrä näitä naukujamummoja, jotka näkke jokaisen kommentista vaivaa..:::)
Kyllä se on ihan totta että viisikymppisellä syöpäriski kasvaa monikertaisesti. Ja naam a ruttaantuu vauhill.
Missäs muute on ne iloiset, nuorekkaat viiskymppiset naiset, ei niitä näy. Onkos painokaan enää halinass, saahan sitä heikunkeikuskella ruttuisenakin ja vanhana ei siinä mitään. - Hei kun keikuskelen
eläpäs nyt keikuttel kirjoitti:
Hyvä ja asiallinen kommentti nimimerkiltä"maata kohti käyt.." Totta nuo vaivat lienevät jokaisen viisikymppiä ylittäneen kohdalla, ja meillä miehillä vielä nuo eturauhasvaivat, mitäpä sitä totuutta kaunistelemaan...Ja hänhän vaan vastas rehellisesti. en ymmärrä näitä naukujamummoja, jotka näkke jokaisen kommentista vaivaa..:::)
Kyllä se on ihan totta että viisikymppisellä syöpäriski kasvaa monikertaisesti. Ja naam a ruttaantuu vauhill.
Missäs muute on ne iloiset, nuorekkaat viiskymppiset naiset, ei niitä näy. Onkos painokaan enää halinass, saahan sitä heikunkeikuskella ruttuisenakin ja vanhana ei siinä mitään.Tarkoitatko, että on Totta, että Kaikilla 5o ylittäneillä on hänen mainitsemiaan vaivoja?
Onko Kaikilla miehillä eturauhasvaivoja ylitettyään 50 vuotta?
Onko hyvä, että alkaa fundeeraamaan, että "Nyhämmää sitte oon täyttänyt 50 vuotta. Helevetti nyh se sitte alko, että syöpäriski moninkertaistuu. Alanpahan sitä oottelemaan. Mitä täs enää iloita mistään yhtikäs mitään. Naamaki niin kurtus, että häijjjjyä teköö.......jne..."
"Missäs muute on ne iloiset, nuorekkaat viiskymppiset naiset, ei niitä näy."
Voinhan tuohon vastatakin. Kirjoitit juuri kommentin semmoselle tyypille:)
Kunpa vielä näkisit, niin johan vähäkö olisit hiljaa:)
Minä tunnen muutamia tuttuja, jotka ovat kiesus sentään olleet AINA vanhoja. Näkevät kaikissa asioissa vain ja ainoastaan ne huonot puolet. Pienille Hyville asioille nauravat kuollakseen, jos niistä jotakin heille mainitsee. En ole paljoakaan tekemisissä heidän kanssaan.
Minulla ei ainakaan yksinkertaisesti Ole Aikaa ruveta vanhaksi.
No joo, voihan olla niinkin, että minulla on ruusunpunaiset, himpun verran huonosti läpinäkyvät klasit silmissäni ja kun aamulla menen peilin eteen, niin en laisinkaan Huomaa itteni rusinaisuutta. Sehän voi olla niin, että Muut hokaa, mut mä vaan kattelen ittiäni ja oon tyytyväinen.:)
Pitäiskö yrittää muuttua toisenlaiseksi?
Sänkyvaatteet vaihdettu Jes. Imuri nostettu framille Jes, pyykkikone pesee lakanoita Jes. Nyt sitten kaapasen imurinletkun kouraan ja alan imuroimaan. Pääsiäistä tässä vähä yritän värkätä:) - parhaat naurut
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Tarkoitatko, että on Totta, että Kaikilla 5o ylittäneillä on hänen mainitsemiaan vaivoja?
Onko Kaikilla miehillä eturauhasvaivoja ylitettyään 50 vuotta?
Onko hyvä, että alkaa fundeeraamaan, että "Nyhämmää sitte oon täyttänyt 50 vuotta. Helevetti nyh se sitte alko, että syöpäriski moninkertaistuu. Alanpahan sitä oottelemaan. Mitä täs enää iloita mistään yhtikäs mitään. Naamaki niin kurtus, että häijjjjyä teköö.......jne..."
"Missäs muute on ne iloiset, nuorekkaat viiskymppiset naiset, ei niitä näy."
Voinhan tuohon vastatakin. Kirjoitit juuri kommentin semmoselle tyypille:)
Kunpa vielä näkisit, niin johan vähäkö olisit hiljaa:)
Minä tunnen muutamia tuttuja, jotka ovat kiesus sentään olleet AINA vanhoja. Näkevät kaikissa asioissa vain ja ainoastaan ne huonot puolet. Pienille Hyville asioille nauravat kuollakseen, jos niistä jotakin heille mainitsee. En ole paljoakaan tekemisissä heidän kanssaan.
Minulla ei ainakaan yksinkertaisesti Ole Aikaa ruveta vanhaksi.
No joo, voihan olla niinkin, että minulla on ruusunpunaiset, himpun verran huonosti läpinäkyvät klasit silmissäni ja kun aamulla menen peilin eteen, niin en laisinkaan Huomaa itteni rusinaisuutta. Sehän voi olla niin, että Muut hokaa, mut mä vaan kattelen ittiäni ja oon tyytyväinen.:)
Pitäiskö yrittää muuttua toisenlaiseksi?
Sänkyvaatteet vaihdettu Jes. Imuri nostettu framille Jes, pyykkikone pesee lakanoita Jes. Nyt sitten kaapasen imurinletkun kouraan ja alan imuroimaan. Pääsiäistä tässä vähä yritän värkätä:)SINÄKÖ muka iloinen viisikymppinen nuorekaskin::::)))
Salli nyt nauraa.! Kyllä kommenteistasi kuultaa ihan läpi katkeroitunut,riidanhaluinen, toisia ikäisiään arvostelava itseään nuorekkaana pitävä ihminen. Niin enhän minä vanha, mutta ne muut..:::)))
Vanhaksi ei "ruveta" ja kyllä sinä sen tiedät....HOH-hoi...Ja vanhuus tulee vaikka ei muka ole aikaa....::))) - Hei kun keikuskelen
parhaat naurut kirjoitti:
SINÄKÖ muka iloinen viisikymppinen nuorekaskin::::)))
Salli nyt nauraa.! Kyllä kommenteistasi kuultaa ihan läpi katkeroitunut,riidanhaluinen, toisia ikäisiään arvostelava itseään nuorekkaana pitävä ihminen. Niin enhän minä vanha, mutta ne muut..:::)))
Vanhaksi ei "ruveta" ja kyllä sinä sen tiedät....HOH-hoi...Ja vanhuus tulee vaikka ei muka ole aikaa....::)))Oukkidoukki, Sallinhan minä. Olenhan niin lempeä ja ymmärtäväinen.:)
Iloisena Iloitsen, että voin suoda Parahinta Naurua jollekin. Paras on aina paras ja vaikka tämä tuntuu hyvin Pieneltä yksityiskohdalta, niin imeskelen siitä kaikki nesteet itseeni ja tällä tavalla saan taas yhden nautinnonpilkahduksen muiden pilkahduksien lisäksi.:)
"Niin enhän minä vanha, mutta ne muut...:::)))"
No heevetti, kyllä se toisinaan siltä tuntuukin, kun joku mua nuorempi ei voi tehdä sitä tai tätä tai tuota tai pukeutua niin tai näin tai vaikka hyppiä trampoliinilla, ku on NIIIIIN vanha.
Myöhästyneet onnittelut :) Mulla syksyllä edessä.
Mutta sanoppa, mikä kirosana se "vanhus" on? Häh? Ettei olisi vaan viisautta, seesteisyyttä, mielen kasvua? :)- miehu 45
moi... ei se elämä lopu kun vanhenee,ihminen on juuri niin nuori kun tuntee olevansa,ihaillen olen katsellut elämänkokemusta omaavia ,varsinkin naisia jotka kulkevat hyväryhtisinä ja tietoisina siitä että heillä on näkemystä ja koemusta elämästä, ikääntyykää vain arvokkaasti ja nauttien elämästä...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561498
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu661474Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1621343Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2661074Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58977- 57976
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin86923Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56913