Mutta rohkeus ei riittänyt eikä olosuhteet osuneet kohdilleen..Kyllä jäit mieleeni sinä KOMISTUS! Kyllä harmittaa,,
Halusin sinua!
17
704
Vastaukset
- niin minäkin
>Arvaatkos kuinka minä sinua ihailen illuusiossa. Et varmaan halua kuulla mitä
haluaisin sinulle tehdä? Varmaan arvaat mutta olen ihan kiihkeänä ,kumpa !
tavattaisiin paikassa jossa voisin sanalla sanoen repiä housusi pois ja !
luulen ,että en saisi sinusta tarpeeksi tunnin vieressä olostasi. - katseen kertomaa
Arvaa vaan tekikö minun mieleni..
- kevättä tekee
Oli kivaa istua vieressäsi ja salaa katsoin sun uuh.,komeaa miehistä olemustasi.:) Illuusiossa olisin piehtaroinut kanssasi villisti..Jähmetyin enkä saanut edes (lue uskaltanut) antaa yöpusua..Kevättä se oli kun tavattiin ,,eikä enää tavata..mutta kuka tietää jos kohtalo meidät vielä samaan paikkaan heittää..
- en minä
Huh,,sitä se tekee kun kemiat osuu kohdilleen..:( valitettavasti kyse ei minusta
- sama kokemus
En voi kuvitella miksi kohtalo olisi meidät toistemme eteen heittänyt aiemmin jos sillä ei olisi jotain päämäärää.
Samanlainen kokemus mutta toisinpäin, naisellisuuttaan himosin. - nyt kiinnostaa
sama kokemus kirjoitti:
En voi kuvitella miksi kohtalo olisi meidät toistemme eteen heittänyt aiemmin jos sillä ei olisi jotain päämäärää.
Samanlainen kokemus mutta toisinpäin, naisellisuuttaan himosin.Kertoisitko miltä nainen näytti ja ikä tms?
- joooooko
ota selvää mitä illuusio tarkoittaa
- sama kokemus
nyt kiinnostaa kirjoitti:
Kertoisitko miltä nainen näytti ja ikä tms?
Alle kolmekymmentä ja kaunis. Pituutta vaikea sanoa, olisko jotain 168.
- .....
nyt kiinnostaa kirjoitti:
Kertoisitko miltä nainen näytti ja ikä tms?
Tummat pitkät hiukset hoikka ja todella pitkä..mmm mikä nainen..
- kevättä tekee
..... kirjoitti:
Tummat pitkät hiukset hoikka ja todella pitkä..mmm mikä nainen..
Oliko mahonginpunertavat vai tummat pelkästään..?
- heräs mielenkiinto
sama kokemus kirjoitti:
Alle kolmekymmentä ja kaunis. Pituutta vaikea sanoa, olisko jotain 168.
Kerropas lisää ;)
- .....
kevättä tekee kirjoitti:
Oliko mahonginpunertavat vai tummat pelkästään..?
Pakko myöntää etten muista..silleen todella sexysti ponnarilla ylhäällä hiukset usein..
- mönkijä mies
Ota vaan rohkeasti kiinni minua pippelistä.
- vaistosin jotakin
Pakko se on tunnustaa:0 Hirveästi teki mieli tehdä se aloite..
- kevättä tekee
Sen verran kerron että olen pitkäsäärinen ja pitkä nainen..
- .....
Suosittelen ottamaan puhelimen kauniiseen käteesi ja pistä hänelle viesti..ehkä tämä komistuskin kaipaa sua..
- kevättä tekee
eipä paljoa pirautella kun ei yhteystietoja..:O siitä on aikaa ja nimestä en ole enää varma..alkoiko I?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318