ja roihahtaisin kuumaan roihuun sillä hetkellä, jos sä näyttäisit että..sinäkin vielä..
käyn vieläkin lämpimänä
8
253
Vastaukset
- yhä edelleen
No enkö mä oo muka sitä näyttänyt, kun musta kyllä tuntuu että se näkyy kilometrien päähän ;)
- yks ämmä
Tunteet kurissa sitähän sinäkin kai toivot?Näin olen tulkinnut sitä rataa sitten olen toiminut itsekkin.Taitaa olla parasta vai kuinka?
- ei jaksa odottaa
No kun sä vaan kirjotat tänne nettiin etkä ehtinyt tapaamaan pääsiäisenä. Sä tapat mun tunteet tuolla käytökselläsi ja tiedät sen itsekin. Ei kukaan jaksa odottaa loppuelämää.
- Niin...
eihän ne tunteet tosta vain katoa :)
- ettei sitte kaduta
voi jumalan pyssyt, näyttäkää ne tunteenne nyt eikä sitten joskus eli koskaan. ennenkuin on myöhäistä, mäkin oon yrittänyt näyttää, vihjaillen..
- be a man not pussy
Sinäkin jumalan pyssy olet siis näyttänyt tunteesi Vihjaillen =))))
Toisaalta ymmärrän sinua kun tiedän että kyse on arasta asiasta aina.
Mutta siis mitä ihmettä sä vihjailet toiselle jos kerran sulla on syviä tunteita.
Kerro suoraan ilman mitään v.itun vihjailua ettei jää mitään epäselvää se on ainoa tapa joka ei jää kaduttamaan.
Niin mäkin olen tehnyt ajat sitte irl. Eikä kaduta vaikka turpiin tuli.
Kaduttais jos en ois tehny niin.
- *
MÄ en halua olla sulle vain yksi monista. Sä haluat olla vapaa ja olla kaikkien kanssa.
- varmaan riippuu
siitä miten lämpimänä ja hyvänä sä oot sitä pitäny, kyllä ne tunteet sillon voi varmaan roihahtaa aikainkin päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837