Mä olen tässä itkun keskellä miettinyt myös sitä että oletko sä rakkauteni arvoinen?
Kiusaat koko ajan ja leikit tunteillani. Haluanko mä rakastaa sellaista ihmistä?
Oletko rakastamisen arvoinen
15
229
Vastaukset
- nainen nainen
Oliko tämä naiselle siis :)
- hehehhhee
jiihaaahhaaa...oliko,,,
- sivustahörhölainen
joo ,nyt on miehetkin ruvennut itkemään täällä :)
- siis siis
sivustahörhölainen kirjoitti:
joo ,nyt on miehetkin ruvennut itkemään täällä :)
siis miehekkeet
- näinpä näin
siis siis kirjoitti:
siis miehekkeet
miehet näyttää tunteensa... mutta äijäilijät eli ikuiset pikkupojat eivät itke, pelaavat mieluummin xboxia kunnes ahistus helpottaa.
- minäkin pidän
Jos sinäkin pitäisit huolta ihan vain siitä omasta rakastettavuudestasi.
- Aurinkoista päivää
sulle, eiap.
- minäkin pidän
Aurinkoista päivää kirjoitti:
sulle, eiap.
Kiitos. Samoin sinulle.
Miksi sä mulle toivottelet aurinkoista päivää, ei sillä että siinä mitään vikaa olisi, ihmettelen vain - Ed.
minäkin pidän kirjoitti:
Kiitos. Samoin sinulle.
Miksi sä mulle toivottelet aurinkoista päivää, ei sillä että siinä mitään vikaa olisi, ihmettelen vainEi toivotella sitten.
- 18+3
Jos toinen vain kiusaa, leikkii ja saa sinut itkemään, niin eikö vastaus ole päivänselvä?
Tsemppiä sulle, tunteiden kanssa taistelu ei ole aina helppoa. - ....................
Anteeksi, että olen olemassa. Jos minua ei olisi koskaan ollut, niin sinun ei tarvitsisi kirjoittaa tänne. Olisikin saanut syntyä isoksi kallioksi. Silloin en toivottavasti olisi riesana. Ja kallion voi aina räjäyttää jos sekin jotain häiritsee.
Minä tyhjennän ♥:meni ja pääni sinusta. Etten vahingossa ilmoittaisi itsestäni. Lähden pois...väsynyt..surullinen...tyhjä. LOPPU......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................- ole fiksu
Älä nyt heittäydy marttyyriksi.
Ei kukaan sellaista halua. Et halua itsekään. Tiedän sen kun muistan lapsuudesta kuinka itsekin joskus kiukuttelin äipälle milloni mistäkin =)
Todellisuudessa vain oma oloni paheni siitä kun kaipasin sinä hetkenä juuri sitä kannustamista ja että äippä ois parantanu mun oloani paapomalla mua =)
Noh, nyt ollaan kuitenkin aikuisia kaikki ja voidaan varmasti toimia aikuisten tavoin.
Jos sulla on selvittämättömiä asioita jonkun ihmisen kanssa sekä tunteita joita et ole hänelle kertonut.
Ole rohkea ja kerro tunteistasi hänelle, ole aikuinen ota vastuu omista tunteistasi sekä omista teioistasi. Anna toiselle mahdollisuus valita myös äläkä ota sitä pois itsekkäästi kertomatta tunteistasi.
Siten voit olla ylpeä itsestäsi vielä. Tuolla tavalla saat vain lisää katumista jo edellisien päälle. - ole fiksu
ole fiksu kirjoitti:
Älä nyt heittäydy marttyyriksi.
Ei kukaan sellaista halua. Et halua itsekään. Tiedän sen kun muistan lapsuudesta kuinka itsekin joskus kiukuttelin äipälle milloni mistäkin =)
Todellisuudessa vain oma oloni paheni siitä kun kaipasin sinä hetkenä juuri sitä kannustamista ja että äippä ois parantanu mun oloani paapomalla mua =)
Noh, nyt ollaan kuitenkin aikuisia kaikki ja voidaan varmasti toimia aikuisten tavoin.
Jos sulla on selvittämättömiä asioita jonkun ihmisen kanssa sekä tunteita joita et ole hänelle kertonut.
Ole rohkea ja kerro tunteistasi hänelle, ole aikuinen ota vastuu omista tunteistasi sekä omista teioistasi. Anna toiselle mahdollisuus valita myös äläkä ota sitä pois itsekkäästi kertomatta tunteistasi.
Siten voit olla ylpeä itsestäsi vielä. Tuolla tavalla saat vain lisää katumista jo edellisien päälle.ja vastaus aloittajan kysymykseen on.
Jokainen on rakastamisen arvoinen ihminen.
Mutta myös pitää muistaa kohdella itseään rakastaen joka tarkoittaa että kohtelee itseään hyvin ja oikein kokonaisvaltaisesti ja itseään kohdella rakastaen tarkoittaa myös että kohtelee toisia rakastaen =)
se on sellainen oravanpyörä eli squirrelwheel =)
- älä tyri
:D
Tuo yksi se jaksaa aina esittää säälittävää ja vonkua, kun häntä roikotetaan ja kiusataan. Tiedätkös aloittaja,.....sä tykkäät kerjätä huomiota, mutta todellisuudessa kukaan ei kestä tuollaista vinkumiinaa, joka aina valittaa. Jos et ole tyytyväinen, niin mitä siinä mau`ut. Lähde kävelemään, niin helppoa se on.- ole fiksu
Sulla on varmaan vankkaa kokemusta neuvostasi =))))))
Oliko se helppoa vai tyritkö itsekin ? =)
Mutta joo komppaan sua muuten.
Aloittaja on selvästi säälinkerjääjä ja itsesäälinkäpertyjä. ei huva.
Sekun vie vaan syvemmälle suohon kun sieltä suosta on noustava ennemmin tai myöhemmin mikäli haluaa elämäänsä jatkaa järjissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1084559Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513270
- 432962
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232186
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171829Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735