Mä olen tässä itkun keskellä miettinyt myös sitä että oletko sä rakkauteni arvoinen?
Kiusaat koko ajan ja leikit tunteillani. Haluanko mä rakastaa sellaista ihmistä?
Oletko rakastamisen arvoinen
15
230
Vastaukset
- nainen nainen
Oliko tämä naiselle siis :)
- hehehhhee
jiihaaahhaaa...oliko,,,
- sivustahörhölainen
joo ,nyt on miehetkin ruvennut itkemään täällä :)
- siis siis
sivustahörhölainen kirjoitti:
joo ,nyt on miehetkin ruvennut itkemään täällä :)
siis miehekkeet
- näinpä näin
siis siis kirjoitti:
siis miehekkeet
miehet näyttää tunteensa... mutta äijäilijät eli ikuiset pikkupojat eivät itke, pelaavat mieluummin xboxia kunnes ahistus helpottaa.
- minäkin pidän
Jos sinäkin pitäisit huolta ihan vain siitä omasta rakastettavuudestasi.
- Aurinkoista päivää
sulle, eiap.
- minäkin pidän
Aurinkoista päivää kirjoitti:
sulle, eiap.
Kiitos. Samoin sinulle.
Miksi sä mulle toivottelet aurinkoista päivää, ei sillä että siinä mitään vikaa olisi, ihmettelen vain - Ed.
minäkin pidän kirjoitti:
Kiitos. Samoin sinulle.
Miksi sä mulle toivottelet aurinkoista päivää, ei sillä että siinä mitään vikaa olisi, ihmettelen vainEi toivotella sitten.
- 18+3
Jos toinen vain kiusaa, leikkii ja saa sinut itkemään, niin eikö vastaus ole päivänselvä?
Tsemppiä sulle, tunteiden kanssa taistelu ei ole aina helppoa. - ....................
Anteeksi, että olen olemassa. Jos minua ei olisi koskaan ollut, niin sinun ei tarvitsisi kirjoittaa tänne. Olisikin saanut syntyä isoksi kallioksi. Silloin en toivottavasti olisi riesana. Ja kallion voi aina räjäyttää jos sekin jotain häiritsee.
Minä tyhjennän ♥:meni ja pääni sinusta. Etten vahingossa ilmoittaisi itsestäni. Lähden pois...väsynyt..surullinen...tyhjä. LOPPU......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................- ole fiksu
Älä nyt heittäydy marttyyriksi.
Ei kukaan sellaista halua. Et halua itsekään. Tiedän sen kun muistan lapsuudesta kuinka itsekin joskus kiukuttelin äipälle milloni mistäkin =)
Todellisuudessa vain oma oloni paheni siitä kun kaipasin sinä hetkenä juuri sitä kannustamista ja että äippä ois parantanu mun oloani paapomalla mua =)
Noh, nyt ollaan kuitenkin aikuisia kaikki ja voidaan varmasti toimia aikuisten tavoin.
Jos sulla on selvittämättömiä asioita jonkun ihmisen kanssa sekä tunteita joita et ole hänelle kertonut.
Ole rohkea ja kerro tunteistasi hänelle, ole aikuinen ota vastuu omista tunteistasi sekä omista teioistasi. Anna toiselle mahdollisuus valita myös äläkä ota sitä pois itsekkäästi kertomatta tunteistasi.
Siten voit olla ylpeä itsestäsi vielä. Tuolla tavalla saat vain lisää katumista jo edellisien päälle. - ole fiksu
ole fiksu kirjoitti:
Älä nyt heittäydy marttyyriksi.
Ei kukaan sellaista halua. Et halua itsekään. Tiedän sen kun muistan lapsuudesta kuinka itsekin joskus kiukuttelin äipälle milloni mistäkin =)
Todellisuudessa vain oma oloni paheni siitä kun kaipasin sinä hetkenä juuri sitä kannustamista ja että äippä ois parantanu mun oloani paapomalla mua =)
Noh, nyt ollaan kuitenkin aikuisia kaikki ja voidaan varmasti toimia aikuisten tavoin.
Jos sulla on selvittämättömiä asioita jonkun ihmisen kanssa sekä tunteita joita et ole hänelle kertonut.
Ole rohkea ja kerro tunteistasi hänelle, ole aikuinen ota vastuu omista tunteistasi sekä omista teioistasi. Anna toiselle mahdollisuus valita myös äläkä ota sitä pois itsekkäästi kertomatta tunteistasi.
Siten voit olla ylpeä itsestäsi vielä. Tuolla tavalla saat vain lisää katumista jo edellisien päälle.ja vastaus aloittajan kysymykseen on.
Jokainen on rakastamisen arvoinen ihminen.
Mutta myös pitää muistaa kohdella itseään rakastaen joka tarkoittaa että kohtelee itseään hyvin ja oikein kokonaisvaltaisesti ja itseään kohdella rakastaen tarkoittaa myös että kohtelee toisia rakastaen =)
se on sellainen oravanpyörä eli squirrelwheel =)
- älä tyri
:D
Tuo yksi se jaksaa aina esittää säälittävää ja vonkua, kun häntä roikotetaan ja kiusataan. Tiedätkös aloittaja,.....sä tykkäät kerjätä huomiota, mutta todellisuudessa kukaan ei kestä tuollaista vinkumiinaa, joka aina valittaa. Jos et ole tyytyväinen, niin mitä siinä mau`ut. Lähde kävelemään, niin helppoa se on.- ole fiksu
Sulla on varmaan vankkaa kokemusta neuvostasi =))))))
Oliko se helppoa vai tyritkö itsekin ? =)
Mutta joo komppaan sua muuten.
Aloittaja on selvästi säälinkerjääjä ja itsesäälinkäpertyjä. ei huva.
Sekun vie vaan syvemmälle suohon kun sieltä suosta on noustava ennemmin tai myöhemmin mikäli haluaa elämäänsä jatkaa järjissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637