Mä luulen että sä haluat että mä kerjäisin sua jonnekin kahville tai ulos jotta sä voisit jättää vastaamatta, kieltäytyä tai muuten vaan nöyryyttää mua.
Mä luulen että sä haluiaisit että mä kertoisin sulle tunteistani jotta sä voisit nöyryyttää mua sanomalla että ollaan kavereita.
Pikkuhiljaa sun tyylisi on tullut tutuksi mulle.
Sä taidat haluta huomiota
21
266
Vastaukset
- olet huomiohuora.
Sä taidat haluta huomiota.
- iisi 2 see
Sä taidat olla joko luulo sairas tai peitellä omaa hylätyksi tulemisen pelkoasi teorioillasi.
Joka tapauksessa olet vellihousu kun et uskalla ottaa asioista selvää. - ha,haa.
Mulla on mies, ei tarvii täällä itkeä.
- i see you 2
Otan osaa miehesi puolesta kerran täällä kuitenkin keikut.
Osoitat vain olemalla ikävä palstalla ettet sinäkään hänen kanssaan ole onnellinen.
- sellasta vaan
Aloittaja viestistäsi huokuu se että itse olet ensin antanut pakit hänelle jolle nyt
kirjoittelet. Ja nyt olet jostain syystä tullut katuma päälle että teit niin.
Eli ihan itse itsellesi aiheuttamistasi tunteistasi on varmaankin kyse.
Joten jos hän on aikoinaan kertonut sulle tunteistaan ja ottanut torjutuksi tulemisen riskin ja tullutkin torjutuksi. On sinun vuorosi nyt ottaa riski ja rohkeasti kertoa omista tunteistasi hänelle.- Aivan sama
tuli mullekin mieleen tätä lukiessa. Herää vain kysymys, että miksi kukaan antaisi pakit ja kirjoittelisi sen jälkeen kuitenkin täällä? Ettei ap vaan itse olisi ensin syyllistynyt samaan, mistä nyt toista täällä läksyttää? Miten on ap?
- 1+18
Minusta olisi iki-ihanaa, jos eräs pyytäisi minua kahville. Mulla ei ole myöskään tavoittena nöyryyttää ketään.
- rakkaus palstalta.
NO PANE SITÅ PERSEESEE JA VEDÄ KÄTEE JA RAISKAA SEN LIKANEN vittu saatana JA PASKO SEN SUUHUN JA PAMAUTA OVI KII NII ET MUNA ON VÄLIS perkele paska LENTÄÄ PERSEEST :DDD
- yäk.
EI vittu MIKÄ AKKA EI SAA NUOREMPAA NIIN PITÄÄ MUITA IHMISIÄ ALKAA HAUKKUUN.
- Huomiovärit (n)
Kuules ny, höhlä oot... En varmana nöyryyttäis sua ikipäivänä mies... Odotin kyllä, että olisit lähteny mun kanssa kahville, mutta et sitten tehny sitä, vaikka ymmärsin sanomasi melkeinpä kutsuksi. Oli pikkusen ikävä istua siellä sitten yksin... Ja tykkään susta perhana...
- älyhoi..
mitähän sinäkin ihmettelet, mikset kysy häneltä lähteekö hän kanssasi kahville asiat ratkeaa sillä.
Hehe pakko vähän jopa nauraa tolle kun kirjoitit että oli pikkusen ikävä istua siellä yksin =))) siis oletko jonkun palsta kirjoituksen perusteella lähtenyt jonnekin kahvipaikkaan istumaan ja odottelemaan jotakuta ei oo totta =))))))
Nyt järki käteen nainen. Ota siihen tyyppiin yhteyttä muualla ku palstalla ja pyydä sitä kahville kerran sitä haluat. Äläkä typeränä mee istumaan enää kertaakaan palstakirjotusten perusteella mihinkään. Toivottavasti se oli muuten vitsi että menit en voi uskoa että kukaan niin typerä olisi =) - Huomiovärit (n)
älyhoi.. kirjoitti:
mitähän sinäkin ihmettelet, mikset kysy häneltä lähteekö hän kanssasi kahville asiat ratkeaa sillä.
Hehe pakko vähän jopa nauraa tolle kun kirjoitit että oli pikkusen ikävä istua siellä yksin =))) siis oletko jonkun palsta kirjoituksen perusteella lähtenyt jonnekin kahvipaikkaan istumaan ja odottelemaan jotakuta ei oo totta =))))))
Nyt järki käteen nainen. Ota siihen tyyppiin yhteyttä muualla ku palstalla ja pyydä sitä kahville kerran sitä haluat. Äläkä typeränä mee istumaan enää kertaakaan palstakirjotusten perusteella mihinkään. Toivottavasti se oli muuten vitsi että menit en voi uskoa että kukaan niin typerä olisi =)Puhuin kyllä tänään ihan tuolla oikeassa elämässä tapahtuneesta, en palstan jutuista...
- !
Luulkaa mitä luulette. Minä taas en luule mitään ennen suoraa yhteyttä. On se millainen tahansa. Olen sinkku niin kauan, kuin en sitä ole! Ja sitten on asiat erilailla. Vaikka epäselvissä tapauksissa voi olla pidättäytyväinenkin.
- hikikarpalo
Huomiota annetaan kun ollaa yhdessä!!!!!!
- :)..
Niin, kaikki muu on omituista ja jollain tavalla turhaa, mistä ei tiedä onko vittuilua vai jotain psyykkausta ja tiukkia juonenkäänteitä, toisten koittaen teeskennellä, joko "tiputtaen" tai "nostaen"
Silti kaipaan hellyyttäsi ja toivoisin saavani antaa sitä myös takaisin. - <:3
:).. kirjoitti:
Niin, kaikki muu on omituista ja jollain tavalla turhaa, mistä ei tiedä onko vittuilua vai jotain psyykkausta ja tiukkia juonenkäänteitä, toisten koittaen teeskennellä, joko "tiputtaen" tai "nostaen"
Silti kaipaan hellyyttäsi ja toivoisin saavani antaa sitä myös takaisin.Eikä se muille kuulu. Joillekkin voi kertoa ja pitääkin, ainakin epäselvissä tapauksissa. Siinä toivossa et kulkeutuisi jotain tietoa oikeeseen osoitteeseen positiivisella tavalla ja saisi jotain selvyyttä toinen, koska jos ei kerro kaikkea niille ketkä sitä voisi eteenpäin viestittää, se voi kuulosta hämärältä, epäluotettavalta ,mutta ei se kaikille silti kuulu todellakaan!
- dilemma! v dillemmat
<:3 kirjoitti:
Eikä se muille kuulu. Joillekkin voi kertoa ja pitääkin, ainakin epäselvissä tapauksissa. Siinä toivossa et kulkeutuisi jotain tietoa oikeeseen osoitteeseen positiivisella tavalla ja saisi jotain selvyyttä toinen, koska jos ei kerro kaikkea niille ketkä sitä voisi eteenpäin viestittää, se voi kuulosta hämärältä, epäluotettavalta ,mutta ei se kaikille silti kuulu todellakaan!
Kyllä toinen ymmärtää miksi epäilyttää, mutta on niitä epäilyksiä sillä toisellakin.
- pakko olla, vai?
dilemma! v dillemmat kirjoitti:
Kyllä toinen ymmärtää miksi epäilyttää, mutta on niitä epäilyksiä sillä toisellakin.
Suurista tunteista kyse?
- ahdistavaa
niin tai sitten se vaan haluaa olla ystävällinen ja kaverillinen.
Tuuttekste tällaisten kirjoittajat koskaan ajatelleeksi, että monet saa ehkä paljon niitä kahvikutsuja tai muita pyyntöjä ja koittaa sitten olla ystävällinen koska arvostaa kumminkin sitä rohkeutta joka toisella on ollut.
ei se, ettei rakastu siihen pyytelijään tee siitä kusipäätä. - miss wacko
Tää palsta on niin hullujenhuone. Ja mä ehkä hulluin kun täällä roikun? :D
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145