Miten suuri on isänrooli kaksostytön elämässä? Nyt kun olen tullut teini-ikään olen huomannut kaipaavani kovasti isähahmoa elämääni. Minulla kyllä on hyvä isä jota arvostan todella, mutta minusta tuntuu että jotain on jäänyt häneltä saamatta. Pienenä hän oli tosi usein matkoilla eikä hänellä ollut kovinkaan paljon aikaa minulle ja siskolleni. Itkin aina kun isä lähti ja minulla oli häntä jatkuvasti ikävä. Tarvitsisin kipeästi apua sillä tämä "isänkaipuu" on viedä järkeni, sillä etsin jatkuvasti isänhahmoa jokaisesta vähänkään tutummasta miehestä.
Luin jostain että isänrooli on kaksostytölle suuri ja hän etsii monesti isänpiirteitä kumppanistaan, mutta onko tämä normaalia kaksoselle? Kuuluuko tällainen itse merkille ollenkaan.
Jos helpottaa, kuumerkkini on kaksonen ja nousumerkki skorppari.
Isänrooli kaksostytön elämässä
where's daddy?
1
162
Vastaukset
- Kaksostyttö93
Täällä kaksostyttö, lukiessa tätä tuntui kuin olisi kirjoitettu minun elämästä tätä, tosin minun isäni ei kovin paljon matkaillut, mutta silloinkun lähti niin lähti myös kauaksi ja totuin siihen mutta tuohon kumppaniin liittyen olen huomannut että todellakin etsin isänpiirteitä kiinnostavista jätkistä :D Isäni on rauhallinen, mutta tarpeentullen myös jämerä ja siksi etsin myös kumppaniehdokkaista niitä piirteitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764