Joo siis aattelin vaan kysyä että, onko tää hyvä tiimi? Pitäiskö joku vaihtaa toiseen, vaiko jotain parempia iskuja mitä nyt on? Olen nyt Twist Mountainilla äskettäin hakannut Skylan.
Darmanitan lvl.35 Fire Punch-Fire Fang-Hammer Arm-Flare Blitz.
Seismitoad lvl.37 Mud Shot-Bulldoze-Muddy Water-Surf.
Archeops lvl.44 Fly-AncientPower-Acrobatics-Crunch.
Galvantula lvl.37 X-Scissor-Electroweb-SignalBeam-Volt Switch.
Serperior lvl.36 Leaf Blade-Cut (Poistoon hetikun jaksan käydä) GrassPledge-MegaDrain
Swoobat lvl.33 Confusion-HeartStamp-Air Slash-Acrobatics.
Onko tämä hyvä tiimi Blackissa?
3
83
Vastaukset
- Darmanitan
Fire Fang => Rock Slide, Earthquake...
Hammer Arm => Brick Break - Avorniwt
Ei kannattaisi olla noin montaa saman tyypin hyökkäystä samalla poksuttimella. Ja kannattaa katsoa myös onko pokella parempi attack vai special attack. esim. jos swoobatilla on parempi sp.attack kuin attack niin air slash riittää ja acrobaticsin tilalle vaikka hypnosis tai joku muu statuksen aiheuttava liike. Sama juttu Galvantulalla. Sillä on reilusti parempi special kuin normaali attack niin x-scissors pois, volt switch pois ja electrowebin tilalle vaikka thunderbolt. Kannattaa Bulbapediasta käydä katsomassa mitä iskuja kukanenkin voi oppia. Toivottavasti olin avuksi :)
- ikkremimin niäpnirääv
Ihan normihyvä. Luulisin että tuossa vaiheessa pärjää tuolla. Mutta tosiaankin ei noin paljo saman tyypin iskuja yhellä pogemoonilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807