Pistä suoraan mun kännykkään nuo viestit
miks sä tänne kirjottelet ??
27
449
Vastaukset
- en työkännyyn
Heti kun annat privanumerosi :).
- soita vaan siihen
Ei ole muuta numeroa kuin työkänny mitä kannan mukana 24/7. Siksi maksan siitä myös puhelinetua.
Hyviä öitä :)
- en halua
että tukehdut kahviisi kun luet niitä.
Ja jotain rajaa työn ja yksityisyyden välillä.
Yleensä olen pysytellyt virallisella linjalla mutta jos haluat onnistuu.- 7+18
Paat siihen varoituksen alkuun, että vasta suu tyhjänä saa lukea ;).
- en työkännyyn
Työ ja yksityisyys? Siis oletteko työkavereita, tai toinen toisen asiakas?
Voipi olla aika kinkkistä miten vaan. Itselläni on tosi korkea kynnys alkaa kaveerata omien asiakkaitteni kanssa, ja kas, yhtäkkiä olenkin tilanteessa, että olen itse se asiakas, ja haluaisin tulenpalavasti tutustua siihen toiseen osapuoleen, mutta en oikein saa kakaistua sitä ilmoille, koska kunnioitan myöskin hänen työn ja yksityisyyden välistä rajaa.
- No mikset ite laita?
Sulle samat sanat, etkö itekkään uskalla??!!??
- ap
ei kuulu sulle tää juttu, meistä kumpikin osaa kirjoittaa.._itekään_ kirj. yhdellä koolla
- sivusta..
ap kirjoitti:
ei kuulu sulle tää juttu, meistä kumpikin osaa kirjoittaa.._itekään_ kirj. yhdellä koolla
.. "itsekään" kirjoitetaan myös yhdellä ässällä.. ;D
- ap
mulla mitään työkännyä ole, ihan se oma vaan..
- no sit
on eri asia. Mietin mitähän kirjoittaisin tai mitä ei olisi soveliasta kirjoittaa
kas kun ilo irti kun olet kysymyksessä. - vähän ikävä
Jos mä pistän sulle viestin,haluuks sä tavata mut pääsiäisenä? Älä sano,että koita. Laita joku tunniste.
- --------------------
vähän ikävä kirjoitti:
Jos mä pistän sulle viestin,haluuks sä tavata mut pääsiäisenä? Älä sano,että koita. Laita joku tunniste.
Jos laitat niin voin nyt jo sanoo että haluan nähdä. Vaikka et olisikaan hän, niin toivotaan vaan että se jolle viestin laitat haluu sinut nähdä. Miksi ei haluaisi?
- Huomiovärit (n)
vähän ikävä kirjoitti:
On ikävä vähä...... Laita vaan se viesti ;)
- 15+12
vähän ikävä kirjoitti:
Mitäs mä sanoinkaan sulle pääsiäisestä?
- 11+15
15+12 kirjoitti:
Mitäs mä sanoinkaan sulle pääsiäisestä?
Että vietät sen lapses kanssa...?
- -.----
11+15 kirjoitti:
Että vietät sen lapses kanssa...?
Ei vaan että olen silloin työmatkalla.
- ---------------
-.---- kirjoitti:
Ei vaan että olen silloin työmatkalla.
Ei ed, mutta en siltikään tiedä, oliko viesti mulle. Jos olet mut täältä tunistanut, ja sinä mut. Mulla ei ole sun numeroa enää.. Mutta sait varmasti sen mun vikan viestin.. Halusin sen vaan sulle ilmoittaa..
Ei ole enää numeroas, kun suutuspäissäni sen poistin ja numeroni on vaihtuntu..
- Sivusta utelen...
Miks olit suutuspäissäs...?
- Toinen sivusta uteli
Sivusta utelen... kirjoitti:
Miks olit suutuspäissäs...?
Niin, miksi olit?
Toinen sivusta uteli kirjoitti:
Niin, miksi olit?
Ristiriitaisia tunteita. Hän sanoi jotain, epäilin kaikkea, yhteistä tulevaisuuttakin (vaikka sitä kovasti halausin yrittää) . Niin suuria tunteita ristiriidassa keskensänsä, hän saa aina pasmani sekoamaan... AINA..
- 10+12
*** kirjoitti:
Ristiriitaisia tunteita. Hän sanoi jotain, epäilin kaikkea, yhteistä tulevaisuuttakin (vaikka sitä kovasti halausin yrittää) . Niin suuria tunteita ristiriidassa keskensänsä, hän saa aina pasmani sekoamaan... AINA..
Ootko m vai n ?
- ....................
10+12 kirjoitti:
Ootko m vai n ?
Olen N
- Voyage Voyage P
Tottakai haluan nähdä. Ilmanmuuta.
Ja jos numeron on pyyhkinyt joskus suutuspäissään pois arvatenkin ;)
niin tiedustelusta frendinkautta tai netin kauttahan sen saa aina uudestaan. - Turhautunut odottamaan
Voisko tällaiset aloitukset tehdä silleen, että antais itsestään tunnisteita? Tympii aina odottaa liikoja, voisiko ap olla 'hän'.
- yksin höpiset.
Kuuleppas aloittaja älä selitä noita kuviteltuja luulosairaita juttujasi,joissa ei ole mitään perää ja järkeä.Ei päätä,eikä häntää vaan jonnin joutavia outoja höpinöitä
- ANNA TILAISUUS
En siis ansaitse saada rakkauden tilaisuutta ja lopettaa tämä jatkuva ikävöiminen. Rakastan ja ikävöin sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827