Miten oikein elätte? Tai mitä syötte?
Tuntuu, että saan kaikesta muusta kuin puurosta oireita. Maha menee kasviksista sekaisen ja turpoaa. Kaikki rasvaiset ruoat taas aiheuttavat vatsakipua ja närästysoireita.
Todella inhottavaa, että on lopuksi elämäkseen tuomittu puurodieettiin. Johan tässä on alkanut jo laihtumaankin :(
Äsken söin vähärasvaista kanaa ja vähän riisiä. Meni 10min ja johan taas maha sattuu... Muuten olen syönyt puuroa.
Vinkkejä pliis... nuorelle naiselle.
Sappikivitautiset
3
64
Vastaukset
- 11+15
Jos tuo tosiaan johtuu sappikivistä, niin ei muuta kuin "puukon alle". Sinne ne pääsääntöisesti jäävät leikkauspöydälle vaivat yhdessä kivien ja sappirakon kanssa.
- epätoivoinen jo koht
EIvät leikkaukseen ota ellei säännöllisiä sappikivikohtauksia. Säännölliset lamaannuttavat sappikivikohtaukset ovat ainoa peruste ainakin näin on sanottu täällä...Yksityisellä maksaa 4000 €... Opiskelijana en pysty vielä moneen vuoteen :(
miten olette vaivojen kanssa pärjänneet?itelkin todettu 2011 ja kehotettiin tarkkaileen ja jossainvaihees taas ultraan.anoppi (sairaanhoitaja) kehotti tänään mua kyl vaatimaan leikkausta ym...ei oo siis vielä tullut kai ees ekaa "kohtausta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942304Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1761892- 1791446
- 246900
- 71837
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611