Itse olen vanha lieksalainen, ja olen ylpeä että tulen sieltä Itä-Suomesta. kaipaileekin sinnepäin usein.
Tuo maahanmuuttajatouhu on karannut kyllä vähän käsistä. Ja sitten sitä että lieksalaisia yleistetään rasisteiksi. Ne ovat lähinnä ne pienet piirit jotka siellä nahistelevat keskenään, niin sitten yleistetään että jokainen lieksalainen muka sylkisi maahanmuuttajien jalkoihin O.o
Miksi vain huonoja asioita?
5
87
Vastaukset
- vapaa77
tosi on, rasisteja on varmaan ulkomaalaisiin nähden vähän, mutta takaisin paluumuuttajiin tosin suhtaudutaan myös välttelevästi, onneksi ei asu ketään seinän takana, ja kävästään kylillä vain safkaa hakemassa.
eikä välitetä juoruiluista, päätelkööt jokainen miksi olemme muuttaneet juuri tänne.
luonto ja rauha.
kyllä tänne mahtuu ja kaipais uutta vertä ja tuulia lapsuusmaisemiin.
emme kaikki muuttajat elä sossun varoin.......- WhiteW
Uutta mustaa vertako?
- majak.
Hyvähän se on olla rannalla viisas kun merellä on haveri
Mites ne Kalan varat. - Surfin bird
Ovat maailman turhinta porukkaa ja kaikki lieksalaiset sylkevät ......!
- kaipuu on suur
meitähhii on entissii lieksalaissii, entissii pohjois-.arjalaissii ja muitahhi itä-rajan immeissii töissä näillä kulumilla ja myö ei ymmärretä vaikka joskus työaikahhii männöö haikailessa sitä luonno rauhhoo, niitä kattellisia ja katekeria ihmissii,
nitä meillä siellä savo-.arjalaisten joukossa on
meistä on mukava haukku tiällähhii samnhenkisten kanssa kaikke ja myö ei ymmäretä, miks nuo pohjanmaalaiset esim työn lomassa meitä tuijottaa jos myö pohjois-.arjlan asiota puijjaan, tekisivät vaan työsä ja antasivat meijä jutella ja sitten nuo ulukomualaiset ne pilovvaat meijän palakkaneuvottelut, tekkööt halavatti työtä koko ajan ja kun rahhoo sais vähemmälläi
myö savo-karjaliset vain ollaan niin lupsakkoo porukkoo jotta työaikanahhii suatettaan huastella keskennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435