kauneinta naista?
Ootteko nähny suomussalmen...
26
1671
Vastaukset
- minä
Kahtoo joka aamu peilistä...
- Äijä.
Eikös Sumppisalmen kaunein nainen ole töissä nesteellä.se pitkä hiuksinen blondi..???
- yyv
Olen
- en324n
Voispa mennä kysäsee onko se blondi varattu ;)
- Äijä1234
Eikös se blondi ole sen korjaamon äijän kansa.?.Kannattaa kyllä varmistaa asia :).Kyllä silmä lepää siinä blondissa..
- v
kaunein ajaa madza 6:sella väri harmaa, kuski vaalea, musta tuuli/ vapaa ajan asu päällä, oli tänään S-Marketissa klo. 18-19
- kaunista saa katsoa
Suomussalmen kaunein nainen on tummahiuksinen ja tummasilmäinen, hoikka ja hyväperäinen. On tosin naimisissa, mutta ei kai se este ole, hidaste vain ;)
- punapää
eli kaks akka s-salmella, jotka kauniit, no, vähiin on menneet akat s-salmella, lonti ja tumma tukka , toinen varattu.... onneksi en asu siellä, ois noloo, kun äijät tääl kirjoittaa !!!!
- einarik.
Kaunein ei voi ollakkaan kun yksi! Vaan vähän tarkennuksia kehiin, noihin blondi/tummatukkasiin mahtuus aika monta naesta :D
- tarkennus
einarik. kirjoitti:
Kaunein ei voi ollakkaan kun yksi! Vaan vähän tarkennuksia kehiin, noihin blondi/tummatukkasiin mahtuus aika monta naesta :D
Tummatukkainen naimisissa olevalla on niin kauniit kasvot ja kroppa että pesisi mallit ja missit mennen tullen.
- mikkostaono
tarkennus kirjoitti:
Tummatukkainen naimisissa olevalla on niin kauniit kasvot ja kroppa että pesisi mallit ja missit mennen tullen.
Missäs semmosen ihmetyksen näkisi? sanohan niin tietäs mennä kuljaelemaan... jos syntys vaikka kisa.
- paparazzi
Näin niitä oli kolme,kirsikan edessä ,menivät vihreään toyotaan sieviä olivat.
- Jäpä00007
No missäs päin punapää asuu??.Se nesteen blondi,E.H.
- Saattaahan siitä
kisa syntyä jos herrat tai neidit lähtee varattuja vonkailemaan. Kunnioittakaa avioliittoa.
- mikostaono
Kuka tässä vonkaamisesta on puhunu, kahtomisesta vaan. Kisataan sitten siitä kauneuvvesta.
- ihanan blondin
hotellilla näin, smarketin entinen kassa tyttö. minne lie muuttanut kun ei ennää kylillä näy kuin harvakseltaan
- reetu3
Se menny opiskelemmaan, oli ihan nätti ;) Hotellilla olikin tosiaan pääsiäisen aikaan kivannäköisiä misuja, kyllä siellä vessat oli kovassa käytössä!
- tukue
Eeköhän se blondi sieltä huoltoasemalta anna jos kysäsee ;)
- Sellun pillooja
Nyt lähen het paekalla Suomussalamen,nesteelle tankkoomaan!
- Illä K
Kaunein ihastus on eräs Kurimontiellä jalkakäytävällä pyöräilevä aurinkolasinen rouva.
- joku
Kannattaa käydä kysymäs antaako.Varmaan hyvät kyyvit tarjoo.täydellinen mun mielestä.mutta eipä sitä varattuja parane yrittää..
- urpola22
Ovat kaikki lähteneet poes! Tänne oo jääny mitään enää...
- Eipä ole lähteneet
Tänään näin Suomussalmen kauniin naisen. Olimme kasvot vastakkain ja keskustelimme kaikenlaisia asioita......
- herraxxx
jokos ootta käyneet kysymässä siltä blondilta onkoon se varattu ja antaako se?
- miss_suomineito
mä oon kaunein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233