Miten jatkaa ITunes tunnuksen kanssa????

blondi8686

Miten saan jatkettua tota mun itunesin tunnusta kun mulla on se, mutta silti ei anna ladata mitään storesta. Eli tää kysyy mun luottokortti tietoja... Oon alaikänen, joten mulla ei ole luottokorttia. Onko noi tiedot pakko laittaa ja jos on niin mitä te ootte laittanu... ?!

14

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin toimii

Alaikäinen voi hankkia Prepaid luottokortin, ota vaikka tämä
      http://creditup.eu/?page_id=16

Tälläinen kortti on 100% varma, koskaan ei voi roistot luukuttaa korttia tuhansilla, ainostaan sen mitä on saldoa.

Yleensä tällä palstalla ei saa vastaukseksikuin; kuinka latenssi hidastaa Android puhelimia ja applessa midi jyllää, palstan häirikkö..

• Latenssimies

Myöskään täällä ei saa yleensä muita vastauksia kuin kuinka iphone, ipod touch ja ipad on laiskempi kuin androidi, täyttä roskaa.
        Palsta trollit innoissaan.

-Visa Electroninkin saa kuka vaan, se ei ole luottokortti.

• 22

• Ö

"Yleensä tällä palstalla ei saa vastaukseksikuin; kuinka latenssi hidastaa Android puhelimia ja applessa midi jyllää, palstan häirikkö.."

Tarkoittanet "latenssimiestä"? Joo-o, hänen juttunsa voidaan sijoittaa omaan gategoriaansa eli mappi ööhön. ;-)

• Latenssimies

Kaikki on totta mistä puhun.
        Yhtään valetta en ole kertonut.

• Paavo Väyrynen
        Latenssimies kirjoitti:

Sussa on ministeriainesta !

• Ö
        Latenssimies kirjoitti:

Tottakai on varmaankin totta. Riittäisi varmaankin kertoa se vain kerran, eikä joka välissä ja ketjussa, kuten teet. Tulee jankuttamisen maku.

Muuten, kuinka monelle se 'latenssi' on puhelimen tärkein asia. Tai midi?

Mä en jaksa lukea noita sun juttujasi....

• Latenssimies
        Ö kirjoitti:

Tottakai on varmaankin totta. Riittäisi varmaankin kertoa se vain kerran, eikä joka välissä ja ketjussa, kuten teet. Tulee jankuttamisen maku.

Muuten, kuinka monelle se 'latenssi' on puhelimen tärkein asia. Tai midi?

Mä en jaksa lukea noita sun juttujasi....

No samaa voisi sanoa näistä kommenteista joita palsta on pullollaan, Iphone on surkea, antero voittaa, ipad on laiska... blaa blaa blaa.
        Korjaan ja oikaisen mielelläni sen takia asiat, Applen tuotteet vaikka olisi paperilla laiskemman oloisia niin totuus on toinen, se on hyvin koodatussa käyttöliittymässä ja ohjelmien toiminnassa kyseiseen IOs käyttikseen.

• Ö
        Latenssimies kirjoitti:

No samaa voisi sanoa näistä kommenteista joita palsta on pullollaan, Iphone on surkea, antero voittaa, ipad on laiska... blaa blaa blaa.
        Korjaan ja oikaisen mielelläni sen takia asiat, Applen tuotteet vaikka olisi paperilla laiskemman oloisia niin totuus on toinen, se on hyvin koodatussa käyttöliittymässä ja ohjelmien toiminnassa kyseiseen IOs käyttikseen.

Jankuti jankuti...... Huoh

• Latenssimies
        Ö kirjoitti:

Jankuti jankuti...... Huoh

Blaa blaa, hohhoijakkaa.

• Hahahahahahahahahaha

Hih, kootut selitykset. Haha

• Pääsiäis muna-pano
        Hahahahahahahahahaha kirjoitti:

Hih, kootut selitykset. Haha

Tytöt tykkää latenssimiehestä kun on tota viivettä..
        Ei heti tule kun saa midin sisään, siis jos on keskikokoinen..
        I phonea voi soittaa eestä ja takaa jos on kynä vakaa.

• blondi8686

Joo sain kuulla kaverilta että visa electronilla saa laitettua sen kuntoon mutta en kyllä tiedä miten??? Onko kellään neuvoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      102
      2605
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1647
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      21
      1017
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      45
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      886
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe