Miten jatkaa ITunes tunnuksen kanssa????

blondi8686

Miten saan jatkettua tota mun itunesin tunnusta kun mulla on se, mutta silti ei anna ladata mitään storesta. Eli tää kysyy mun luottokortti tietoja... Oon alaikänen, joten mulla ei ole luottokorttia. Onko noi tiedot pakko laittaa ja jos on niin mitä te ootte laittanu... ?!

14

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin toimii

Alaikäinen voi hankkia Prepaid luottokortin, ota vaikka tämä
      http://creditup.eu/?page_id=16

Tälläinen kortti on 100% varma, koskaan ei voi roistot luukuttaa korttia tuhansilla, ainostaan sen mitä on saldoa.

Yleensä tällä palstalla ei saa vastaukseksikuin; kuinka latenssi hidastaa Android puhelimia ja applessa midi jyllää, palstan häirikkö..

• Latenssimies

Myöskään täällä ei saa yleensä muita vastauksia kuin kuinka iphone, ipod touch ja ipad on laiskempi kuin androidi, täyttä roskaa.
        Palsta trollit innoissaan.

-Visa Electroninkin saa kuka vaan, se ei ole luottokortti.

• 22

• Ö

"Yleensä tällä palstalla ei saa vastaukseksikuin; kuinka latenssi hidastaa Android puhelimia ja applessa midi jyllää, palstan häirikkö.."

Tarkoittanet "latenssimiestä"? Joo-o, hänen juttunsa voidaan sijoittaa omaan gategoriaansa eli mappi ööhön. ;-)

• Latenssimies

Kaikki on totta mistä puhun.
        Yhtään valetta en ole kertonut.

• Paavo Väyrynen
        Latenssimies kirjoitti:

Sussa on ministeriainesta !

• Ö
        Latenssimies kirjoitti:

Tottakai on varmaankin totta. Riittäisi varmaankin kertoa se vain kerran, eikä joka välissä ja ketjussa, kuten teet. Tulee jankuttamisen maku.

Muuten, kuinka monelle se 'latenssi' on puhelimen tärkein asia. Tai midi?

Mä en jaksa lukea noita sun juttujasi....

• Latenssimies
        Ö kirjoitti:

Tottakai on varmaankin totta. Riittäisi varmaankin kertoa se vain kerran, eikä joka välissä ja ketjussa, kuten teet. Tulee jankuttamisen maku.

Muuten, kuinka monelle se 'latenssi' on puhelimen tärkein asia. Tai midi?

Mä en jaksa lukea noita sun juttujasi....

No samaa voisi sanoa näistä kommenteista joita palsta on pullollaan, Iphone on surkea, antero voittaa, ipad on laiska... blaa blaa blaa.
        Korjaan ja oikaisen mielelläni sen takia asiat, Applen tuotteet vaikka olisi paperilla laiskemman oloisia niin totuus on toinen, se on hyvin koodatussa käyttöliittymässä ja ohjelmien toiminnassa kyseiseen IOs käyttikseen.

• Ö
        Latenssimies kirjoitti:

No samaa voisi sanoa näistä kommenteista joita palsta on pullollaan, Iphone on surkea, antero voittaa, ipad on laiska... blaa blaa blaa.
        Korjaan ja oikaisen mielelläni sen takia asiat, Applen tuotteet vaikka olisi paperilla laiskemman oloisia niin totuus on toinen, se on hyvin koodatussa käyttöliittymässä ja ohjelmien toiminnassa kyseiseen IOs käyttikseen.

Jankuti jankuti...... Huoh

• Latenssimies
        Ö kirjoitti:

Jankuti jankuti...... Huoh

Blaa blaa, hohhoijakkaa.

• Hahahahahahahahahaha

Hih, kootut selitykset. Haha

• Pääsiäis muna-pano
        Hahahahahahahahahaha kirjoitti:

Hih, kootut selitykset. Haha

Tytöt tykkää latenssimiehestä kun on tota viivettä..
        Ei heti tule kun saa midin sisään, siis jos on keskikokoinen..
        I phonea voi soittaa eestä ja takaa jos on kynä vakaa.

• blondi8686

Joo sain kuulla kaverilta että visa electronilla saa laitettua sen kuntoon mutta en kyllä tiedä miten??? Onko kellään neuvoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe