Mitä cossaisin??!!

Otsikotsi

Haluaisin cossata, mutta en tiedä mitä. En halua peruukkia enkä välttämättä esittää miestä, mieluummin naista. Haluaisin, että olisin valmiiksi edes hieman cossattavan näköinen jotta lopputulos olisi uskottava, siksi kerron vähän itsestäni.
Olen hieman alle 170cm, pitkät ruskeat hiukset, en lihava mutta en laihakaan, ei silmälaseja, ei (ainakaan vielä) otsahiuksia (mutta ei varmaan este), vihreät silmät (tuskin kovin välttämätön tieto). No, siinäpä ne olikin.
Toisinsanoen: jos tiedät jonkun naishahmon, jolla on ruskeat hiukset niin kertoisitko minulle?:)
Kaikenlaiset ehdotukset käy, mieluummin paljon erilaisia kuin muutama:D
Sitten olisi kiva jos kirjoittaisit nimen perään animen/mangan josta hahmo on:)
Kiitos!!

4

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinkku-taro

Tuli mieleen ainakin Tohru Honda (Fruits Basket), Miho Azuki (Bakuman), Elsie (Kami nomi zo Shiru Sekai) ja Ryouko Ookami (Ookami-san to Shichinin no Nakamatachi). Onhan noita miljoona muutakin, nuo nyt ekana putkahti otakuaivoistani esille. :'D

Hei jos haluat jutella muuten vaikka mesessä tai vaikka joskus cossata yhdessä jossakin conissa niin lisää ihmeessä requiem.for.the.fallen [at] windowslive.com o/

• Kinkkucossaaja.com

Kinkkua

• animefan

hei cossaajat ! voitte cossata esim. akatsukista sasori ,deidara ,kisame , pain ,zetsu ja konan tai hopeanuoli niitä on kiva cossata itse aion cossata sasoria olen 10 vuotta ja menen taas ensi kesänä desuconiin sielläkin saa vinkkejä muuta muistaka ehdotin vain.

• Anonyymi

Oon ajatellut tuota ihan samaa. Haluisin tehdä cosplayta niin pahasti mutten yhtään tiedä mitä. Tulkaa juttelemaan instassa :alinahakala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      627
      2882
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      107
      1522
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1466
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1390
    5. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      114
      1274
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1266
    7. 104
      1115
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1051
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      960
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      919
    Aihe