Vinyylivuoraus?

lopultakinjh

Mihinkä hintaan olette saaneet vinyylit(pelkät levyt ja listat) verhoukseen neliöhintana?
Itellä on rmtalo 8x8m johon suunnitenlin verhousta. Ilmeisesti hinnoissa on todella paljon eroa ja itse vinyyli olisi vain kolmasosa asennuksesta? mihinkä tulee siis kaikki?

Itse laitettuna ilmeisesti säästäisi aikas paljon?

4

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki123

      Panelit 13,-/m2.

      Listat 1,5 - 3,5 euroa metri.

      Paneli sitä korkeampaa vaakaversiota (26 cm).

    • LP-levyjen kierrätys

      Onnellinen perhe asuu muovitalossa?

      • nimetön,.

        Niin onhan se muovia, mutta vinyylin alla pitää olla toimiva tuuletusrako.
        Itse jos laittaisin uuden ulkovuoren niin purkaisin sen vinolautaan asti, samalla näkisi missä kunnossa on paikat ja pystyisi myös korjaamaan ne...

        Ilmeisesti tuo vinyyli ei taida olla puuta halvempaa, mutta säästyisi maalaukselta ja taitaako olla nopeampi laitaa??


      • LP-levyjen kierrätys
        nimetön,. kirjoitti:

        Niin onhan se muovia, mutta vinyylin alla pitää olla toimiva tuuletusrako.
        Itse jos laittaisin uuden ulkovuoren niin purkaisin sen vinolautaan asti, samalla näkisi missä kunnossa on paikat ja pystyisi myös korjaamaan ne...

        Ilmeisesti tuo vinyyli ei taida olla puuta halvempaa, mutta säästyisi maalaukselta ja taitaako olla nopeampi laitaa??

        Onhan joillain aaltopeltiäkin talon päällä, mikä on aivan törkeän rumaa, mutta ehkä se on halpaa sitten. Ennen aikaan mineriitti oli se niin ihana pinnoite, joka säilyy siistinä ikuisesti maalaamatta. Ja onhan joillain on sentään rinnoissakin silikonia, niin ei vinyyli talossa sen kummempaa ole. Varmaan joku samanhenkinen myös aikanaan ostaa mieluummin muovi- tai peltipäällysteisen kuin laudoitetun talon.

        Parasta kaikesta: tyyliin sopivat verhot voi askarrella halvalla K-kaupan muovipusseista, eikä tarvitse pyykätä! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe