Hienoa että järjestys....

...alkaa....

...hiljalleen palautua tällekin palstalle!!
Syitä voinemme itsekukin itseksemme miettiä eikä siinäkään tarvitse olla mitään ruudinkeksijöitä. Jaetaan kiitokset juurikin niiden perusteella tahoille joille se kuuluu!!!!!!

15

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä

      unta näe!

    • Näkyvät.....

      ...- tai tässä tapauksessa kai näkymättömät faktat nyt kuitenkin puhuu puolestaan. ;)

      "syy ja seuraus" -sitähän se on. Kuka tahansa ei voi asettaa itseään ylijumalaksi jolla on oikeus sählätä mitä haluaa ilman seuraamuksia.
      Yhdyn noihin kiitoksiin!

    • Juuh

      Rauha näköjään on palannu tahi palautettu ;D
      Saa täällä toki muut silti kirjoitella jos yksi onkin vietynnä kahlittuna poies. Kuhan ette ryhy laettomuuksiin....muutoin lain koura on armoton.

    • Stalinismin varjossa

      No niin kun muutaman päivän on palstalta pois, niin huolestuneet fanit tulevat sitä tietenkin julkisesti ihmettelemään ja kiitokset siitä! Mutta kyllä tässä suomen taiteen helmi vielä on aivan hyvässä kunnossa, ettei fanien tarvitse huolestua, kyllä minä edelleen vastaan uteliaisiin kysymyksiinne ja oikaisen vääriä luulojanne taiteesta, sekä kerron omia näkemyksiäni taiteen kentän toimivuudesta ja ilmiöistä joihin matkalla törmään.

      Kiitos suunnattomasta huolestuneisuudesta joka viesteistänne paistaa, on ilo huomata että todellista tekijääkin osataan vielä meidän maassamme arvostaaa noinkin kovasti, vaikka virallisen taiteen puolen on valloittanutkin osaamaton höpö höpö jengi, niin ne todelliset osaajat nousevatkin esille vapailla markkinoilla!

      • Joko päästivät?

        Oliko kolkko shelli? Saako siellä nykyisin ihan kelvollista ruokaa?


      • Stalinismin varjossa
        Joko päästivät? kirjoitti:

        Oliko kolkko shelli? Saako siellä nykyisin ihan kelvollista ruokaa?

        ""Oliko kolkko shelli? Saako siellä nykyisin ihan kelvollista ruokaa?""

        Ai tällaisia väitteitä tällä kertaa, kaikkea ne henkisesti sairaat fanit keksivätkin!


    • häh

      Fanit????? Paremminkin hate-crew, make!!

      • Stalinismin varjossa

        Tunnustat siis kuuluvasi yhden nimeltä mainitsemasi taiteilijan vihamiehistöön ja esität sen täällä julkisesti! Yrität ylläpitää jonkinlaista vihakampanjaa ja saada muita mukaan kampanjaasi esittämällä olevasi joku miehistö, vaikka olet vain yksi katkeran kateellinen nimimerkin suojassa esiintyvä ilmeisesti henkisesti sairas poikkeava yksilö.

        Mitä tulee vihakampanjoihin, niin niistä kai pitäisi kaikista ilmoittaa viranomaisille nykyään, tiedä mihin tällaiset johtaa, varsinkin kun saattaa olla että sama vihakampanjanpitäjä on pitänyt jo kohta viisi vuotta tälläkin palstalla kampanjaansa yllä, kateudesta itseään lahjakkaampaa taiteilijaa kohtaan!

        Huipputekijät kautta historian ovat joutuneet henkisesti häiriintyneiden kohteiksi ja historia toistaa tässäkin vain itseään! Mestari on mestari ja sitä voivat muut vain ihmetellä!


      • Ampuivathan...
        Stalinismin varjossa kirjoitti:

        Tunnustat siis kuuluvasi yhden nimeltä mainitsemasi taiteilijan vihamiehistöön ja esität sen täällä julkisesti! Yrität ylläpitää jonkinlaista vihakampanjaa ja saada muita mukaan kampanjaasi esittämällä olevasi joku miehistö, vaikka olet vain yksi katkeran kateellinen nimimerkin suojassa esiintyvä ilmeisesti henkisesti sairas poikkeava yksilö.

        Mitä tulee vihakampanjoihin, niin niistä kai pitäisi kaikista ilmoittaa viranomaisille nykyään, tiedä mihin tällaiset johtaa, varsinkin kun saattaa olla että sama vihakampanjanpitäjä on pitänyt jo kohta viisi vuotta tälläkin palstalla kampanjaansa yllä, kateudesta itseään lahjakkaampaa taiteilijaa kohtaan!

        Huipputekijät kautta historian ovat joutuneet henkisesti häiriintyneiden kohteiksi ja historia toistaa tässäkin vain itseään! Mestari on mestari ja sitä voivat muut vain ihmetellä!

        ...sen Lennoninkin kuten Martin Luther Kinginkin, lahjakkuus ja ihmisoikeusaktivismi on vaarallinen yhdistelmä.


      • Aivan
        Ampuivathan... kirjoitti:

        ...sen Lennoninkin kuten Martin Luther Kinginkin, lahjakkuus ja ihmisoikeusaktivismi on vaarallinen yhdistelmä.

        Ja siksi tuollaiset vihakampanjat pitäisi aina ilmoittaa viranomaisille. Eikös tämä kohdistu samaan taiteilijaan jota on jo pitkään yritetty mustamaalata palstalla, eikä näistä tiedä mihin ne johtavat loppupelissä, esimerkkejähän löytyy?


      • Musta kyllä....
        Aivan kirjoitti:

        Ja siksi tuollaiset vihakampanjat pitäisi aina ilmoittaa viranomaisille. Eikös tämä kohdistu samaan taiteilijaan jota on jo pitkään yritetty mustamaalata palstalla, eikä näistä tiedä mihin ne johtavat loppupelissä, esimerkkejähän löytyy?

        ....noissa kirjoituksissa ei ole "vihakampanjasta" kysymys. Ihmiset vaan vastaavat samalla tavalla kuin hän tänne kirjoittelee.
        Hän on itse ajanut itsensä siihen tilanteeseen! Hän tuntuu kuvittelevan että muilla ei ole oikeutta yrittää oikaista niitä hänen vääriä käsityksiään. Niistä tulee aina hänen käsityksensä mukaan selkäänpuukotuksia jos joku on eri mieltä hänen ajatuksista. Hän on tyypillinen "heikkonahkainen" joka ei todellakaan kestä arvosteluja tekemisistään.
        Jos joku erehtyy arvostelemaan hänen taidettaan niin sekin on hänen mielestään "selkään puukotusta ja mustamaalaamista nimettömänä". Täällä netissä nyt vaan on tapana arvostella kaikkea ja kaikkia, eikä sellaisesta pidä ottaa hernettä nenäänsä.
        Ennenkaikkea hänen kannattaisi yrittää välttää koko Suomi24 mielipidepalstoja, sillä täällä todellakin jää toiseksi jos ryhtyy kaivamaan verta nenästään.

        Kyllä kuule vihakampanjat ovat ihan toisenlaisia!

        Olen pannut merkille että hän on sen narsistisuutensa vuoksi niin toivottomassa tilanteessa että ei enää voi kirjoittaa täällä anonyyminä kun hänet oitis tunnistetaan. Sitten alkaa se hänen itkeminen että "haukut ja selkäänpuukotat täällä nimeltä tiedettyä henkilöä" Hei haloo! hän ei edes pysty muuttamaan kirjoitustyyliään kun se narsistisuus ja epätoivoinen kateus vie häntä kuin pässiä narusta. XD

        Sinullekin suosittelisin hiukan tutkimaan noista ketjuista kuinka ne väännöt yleensä alkavat ennenkuin tulet puhumaan noista vihakampanjoista!

        Hänen psyykkeensä ja toimintansa on 8- vuotiaan lapsen tasolla ikävä kyllä!


      • Lennon ja King
        Aivan kirjoitti:

        Ja siksi tuollaiset vihakampanjat pitäisi aina ilmoittaa viranomaisille. Eikös tämä kohdistu samaan taiteilijaan jota on jo pitkään yritetty mustamaalata palstalla, eikä näistä tiedä mihin ne johtavat loppupelissä, esimerkkejähän löytyy?

        olivat merkittäviä mielipidevaikuttajia, sinä olet täydellinen tuntemattomuus tämän palstan ulkopuolella, eikä sinua kukaan ota todesta täälläkään. Olet viihdenumero ja mitätön sirkuspelle.Joten ole huoleti. Et ole vaarassa.


      • Oho!
        Musta kyllä.... kirjoitti:

        ....noissa kirjoituksissa ei ole "vihakampanjasta" kysymys. Ihmiset vaan vastaavat samalla tavalla kuin hän tänne kirjoittelee.
        Hän on itse ajanut itsensä siihen tilanteeseen! Hän tuntuu kuvittelevan että muilla ei ole oikeutta yrittää oikaista niitä hänen vääriä käsityksiään. Niistä tulee aina hänen käsityksensä mukaan selkäänpuukotuksia jos joku on eri mieltä hänen ajatuksista. Hän on tyypillinen "heikkonahkainen" joka ei todellakaan kestä arvosteluja tekemisistään.
        Jos joku erehtyy arvostelemaan hänen taidettaan niin sekin on hänen mielestään "selkään puukotusta ja mustamaalaamista nimettömänä". Täällä netissä nyt vaan on tapana arvostella kaikkea ja kaikkia, eikä sellaisesta pidä ottaa hernettä nenäänsä.
        Ennenkaikkea hänen kannattaisi yrittää välttää koko Suomi24 mielipidepalstoja, sillä täällä todellakin jää toiseksi jos ryhtyy kaivamaan verta nenästään.

        Kyllä kuule vihakampanjat ovat ihan toisenlaisia!

        Olen pannut merkille että hän on sen narsistisuutensa vuoksi niin toivottomassa tilanteessa että ei enää voi kirjoittaa täällä anonyyminä kun hänet oitis tunnistetaan. Sitten alkaa se hänen itkeminen että "haukut ja selkäänpuukotat täällä nimeltä tiedettyä henkilöä" Hei haloo! hän ei edes pysty muuttamaan kirjoitustyyliään kun se narsistisuus ja epätoivoinen kateus vie häntä kuin pässiä narusta. XD

        Sinullekin suosittelisin hiukan tutkimaan noista ketjuista kuinka ne väännöt yleensä alkavat ennenkuin tulet puhumaan noista vihakampanjoista!

        Hänen psyykkeensä ja toimintansa on 8- vuotiaan lapsen tasolla ikävä kyllä!

        Heh heh ja vihakampanja sekä selkäänpuukotus nimimerkin suojasta jatkuu vahvana yhtä taiteilijaa vastaan.


      • Huh huh!
        Lennon ja King kirjoitti:

        olivat merkittäviä mielipidevaikuttajia, sinä olet täydellinen tuntemattomuus tämän palstan ulkopuolella, eikä sinua kukaan ota todesta täälläkään. Olet viihdenumero ja mitätön sirkuspelle.Joten ole huoleti. Et ole vaarassa.

        Heh heh ja mustamaalaus senkun jatkuu raukkamaisesti nimimerkin suojasta!


      • Niin...
        Huh huh! kirjoitti:

        Heh heh ja mustamaalaus senkun jatkuu raukkamaisesti nimimerkin suojasta!

        ...pelkurit vetävät juttujaan takaisin ja samalla mustamaalavat toista pusikosta ampumalla!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe