Kummituksia kerrostalossa?

Susaka:D

Olimme jokin aika sitten parin kaverini kanssa kerrostalon rappukäytävässä (jossa minä asun) yhtä kivaa peliä. Eräässä lastenvaunuvarastossa oli ovi, joka mietitytti meitä. Ovi oli lukittu eikä sen takana olevaan huoneeseen ei päässyt kotiavaimellani, vaikka sillä pääsee kaikkiin muihin rappukäytävän huoneisiin ja varastoihin. Peliä jatkui samalla tavalla muutamia päiviä. Yhtenä päivänä, kun tulimme lastenvaunuvarastoon, siellä oleva ovi oli kuitenkin auki. Huoneessa oli joitakin kalusteita (esim sohvia, pöytiä yms) ja joitain viemäriputkia. Katossa olevien putkien päällä oli saha ja harava. Meitä mietitytti kuitenkin se, että huoneen katossa olevista raoista näkyi valoa, vaikka tiesimme että siellä on jonkun asunto, mutta eihän yleensä talojen lattioissa ole rakoja. No, meiä jäi vaan mietityttämään se, mutta jatkoimme peliä. Mutta pian sen jälkeen menimme takaisin huoneeseen ja kaverini seisoi oven kohdalla, huoneessa ei ollut muita, vaan odotimme kaverini kanssa ovella kun yksi meistä meni huoneeseen katsomaan ,näkyykö mitään uutta. Mutta sitten kaverini seisoi huoneen ovella ja puhui meille. Seinässä näkyi 2 varjoa!? nimittäin nsn siellä oli vain yksi. Se ei nyt niinkään ihmetyttänyt vaan se , että toinen varjoista liikkui, toinen ei. Me kaikki muut huomasimme sen ja lähdimme juoksemaan äkkiä mutta kaverimme ihmetteli, mutte lähti mukaamme. Sitten selitimme hänelle kaiken. Meitä mietityttää vieläkin, että mikä se kumma varjo oli. Onko kelläänkokemusta samanlaisesta tilaanteesta? jos on, kertokaa heti!

3

1181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asun itsekkin kerrostalossa ja saatan yöllä herätä ihmeellisiin ääniin käytävältä.. kun katson näkyykö käytävällä mitään niin siellä ei oo mitään.. kun suljen oven niin taas kuuluu ääniä.. ihme juttu!! kerran talon kellarissa kokeiltiin spiritismiä ja sen jälkeen olen nähnyt varjoja käytävällä.. pelottaa!!

• saharaaa-

Mieki oon asun kerrostalossa, jossa on kummitellut.. tai ainaki niin isäni on sanonut. Ite olin sen verran nuori, etten muista oikee mitää tästä tapahtumasta, mutta se mitä isäni kertoi meidän kämpästä nii minun ja veljeni huoneen vaatekaappiin oli joskus aikoinaan hirttäytynyt mies..syytä hirttäytymiselle ei muistaakseen koskaan kerrottu, ei siis ollut kuitenkaa meidän tuttu, mut anyway.. oltiin sitten veljeni kanssa mummolassa ja äiti töissä. Isä oli yksin kotona silloin ja katsoessaan telkkaria hän tunsi kylmän tuulen ja jonkinlaisen energiavirran.. Tämä mies oli ilmestynyt meidän isälle jostain syystä, mutta isä kun ei pelkää oikee mitää niin ei pelännyt silloinkaan. Vaan käski tämän miehen mennä sinne minne hänen kuuluikin mennä eli pois häiritsemästä ja suunnata valoon päin, jossa tämä sieluparka saisi rauhaa.

• susaka:D

Kiitos teille :-P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen