Turusta lähtee tanssiristeily 15.4, esiintyjinä Varjokuva ja Finlanders.
Onko kukaan suunnitellut lähtevänsä? Onko kokemusta aikaisemmista tanssiristeilyistä? Uskaltaako sellaiselle lähteä, jos osaa tanssia, mutta ei ole mikään pro vai onko laiva täynnä ammattilaisia kursseilemassa?
Tanssiristeilylle 15.4?
6
192
Vastaukset
- Evästä mukaan
- Ota oma tanssipari mukaan ! Pariskuntia tanssimassa ja muut irtonaiset/miehet
vetää vaan viinaa naamaan. - hfhgf
Ei kannata lähteä, jos et tanssi vähintään SM-tasolla. Heittävät vielä laidan yli.
- Pärjääkyl
Tavallinen lavatanssija pärjää loistavasti, EI todellakaan tarvitse olla mikään kilpatanssija, jokunen kädenali kuvio ei tee vielä SM-tason meniää. Tanssivia immeisiä normaalia enemmän ja jokusia sinkkujakin on.
Musiikki on hyvää ja seurakin, pari kertaa käyneenä itse olen viihtynyt oikein hyvin, enkä ole mikään tanssivirtuoosimies...
- finkkufani19
Mä oen taas ihan eri mieltä noiden kahden hyypiön jälkeen!
Oon ollut 3 kertaa kyseisillä risteilyllä, ja on pelkkää positiivistä sanottavaa. Tietenkin siellä on hiukan enenmmän tanssitaitoisempia tanssijoita kuin normiristeilyllä.
Ainoa miinus on kun on liikaa porukkaa yleensä. Mutta kyllä kehtaa lähteä. - Laivalle(ko)
Kiitos sinulle finkkufani19 :) Ehkäpä uskaltaudun paikalle. Vaikka sitten musiikkia kuuntelemaan. Pakkaan varmuuden vuoksi pelastusliivit mukaan, jos heittävät yli laidan ;)
- RKK
On siellä ainakin hyvää musaa tulossa, sinne vaan rohkeasti ilman pelastustaminoita. ?;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780