Omasta mielestäni tämä mun ongelma ei ole normaali. Mua pelottaa harrastaa seksiä selvinpäin. Ehkä siinä on se, että mua jännittää miten suoriudun tai jätkä on sitä mieltä, että oon vaan yksinkertasesti huono siinä.
Oon harrastanut seksiä neljän jätkän kanssa, aina humalassa. Ja nyt mulla on poikaystävä, ollaan oltu yhdessä melkeen kuukaus. Aina oon ollu petipuuhien lomassa tosi kännissä tai vähän hiprakassa. Poikaystävänikin sanos, että olis kivempaa panna kun en ole kännissä kuin käki, ja mua alko ahdistaa ja pelottaa.
Mä en tiedä yhtään mitä pitäis tehdä, oon yksin tämän mun 'ongelman' kanssa.
Osaisko joku auttaa, tai onko jollakkin samaa kokemusta kun mulla?
Miten pitäis edetä?
Seksi selvinpäin pelottaa
18v pelokas
3
349
Vastaukset
- samoa
no mee puhumaan jonkun kanssa. kyllä joku sua tän ongelman kanssa osaa auttaa! etkä varmasti ole ainut kenellä on/on ollut sama ongelma :)!
- määvaan2
Sano poikaystävälle suoraan, että sua jännittää hirveesti. Fiksuna sen pitäis tietysti ymmärtää. Ihmisiä jännittää ja pelottaa eri asiat =)
- tietävänainen
Kannattais puhua jätkäs kanssa ja ehkä jonkun muunkin :-)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648