Moi,
Miten Chromesta saa selailuhistorian poistettua? Yksi tapa tietenkin on tyhjentää muisti Ctrl Shift Del-näppäinyhdistelmällä. Mutta saako Chromeen mitään vimpainta joka tyhjentää sen automaattisesti kun selain sammutetaan?
Chromen historian poisto
4
1208
Vastaukset
- kylvoi
on siellä tarkat säädöt tällainen kohta jossa lukee
Poista evästeet ja muut sivuston ja laajennuksien tiedot, kun suljen selaimen
Jotenka siihen sitten vaan rasti- eijummärrä
Panin tuohon rastin mutta ei poistunut historia, mikä siinä oikein nyt mättää?
- tyhmä mikä tyhmä
eijummärrä kirjoitti:
Panin tuohon rastin mutta ei poistunut historia, mikä siinä oikein nyt mättää?
Minä taas haluaisin poistaa kaikki ylimääräiset kuten esim. lomaketiedot ym. mutta se ei onnistu mitenkään pysyvästi! Selaushistorian poisti, mutta sitä en haluaisi kun käytän sitä vähän tyyliin suosikit kun ne on vähän hankalat tässä ja poistan itse historiaa sitä mukaa mitä ei tarvita...
- nototanoi
tyhmä mikä tyhmä kirjoitti:
Minä taas haluaisin poistaa kaikki ylimääräiset kuten esim. lomaketiedot ym. mutta se ei onnistu mitenkään pysyvästi! Selaushistorian poisti, mutta sitä en haluaisi kun käytän sitä vähän tyyliin suosikit kun ne on vähän hankalat tässä ja poistan itse historiaa sitä mukaa mitä ei tarvita...
Lomaketietoja ei saa pois jos on kirjautunut tuotteeseen google chrome ja siellä asetus että synkronoi kaikki. Sellanen vois auttaa että ottaa synkronointiasetuksista rastin pois lomaketiedot kohdalta. Jos sekään ei auta niin mennä google tilin hallintapaneeliin ja sitlä kautta tyhjentää kaikki mutta ei salasanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560