Moi,
Miten Chromesta saa selailuhistorian poistettua? Yksi tapa tietenkin on tyhjentää muisti Ctrl Shift Del-näppäinyhdistelmällä. Mutta saako Chromeen mitään vimpainta joka tyhjentää sen automaattisesti kun selain sammutetaan?
Chromen historian poisto
4
1155
Vastaukset
- kylvoi
on siellä tarkat säädöt tällainen kohta jossa lukee
Poista evästeet ja muut sivuston ja laajennuksien tiedot, kun suljen selaimen
Jotenka siihen sitten vaan rasti- eijummärrä
Panin tuohon rastin mutta ei poistunut historia, mikä siinä oikein nyt mättää?
- tyhmä mikä tyhmä
eijummärrä kirjoitti:
Panin tuohon rastin mutta ei poistunut historia, mikä siinä oikein nyt mättää?
Minä taas haluaisin poistaa kaikki ylimääräiset kuten esim. lomaketiedot ym. mutta se ei onnistu mitenkään pysyvästi! Selaushistorian poisti, mutta sitä en haluaisi kun käytän sitä vähän tyyliin suosikit kun ne on vähän hankalat tässä ja poistan itse historiaa sitä mukaa mitä ei tarvita...
- nototanoi
tyhmä mikä tyhmä kirjoitti:
Minä taas haluaisin poistaa kaikki ylimääräiset kuten esim. lomaketiedot ym. mutta se ei onnistu mitenkään pysyvästi! Selaushistorian poisti, mutta sitä en haluaisi kun käytän sitä vähän tyyliin suosikit kun ne on vähän hankalat tässä ja poistan itse historiaa sitä mukaa mitä ei tarvita...
Lomaketietoja ei saa pois jos on kirjautunut tuotteeseen google chrome ja siellä asetus että synkronoi kaikki. Sellanen vois auttaa että ottaa synkronointiasetuksista rastin pois lomaketiedot kohdalta. Jos sekään ei auta niin mennä google tilin hallintapaneeliin ja sitlä kautta tyhjentää kaikki mutta ei salasanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241