Chromen historian poisto

Kukas se nyt sitten

Moi,

Miten Chromesta saa selailuhistorian poistettua? Yksi tapa tietenkin on tyhjentää muisti Ctrl Shift Del-näppäinyhdistelmällä. Mutta saako Chromeen mitään vimpainta joka tyhjentää sen automaattisesti kun selain sammutetaan?

4

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylvoi

on siellä tarkat säädöt tällainen kohta jossa lukee

Poista evästeet ja muut sivuston ja laajennuksien tiedot, kun suljen selaimen

Jotenka siihen sitten vaan rasti

• eijummärrä

Panin tuohon rastin mutta ei poistunut historia, mikä siinä oikein nyt mättää?

• tyhmä mikä tyhmä
        eijummärrä kirjoitti:

Panin tuohon rastin mutta ei poistunut historia, mikä siinä oikein nyt mättää?

Minä taas haluaisin poistaa kaikki ylimääräiset kuten esim. lomaketiedot ym. mutta se ei onnistu mitenkään pysyvästi! Selaushistorian poisti, mutta sitä en haluaisi kun käytän sitä vähän tyyliin suosikit kun ne on vähän hankalat tässä ja poistan itse historiaa sitä mukaa mitä ei tarvita...

• nototanoi
        tyhmä mikä tyhmä kirjoitti:

Minä taas haluaisin poistaa kaikki ylimääräiset kuten esim. lomaketiedot ym. mutta se ei onnistu mitenkään pysyvästi! Selaushistorian poisti, mutta sitä en haluaisi kun käytän sitä vähän tyyliin suosikit kun ne on vähän hankalat tässä ja poistan itse historiaa sitä mukaa mitä ei tarvita...

Lomaketietoja ei saa pois jos on kirjautunut tuotteeseen google chrome ja siellä asetus että synkronoi kaikki. Sellanen vois auttaa että ottaa synkronointiasetuksista rastin pois lomaketiedot kohdalta. Jos sekään ei auta niin mennä google tilin hallintapaneeliin ja sitlä kautta tyhjentää kaikki mutta ei salasanoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13