Jos löytyy voin muuttaa luoksesi! :)
m-->n
Löytyykös
26
163
Vastaukset
- juujuujuu...
Joo löytyy, ja helvetin hieno onkin. :)
- Mahtavaa
pakkaan omaisuuteni putkikassiin.. ;D
- ....
.....
- trroristihyökkäys
v''''u kylve itte saunassas. Sulle on oma mulle oma
- Ei saunassa
kylvetä?
- sähkökiuas
Yhyyy,et ole tosissas,etkö nyt sitte muuta vai?
- Muutan mä
silti, saat pienen rangaistuksen! :)
- käviskö silleen
No eikö kävis,että minä muutan sinun luokse,ku sulla kerta on sauna,niin eikö niin?
- Toki!
Mutta älä mene mun ja saunan väliin? ;D
- Jos mulla olisi
sauna, olisi sille huomattavan paljon tärkeämpiäkin käyttötarkoituksia, kuin sinun kylvettämisesi... :D Tämä ei siis ole tarkoitettu pahalla! Tietäisit kyllä, jos mut tuntisit. Saunominen sinällään on ihan kivaa, varsinkin oikeassa seurassa.
- No eikä
:)
- Ei saunaa
Mutta peiton alla voi saada helposti hien pintaan.
- Pieni jumppatuokio
meinaat? :)
- lissää söylyä!
Siis siellä saunassako aiot asua ;)?
Olen saunahullu, toki sauna löytyy. - toinen m --->n
Heh...jos muuttaisin luoksesi...mahtuisiko pari rekkalastillista roipetta nurkkiisi ;D mä täältä mihkään voi....tuu sä tänne----
- naisen käden jälki
Hei oikeesti... jos roipetta on noin paljon, niin nyt kiireellä karsimaan sitä!
- eikä!
naisen käden jälki kirjoitti:
Hei oikeesti... jos roipetta on noin paljon, niin nyt kiireellä karsimaan sitä!
Se on kaikki arvotavaraa ;D
- naisen käden jälki
eikä! kirjoitti:
Se on kaikki arvotavaraa ;D
Arvo- vai "arvo"? No sen haluan nähdä :D!!
- Sähkö maksaa!!!
Löytyy, mutta en huolisi miestä, joka on vain saunan perään!!
Yleensä miehet nämä saunamiehet eivät ole sitoutumiskypsiä yksilöitä vaan hakevat saunomisen verukkeella seksiä!- itse saunatonttu
Taitaa olla
- ei löydy
mutta olen haaveillut siitä, että sitten kun muutamme yhteen, muutamme saunalliseen kaupunkiasuntoon... :) Voidaan siihen asti asua kaksiossani :) Kelpaisko?
- varmasti kelle
vaan? :)
- sitten vaan
varmasti kelle kirjoitti:
vaan? :)
viestiä tulemaan niin päästään hommassta etiäpäin! :)
- piip piip...piip pii
sitten vaan kirjoitti:
viestiä tulemaan niin päästään hommassta etiäpäin! :)
Eikö näm' viestin pyytämiset täällä ala olla historiaa, vai onko se nykypäivää.
Nyt kaikki viestittelemään:D
- Jos sulla on
tarjota sitä ja tätä ja tuotakin. Ja sekin olisi aika must. Niistä puhumattakaan.
Jos en ilman kelpaa, niin saa olla :( - Hahhahhah
Käväsinpäs just siellä saunassa, helvetti ku olikin kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114