Jos löytyy voin muuttaa luoksesi! :)
m-->n
Löytyykös
26
168
Vastaukset
- juujuujuu...
Joo löytyy, ja helvetin hieno onkin. :)
- Mahtavaa
pakkaan omaisuuteni putkikassiin.. ;D
- ....
.....
- trroristihyökkäys
v''''u kylve itte saunassas. Sulle on oma mulle oma
- Ei saunassa
kylvetä?
- sähkökiuas
Yhyyy,et ole tosissas,etkö nyt sitte muuta vai?
- Muutan mä
silti, saat pienen rangaistuksen! :)
- käviskö silleen
No eikö kävis,että minä muutan sinun luokse,ku sulla kerta on sauna,niin eikö niin?
- Toki!
Mutta älä mene mun ja saunan väliin? ;D
- Jos mulla olisi
sauna, olisi sille huomattavan paljon tärkeämpiäkin käyttötarkoituksia, kuin sinun kylvettämisesi... :D Tämä ei siis ole tarkoitettu pahalla! Tietäisit kyllä, jos mut tuntisit. Saunominen sinällään on ihan kivaa, varsinkin oikeassa seurassa.
- No eikä
:)
- Ei saunaa
Mutta peiton alla voi saada helposti hien pintaan.
- Pieni jumppatuokio
meinaat? :)
- lissää söylyä!
Siis siellä saunassako aiot asua ;)?
Olen saunahullu, toki sauna löytyy. - toinen m --->n
Heh...jos muuttaisin luoksesi...mahtuisiko pari rekkalastillista roipetta nurkkiisi ;D mä täältä mihkään voi....tuu sä tänne----
- naisen käden jälki
Hei oikeesti... jos roipetta on noin paljon, niin nyt kiireellä karsimaan sitä!
- eikä!
naisen käden jälki kirjoitti:
Hei oikeesti... jos roipetta on noin paljon, niin nyt kiireellä karsimaan sitä!
Se on kaikki arvotavaraa ;D
- naisen käden jälki
eikä! kirjoitti:
Se on kaikki arvotavaraa ;D
Arvo- vai "arvo"? No sen haluan nähdä :D!!
- Sähkö maksaa!!!
Löytyy, mutta en huolisi miestä, joka on vain saunan perään!!
Yleensä miehet nämä saunamiehet eivät ole sitoutumiskypsiä yksilöitä vaan hakevat saunomisen verukkeella seksiä!- itse saunatonttu
Taitaa olla
- ei löydy
mutta olen haaveillut siitä, että sitten kun muutamme yhteen, muutamme saunalliseen kaupunkiasuntoon... :) Voidaan siihen asti asua kaksiossani :) Kelpaisko?
- varmasti kelle
vaan? :)
- sitten vaan
varmasti kelle kirjoitti:
vaan? :)
viestiä tulemaan niin päästään hommassta etiäpäin! :)
- piip piip...piip pii
sitten vaan kirjoitti:
viestiä tulemaan niin päästään hommassta etiäpäin! :)
Eikö näm' viestin pyytämiset täällä ala olla historiaa, vai onko se nykypäivää.
Nyt kaikki viestittelemään:D
- Jos sulla on
tarjota sitä ja tätä ja tuotakin. Ja sekin olisi aika must. Niistä puhumattakaan.
Jos en ilman kelpaa, niin saa olla :( - Hahhahhah
Käväsinpäs just siellä saunassa, helvetti ku olikin kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469