kesäloma voi v*ttu

fhghgf

miten vietätte kesäloman? itellänihän ois 2kk "lusimista" kotona. kavereita ei ole, tuskin sukulaisiakaan. taitaa toi loma kulua kotona koneen ja roskaruuan ääressä nörtteillen, vaikka sitä miten haluaisi kesämökeille ja luontoon jne jne hyvän seuran parissa, liikuntaa, rentoutumista jne. tollasista asioista tulee hyvin ikäviä jos niitä lähtee toteuttaan yksin. oon nainen ja niin saatanan kuvottavaksi itseni tunteva, mikä on nainen jolla ei ole edes kavereita? 20v

16

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaa itkemistä

Ei nainen tarvitse kavereita vaan MIEHEN ja sen myös saa.

• Ai saa? Mistä ja miten?

• yksiniistä
        simasuuneiti kirjoitti:

Ai saa? Mistä ja miten?

Suomi tuntuu olevan yksinäisiä miehiä täynnä. Siitä vaa kirjottelee ja pienemmät vaatimukset. Simply as that.

• yksiniistä kirjoitti:

Suomi tuntuu olevan yksinäisiä miehiä täynnä. Siitä vaa kirjottelee ja pienemmät vaatimukset. Simply as that.

On vaatimuksia, joista en tingi, kuten se ettei mies ole varattu, hänellä ei ole pieniä lapsia ja hän ei enää halua lapsia. Kun sen lisäksi vielä haluaa ihmisen, jonka kanssa pystyy puhumaan niin netin kautta jää aika vähän vaihtoehtoja. Kaikkiin sopiviin olen ottanut yhteyden mutta minä en ole sopinut heille tai ainakaan ei ole tullut vastausta.

Että kerro parempi ehdotus.

• yksiniistä
        simasuuneiti kirjoitti:

On vaatimuksia, joista en tingi, kuten se ettei mies ole varattu, hänellä ei ole pieniä lapsia ja hän ei enää halua lapsia. Kun sen lisäksi vielä haluaa ihmisen, jonka kanssa pystyy puhumaan niin netin kautta jää aika vähän vaihtoehtoja. Kaikkiin sopiviin olen ottanut yhteyden mutta minä en ole sopinut heille tai ainakaan ei ole tullut vastausta.

Että kerro parempi ehdotus.

Harmi että näin on käynyt. No aika tuttua juttua nykyään kyllä. Vaatimuksesi kyllä kuullostavat realistisilta.

Minä oon yrittänyt löytää sellaisia naisia jotka eivät katoa eikä pakene kun hommat alkaa lämpenemään. Eivät peru treffejä kertomatta syytä jne. Meinaan kun on ihan hyvältä näyttänyt. Mikä siinä sitten aina tulee? Ulkonäöstä ei ole ollut kyse.

Parempi ehdotus..niin.. yökerhoissa sun muissa sitä katoaa massaan. Ainakin minä. Enkä tykkää oikein käydäkään. Ja netissä kaikki lopahtaa.

Vaikeaa on.. mutta ihmettelen sitä syytä miksi?

• näin täällä

Hei

Nainen, jolla ei ole kavereita ? Samanlaisia naisia ja miehiä on tässä valtiossa enemmän kuin arvataankaan. Yksinäisyyttä on vain niin hankala huomata sivusta, sen takia tuntuu että kaikilla muilla on "satoja" kavereita jne. Tokihan on paljon yleisempää, että ihmisillä on ystäviä/kavereita, mutta ei ikävä kyllä kaikilla

Oman kesäloma vietän elokuussa, Kesäloma kuluu pääasiassa lenkkeillessä, salilla, moottoripyöräilessä. Todennäköisesti teen viikon reissun viroon tai johonkin muuhun lähivaltioon. Kaipa sitä vois velipojan luonakin käydä. On totta että mökkeily jne on yksinään vaan pahemman tuntuista, kuin vaan olla kotona, mutta jos yksinäinen haluaa mennä jonnekkin niin se on vaan pakko mennä yksin. Onpahan ainakin käynyt tai yrittänyt jotakin.

• hlghk

Mä olen jo pitkälti päässyt sellaiseen zeniläiseen tilaan, jossa vuodenajalla tai viikonpäivällä ei ole väliä. Yksinäinen tiistai on aivan sama kuin yksinäinen perjantai. Ajankohdat ovat vain pisteitä janalla, joille me ihmiset annamme jonkin merkityksen. Perjantain merkitys on:"Pakko mennä kavereiden kanssa viihteelle". Kesän merkitys on:"Mennään kesämökille ja luontoon jne jne hyvän seuran parissa". Jos et noudata tietyille ajankohdille annettuja merkityksiä, sinusta tuntuu, että et suorita elämääsi oikean kaavan mukaan ja sinua alkaa vituttamaan. Heti kun ymmärrät, että nämä merkitykset ovat vain illuusioita, voit olla vapaa.

• Mielenrauha

Olen niin täysin samaa mieltä, ihmiset uskaltakaa tehdä mikä tuntuu hyvältä, valtavirta on kuitenkin yllättävän usein hakoteillä, kun vaan mennään sopuleina muiden perässä, oma ajattelu kunniaan.

Hyvää pääsiäistä kaikille lukijoille!

• valiakotallakaan

Vaikka menis niin joutuu kummiskin tulemaan takas. What's the point :(

• tylsäkesä

Moi! Olen itsekin 20-v. nainen ja näillä näkymin kesästäni olisi tulossa samankaltainen kuin mitä kuvailit viestissäsi. Mitään kesätyötä tuskin onnistun saamaan tässä vaiheessa, ja koska minullakaan ei ole kavereita, niin suurin osa päivistä kuluu varmaan yksin.

Haluaisin loma-ajalle jotain muuta tekemistä kuin vain neljän seinän sisällä nyhjääminen tietokoneen ääressä tai kirjan lukeminen. Ja enemmän kiinnostaisi esim. luonnossa lenkkeily ja mökillä oleminen kuin baareilu (varsinkin kun ei kehtaa lähteä sinne yksin.) En ole mitään bilettäjä-tyyppiä, koska olen liian tylsä siihen ja minulla on huono itsetunto.

Ehkä voitaisiin vaihdella sähköpostia? Osoitteeni on purple.turtle1 (at) luukku.com

• väsyttää

Kesämökkeily ja luonnossa liikkuminen kuulostaisi kyllä hyvältä :)

• 7+6

Minun yksinäiseen kesääni tulee kuulumaan yksi ulkomaanreissu yksi Viron reissu (en laske sitä ulkomaanreissuksi :-)). Reilun viikon vietän vanhempieni luona. Lisäksi aion käydä Nuuksiossa ja Sipoon kansallispuistossa vaeltelemassa. Juhannukseksi olen yrittänyt löytää mökin vuokralle jostain maalta mutta vaikealta tuntuu löytää. Vaihtoehdoksi olen miettinyt teltan hankkimista mutta en ole varma osaanko pystyttää sellaisen yksin.

Lisäksi käyn varmasti Kaisaniemen puistossa, Hietalahden kirppiksellä, Kaivopuistossa, istun eväiden kanssa rantakalliolla lueskelemassa. Ahvenanmaalla olisi kiva käydä mutta en usko että on varaa sinne saakka lähteä, ja kotimaan matkailu on sen verran kallista että hyvä jos tulee Hangossa saakka käytyä, sen kauemmaksi ei huvita näillä hinnoilla matkustella.

Lomaa on kuutisen viikkoa eikä yhtään ahdista, päinvastoin, on ihanaa vähitellen ostaa matkoja ja tehdä majoitusvarauksia.

Ja nainen olen.

• moq

Aikalailla samoilla linjoilla täälläkin. Reilu 20v jäbä ja yksin tulee vietettyä. Jonnekin päin Eurooppaa tulee lähdettyä kesällä, jos sitä löytäisi vaikka itsensä.

Kavereita ei ole joten täytyy jotain itsenäistä keksiä päivästä toiseen. Pärjään kuitenkin omillani, joten olen ylpeä siitä.

• Kääkkyli

Terve vaan. Odottelen itse myös tuota kesälomaa kuin ruttoa. Ei oikein houkuttele kuumat hellepäivät kotona tietokoneella istuskellen, talvella ja syksyllä sentään tapahtuu jotain esimerkiksi opiskelun tai mahdollisen työn merkeissä. Kesä voi olla yksinäiselle ihmiselle täydellinen helvetti, kun tietää miten suurin osa ihmisistä pitää hauskaa keskenänsä ja nauttii lämpimistä säistä.

Olen itsekin 19-vuotias nuori naishenkilö. Päivät kuluu aika pitkälti lueskellessa ja tietokoneella istuen sekä pelaillen. Hyviä ystäviä on ollut hankala löytää.

• mies..yksin

EI ei ei.. ei roskaruokaa ja pelkästään koneen ääressä hengailua koko kesää. Itse lähdin nuorempana yksin esim kaupungille ja jotain kontakteja ja keskusteluja tuli käytyä. Ei ollu silloin vielä alkoholia eikä paljon rohkeuttakaan. Myöhemmin kirjoittelin ihan kirjeitä. Sitten tuli netti. Toi paljon mahdollisuuksia. No nykyään se on vähän niin ja näin. Joten oon yksin.

Harrasta ruuanlaittoa. Keksi nörtteilyä parempi harrastus. Muuten sitä vaan lihoo paskaruualla ja tekee huonon olon pahemmaksi. Ite vedän nyt kahvakuulaa.Lenkkeilen.

Teen vähän kaikkea. Ja oon siinä sitten oppinut aika käteväksi. Hankkiudu biitsille uimaan vaikka yksin prkl. Eikä semmonen hyvä baari oo mikään paha paikka myöskään. Toisin kuin jotkut yökerhot byöks.

Näin mä ajattelen. Ja joskus tepsi.

Mä toivon pääsevän kaverin luokse maaseudulle. Apumieheksi ja viihdyttämään eh tosi valloittavalla persoonallani. Pääsee ainakin uimaan ja nauttii luonnosta. Jos oisin nuorempi laittasin sulle vaikka sähköpostiosoitteen. Mutta vähän epäilen kyllä..

Meinasin joskus laittaa haun apumieheksi maatilalle..mutta jäi laittamatta. Enhän mä mikään maatalouslomittaja ole. Ehkä toivoisin olevani.

• jk

vain niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe