Oisko teidän kahden stoori semmonen jossa ois aineksia leffaks asti ?
Kertookaas
49
313
Vastaukset
- :(
Tyhjästä sivusta on paha nyhjästä mitään leffaa.
- 6+13
Jos oisit hän, et edes kysyisi :D!
Olis jännitystä, komediaa, romantiikkaa, dramatiikkaa, kummallistakin kummallisempia juonen käänteitä.- outouden huippu
Olisi todellakin. Näin outoa juttua en ole koskaan ikinä ennen kuullut kenelläkään... enkä varmasti kuulekaan. Itse olen siinä pääosassa IRL. Huh Huh.
- spielperkki
outouden huippu kirjoitti:
Olisi todellakin. Näin outoa juttua en ole koskaan ikinä ennen kuullut kenelläkään... enkä varmasti kuulekaan. Itse olen siinä pääosassa IRL. Huh Huh.
Montakohan meitä outoakin oudompaa täällä oikeen pörrää?
- killiam
spielperkki kirjoitti:
Montakohan meitä outoakin oudompaa täällä oikeen pörrää?
Jos tarina on outo, niin sitä ei kyllä Spieperkille anneta ohjattavaksi: http://youtu.be/CAKS3rdYTpI
- 1+1=2
Tästä voisi tulla sellainen rakkauselokuvaparodia, maustettuna tilannekomiikalla ja myötähäpeällä :D Tää koko juttu on NIIN hölmö! Mutta ihanalla tavalla sitä. Nauretaanko tälle yhdessä? Sitten halataan ja sovitaan? Ja lopuksi totetutetaan se rakkauselokuvaosio? Yhyy... Haluan sun kainaloon kulta!
- Al.
Älä helvetissä mua kullittele mä vaan kysyin eikä mulla täällä oo ketään.
Älkää vitussa pilakko kaikkee tolla paskan leikkimisellänne, idiootit.
Jos teillä on jotain oikeesti nii antakaa hitossa sille ees vähän arvoo. - hymyilläänkuntavataa
:)
Tuo hymiö kertoo kaiken, siis ihan kaiken mitä ajattelen juuri nyt. Hali ja suukko sinulle. - hej på dig !
sinä et varmasti osaa antaa mitään arvoa rakkaudelle etkä rakkaalle ihmiselle ?
viesti oli niin kuvottava että selkäpiitä karmi. - rikastuishan sillä
Al. kirjoitti:
Älä helvetissä mua kullittele mä vaan kysyin eikä mulla täällä oo ketään.
Älkää vitussa pilakko kaikkee tolla paskan leikkimisellänne, idiootit.
Jos teillä on jotain oikeesti nii antakaa hitossa sille ees vähän arvoo.Ihan oikee kanta sulla, mut miks kysyit tollasta. Itellä on takana sellainen, josta en tiedä kuinka paljon on väärin mennyttä omaa spekulointia (tarkoittaahan toi sana jotain niinkuin hahmottamista tai yhteenlaskemisen lopputuloksia?), kuinka paljon on oman mielikuvituksen tuotosta ja kuinka paljon on pelkkää väärin ymmärrystä, mut joskus oon jo sanonutkin täällä, että vaikka kaikki oliskin totta mitä oon omassa päässä kehitellyt niin sitä ei kyl sitten filmata koskaan. Koska niin kaunis kuin tarina olisikin jos se oikeesti olisi totta niin se on meidän tarina eikä se kuulu koko maailmalle valkokankaalle heijastettavaksi saati sitten joka kodin nurkkaan dvd:nä säilytettäväksi. Ainakaan tässä ajassa, sillä niin kaunis kuin titanic´kin onkaan niin sen tapahtumat sijoittuvat aikaan jonka ajan ihmiset on muutenkin jo historiaa. Mieluummin siis jättäisin vaikka jälkipolville työstää se meidän tarina filmille jos ne sen arvoiseksi sitten katsovat. Eikä kaikessa voi ajatella edes rahaa vaikka sillä kuinka rikastuisi, sillä mielestäni aitojen tunteiden yksityisyys ja henkilökohtaisuus on jotain mitä ei pidä lähteä muuttamaan rahaksi koska sehän olisi kuin möisi oman elämänsä. Elokuva on kuitenkin vähän eri juttu kuin että jos kirjoittaisi elämänkertansa ja sellaisetkinhan yleensä julkaistaan vasta sitten kun kirjoittajasta on aika jo jättänyt.
Vaikka kieltämättä kyllä on käynyt mielessä joskus rahapulasta kärsiessä, mutta se pahe minullekin suotakoon, koska en ole kuitenkaan ahneuksissa paperille ole mitään alkanut rustaamaan. - niisevaanon
rikastuishan sillä kirjoitti:
Ihan oikee kanta sulla, mut miks kysyit tollasta. Itellä on takana sellainen, josta en tiedä kuinka paljon on väärin mennyttä omaa spekulointia (tarkoittaahan toi sana jotain niinkuin hahmottamista tai yhteenlaskemisen lopputuloksia?), kuinka paljon on oman mielikuvituksen tuotosta ja kuinka paljon on pelkkää väärin ymmärrystä, mut joskus oon jo sanonutkin täällä, että vaikka kaikki oliskin totta mitä oon omassa päässä kehitellyt niin sitä ei kyl sitten filmata koskaan. Koska niin kaunis kuin tarina olisikin jos se oikeesti olisi totta niin se on meidän tarina eikä se kuulu koko maailmalle valkokankaalle heijastettavaksi saati sitten joka kodin nurkkaan dvd:nä säilytettäväksi. Ainakaan tässä ajassa, sillä niin kaunis kuin titanic´kin onkaan niin sen tapahtumat sijoittuvat aikaan jonka ajan ihmiset on muutenkin jo historiaa. Mieluummin siis jättäisin vaikka jälkipolville työstää se meidän tarina filmille jos ne sen arvoiseksi sitten katsovat. Eikä kaikessa voi ajatella edes rahaa vaikka sillä kuinka rikastuisi, sillä mielestäni aitojen tunteiden yksityisyys ja henkilökohtaisuus on jotain mitä ei pidä lähteä muuttamaan rahaksi koska sehän olisi kuin möisi oman elämänsä. Elokuva on kuitenkin vähän eri juttu kuin että jos kirjoittaisi elämänkertansa ja sellaisetkinhan yleensä julkaistaan vasta sitten kun kirjoittajasta on aika jo jättänyt.
Vaikka kieltämättä kyllä on käynyt mielessä joskus rahapulasta kärsiessä, mutta se pahe minullekin suotakoon, koska en ole kuitenkaan ahneuksissa paperille ole mitään alkanut rustaamaan.Totta joka sana. En ikinä myis tarinaamme kenellekään.
Se on kahden ihmisen välinen "juttu" kaikessa kauneudessaan.
Se jää pääkoppani sisälle, kauniiden muistojen kategoriaan. :)
- oskariton
Se leffa sais varmaan oskarin. Kun ne oskarielokuvat on sellaisia missä kaikki olennainen jää pimentoon kun en mä vaan tajua. Jotkut ohjaajat on liian nerokkaita. Niistä kai sanotaan, että pääasia kun jotain tunteita herättää. En ole täysin samaa mieltä.
- no ei kyl olis :D
kun ei mitään edes tapahtunut... muutama katse ja se oli siinä.
- ette tiedä paremmast
Haluaisin päästä näyttämään hänelle, miten hyvä tyyppi juuri minä olen ja miten minä saisin perseenkäyttöoikeuden, jos vain saisin siihen mahdollisuuden.
- .........
Sitä pitää anoa, sitä käyttöoikeutta, se eil ole ihan lyhyt prosessi ;)
- kaarevatpuistot
mut eiks mulla oo se jo vanhastaan ;)
- PUISTATTAA
Hyi, miten kehtaatte puhua vieraista ihmisistä tuolla tavalla?
- ..........
Vaustaus, olen tuhma, TUHMA ;D Minkäs teet, syntynyt tällaiseksi ..
- .......
Noooh joo. Mutta lupa on nyt jäissä .. Hyllytetty, kunnes minä saan mitä haluan.. Jos halutaan samoja asioita ja päästään yhteisymmärrykseen, niin en ehkä enää ikinä ota sitä sulta pois.. Sinä päätät, mutta minä vien ;)
- ette tiedä paremmast
Ette tiedä paremmasta oli sitten parodiaa. Se on, huumoria. Tiedoksi, koska näyttäs olevan urpojakin lukijoita liikenteessä. Toisin sanoen, älkää nyt urpot vaan kuvitelko, että teillä olisi saumoja yhtään mihinkään.
- mmiittäh
Kaksiko.. ?
Ainakin seitsemän sekopään stoori. - m-teosto
Saisko siitä romaanin väännettyä, vähän oikeinkirjoitusta ja pieniä muutoksia lukemisen helpoittamiseksi. Tai sitten lyhyitä rakkaus novelleja, tai vaikka runokirja.
- tismalleen
Voi jukra, joo....just.
- hmmm....
Ja pääosissa on??
- roniaitse
Ennenkuulumaton rakkaustarina suomi24:n rakastavaisista.
- tusinatavaraa
Monta kertaa kuultu, itseään toistava halpisnovellisarja R-kioskille. Hän roikottaa, hän on paha, hän kirjoittaa kaikille täällä, hän ei vastaa...
- tusinatavaraa
tusinatavaraa kirjoitti:
Monta kertaa kuultu, itseään toistava halpisnovellisarja R-kioskille. Hän roikottaa, hän on paha, hän kirjoittaa kaikille täällä, hän ei vastaa...
Hän on välillä mies, välillä nainen... kaikki viestit ovat häneltä minulle, paitsi silloin kun hän kirjoittaa kaikille muille, mutta ei huomioi minun kirjoituksiani.
- kuka hää
tusinatavaraa kirjoitti:
Hän on välillä mies, välillä nainen... kaikki viestit ovat häneltä minulle, paitsi silloin kun hän kirjoittaa kaikille muille, mutta ei huomioi minun kirjoituksiani.
Ja sää kirjoitat kelle? Sää koitat oikeen huomata, analyseerata ja sitte sää voit naputtaa siitä tooselle.
- pulp-fiction
kuka hää kirjoitti:
Ja sää kirjoitat kelle? Sää koitat oikeen huomata, analyseerata ja sitte sää voit naputtaa siitä tooselle.
Kirjoitan R-kioskin lukijoille sekä julkisen käymälän seinälle.
- miten ei toimita
Vai jonkun parisuhde opuksen.
- Mies Hunningolta
Minua on avecia luultu filmitähdiksi, vaikka olimme vapaa-ajanasusteissa keskellä metsää!
- en saanut
lauseestasi selvää. Eli sinua vai aveciasi vai molempia metsän keskellä luultu vilmitähdiksi?
On muuten meikäläistäkin luultu. Moneen kertaan. - päätähdetleffaamme
en saanut kirjoitti:
lauseestasi selvää. Eli sinua vai aveciasi vai molempia metsän keskellä luultu vilmitähdiksi?
On muuten meikäläistäkin luultu. Moneen kertaan.Jaa muuvistaroiksi. Oho. Siinä meille tarinaamme päätähdet.
Tehän avecisi kanssa voisitte näytellä tämän meidän tarinan...? Ois ihan sairaan siistii.
Tulen sitten anomyymina katsomaan, en ensi-iltaan ettei kukaan epäile mitään.
Se myydään täysin fiktiivisenä tarinana. - Mies Hunningolta
en saanut kirjoitti:
On muuten meikäläistäkin luultu. Moneen kertaan.Maailman vaatimattomimpana henkilönä ei tietenkään kehdannut suoranaisesti suoraan itseäni siinä esiin sillä tavalla tuoda. Olen minäkin tosin valkokankailla ja televiisiossakin eräissä muissa live-yhteyksissä olosuhteiden pakosta jopa esiintynyt, mutta en suinkaan ammatikseni, joten filmi- tai muu vastaava suoranainen tähteys on tapauksessani hieman liioiteltu ilmaisumuotoiluna mielestäni.
- Oscareita tulee
Sais varmaan trilogian. Elokuvana se olisikin hyvä, kun ei sitä kukaan kuitenkaan uskoisi oikeasti tapahtuneeksi. Välillä tuntuu, etten itsekään usko. Siitä leffasta löytyisikin "Love story", "ET", ja vähän ehkä "Talvi sota":akin.
- nääkaksivielä
Unohtui listaltasivielä Espoon viimeinen neitsyt ja Mies vailla menneisyyttä..... hihhihhiiiii.
- Tai olisi ollut
No ei tällaista tarinaa voisi kukaan keksiä, totuus on taas tarua ihmeellisempää. Siitä tulisi aika mielenkiintoinen elokuva kyllä.
- didididididdiii
Vois siitä jonkinlaisen kauhuleffan kyhätä. Painajainen suomi24 sivuilla. Jotain tuohon tyyliin.
- mitenstoisit???
Sit siinä pitäisi kyllä olla yksi suutelu- ja rakastelukohtaus, niinkun kaikissa elokuvissa...? Mitens se hoidettais?
- ujouspuuska
Stunteilla ;)!
- kaarevatpuistot
Mullahan siis oli se käyttöoikeus mutta se siis on nyt hyllytetty ja jäissä ok.
Mulla on se hakemus ollut vetämässä siihen ikuiseenkäyttö oikeuteen ollut kuitenkin jo puolitoista vuotta sisässä.
Oisko jo viimein aika että se mun hakemus otettais käsittelyyn.
Ehkä tämä pitkä aikakin kun olen kärsivällisesti odottanut kertoo hakemukseni suhteen sen että olen tosissani, enhän ole poistanut hakemustani milloinkaan.
Sanoit myös että lupani on hyllytetty kunnes sinä saat mitä haluat.
Onko kyseessä taas uusi guccin laukku :)?
Yhteisymmärrykseen pääsemistä odotellessa..- :)
Joo, se kallein gucci, mitä kaupasta löytyy, kiitos. Feikki ei käy.
- kaarevatpuistot
:) kirjoitti:
Joo, se kallein gucci, mitä kaupasta löytyy, kiitos. Feikki ei käy.
No eikait kukaan joka osaa arvostaa elämässä aitoja hyviä juttuja mitään feikkejä halua. Oli sit kyse laukuista tai mistä tahansa.
Et tainnut kuitenkaan olla hän jonka kanssa ylempänä keskustelin mun hyllytetystä käyttöoikeudestani vaikka vastasitkin :)
Ja jos hänelle kyse ois vaan siitä guccin laukusta niin kävisin hakemassa sen samantien, mut taitaapa olla kyse isommista jutuista.
ai mitäh ?
onko maailmassa muka isompia juttuja kuin kallein guccin laukku =) - Jaahas.....
kaarevatpuistot kirjoitti:
No eikait kukaan joka osaa arvostaa elämässä aitoja hyviä juttuja mitään feikkejä halua. Oli sit kyse laukuista tai mistä tahansa.
Et tainnut kuitenkaan olla hän jonka kanssa ylempänä keskustelin mun hyllytetystä käyttöoikeudestani vaikka vastasitkin :)
Ja jos hänelle kyse ois vaan siitä guccin laukusta niin kävisin hakemassa sen samantien, mut taitaapa olla kyse isommista jutuista.
ai mitäh ?
onko maailmassa muka isompia juttuja kuin kallein guccin laukku =)Vai ikuisen käyttöoikeuden? Olekohan maininnut jotain siihen suuntaan minulle aikaisemmin? Kyllä, kyse on jostain ihan muusta ku laukusta :D Olen käytännöllinen, suuri ja kallis ei ole se pääasia..
Sulla on varmaan" kutina", siitä mitä haluan? - Lui Vitoon
Jaahas..... kirjoitti:
Vai ikuisen käyttöoikeuden? Olekohan maininnut jotain siihen suuntaan minulle aikaisemmin? Kyllä, kyse on jostain ihan muusta ku laukusta :D Olen käytännöllinen, suuri ja kallis ei ole se pääasia..
Sulla on varmaan" kutina", siitä mitä haluan?On joo, kutisee ja kutkuttaa heti kun tulee nettiin. Olen aina ihan ekstaasissa kun täällä kirjoittelen ja kuvittelen itselleni.
- superuser
Jaahas..... kirjoitti:
Vai ikuisen käyttöoikeuden? Olekohan maininnut jotain siihen suuntaan minulle aikaisemmin? Kyllä, kyse on jostain ihan muusta ku laukusta :D Olen käytännöllinen, suuri ja kallis ei ole se pääasia..
Sulla on varmaan" kutina", siitä mitä haluan?Minun elokuvasta hänen kanssa tässä on kysymys. En halua mitään kalliita hölö-pölö laukkuja.
Haluan joskus viettää hänen kanssa laatuaikaa, ilman kalliiden laukuntavoittelijoiden läsnäoloa.
Käyttöoikeuteni hallinnan ja laajuudet, jätän hänen omaan harkintaan. :) - "Luuvitonen"
Lui Vitoon kirjoitti:
On joo, kutisee ja kutkuttaa heti kun tulee nettiin. Olen aina ihan ekstaasissa kun täällä kirjoittelen ja kuvittelen itselleni.
Ai se luuvitonen. Siinä ei ole mitään ihmeellistä kun hinta. Saa jäädä kauppaan.
- laru....
Jaahas..... kirjoitti:
Sulla on varmaan" kutina", siitä mitä haluan?Ehkä luit alla olevan viestini sinulle. Siinä on vastaus.
Nyt teen katoamis tempun palstalta.
Toivoisin että kuulen sinusta seuraavaksi tuolla oikeassa elämässä.
- laru....
Jaahas.
Jos sinä haluat minun kanssani viettää aikaa.
Se varmasti onnistuu. Kun otat vain yhteyttä.
Sitä minä todella haluaisin.
Numeronihan saat halutessasi mistävain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080