PP:n Otto-automaatti..heh

qw22333

non..niin. nyt uutset kertoi, että pp:n otto-automaatissa ollut skimmauslaite, eli kortteja on kopioitu..
kuka uskaltaa käydä pp:ssä ???

20

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä!

Minä!

• qw33322

mikä on pp?

• osaatko ajatella?

Mistä lähin yksityisillä liikkeillä on ollut omia ottoautomaatteja?
      Miten ne tekevät kaupasta vaarallisen asioida.

ei mua haittaa mitenkään ko. ottoautomaatin käyttö kun käytä sitä edes PP:ssä asiodessa, miksi siis pitäisi pelätä PP:ssä asiontia.

oletko jäänyt itse näpistyksestä kiinni PP:ssä ja haluat nyt mustamaalata liikettä kostoksi ???

• we3334

ei tämä mustamaalamista ole, vaan täyttä totta. turun sanomissa oli uutinen, että skimmauslaite on ollut PP:n kaupan yhteydessä.
      itse kartan sellaisia otto-automaatteja, joista saa ympäri vuorokauden rahaa.

• osaatko ajatella

Kerrohan nyt vielä miksi ei PP:ssä uskaltaisi asioida, tuntuu hieman liikkeen mustamaalaukselta, et valaissut miksi pitäisi pelätä PP:tä!

• Kill yourself!

Kuka saatana käy jossain Pick&Paysää kun on olemassa RISMA josta saa Poonuksia!!! Tumpelot köyhät porkkalaiset menettää horoamalla/ kamaa myymällä ansaitut pennoset jo pankkiautomaatilla. Voi viddu teitin kanssa!

• 32we456t

Kannattaa nostaa rahaa sellaisista otto-automaateista, jotka ovat sisätiloissa ja niihin ei pääse kellon ympäri esim. prisma tai vanha cittari.
        Vaikka poliisit nyt sai laitteen, niin onhan siitä voitu hakea välitietoja ennen takavarikkoa.
        Pian tyhjenee joltakin pennoset tililtä ehkä. Näin epäilen.

• jo niitä jokapuolell

Kuulin tänään kaupungilla, että siinä nostoautomaatissa Nordean kulmalla olisi ollut myös sellainen kopiointilaite.
      Joku tarkkasilmäinen kuulemma oli sellaisen huomannut.
      Itse en käynyt tsekkaamassa, mutta ihmekkös tuo.

• 24

ja nyt ei sitten uskalla asioida enää nordeassakaan :D

• Jeri Lahti Pori mlk.

Huomasin että olin luullut kuulevani että jokaisessa porin automaatissa oli skimmeri ja puolella eläkeläisistä flimmeri ja siitä nuoremmilla flipperi. Misä mää ennä voi käyr eres kusel ko automaatti nappaa hepnaadist kii ja nipistää housutipatki pönttöö. Ja ilma poonussii.

• haloo runggu?

"ei tämä mustamaalamista ole, vaan täyttä totta. turun sanomissa oli uutinen, että skimmauslaite on ollut PP:n kaupan yhteydessä."

Mitäs vittua joku turun pellejen uutinen liittyy poriin? Vai uutisoitiinko turruuuuuussss että porissa oli ollut skinnari automaatissa kaksinkerroin?

Hae nyt jostain vitun nikarakuasta seuraava uutinen josta keuhkoat poripalstalla...

• edr567

Eivät Porissa uskaltaneet julkistaa, missä tää skimmausautomaatti oli ollut, mutta Turussa uskallettiin. Onneksi en käytä ko. marketin automaattia, joten rahani säästyy.
      Mutta joillakin asiat ovat huonosti.

hahhhaaaaaaaaa

• eurassa myös

Huhujen mukaan moinen skimmauslaite löydettiin myös Eurasta. Julkisuudessa ei kyllä ole asiasta tiedotettu-tai juttu mennyt ohi silmien.

• IhanOikein

Porkkalaisilta viedään viimesetkin ryyppäysrahat. Vitun hienoo!

• §§§§§

Prisma on sijottanut automaatit sisälle, joten eipä vorot uskalla niihin laitetta laittaa.
      Hyvä prisma, että huolehdit asiakkaista.

• Passit ja tiketit

Olen aina käyttänyt ja käytän edelleen käteistä rahaa. Jos pankki ei suostu sitä tiskiltä antamaan, nostan metelin ja vaihdan pankkia. Nordeasta lähdin jo kaksi vuotta sitten kun en saanut panna omalle tililleni 500 €uroa rahaa ilman passia. Se oli heti gudpai ja kadun yli toiseen pankkiin.

• goodbye, dildo

mitä tarkoittaa "gudpai"? onko se jotain afrikan kieltä vai mitä?

• gudpai

Tarkottaa varmaankin hyvästi :)

Tuli itsekkin suljettua nordean tili, kun kerran hukkui rahat tililtä pariksi tunniksi, ikinä ei selvinnyt että mihin katosivat, eivätkä nordeassakaan tietäneet, kai se joku tietokone häiriö oli

• Tili Nordeassa

Pari tuntia rahat kadoksissa! Mahtaa sinullakin olla huikean mielenkiintoinen, suorastaan repäisevän hauska elämä, kun jaksat näköjään 24/7 vahtia mitä tililläsi tapahtuu. Kyllä sitä pankkia saisi vaihtaa viikoittain, jos on tuollaiset perusteet :)

• En elä pyhällä hengellään

Minäkin vaihtaisin pankkia jos rahat katoaisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe