Älkää tulko surullisina tälle palstalle. Täällä on paljon keski-ikäistä katkeruutta ja pahansuopuutta.
Varoitus nuorille äidille!
6
276
Vastaukset
- 11112
Hyvä havainto, lisäksi kaikki mitä joku kertoo tekevänsä on ehdottomasti väärin useimpien mielestä...
- positiivisuutta!
Tämä on kyllä totta. Eikä koske pelkästään nuoria äitejä vaan kuten edellä oleva jo sanoi, että joidenkin mielestä on vain yksi ja oikea tapa tehdä asioita.
Tähän palstaan ei kannata suhtautua liian tosissaan, eikä ottaa itseensä, jos joku tuomitsee, sanoo pahasti tms. Haluavat vain purkaa pahanolonsa muihin.
Aurinkoista kevättä kaikille :) - --KK--
En ymmärrä? Minä keski-ikäisenä taas kuvittelen olevani paljon avarakatseisempi lapsia ja lastenkasvatusta kohtaan kuin täysin asiasta tietämätön tuore äiti, joka uskoo sokeasti lasten kasvatusoppaita. Tietenkään ikä ei tuo kaikille viisautta, mutta kyllä se opettaa ottamaan asiat rennommin.
- navettapiika
Keski-ikäisenä tiukkapipona voin kertoa, että joskus kyllä te nuoret otatte päästä: vauvat on sullottu farkkuihin ja itte ootte kuin venäläinen ilolintu sotamaalissa. Onhan se kiva että on jaksanut tällääntyä ja vauva on söpö, mutta voisko vähän relata? Asetatteko itsellenne turhia paineita ja kun ette selviä niistä on se puoliskon ja muiden läheisten vika tai sairastutte itse vielä masennukseen. Muumimamma asennetta kehiin, isompia laastareita ja pahanmakuista mikstuuraa niin maailma pelastuu. Tässä iässä sitä jo osaa antaa anteeksi itselleen vajavuuttaan ja nauraa ylimääräiselle kurtulle. Ja niinhän se on, että niin kauan olet tyhmä, mutta kun kysyt viisastut joka kysymyksellä ja se vasta tyhmä onkin joka ei osaa vastata tai pitää kysymystä tyhmänä.
- Relaappa vähän
navettapiika kirjoitti:
Keski-ikäisenä tiukkapipona voin kertoa, että joskus kyllä te nuoret otatte päästä: vauvat on sullottu farkkuihin ja itte ootte kuin venäläinen ilolintu sotamaalissa. Onhan se kiva että on jaksanut tällääntyä ja vauva on söpö, mutta voisko vähän relata? Asetatteko itsellenne turhia paineita ja kun ette selviä niistä on se puoliskon ja muiden läheisten vika tai sairastutte itse vielä masennukseen. Muumimamma asennetta kehiin, isompia laastareita ja pahanmakuista mikstuuraa niin maailma pelastuu. Tässä iässä sitä jo osaa antaa anteeksi itselleen vajavuuttaan ja nauraa ylimääräiselle kurtulle. Ja niinhän se on, että niin kauan olet tyhmä, mutta kun kysyt viisastut joka kysymyksellä ja se vasta tyhmä onkin joka ei osaa vastata tai pitää kysymystä tyhmänä.
Ah.. MItes kun minun oma keski-ikäinen kummi osti vastasyntyneelle vauvalleni koko 68 olevat farkut.. JA nuo olivat lapsen ekat farkut. Mites nyt keski-ikäinen voi tuommoisen virheen tehdä? :O
Ehkä SINUN pitäisi vähän relata. Ei ole vaaraksi vauvalle tai muille, jos äiti JAKSAA laittautua :) Sehän on vaan hyvä, jos äiti jaksaa. Harmi että sinä et jaksanut tai halunnut, mutta se onkin sinun oma valinta. Ei se ole myöskään sinulta pois miten toiset pukevat lapsensa.
- olenomaitseni
En ole nuori enkä vanha vauvan äiti (28v). Puen vauvan hyvin niinkuin myös itsenikin. Ei ole välttämättä farkut mutta hienot ja yhteensopivat vaatteet kuitenkin. Laitan kynteni, meikkaan joka päivä ja puen itseni mekkoon ja korkkareihin. Mitä sitten!? Se oli tyylini ennen äitiyttä eikä se mihinkään muutu. Sitä en tajua miksi pitää väkisin olla joku riutunut, juntti-t-paidassa ja verkkareissa kävelevä kaiken antanut haamu vain sen takia että muutkin näkee kuinka uhrautuva muumuimamma olenkaan.
Hoidan lapseni hyvin ja olemme onnellisia, eikö se ole pääasia. En yritä olla täydellinen vaan hyvä äiti lapselleni. Eikä tää pukeminen aiheuta paineita, onpas rankkaa pukea vauva ja itsensä. Huhhu mitä jengiä täällä liikkuukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788