olevansa ihastunu naapuriinsa... o_o
menee taas näis mun ihastumisis sinne mahdottomien kategoriaan...
Se tunne, kun tajuaa...
8
684
Vastaukset
- 11+20
Ei kai se naapuruus mitään estä, lyhyt välimatkahan ois vaan kätevä? Vai mikä sen tekee mahdottomaks?
- älykääpiö....
hän on ihan hetero..:( Ja mua paljon vanhempi...
Mutta hän on ihan uskomattoman kaunis :) taidan muistuttaa aina säikähtänyttä peuraa, kun hänet nään..
- fjuhljkbjkhg
Ja se tunne, kun tajuaa olevansa ihastunut lapsen kaverin äitiin!!!!!! Aaaaarghhh. Miten sitoa tunteita? - ei mitenkään.
- 3+12=15
Yhteenmuutto ainakin ois helppo, kun ei ois välimatkaa.
- 3+7
Ja se tunne, kun tapaat uuden ihastuksesi ystäviä ja tajuat, että sulla on ollut säätöä sen parhaan kaverin kanssa..Melkoinen sattuma, asutaan kaikki eri kaupungeissakin. Enkä mä edes ole mikään kukasta kukkaan hyppijä, oon ollut sängyssä yhteensä kolmen naisen kanssa. Pieni maailma :(
- 15+3
... Tai se tunne, kun törmäät pitkän ajan jälkeen sattumalta mahdottomien ja sopimattomien kategoriaan lukeutuneen ihastuksesi, ja säteilevä katse ja tervehdys saa vieläkin aikaan saman kipeänsuloisen ailahduksen sydänalassa kuin silloin joskus...
- purrr1
Koita pärjätä :D
- jebou2
mene ja ihastu toiseen kämppikseesi.. siinäpä vasta sotkun alku..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770