Voi vit..

m

Ois pitänyt vastata silloin sun viestiin.
Nyt kadun lopun ikäni.

Mut mulla oli syyni ja kerron ne jos vielä nahdään joskus.... en ole ainakaan sanonut ettei kiinnosta

41

813

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita viestiä

No laita hänelle viesti, jossa sanot tuon?

• säälihän se on

Olisit nyt ihmeessä vastannu hänen viestiinsä,nyt olet ehkä menettänyt elämäsi rakkauden ja toista samanmoista ei vastaan tule.

• ei kannata luovuttaa

Eihän koskaan ole myöhäistä vastata jotain vaikka nyt. Sitten voit ainakin sanoa itsellesi että yritit.

• kunhan nyt ilmoitin

No ei ole ainakaan mulle.yks asia ei pidä paikkaansa.

• viestiä menemään

Voi kun tämä olisi mulle ja jos olisi,saisit anteeksi,jos lähettäisit viestin.Ikävä.

• ikävä kyllä

just tuollaisten kerjäävien ja anelevien kanojen viestien vuoksi ap kirjoitti aloituksensa. Hänellä ei ole mitään aikomusta tehdä mitään, pyytää anteeksi, viestittää kenellekään, eikä edes vastata tähän ketjuun. Hän vain halusin pönkittää egoaan kirjoittamalla aloituksensa tietäen että se tulisi täyteen ikuisesti palvovien ja rakastavien naisten aneluja ja rukoiluja viestin lähettämisestä. Tyyppi on täys ku sipää, älkjää kaivatko sitä.

Nimim. En anna anteeksi. Menetit mut, deal with it.

• mis tein empatiakyky
        ikävä kyllä kirjoitti:

just tuollaisten kerjäävien ja anelevien kanojen viestien vuoksi ap kirjoitti aloituksensa. Hänellä ei ole mitään aikomusta tehdä mitään, pyytää anteeksi, viestittää kenellekään, eikä edes vastata tähän ketjuun. Hän vain halusin pönkittää egoaan kirjoittamalla aloituksensa tietäen että se tulisi täyteen ikuisesti palvovien ja rakastavien naisten aneluja ja rukoiluja viestin lähettämisestä. Tyyppi on täys ku sipää, älkjää kaivatko sitä.

Nimim. En anna anteeksi. Menetit mut, deal with it.

..siinä sitä taas pata kattilaa soimaa...onks tuo nyt sitten parempi vaihtoehto reagoida toisen oman toimintansa manailuun jos ei anteeksantoa tarjoava viestittäminen mielestäsi ole hyväksyttävää. Missä on empatiakykysi ihminen hyvä vai oliks tuo nyt niitä oliks nyt splittaamista vai mitä se on nimeltään kun heijastelee toiseen ihmiseen tai tilanteeseen liittyviä tunteita olemassa olevan tilanteeseen/ihmiseen, No kumminkin siirrännäisobjektina pehmolelutkin on parempi vaihtoehto kuin elävät ihmiset tai meneillä olevat tilanteet, koska pehmolelun voi jopa ostaa kausta uuden jos menee kaltoin kohtelemalla rikki saakka, vaikka ei se enää aja samaa asiaa jos sillä on olemassa jonkinlainen tunneside menneisyyteen, mutta vaikka tilanteet ehkä nyt sentään vielä voi joskus uusiutua jopa samojen ihmistenkin kesken, mutta itse ihmiset ei välttämättä ole edes korjattavissa samanlaisiksi saatisitten ostettavissa kaupasta.

Mut haloo helsinki, kuuleeko tammisaari, nukkuuko könginkangas, laukaa...eihän ihsellä ole välttä edes mitään anteekspyydettävää jos ei ole vastannut johonkin viestiin. Voihan se olla että joskus joku lähettää jopa retorisia viestejä joihin ei itsekkään odota edes vastausta.....hyvää aasinsiltaa käyttäen mainittakoon, että ne on muuten hyvä keino reaali-elämässäkin osoittaa olemassaolonsa ja taustatukensa meneillä oleviin tilanteisiin ja huonoihin hetkiin....ihan niinkuin täälläkin monet tekee ja voihan oikeasti syitä olla vaikka kuinka paljon sellaisia, jotka ei enmpää anteeksipyyntöä edes kaipaa kuin että toteaa vain, no voi vit...miks en vastannu sillo, koska on olemassa arvomaailman jonka mukaan asioita arvotetaan ja joissakin tilanteissa ei ehkä ole ensisijalla se mitä toinen on viestiinsä kirjoittanut vaan tärkeimmät jutut on hoidettava ensin ja ne saattavat ihmiseltä kaiken irrotettavissa olevan keskittymiskyvyn, ajan, voimavaran, taloudelliset resurssit, mitä kaikkea vastaaminen esimerkiksi just aloittajan viestissä mainittuun viestiin vastaaminen olisikaan vaatinut. Ja tuossa tuli varmaan se tän veistin ydin, että ettehän te edes tiedä millasesta viestistä oli kyse ja missä mielentilassa nyt aloittajakaan tuota omaa viestiään tänne kirjoitti, koska kuka meistä lukijoista tietää edes mitä tuo jos joskus nähdään...tarkoittaa, sillä kuinka moni uskoo esimerkiksi taivaaseen, ylösnousemukseen, sielunvaellukseen tai mihinkään muuhun mitä sen jälkeen voikaan millon minkäkin uskomuksen mukaan tapahtua.

Aloittajalle stemppiä ja jörkevää suhtautumista omiin mokiin ja varsinkin jos se nyt ei tuon suurempi virhe ollut kuin, että et vastannu johonkin viestiin, vaikka olisikin sitten ollut ainutkertainen mahdollisuus...mutta toivottavasti ei kuitenkaan ihan niin ollut tapauksessasi...

• 0L1V14
        mis tein empatiakyky kirjoitti:

..siinä sitä taas pata kattilaa soimaa...onks tuo nyt sitten parempi vaihtoehto reagoida toisen oman toimintansa manailuun jos ei anteeksantoa tarjoava viestittäminen mielestäsi ole hyväksyttävää. Missä on empatiakykysi ihminen hyvä vai oliks tuo nyt niitä oliks nyt splittaamista vai mitä se on nimeltään kun heijastelee toiseen ihmiseen tai tilanteeseen liittyviä tunteita olemassa olevan tilanteeseen/ihmiseen, No kumminkin siirrännäisobjektina pehmolelutkin on parempi vaihtoehto kuin elävät ihmiset tai meneillä olevat tilanteet, koska pehmolelun voi jopa ostaa kausta uuden jos menee kaltoin kohtelemalla rikki saakka, vaikka ei se enää aja samaa asiaa jos sillä on olemassa jonkinlainen tunneside menneisyyteen, mutta vaikka tilanteet ehkä nyt sentään vielä voi joskus uusiutua jopa samojen ihmistenkin kesken, mutta itse ihmiset ei välttämättä ole edes korjattavissa samanlaisiksi saatisitten ostettavissa kaupasta.

Mut haloo helsinki, kuuleeko tammisaari, nukkuuko könginkangas, laukaa...eihän ihsellä ole välttä edes mitään anteekspyydettävää jos ei ole vastannut johonkin viestiin. Voihan se olla että joskus joku lähettää jopa retorisia viestejä joihin ei itsekkään odota edes vastausta.....hyvää aasinsiltaa käyttäen mainittakoon, että ne on muuten hyvä keino reaali-elämässäkin osoittaa olemassaolonsa ja taustatukensa meneillä oleviin tilanteisiin ja huonoihin hetkiin....ihan niinkuin täälläkin monet tekee ja voihan oikeasti syitä olla vaikka kuinka paljon sellaisia, jotka ei enmpää anteeksipyyntöä edes kaipaa kuin että toteaa vain, no voi vit...miks en vastannu sillo, koska on olemassa arvomaailman jonka mukaan asioita arvotetaan ja joissakin tilanteissa ei ehkä ole ensisijalla se mitä toinen on viestiinsä kirjoittanut vaan tärkeimmät jutut on hoidettava ensin ja ne saattavat ihmiseltä kaiken irrotettavissa olevan keskittymiskyvyn, ajan, voimavaran, taloudelliset resurssit, mitä kaikkea vastaaminen esimerkiksi just aloittajan viestissä mainittuun viestiin vastaaminen olisikaan vaatinut. Ja tuossa tuli varmaan se tän veistin ydin, että ettehän te edes tiedä millasesta viestistä oli kyse ja missä mielentilassa nyt aloittajakaan tuota omaa viestiään tänne kirjoitti, koska kuka meistä lukijoista tietää edes mitä tuo jos joskus nähdään...tarkoittaa, sillä kuinka moni uskoo esimerkiksi taivaaseen, ylösnousemukseen, sielunvaellukseen tai mihinkään muuhun mitä sen jälkeen voikaan millon minkäkin uskomuksen mukaan tapahtua.

Aloittajalle stemppiä ja jörkevää suhtautumista omiin mokiin ja varsinkin jos se nyt ei tuon suurempi virhe ollut kuin, että et vastannu johonkin viestiin, vaikka olisikin sitten ollut ainutkertainen mahdollisuus...mutta toivottavasti ei kuitenkaan ihan niin ollut tapauksessasi...

No niin. Tässä taas tällänen sanaseppo, joka taatusti osaa lukea tilanteet aina oikein. Oikein kyökkipsykologi ja analyysien kuningas.
        plaa plaa sulle ja sun tyhjää täynä olevaan viestiisi.

Sinä ja sun splittisi, just joo! Olisinkin varsin mielenkiintoista olla keskustelussa sun kanssa. Miten sunlaisten kanssa ylipäätään käydään keskustelua? Eli ihmisillä ei siis saa olla tilanteita menossa ja jos on, niin ne täytyy referoida sulle jotta sä pystyt suhtautumaan oikein välttyäksesi ehkä olemasta splitin uhri -jos näin voi ilmaista. Ymmärsitkö mitä yritän sanoa, sinä nimetön sTemppari?

• joo en usko

että tämä on mullekaan.

mut sanonpa vaan, että tuskin enää koskaan nähdään.

• ai sä oot

se joka kaipas sitä blondia työpaikalta? olet kyllä aika idiootti, jos nyt täällä kuvittelet kommunikoivasi jonkun kanssa jos et oikeassa elämässä viestiinkään vastannut. Luuseri.

• Pidä se

Joskus se eka intuitio on oikea, luota siihen. Oli varmaan ihan oikein, että et vastannut. Aina sitä ei heti ymmärrä, jälkeenpäin vasta. Ja vaikka se minua hämmensikin, niin sellaista elämä on. Jos olisi ollut minulle.

• Mites on

Onkos kaipaamasi ihastunut toiseen, sellaiseen, joka vastaa..?

• vittu mikä ämmä

jos tänne laitat, muttet ite voi suoraan laittaa

• Eipä ei

Jos et vastannut, se tarkoittaa samaa kuin "ei kiinnosta".

• käytöstavat

kyllä joku voi vastata viestiin, vaikkei ole kiinnostunutkaan. On vaan opetettu kohteliaaksi eli osaa puhelinetiketin. Se siitä.

• Etikettivastaus
        käytöstavat kirjoitti:

kyllä joku voi vastata viestiin, vaikkei ole kiinnostunutkaan. On vaan opetettu kohteliaaksi eli osaa puhelinetiketin. Se siitä.

Vastata voi etiketin mukaan.
        Mutta jos ei vastaa, se kertoo 100%:lla varmuudella sen, ettei kiinnosta.

Vastaa=kiinnostaa, tai sitten ei.
        Ei vastaa=ei kiinnosta.

• pvm sovittu

Et sitten ole hän, koska mehän nähdään :). Mutta lapsellisuudessani toivon, että hänkin vähän katuisi, ettei vastannut minun viestiini muinoin.

• ......... .........

Voithan sä laittaa sen nyt?? Mutta on puhelin päällä ;)

• RAKASTAN SUA! : )

No eihän tässä mitään, kulta! Katselllaan ja Zoomaillaan. Kyllä se tästä.

• Mmmmmmnnnnnnnnn

Anteeksi voi aina pyytää ja korjata tilanne...

• jokuantaaymmärtää

Teit valinnan. Ymmärsitko mitä teit toiselle osapuolelle, vai katsoitko asiaa vain omasta näkökulmastasi? Kun ymmärtää molempien näkökulmat on valmis kestävään ihmissuhteeseen.

• That's it

Tooota; jos ei vastaa viestiin, niin se tarkoittaa, että "ei kiinnosta".

• aina tulee vastata

Mikä voidaan tulkita myös: "Viesti ei ehkä mennyt perille?"

• Jakeluongelma
        aina tulee vastata kirjoitti:

Mikä voidaan tulkita myös: "Viesti ei ehkä mennyt perille?"

Jaaa meinaatko, että saaja ei snaijannut, mitä siinä sanottiin?

• aa pee see
        Jakeluongelma kirjoitti:

Jaaa meinaatko, että saaja ei snaijannut, mitä siinä sanottiin?

Ja sitten kun viesti menee perille ja siihen vastataankin jotain, sekin vastaus väännetään itselle mieluiseen muotoon. Jolloin herää kysymys, mihin niitä toisen asettelemia kirjaimia edes tarvitaan, kun vastauksia ei snaijata koskaan.

• monelle ihmiselle

Hiljaisuus on merkki siitä että ei kiinnosta, ei edes kohteliaan neutraalin vastauksen vertaa. Hiljaisuus on merkki siitä ettei halua toista tuntea irl ollenkaan. Missään muodossa ei ystävänä tai edes tuttavana.

• m

Siks mä jätin vastaamatta koska halusin toipua rauhassa ensimmäisestä ja entisestä suhteesta. Aika ei vaan ollut oikea.

Sanokaa mitä sanotte mut silloin tein taatusti oikean ratkaisun, menetetty tilaisuus harmittaa nyt, mutta silloin oli asiat toisin.

• et sä ollut
        m kirjoitti:

Siks mä jätin vastaamatta koska halusin toipua rauhassa ensimmäisestä ja entisestä suhteesta. Aika ei vaan ollut oikea.

Sanokaa mitä sanotte mut silloin tein taatusti oikean ratkaisun, menetetty tilaisuus harmittaa nyt, mutta silloin oli asiat toisin.

toipumassa mistään jos olit jo ihastunut uuteen. Se tarkoittaa sitä, että on jo täysin toipunut.

Miten voit tehdä jollekin ihmiselle niin, että jäit vastaamatta? Oletko koskaan miettinyt miltä se siitä naisesta on tuntunut? Hän on voinut romahtaa henkisesti täysin...

• monelle ihmiselle
        et sä ollut kirjoitti:

toipumassa mistään jos olit jo ihastunut uuteen. Se tarkoittaa sitä, että on jo täysin toipunut.

Miten voit tehdä jollekin ihmiselle niin, että jäit vastaamatta? Oletko koskaan miettinyt miltä se siitä naisesta on tuntunut? Hän on voinut romahtaa henkisesti täysin...

Siitä minäkin yritin sanoa, että toiselle olisi voinut vastata edes jotain jos hän tärkeältä tuntui.

• m
        et sä ollut kirjoitti:

Kyllä kaunis nainen kestää sen etten mä vastannut, ollaan moikattu ja muutamat sanat vaihdettu sen jälkeenkin, ei ole moksiskaan...

• niin ulkoa päin
        m kirjoitti:

Kyllä kaunis nainen kestää sen etten mä vastannut, ollaan moikattu ja muutamat sanat vaihdettu sen jälkeenkin, ei ole moksiskaan...

ei tietenkään purskahda edessäsi itkuun. IDIOOTTI. Onhan minutkin satutettu miehen taholta itsemurhan partaalle ja samana päivän kun kirjoitin itsemurhakirjettä, moikkasin häntä iloisesti ja pirteästi ja vaihdoin muutaman sanan.

Kuinka TYHMÄ ihminen voi olla????????????????????????

• m
        niin ulkoa päin kirjoitti:

ei tietenkään purskahda edessäsi itkuun. IDIOOTTI. Onhan minutkin satutettu miehen taholta itsemurhan partaalle ja samana päivän kun kirjoitin itsemurhakirjettä, moikkasin häntä iloisesti ja pirteästi ja vaihdoin muutaman sanan.

Kuinka TYHMÄ ihminen voi olla????????????????????????

Oletpa heikko, luonto karsii armotta sun kaltaiset..

• oletpa kusipää
        m kirjoitti:

Oletpa heikko, luonto karsii armotta sun kaltaiset..

jäät varmasti elämässä ilman rakkautta.

• m
        oletpa kusipää kirjoitti:

jäät varmasti elämässä ilman rakkautta.

Lorua ja mitä sitten jos jäänkin. Nykyäänhän kaikki eroaa mitä pienimmistä syistä, ei varmaan käy kuinkaan jos jää ilman....

• et sä taida hirveest
        m kirjoitti:

Lorua ja mitä sitten jos jäänkin. Nykyäänhän kaikki eroaa mitä pienimmistä syistä, ei varmaan käy kuinkaan jos jää ilman....

sitä blondias kaivatakkaan? et ainakaan pidempään suhteeseen. Seksiä olisit vain halunnut kauniilta blondilta.

• m
        et sä taida hirveest kirjoitti:

sitä blondias kaivatakkaan? et ainakaan pidempään suhteeseen. Seksiä olisit vain halunnut kauniilta blondilta.

Jos sä vaahtoat jostain työpaikan blondista niin ole huoleti, mun alalla ei naiset edes pärjää.. tai jotkut pärjää mut harvassa niitä on. Seksi on perseestä, mä haluun romantiikkaa.

• et vaikuta romanti-
        m kirjoitti:

Jos sä vaahtoat jostain työpaikan blondista niin ole huoleti, mun alalla ei naiset edes pärjää.. tai jotkut pärjää mut harvassa niitä on. Seksi on perseestä, mä haluun romantiikkaa.

kolta, vaan häviäjältä. Sellaiselta karskilta hikiseltä katujen äijältä, joka äänestää persuja ja on ihastunut johonkin maalattuun sutturaan lähiöbaarissa. Ja sitaäpaitsi siitä blondista olet itse jauhanut.

• m
        et vaikuta romanti- kirjoitti:

kolta, vaan häviäjältä. Sellaiselta karskilta hikiseltä katujen äijältä, joka äänestää persuja ja on ihastunut johonkin maalattuun sutturaan lähiöbaarissa. Ja sitaäpaitsi siitä blondista olet itse jauhanut.

Et vaan tajuu et pieleen menee. Mä en ole karski vaikka ammatti on karski ja vaativa, enkä mä ole hikinen vaan tarkka hygieniasta. En äänestä persuja, politiikka on perseestä. Blondista en ole sanonut sanaakaan.. ;)

• 3,141
        m kirjoitti:

Ja mieleesi ei edes tule, että hän vain esittää rohkeaa? Jos on pisarakaan ylpeyttä ihmisessä, niin ei hän näytä, että sisimmässä sattuu.

• voisiko olla..
        m kirjoitti:

Et vaan tajuu et pieleen menee. Mä en ole karski vaikka ammatti on karski ja vaativa, enkä mä ole hikinen vaan tarkka hygieniasta. En äänestä persuja, politiikka on perseestä. Blondista en ole sanonut sanaakaan.. ;)

Oletko maanrakennusalalla..?
        Ja viesti ei ollut tekstari?

• vitutusmm

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe