uusperheen ongelmat

mirkku

moi ajattelin kysyä muitte mielipidettä tästä asiasta,mulla on kaksi tyttöä entisestä suhteesta 7 ja 6 v, ja mun miehellä on 12 v tyttö entisestä suhteesta, miehen tyttö elää omaa elämään,se saa tehä mitä haluaa kotona, ei tartte siivota,laittaa tiskia ym jos ei halua, koska häntä ei saa komentaa tai käskee kaikki pitää olla vaan mielyttävää, ja silti mies komentaa mun lapsia, tää on mun mielestä niin väärin ja olemme puhuneet tästä monestiki,mut selitys on mieheltä et hänen tyttö on nyt vaan tämmönen ja on aina ollut et sitä ei saa mennä komentamaan tai käskemään tai sen kans saa riidellä loppu elämän, mies ja hänen tyttö otti kerran yhteen ku tyttö ei laittanut astioita pois pöydältä, ja siitä seurasi 4 kk mykkä koulu, jollon mies anto periksi, ja monestiki ku niillä tulee erimieli syyksiä jostaki asiasta niin tyttö saattaa huutaa monta tuntia vastaan ja olla tulematta kotia ym ym. näitä on niin paljon, ja mulla ei kuulemma ole asiaa hänen tytön kasvatukseen ,miten tämä suhe meillä voi ikinä toimia? onko kellään kokemusta? ja mies puolustaa omaa tyttöä joka asiasssa,se on vaan hänen tyttö,sitä pitää huomioida ym,mut entäs mun lapset? eikös niitäki pitäs huomioida, no syy tähänki on sanoo mies et mun lapset ovat niin pienet ettei niitä tartte huomioida samalailla ku hänen teini tyttöä.

4

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtsrgfg rweg rq qgtw

Ei se iso ole vielä 12 veekään.

• op

kokeneen ohje: mies ja kakara järjestykseen tai sitten lähdet.Tulevaisuus ei ainakaan paremmalta näytä kun kersa kasvaa.

• sanonsen

Samat säännöt kaikille, tai sitten eri koti. Tuosta tilanteesta kärsii pitkällä tähtäimellä kaikki. Se kolahtaa vielä elämässä naamalle sillä miehenkin tytöllä nimittäin, jos ei ala oppia... Karhunpalvelus lapselle, jos ei kuria pidä. Rajat on rakkautta.

• OUP10v

Miehesi lapsi on normaali varhaisteini joka kokeilee rajojaan. On tottunut, että iskä antaa periksi, ja käyttää sitä häikäilemättömästi hyväkseen.
      Se kenen toimissa tuossa on parannettavaa on miehesi. Hän antaa teinin hyppiä silmilleen ja selvästikkään ei pidä lasten tasavertaisuutta tarpeellisena.
      Ota asia tikun nokkaan miehesi kanssa, ja valmistaudu myös siihen että tienne eroavat. Missään tapauksessa ei pidä hyväksyä sitä että lapsia kohdellaan eri arvoisesti. Kaikille samat säännöt ja vapaudet. Tuon ikäisiltä huonosta käytöksestä etuudet pois, kännykän käyttö, tietsikan käyttö, aresti, onhan noita keinoja.
      Puutu asiaan NYT!
      Tsemppiä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      176
      2667
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2489
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2167
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      59
      2042
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1434
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      203
      1409
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      221
      1144
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1124
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      361
      1050
    Aihe