uusperheen ongelmat

mirkku

moi ajattelin kysyä muitte mielipidettä tästä asiasta,mulla on kaksi tyttöä entisestä suhteesta 7 ja 6 v, ja mun miehellä on 12 v tyttö entisestä suhteesta, miehen tyttö elää omaa elämään,se saa tehä mitä haluaa kotona, ei tartte siivota,laittaa tiskia ym jos ei halua, koska häntä ei saa komentaa tai käskee kaikki pitää olla vaan mielyttävää, ja silti mies komentaa mun lapsia, tää on mun mielestä niin väärin ja olemme puhuneet tästä monestiki,mut selitys on mieheltä et hänen tyttö on nyt vaan tämmönen ja on aina ollut et sitä ei saa mennä komentamaan tai käskemään tai sen kans saa riidellä loppu elämän, mies ja hänen tyttö otti kerran yhteen ku tyttö ei laittanut astioita pois pöydältä, ja siitä seurasi 4 kk mykkä koulu, jollon mies anto periksi, ja monestiki ku niillä tulee erimieli syyksiä jostaki asiasta niin tyttö saattaa huutaa monta tuntia vastaan ja olla tulematta kotia ym ym. näitä on niin paljon, ja mulla ei kuulemma ole asiaa hänen tytön kasvatukseen ,miten tämä suhe meillä voi ikinä toimia? onko kellään kokemusta? ja mies puolustaa omaa tyttöä joka asiasssa,se on vaan hänen tyttö,sitä pitää huomioida ym,mut entäs mun lapset? eikös niitäki pitäs huomioida, no syy tähänki on sanoo mies et mun lapset ovat niin pienet ettei niitä tartte huomioida samalailla ku hänen teini tyttöä.

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gtsrgfg rweg rq qgtw

Ei se iso ole vielä 12 veekään.

• op

kokeneen ohje: mies ja kakara järjestykseen tai sitten lähdet.Tulevaisuus ei ainakaan paremmalta näytä kun kersa kasvaa.

• sanonsen

Samat säännöt kaikille, tai sitten eri koti. Tuosta tilanteesta kärsii pitkällä tähtäimellä kaikki. Se kolahtaa vielä elämässä naamalle sillä miehenkin tytöllä nimittäin, jos ei ala oppia... Karhunpalvelus lapselle, jos ei kuria pidä. Rajat on rakkautta.

• OUP10v

Miehesi lapsi on normaali varhaisteini joka kokeilee rajojaan. On tottunut, että iskä antaa periksi, ja käyttää sitä häikäilemättömästi hyväkseen.
      Se kenen toimissa tuossa on parannettavaa on miehesi. Hän antaa teinin hyppiä silmilleen ja selvästikkään ei pidä lasten tasavertaisuutta tarpeellisena.
      Ota asia tikun nokkaan miehesi kanssa, ja valmistaudu myös siihen että tienne eroavat. Missään tapauksessa ei pidä hyväksyä sitä että lapsia kohdellaan eri arvoisesti. Kaikille samat säännöt ja vapaudet. Tuon ikäisiltä huonosta käytöksestä etuudet pois, kännykän käyttö, tietsikan käyttö, aresti, onhan noita keinoja.
      Puutu asiaan NYT!
      Tsemppiä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe