Kierroksilla

Rallimies Kujala

Kaasujalkani on ärhäkkä ja kierrokset nousevat aika äkkiä. Vaihteet menevät nopeasti ykköseltä viitoselle ja äkkijarrutuskin onnistuu. Turvatyynyjä ei ole. Ei myöskään ajovakaudenhallintaa. Näillä eväillä, lähtisitkö nainen kyytiin?

28

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autokouluun siitä

Pitäisköhän sun käydä autokoulu uusiks jos ajo on tuommosta...jos oisit täältäpäin, tietäisin yhden hyvän... ;)

• löytyykö turvavyö

Joo en kyllä lähtisi,paitsi sit,jos satun hautomaan itsemurhaa.Aja samantien rekan eteen,niin sillähän pääset itsestäsi.

• Turvavyöt löytyy

Tsot, tsot, tykkään vauhdista ja tyhjistä kesäöistä maantiellä, mutta en mä sentään itsetuhoinen ole!

• sorateidenvirtuoosi
    • sinä pelkääjän paika

Sovitaanko,että minä ajan tästä lähtien kiesiäsi,niin säilytään kumpikin hengissä

• Ap

No ei käy, mutta musiikkia saat pistää koneeseen.

• etkö tiennyt?

Sillon kun on naisia kyydissä pitää ajaa rauhallisesti ;D

• hehheh ;D

Minä käytän vain 1 ja 2 vaihteita ja vaadin että matkustajalla on maukkaat turvatyynyt jolloin kierrokset nousevat koneessani punaiselle ja se on menoa silloin. Matka voi tuntua hyvinkin kuoppaiselta ja rykivältä mutta lopuksi olet varmasti tyytyväinen kun pääsemme määränpäähämme ;DD

• bensatuhlari

No hyi sua ja mitä pahaa on turvatyynyissä?

• ;D
        bensatuhlari kirjoitti:

No hyi sua ja mitä pahaa on turvatyynyissä?

Lueppa uudemmankerran...."turvatyynyt"

• Hanaa hanaa

Höpö höpö. Itse naisena kurauttelen välillä mutkat suoraksi. Hidalkot liikenteessä saavat verenpaineeni nousemaan. Olisi asennekasvatuksen paikka näemmä itsellä:)

• aika hyvä kuvaus

itsestäsi?Tuon kuvauksen perusteella:lähtisin kyytiin,ei varmaan puuttuisi vauhtia eikä vaarallisia tilanteita;)

• se kerran

istu..takapenkillä..

• ja

meni grillille...

• ei menny
        ja kirjoitti:

meni grillille...

ei

• Ralliriina

Mulla myös kierrokset nousevat äkkiä, kiihdytykset ja jarrutukset hallussa, refleksit hyvät, ote käsijarrusta varma ja vakaa jne.

Voisin lähtee sun kyytiin, mut uskaltaisitko sä mun?

• mängimies

Ei naiset osaa ajaa autoa. Olen todistanut tämän episodin monasti.

• Ei pidä paikkaansa

Jaahas ;-) Ja antaahan sitten tulla vähän esimerkkejä että miksei muka osais.

• lähtisin kyllä

Koskaan mennään testaamaan ;D

• mängimies

Naiset eivät osaa reagoida nopeasti muuttuuviin osiin. Heillä on myös hidas reflectointikyky

• Naisetkin osaa kyllä

Vai niin aattelet... Kerronpa yhden jutun, sattui pari viikkoa sitten kun oli kova lumimyräkkä aamulla ja tuossa työmatkallani oli ketjukolari. Itse naisena vältin sen kun refleksit pelasi enkä ajanut edellä olevien perään. Mutta siinä hitaasti sumaa ohittaessani katselin ympärilleni, niin kaikki kolaroijat olivat miehiä... !!!!
        Mitäs siihen sanot ? ;-D

• pssstt ;D
        Naisetkin osaa kyllä kirjoitti:

Vai niin aattelet... Kerronpa yhden jutun, sattui pari viikkoa sitten kun oli kova lumimyräkkä aamulla ja tuossa työmatkallani oli ketjukolari. Itse naisena vältin sen kun refleksit pelasi enkä ajanut edellä olevien perään. Mutta siinä hitaasti sumaa ohittaessani katselin ympärilleni, niin kaikki kolaroijat olivat miehiä... !!!!
        Mitäs siihen sanot ? ;-D

Mutta se ensimmäinen lenkki ketjussa oli nainen ;D
        No ei vaan....kyllä naisetkin on hyviä ajamaan, jotku...ja miehetkin tumpeloita, siis todella tunareita.

• Naisetkin osaa kyllä
        pssstt ;D kirjoitti:

Mutta se ensimmäinen lenkki ketjussa oli nainen ;D
        No ei vaan....kyllä naisetkin on hyviä ajamaan, jotku...ja miehetkin tumpeloita, siis todella tunareita.

Ei ollu kun kaikki miehiä, selvästi näin ;-)
        Eli kyllä molemmissa on sekä hyviä että huonoja, ei se ole sukupuolesta kiinni.

• mängimies

Sanon että: hanki todisteet. En ymmärrä teitä naisia.

• Sä oot hauska

Silmät todistivat tuon tosiasian ;-)

• Hanaa hanaa
    • Lähtisin,

lähtisin :) Mutta pelkäisin kyllä hulluna... Ja saisit sitten kestää seuraukset, koska pelottelisit varmasti vielä lisää ja tahallasi :D Saanko oikeasti valita musiikin?

• Ap

Kunhan ei paljon humppaa. Ja saat ajaakin välillä, en mä jaksa koko matkaa yksin, sillä matka on pitkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe