elikkä tervetuloa kaikki suomi24:sen itseoppineet lääkärit ja muut diagnoosin tarjoajat ;D nainen, 23-vuotias. menkat aina olleet säännöllisen epäsäännölliset nyt lähes vuoden ajan tulleet joka toinen kuukausi, alkavat kuitenkin aina suunnilleen samana päivänä vaikkeivat joka kuukausi jaksakkaan ilmestyä. viimeksi menkat olleet tammikuussa, eli maaliskuulta jäivät pois.
helmikuussa harrastettiin oletetun ovulaation aikoihin suojaamatonta seksiä, mutta toisin palstan huomioon ottean kuin oletus olisi, olen jo tehnyt raskaustestin. tarkalleen ottean kolme kappaletta. ei mitään halpahallin halvinpia joten laadustakaan ei pitäisi olla kyse. kaikki testit negatiivisia (viimeisin tehty tänään.) jos olisin raskaana niin nyt olisi 7 0 joten luulisi näkyvän kyllä testissä :)
oireet joiden perusteella saa ehdottaa diagnoosia: puuttuvat kuukautiset, kuumat aallot, alavatsakivut (tällä hetkellä vasemmalla puolella, kestänyt useamman tunnin), kusella saa juosta kerran tunnissa, väsymys, kipeät rinnat, orgasmin jälkeen polttava kipu alavatsassa (lyhytkestoista). netistä etsimällä tuli vastaan vaan raskaus ja endometrioosi oireillani, mutta endosta en itseäni tunnista kyllä, esimerkiksi kuukautiseni eivät ole erityisen kivuliaat.
sukupuolitautitesteissä käyty joulukuussa 2011, ei ollut mitään, ja olen ollut suhteessa jo vuoden päivät joten uusia kumppaneitakaan ei ole. kyllä, mieheni on myös käynyt samoin tuloksin.
vaikka mielesi tekisikin kehoittaa minua menemään lääkäriin, niin ajan olen jo varannut ja sen sain vasta ensi viikolle. ongelma on se että viikonloppuna on ystäväni häät, joten en kehtaisi ihan turhaankaan joutua vauvauteluiden kohteeksi kieltäytymällä kuplivasta.
kiitos, jos joku viitsii vastata tosissaan. viestini on kirjoitettu ehkä vähemmän mukavasti mutta se on tarkoitettu näille palstan vakivastaajille jotka eivät omaa käytöstapoja ;)
mikä mua vaivaa!
4
170
Vastaukset
- alkup.
lisään vielä oireisiin pääkivun. mullei oo koskaan pää kipeä, ja nyt se sitten on yhtenään!
- et ole raskaana
Veikkaan, että sinulla on joku tulehdus joko virtsateissä tai sukupuolielimissä. Joka toisten kuukautisten poisjääminen viittaa siihen, että toinen munasarja ei tuota munasoluja.
Tulehdus voi aiheuttaa kuumetta ja se voi aiheuttaa kivun tunnetta yhdynnässä ja sen jälkeen.
Raskaustestien mukaan et ole raskaana, joten kuplivan nauttiminen kohtuudella on ok. Toki sitä voisi vältellä ihan sen takia, että yritätte raskautta.
Hyvä, että sinulla on lääkäriaika varattuna. Sieltä ne asiat alkavat hiljalleen selkiytyä. - fggfdf
Veikkaus; sinulla on ns. harvat kuukautiset. Munasarjat ei toimi vielä kunnolla, mikä kasvattaa toiminnallisia kystia, jotka kasvaessaan aiheuttaa kipua ja muita oireita. Päänsärky on yksi hormonitoimintaan liittyvä oire. Kun menet lääkäriin kirjoita ylös kaikki asiat.
- herasre
Taidat toivoa raskautta niin paljon, että olet ohjelmoinut kehosi luomaan oireet. Siis kuvittelet ne.
Kun olet tehnyt negatiivisia raskaustestejä noinkin paljon, voit ihan hyvin nauttia alkoholia häissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857