Mulla on ollut jo useempia vuosia ongelmia syömisen kanssa; en oikein pidä mistään ja tuntuu ettei koskaan oikeastaan ole nälkäkään. "Ongelmani" on pahentunut viime syksyn jälkeen, sillä minulla epäillään tällä hetkellä masennusta, ja olen tietoisesti aloittanut laihduttamaan. Tiiän kyllä ettei pitäisi, varsinkin kun kulutan niin paljon (treenejä 6krt/vko) ja pitäisi syödä terveellisesti ymmyymym. mutta kun en vaan pysty. Inhoan syömistä ja olen ottanut tavaksi laskea kaloreita.
Olen 16 vuotias, melko pitkä (n.180 cm) mutta oon tosi iso ja lihava. Olen yrittänyt oksentaa, mutten pysty.
Asiaa pahentaa se, että lääkäri oli sitä mieltä, että mul on tälhetkel ehdottomasti säästöliekki päällä, joten laihduttaminen on tosi vaikeeta eikä syömisen lopettaminen auta. Paino onkin heitellyt viimesen vuoden pari kiloo ylös alas.
Itse en asiasta olisi huolissani, ellei kaverini/vanhempani huomauttelisi jatkuvasti kuinka sairas olen ja kuinka "tulen pian kuolemaan" En haluaisi muutenkaan mitään ylimääräistä sählinkiä tai tuottaa kenellekkään stressiä tai vaivaa ja tuntuu että tuotan vaa pettymyksiä kun en pysty olemaan "normaali" Osaisiko joku neuvoa, mitä pitäisi/pitäisikö tehdä mitään tai olla huolissaan tms. ?
Syytä huolestua ?
..
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770