onko kellään kokemuksia aiheesta?
Oma tarinani: sain 6 vuotiaana äidiltä semmosen miramen rose-rasvan. Sitten kun pääsin epulle, niin ostin viikkorahalla semmoisen labellon hunaja-rasvan. Suttasin sen yhdessä päivässä. Ostin joka kuukausi uuden huulirasvan salaa äidiltäni. Hullun mylly jatkui kolmos luokalle ja yhtenä päivänä kokosin kaikki rasvani ja huomasin, että niitä oli kertynyt yli 15 kappaletta. Suttasin rasvaa joka päivä. Kerran kun menin mummun mökille, jäi ne huuli tökötit kotiin. Sitten oli huulet ihan riekaleina, kunnes mummu osti mulle vaseliinia. Sitten viikillä sain tietää, että rasva sisälsi risiiniöljyä, joka aiheuttaa riippuvutta. Elin sitten niiden huulirasvojen kanssa 12 vuotiaaksi, jolloin äitini oli huomannut huulieni turpoilun. Sitten nyt tässä ollaan 14w. Ja yritän parhaillaan päästä huulirasvasta eroon.
Sori, jos siellä jotain kirjoitus virheitä oli...
huulirasva riippuvuus
3
202
Vastaukset
- LoL142
No johan on markkinat!!??
- girlllll
hassua etten itse keksinyt tuota! mä taas lipoin huulia kielellä kosteiksi niin että ne rohtuivat jatkuvasti, silloin kun olin pienempi. enää ei ole tuollaista tapaa. ainiin ja sitten mulla oli vielä sellainen tapa että aina kun menin suihkuun tai jos lattia oli märkä niin yritin välttää jalkapohjalla koskettamista lattiaan sillä tavalla että kävelin jalkapohja puoliksi irti lattiasta. mutta nykyään käytän suihkukenkiä ( muovisia varvas sandaaleja) eli niiden kanssa en tee niin kuin mainitsin.
- parela
girlllll kirjoitti:
hassua etten itse keksinyt tuota! mä taas lipoin huulia kielellä kosteiksi niin että ne rohtuivat jatkuvasti, silloin kun olin pienempi. enää ei ole tuollaista tapaa. ainiin ja sitten mulla oli vielä sellainen tapa että aina kun menin suihkuun tai jos lattia oli märkä niin yritin välttää jalkapohjalla koskettamista lattiaan sillä tavalla että kävelin jalkapohja puoliksi irti lattiasta. mutta nykyään käytän suihkukenkiä ( muovisia varvas sandaaleja) eli niiden kanssa en tee niin kuin mainitsin.
mulla sama ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163235Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622942Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722776Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342656Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582178- 491749
- 831698
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131691Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181689- 571579