Keskiyö

Sherlock_N

Ihanaa, että olet palannut!
Olen tavannut arahkon miehen, josta en tiedä mitä ajatella..
Nykyinen työni ei anna tarpeeksi, olen hakenut toista paikkaa. Mitä näkyy työasioissa?

Kiitos paljon jos ehdit katsoa!

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ja kiitos, ajattelin tässä vähän kirjoitella. mutta jos palsta muuttuu taas piikikkääksi, häviän yhtä nopeasti kuin tulinkin...

hae ihmeessä uutta paikkaa! ja hae enemmän kuin vain yhteen, lähtevät sitten samassa mylläkässä. näen sinulla vyyhdin käsissäsi, se on repeämäisillään.
      jokin mielestäni viittaa matkustamiseen, liikkumiseen.

tuota arahkoa miestä saa odottaa kauan ja hartaasti, ellet itse mene juttelemaan ja ottamaan selvää hänestä. hän on ihan mukava ihminen, mutta voisiko olla niin, että hän olisi sinulle hieman liian hiljainen ja passiivinen?
      kun saat hänet syttymään, alat jo väsähtää itse.

ei , kyllä sinussa on enemmän ruutia, ei sinun tarvitse lämmittää kenenkään miehen tulipesää tai moottoria. laita ensin työasiat kuntoon, sinulla on montakin ehdokasta rakkausrintamalla.

t: Keskiyö

• Sherlock_N

Kiitos Keskiyö! Olen hakenut töitä, ja erääseen paikkaan mihin liittyy matkustaminen ja liikkuminen paikasta toiseen :) Olen yrittänyt selailla paikkoja mitkä kiinnostaisivat.
      Hänen päänsä sisään tuntuu olevan vaikea päästä. Tuntuu että puhun ja puhun, mutta hän vain on kuoressaan.. Mistään ns vakavasta emme ole keskustelleet.
      Minkälaisia ehdokkaita? Näetkö minulle miestä jonka kanssa saisin perheen ja pitkän parisuhteen?

• Hei

no toki, kyllä sinä perheen rakennat ja paikkasi löydät, tietenkin!
      mutta asia kerrallaan. ja tuo matkustaminen ja liikkuminen on sinun alaasi, siinä sinä olet hyvä.

se ei välttämättä ole viimeinen pysäkkisi, mutta kokemusta siitä karttuu. en voi tietenkään sanoa onko se juuri tuo mihin olet hakenut, mutta näen sinut onnellisena ja tarmokkaana vauhdikkaassa toimessasi.

sinun ei ehkä kannata puhua ja puhua, muuten saat tehdä sitä koko lopun ikääsi. sinä temperamenttisena ihmisenä tarvitset puolison, joka ruokkii uteliaisuuttasi ja antaa sinulle henkistä ravintoa. et sinä jaksa aina olla se moottori!
      vaikka et ole vielä kovinkaan vanha, sinun tulee ajatella tulevaisuuttasi siltäkin kannalta, että tarvitset haasteellisen kumppanin. suhteen on oltava tasapainossa, jotta sinäkin saat sitä mitä tarvitset.
      eli, jätä pois turhat kyselyt ja jahtauksyritykset ja odota kunnes sinuun otetaan yhteyttä.
      näen hassun tilanteen, jossa sinulta menee jauhot suuhun, koska tämä kosijasi on niin sanavalmis. sitä sinä tarvitset.

t. Keskiyö

• Sherlock_N

Voi näet kyllä niin hyvin!
      Tiedän, että tarvitsen vahvan ja haasteellisen kumppanin, miehen jolta opin uutta. Olen ajatellut, että josko tästä kehkeytyisi hitaasti mutta varmasti hyvä juttu,koska hän on minua kohtaan niin huomaavainen. Mutta ehkä pidän silmäni auki..
      Mitä kautta hän ottaa yhteyttä ja osaatko kertoa miehestä enemmän? Mielelläni kuulisin myös siitä hauskasta tilanteesta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe