Ihanaa, että olet palannut!
Olen tavannut arahkon miehen, josta en tiedä mitä ajatella..
Nykyinen työni ei anna tarpeeksi, olen hakenut toista paikkaa. Mitä näkyy työasioissa?
Kiitos paljon jos ehdit katsoa!
Keskiyö
4
<50
Vastaukset
Hei
ja kiitos, ajattelin tässä vähän kirjoitella. mutta jos palsta muuttuu taas piikikkääksi, häviän yhtä nopeasti kuin tulinkin...
hae ihmeessä uutta paikkaa! ja hae enemmän kuin vain yhteen, lähtevät sitten samassa mylläkässä. näen sinulla vyyhdin käsissäsi, se on repeämäisillään.
jokin mielestäni viittaa matkustamiseen, liikkumiseen.
tuota arahkoa miestä saa odottaa kauan ja hartaasti, ellet itse mene juttelemaan ja ottamaan selvää hänestä. hän on ihan mukava ihminen, mutta voisiko olla niin, että hän olisi sinulle hieman liian hiljainen ja passiivinen?
kun saat hänet syttymään, alat jo väsähtää itse.
ei , kyllä sinussa on enemmän ruutia, ei sinun tarvitse lämmittää kenenkään miehen tulipesää tai moottoria. laita ensin työasiat kuntoon, sinulla on montakin ehdokasta rakkausrintamalla.
t: Keskiyö- Sherlock_N
Kiitos Keskiyö! Olen hakenut töitä, ja erääseen paikkaan mihin liittyy matkustaminen ja liikkuminen paikasta toiseen :) Olen yrittänyt selailla paikkoja mitkä kiinnostaisivat.
Hänen päänsä sisään tuntuu olevan vaikea päästä. Tuntuu että puhun ja puhun, mutta hän vain on kuoressaan.. Mistään ns vakavasta emme ole keskustelleet.
Minkälaisia ehdokkaita? Näetkö minulle miestä jonka kanssa saisin perheen ja pitkän parisuhteen? Hei
no toki, kyllä sinä perheen rakennat ja paikkasi löydät, tietenkin!
mutta asia kerrallaan. ja tuo matkustaminen ja liikkuminen on sinun alaasi, siinä sinä olet hyvä.
se ei välttämättä ole viimeinen pysäkkisi, mutta kokemusta siitä karttuu. en voi tietenkään sanoa onko se juuri tuo mihin olet hakenut, mutta näen sinut onnellisena ja tarmokkaana vauhdikkaassa toimessasi.
sinun ei ehkä kannata puhua ja puhua, muuten saat tehdä sitä koko lopun ikääsi. sinä temperamenttisena ihmisenä tarvitset puolison, joka ruokkii uteliaisuuttasi ja antaa sinulle henkistä ravintoa. et sinä jaksa aina olla se moottori!
vaikka et ole vielä kovinkaan vanha, sinun tulee ajatella tulevaisuuttasi siltäkin kannalta, että tarvitset haasteellisen kumppanin. suhteen on oltava tasapainossa, jotta sinäkin saat sitä mitä tarvitset.
eli, jätä pois turhat kyselyt ja jahtauksyritykset ja odota kunnes sinuun otetaan yhteyttä.
näen hassun tilanteen, jossa sinulta menee jauhot suuhun, koska tämä kosijasi on niin sanavalmis. sitä sinä tarvitset.
t. Keskiyö- Sherlock_N
Voi näet kyllä niin hyvin!
Tiedän, että tarvitsen vahvan ja haasteellisen kumppanin, miehen jolta opin uutta. Olen ajatellut, että josko tästä kehkeytyisi hitaasti mutta varmasti hyvä juttu,koska hän on minua kohtaan niin huomaavainen. Mutta ehkä pidän silmäni auki..
Mitä kautta hän ottaa yhteyttä ja osaatko kertoa miehestä enemmän? Mielelläni kuulisin myös siitä hauskasta tilanteesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771