Keskiyö

*äippä*

Hei. Mitä mahtaa tämä kauempana oleva mies minusta ajatella? Onko tosissaan minun/meidän suhteen? Eteneekö suhde? Onko paljonkin solmuja odotettavissa? Ja jos suhde etenee niin milloin askeleita olisi?

Kiitos, jos jaksat vastata :-)

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä kannat vastuuta lapsesta ja itsestäsi, olet laittanut kaiken voimavarasi arjen pyörittämiseen. sinulla ei ole aikaa käydä ulkona ja pitämässä hauskaa, olet uskoakseni löytänyt kaukosuhteen.

se ruokkii sinun romantiikannälkääsi, mutta ole varovainen ja realisti kuitenkin.
      saat viestien välityksestä sen irti, että pääsi pysyy tunnetasolla vesirajan yläpuolella. mutta asiat voisivat olla paremminkin.

ei, kyllä minulla on tässä sellainen vahva tunne, että on joulu ja kellot kilisevät.
      sinun eteesi tulee jokin kurssi, mikä sinun kannattaa ehdottomasti käydä läpi.
      opit uutta ja innostut ihan oikeasti! se auttaa sinua tulevaisuudessa.

tunnen sinun poltteesi ja ikäväsi, koska olet jo tarpeeksi kauan kutistanut tunteitasi. mutta ehkä vielä ei ole aika sille ilotulitukselle, mitä sinä niin kovasti odotat. jos vielä maltat, löydät jotakin paljon parempaa.
      tämä tämänhetkinen suhteesi on hyvä ja herkkä, mutta se ei ihan ole sitä,mitä sinä todellisuudessa tarvitset. joutuisit antamaan liiaksi periksi, eikä tämä ihminen ole aivan sitä,mitä hän sinulle uskottelee.

mutta tietenkin, jos niin tahdot, ota asiasta eli hänestä selvää. mitä menetettävää sinulla on?

t. Keskiyö

• *äippä*

Kiitos vastauksestasi.

Kaukosuhdehan tässä on kysymyksessä ja hyvä niin. Aivan ihanan ihmisen olen löytänyt tähän hetkeen. Tarvitsen tällä hetkellä tilaa itselleni ja tässä suhteessa sitä myös saan, pakostakin. Mutta uskotteleeko olevansa jotain muuta...miksiköhän...

Osaatko sanoa tai kertoa tarkemmin tuosta joulusta? Mitä silloin mahtaa tapahtua ja kenen kanssa?

Tai tuota kurssiakin jäin miettimään, liittyykö se työhön vai harrastukseen?

Kiitos Sinulle

• Hei

olet todella aito ihminen ja tunnen pelkosi, niinkuin toiveesikin omassa lihassani.
      niin, tämä kaukosuhteesi tekee sinulle nyt hyvää, saat sitä herkkää ravintoa mitä niin kovasti tarvitsetkin.

toki hän on aito omalla tavallaan,mutta kysymys on myös niin seksistä kuin paremman elämän toivostakin, että se himmentää jonkin verran realiteetteja.
      ei hän mitään uskottele, vaan hän uskoo ihan oikeasti kaikkeen, mistä kirjoittaa. hänkin on vain ihminen, yksi monien joukossa.
      mutta jos saan kuiskata korvaasi, niin sanon, että sinä olet paljon älykkäämpi kuin hän.

tuosta kurssista sen verran, että sitä myöten sinä voit tienata enemmän euroja ja ne taas puolestaan vievät sinut lomailemaan ja muuhunkin sellaiseen, mihin sinulla nyt ei ole varaa. se liittyy varmasti työhösi ja sinun kannattaa mennä, kun se ilmaantuu eteesi.
      no, se joulu, ja uskon sinun olevan aito jouluihminen ...... niin silloin sinulla on onnen kyyneleet silmissä ja sinä olet vastaanottavainen ja aidoimmillasi!
      tulee kysymys vauvasta/lapsesta ja monesta muustakin hyvin koskettavasta asiasta, sinä mietit elämääsi alusta loppuun ja lopusta alkuun.
      sanon nyt tähän syvästä sydämestäni, että minä en pysty näkemään aikoja!
      mutta se on joulu, se on perinteinen suomalainen joulu ja silloin sinun elämäsi muuttuu parhaaseen mahdolliseen suuntaan.
      ja tämä ihminen on tosissaan, joka sinulle sen sormuksen antaa.

t. Keskiyö

• *äippä*

Nyt tulee minulla kyyneeleet silmiin...
      Tästä nykyisestä suhteesta sen verran, että hieman pelottaa, koska olen miettinyt olenko minä hänelle "laastaria" ja myös toisinpäin, onko hän minulle "laastaria". Elän kyllä elämääni ja aika sen sitten näyttää. Mietin myös tulevaisuuttani, että kuinka paljon voin/uskallan laskea tämän suhteen varaan. Tosin herättelen itseäni välillä, että itsenäistyisin ja tekisin päätökseni omasta ja lasten näkökulmasta. Ja jos suhde etenee niin sitten katsoisin asioita uudelleen, esim. asuminen. Tiedostan sen, että saan häneltä juuri nyt sitä, mitä tarvitsenkin. Vaikka elämänasenteeni ja hyvät ihmissuhteetkin ovat hyvästä tähän elämäntilanteeseeni.

Näet kyllä todella hyvin, jos jotakin olen niin jouluihminen :-) Lapset ovat minulle kaikki kaikessa...onkohan niitä sitten lisääkin tulossa...parempi lopettaa ainakin puheet "ei koskaan enää" ;-)

Kiitos kiitos kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      113
      1828
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      151
      1287
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      992
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      896
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      792
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe