Elämäni on ollut muutoksen kourissa. Mitä näet minulle tälle vuodelle? Niitä suurempia asioita?
Toivon, että iloa ja onnea edes hitusen lisää. On tapahtunut paljon kaikenlaista. Onneksi myös paljon iloa. Olen kaksonen ystäväni jousimies.
Keskiyö, tervetuloa takaisin
6
141
Vastaukset
Hei
ja kiitos kauniista toivotuksestasi!
näenkin sinut repeämässä kahtia, toki tarkoitan sitä vain kuvainnollisesti.
läheltäsi on poistunut ihminen, joka oli sinulle tärkeä. teillä oli vahva henkinen yhteys. toki se säilyy, hän on vain mennyt toiseen ulottuvuuteen.
sinulla on muuttoaikeita mielessäsi. osa niistä on jo tapahtunut ja loput tulevat hiljalleen. mietit jopa uutta asuntoa.
hinnat eivät vielä ole kohdallaan, älä hätiköi sittenkään. hinnat tulevat putoamaan.
jos nyt puuttuisin horoskooppimerkkeihin, niin te molemmat olette lentäviä olentoja. ideoista teillä ei ole puutetta! mutta tunnetasolla ette ole vielä vierailleet kyltyisyyteen asti.
niinpä teillä on vielä monta mielipideriitaa ja asennekysymystä kynnysmattonanne.
mutta ei mitään hätää, aikaa on riittävästi. ja sanon tähän väliin, että minä itse en pysty kertomaan aikoja, asiat vain tapahtuvat, se on kokemukseni ja uskomukseni
minulle nousee koko ajan mieleeni uusi koti, jonka rahoitus ja sisustus ja suunnittelu on yhtä piinaa. se on ihanaa ja samalla hermoja repivää.
ehdottaisin, että kävisitte yhdessä lomalla ja unohtaisitte tarkoituksella kaiken arjen sillä aikaa.
teidän on ihan pakko irrottautua arjesta edes muutamaksi päiväksi ja kurkistettava sydämiinne, sillä ne puhuvat aivan toisenlaista kieltä.
t. Keskiyö
ps. miten olisi suomen lappi?- hoitajatar..
Milloin tuo muutto olisi? Vuodenaika ja minkälainen koti? Tähän tuttuihin maisemiinko? Jatkanko nykyisessä työpaikassani vielä pitkään? Toivottavasti pysyn terveenä:)
- hoitajatar..
Suomen Lappi on hyvä ajatus:) Saako mies myöhemmin täältä vakityöpaikan? Toivottavasti myös tenttini menee läpi!
Kiitos ja Hyvää pääsiäistä sinulle:) - hoitajatar..
Katsotko vielä edelliset, kiitos.
Hei
aikoja en pysty kertomaan, koska numeroita näkee äärettömän harvoin.
näen sellaista aavaa maisemaa, missä ei kasva edes kunnon puita.
lukemisissa sinä olet aina ollut hyvä, eikä niistä kannata hermostua. luet tentteihin ja suoritat ne, niinkuin aina ennenkin.
näen sinut sisukkaana ja aistillisena ihmisenä, joka lukee ja rakentaa ja puhua pälpättää ja hoitaa 5 asiaa yhtä aikaa. kyllä sinä aina selviät.
ja silität miehenkin siinä samalla sopivaksi, pienet riidat kuuluvat sinun miessuhteisiisi ja antavat niihin pientä ruutia silloin tällöin.
asia kerrallaan, sinulla on valoisa seppele pääsi päällä, ihan niinkuin lucia-neidolla.
t. Keskiyö- hoitajatar..
Työni luonne vaatii sisukkaan ihmisen. Siellä ei muuten pärjää. Työtahti on kova ja työtehtävät vaihtuu koko ajan ja virheitä ei saa tulla:) Siellä joutuu puhumaan hyvin paljon. Mutta rakastan työtäni. :)
Täällä kasvaa jokapuolella sakea metsä.
Saako mies myöhemmin täältä työpaikan? Tuo asia on suurin haaste meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540