Taitaa ikävä vaan jäädäkin de factoksi, kohta olen surrut suruni loppuun.
Voi hyvin mun Kulta...
Ikävä sua T
21
635
Vastaukset
- lampaita laskemaan
Joo nuku hyvin..
- *T*
Ai noin nopeasti pääset yli. Minä vasta aloitteleen työtäni.. Ehkä tämä ei sittenkään ollut mitään suurta sinun osaltasi.. Minä kun ajattelin, että todalla halusit enemmän, ja kuvittelin että olisit sen konkreettisesti minulle osoittanut, sitä minä tässä odottelin, ilmeisesti turhaan sitten :( Noh, kaikkea hyvää, sinullekki
- joku vaan sekoilee
Kyllä minä uskon, että hän on Se Oikea mulle. Osoitin kyllä konkreettisesti haluni häneen ja tahtoani sitoutuakin mahdollisesti enemmänkin, toinen T ilmeisesti sitten perääntyi... En ehdottanut edes yhteenmuuttoa yms, ei sen aika ollut vielä todella. Ikävä häntä on, enää en odota viestejä tai tapaamista yms. Luulin sopivani hänelle kokonaisuudessaan, ei vain ilmeisesti sitten näin ollut :( Siksi siis nimimerkkini "joku vaan sekoilee"....
- *T*
joku vaan sekoilee kirjoitti:
Kyllä minä uskon, että hän on Se Oikea mulle. Osoitin kyllä konkreettisesti haluni häneen ja tahtoani sitoutuakin mahdollisesti enemmänkin, toinen T ilmeisesti sitten perääntyi... En ehdottanut edes yhteenmuuttoa yms, ei sen aika ollut vielä todella. Ikävä häntä on, enää en odota viestejä tai tapaamista yms. Luulin sopivani hänelle kokonaisuudessaan, ei vain ilmeisesti sitten näin ollut :( Siksi siis nimimerkkini "joku vaan sekoilee"....
Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen että hän on ehkä panikoinut, kun kerroit ajatuksistasi. Minulle sanottiin jotain vastaavaa pari viikkoa sitten, ja sain omassa päässäni käänettyä asiat ihan päälaelleen. En voinut uskoa, että minulle suotaisiin se onni, mitä olen jo vuosia haaveillut. Ja nyt tyrin kaiken itse :´( Hän on minulle jotain niin suurta, etten jotenkin sitä pysty käsittelemään.. Sitä voi sanoa rakkaudeksi..
- konkretiaa
*T* kirjoitti:
Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen että hän on ehkä panikoinut, kun kerroit ajatuksistasi. Minulle sanottiin jotain vastaavaa pari viikkoa sitten, ja sain omassa päässäni käänettyä asiat ihan päälaelleen. En voinut uskoa, että minulle suotaisiin se onni, mitä olen jo vuosia haaveillut. Ja nyt tyrin kaiken itse :´( Hän on minulle jotain niin suurta, etten jotenkin sitä pysty käsittelemään.. Sitä voi sanoa rakkaudeksi..
mikä on konkreettisesti osoitettu tapa kertoa välittämisestä, sun mielestäsi, *T*?
- *T*
konkretiaa kirjoitti:
mikä on konkreettisesti osoitettu tapa kertoa välittämisestä, sun mielestäsi, *T*?
Riippuu tietysti kuinka paljon välittää. Minä haluan näyttää "koko maailmalle" oman rakkaani :) Enkä tarkoita että sukuja tarvii alkaa esittelemään. Mutta vois käydä jossain yhdessä (ei aina neljän seinän sisällä). Tulee väkisinkin tunne, että mut pidetään piilossa :( se alkaa ahdistamaan, ja tulee pakokauhu. Hän voisi, jos haluaisi tulla ovelleni, ja sanoa että haluaa keskustella (jotain erimielisyyksiä jäi selvittämättä). Jos hän minut halausi, hän olisi valmis selvittämään erimielisyydet asioissa. Minusta niin tuntui, että hän olisi se Oikea minulle, mutta taisin olla väärässä.. :(
Miten itse osoitat välittämistä? Etkö ole valmis taistelemaan? Jos et, ei se ole rakkautta.. - ap
*T* kirjoitti:
No, harmi sinun kannalta. Jos toinen kertoo "kaiken" ja sinä käännät asiat vääriksi? Kyllä se tunnustaja juoksee tiehensä loppujen lopuksi, kuten minäkin. Jotenkin kyllä kirjoituksesi kertoo, että et ole minun Hän.
- ap
*T* kirjoitti:
Riippuu tietysti kuinka paljon välittää. Minä haluan näyttää "koko maailmalle" oman rakkaani :) Enkä tarkoita että sukuja tarvii alkaa esittelemään. Mutta vois käydä jossain yhdessä (ei aina neljän seinän sisällä). Tulee väkisinkin tunne, että mut pidetään piilossa :( se alkaa ahdistamaan, ja tulee pakokauhu. Hän voisi, jos haluaisi tulla ovelleni, ja sanoa että haluaa keskustella (jotain erimielisyyksiä jäi selvittämättä). Jos hän minut halausi, hän olisi valmis selvittämään erimielisyydet asioissa. Minusta niin tuntui, että hän olisi se Oikea minulle, mutta taisin olla väärässä.. :(
Miten itse osoitat välittämistä? Etkö ole valmis taistelemaan? Jos et, ei se ole rakkautta..Kts. seuraava viestini. Taisit siis mokata ja pahasti.
- Testing?
*T* kirjoitti:
Miten itse osoitat välittämistä? Etkö ole valmis taistelemaan? Jos et, ei se ole rakkautta..Taisin törmätä kirjoituksiisi jossain muualla ja mietin, oletko nyt tietämättäsi sohaissut sellaiseen kipupisteeseen noinniiku testimielessä, vahingossa, että vastapuoli on ymmärtänyt testaamisesi väärin? Hanttiin saa ja pitää joskus laittaa, mutta ei tyrmätä. Tyrmääminen on nöyryyttämistä ja siitä on rakkaus kaukana. Itse en taistelisi sellaisen rakkauden puolesta, jossa halutaan hallita toista vallan kautta.
Neljän seinän sisällä eläminen käy rankaksi, kyllä, mutta kenelle sun tarvitsee näyttää, että välität? Ei kai se toinen mikään palkintopokaali ole? Näyttelykappale? Laita ihmeessä joku viesti jotain kautta sille ihmisellesi ja pyydä, että selvitätte kaiken. Kävi miten kävi. Puhtaalta pöydältä molempien on helppo aloittaa uutta tai parantaa vanhaa, eikö? - *T*
Testing? kirjoitti:
Taisin törmätä kirjoituksiisi jossain muualla ja mietin, oletko nyt tietämättäsi sohaissut sellaiseen kipupisteeseen noinniiku testimielessä, vahingossa, että vastapuoli on ymmärtänyt testaamisesi väärin? Hanttiin saa ja pitää joskus laittaa, mutta ei tyrmätä. Tyrmääminen on nöyryyttämistä ja siitä on rakkaus kaukana. Itse en taistelisi sellaisen rakkauden puolesta, jossa halutaan hallita toista vallan kautta.
Neljän seinän sisällä eläminen käy rankaksi, kyllä, mutta kenelle sun tarvitsee näyttää, että välität? Ei kai se toinen mikään palkintopokaali ole? Näyttelykappale? Laita ihmeessä joku viesti jotain kautta sille ihmisellesi ja pyydä, että selvitätte kaiken. Kävi miten kävi. Puhtaalta pöydältä molempien on helppo aloittaa uutta tai parantaa vanhaa, eikö?Kyllä molemmat vähän toistaan satutti. Toinen komensi tekemään sellaista, josta minä loukakannuin syvästi. Sanoi semmoista josta pelästyin,. Ja tapani mukaan kerron suoraan mielipiteeni.Joskus te voi olla aika kylmää tekstiä. En minä ketään testaillut. Ei kenenkään tarvii /eikä saa olla palkintopokaali. Olisin halunut että oltais voitu käydä jssain yhdessä, syömässä. leffas ym. mutta ei. Aina nelkän seinän sisällä, aivan kun mua oltais piiloteltu.. Olen kerran ilmoittanut vuosia sitten suoraan haluavani aloittaa hänen kanssaan suhteen, hän "pakeni". Siksi olen nyt hyvin epäileväinen Niin, meillä on pitkä historia. Mielestäni epäselvissä tilanteissa "kissa pitää nostaa pöydälle" , hän ei sitä kait halunnut.. Kuka nöyryytti ketä.. Siinäpä pähkinä purtavana.. Suuria tunteita on minun osaltani ollut kuitenkin jo pitkään. Poistin numeron, koska koin, että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka niin sanoikin, teot osotti muuta..
- vielä
*T* kirjoitti:
Kyllä molemmat vähän toistaan satutti. Toinen komensi tekemään sellaista, josta minä loukakannuin syvästi. Sanoi semmoista josta pelästyin,. Ja tapani mukaan kerron suoraan mielipiteeni.Joskus te voi olla aika kylmää tekstiä. En minä ketään testaillut. Ei kenenkään tarvii /eikä saa olla palkintopokaali. Olisin halunut että oltais voitu käydä jssain yhdessä, syömässä. leffas ym. mutta ei. Aina nelkän seinän sisällä, aivan kun mua oltais piiloteltu.. Olen kerran ilmoittanut vuosia sitten suoraan haluavani aloittaa hänen kanssaan suhteen, hän "pakeni". Siksi olen nyt hyvin epäileväinen Niin, meillä on pitkä historia. Mielestäni epäselvissä tilanteissa "kissa pitää nostaa pöydälle" , hän ei sitä kait halunnut.. Kuka nöyryytti ketä.. Siinäpä pähkinä purtavana.. Suuria tunteita on minun osaltani ollut kuitenkin jo pitkään. Poistin numeron, koska koin, että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka niin sanoikin, teot osotti muuta..
kertayritys selvityksineen ko neitokaisen kanssa ja sitten voit jatkaa omaa elämääsi. Älä tuhlaa omaa elämääsi toisen ihmisen mielen muuttamiseen, anna mennä ja toimi tunteella. Kaikkea hyvää.
- JOO.....
*T* kirjoitti:
Kyllä molemmat vähän toistaan satutti. Toinen komensi tekemään sellaista, josta minä loukakannuin syvästi. Sanoi semmoista josta pelästyin,. Ja tapani mukaan kerron suoraan mielipiteeni.Joskus te voi olla aika kylmää tekstiä. En minä ketään testaillut. Ei kenenkään tarvii /eikä saa olla palkintopokaali. Olisin halunut että oltais voitu käydä jssain yhdessä, syömässä. leffas ym. mutta ei. Aina nelkän seinän sisällä, aivan kun mua oltais piiloteltu.. Olen kerran ilmoittanut vuosia sitten suoraan haluavani aloittaa hänen kanssaan suhteen, hän "pakeni". Siksi olen nyt hyvin epäileväinen Niin, meillä on pitkä historia. Mielestäni epäselvissä tilanteissa "kissa pitää nostaa pöydälle" , hän ei sitä kait halunnut.. Kuka nöyryytti ketä.. Siinäpä pähkinä purtavana.. Suuria tunteita on minun osaltani ollut kuitenkin jo pitkään. Poistin numeron, koska koin, että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka niin sanoikin, teot osotti muuta..
näin se meni.. mut nyt on kaikki hyvin..............................................................................
- eihän
ap kirjoitti:
No, harmi sinun kannalta. Jos toinen kertoo "kaiken" ja sinä käännät asiat vääriksi? Kyllä se tunnustaja juoksee tiehensä loppujen lopuksi, kuten minäkin. Jotenkin kyllä kirjoituksesi kertoo, että et ole minun Hän.
se mitään ..en jaksa koska tiedan "että me palataan, tullaan turhat esteet....."
min' rakastan Sinua.. - ........
ap kirjoitti:
Kts. seuraava viestini. Taisit siis mokata ja pahasti.
Ehkä, ehkä en. En luota vain sanoihin, haluan myös nähdä tekoja..Ne puuttuu, toistaiseksi..
- ????
JOO..... kirjoitti:
näin se meni.. mut nyt on kaikki hyvin..............................................................................
No ei menny kyllä hyvin, tai jos hänen kohdallaan.
- oli kopioitava tähän
........ kirjoitti:
Ehkä, ehkä en. En luota vain sanoihin, haluan myös nähdä tekoja..Ne puuttuu, toistaiseksi..
Älä koskaan puhu tunteista - jos niitä ei todella ole olemassa.
Älä koskaan pidä kädestä - jos aiot särkeä sydämen.
Älä koskaan lupaa - jos et voi pitää lupaustasi.
Älä koskaan katso silmiin - jos vain aiot valehdella
Älä koskaan tule elämääni - jos haluat lähteä siitä pois. - *T*
oli kopioitava tähän kirjoitti:
Älä koskaan puhu tunteista - jos niitä ei todella ole olemassa.
Älä koskaan pidä kädestä - jos aiot särkeä sydämen.
Älä koskaan lupaa - jos et voi pitää lupaustasi.
Älä koskaan katso silmiin - jos vain aiot valehdella
Älä koskaan tule elämääni - jos haluat lähteä siitä pois.Niin, totta. Minä ihmisenä olen täynnä ristiriitoja. Teen yhtä vaikka tarkoitan muuta, en tee sitä tahallani, teen vain silloin kun tunnen turvattomuutta..epäilystä. Hänet minä olisin halunut.. Kun saan itseni rauhoitettua suhteeseen, jossa tunnen turvallisuutta ja luottamusta, jäävät ristiriidat ym. Mutta niin kauan kuin on epäiilystä, on ristiriitoja, niihin minun on vaikea itse vaikuttaa. Tunteiden sekamelska, lyhyesti..
- MY LOVE WHAT?
Kultaseni, olet oikeassa kommenteissasi ja analyyssissasi. Rakastan sinua (jo vuosia) Haluan, että Rakkautemme saa mahdollisuuden, koska uskon sen myös olevan kohtalon ja karman tahto.Mitä mieltä (A) olet asiasta?
- ap
Sorry, en ole A
- T****
Jahas..nyt ei sytytä..kukaan kullaksi tässä kutsunut aikoihin.
- teeeeeeeeee
teeeeeeeeeee teeeeeeeeeee teeeeeeeeeeee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754