Ikävä sua T

joku vaan sekoilee

Taitaa ikävä vaan jäädäkin de factoksi, kohta olen surrut suruni loppuun.
Voi hyvin mun Kulta...

21

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lampaita laskemaan

      Joo nuku hyvin..

    • *T*

      Ai noin nopeasti pääset yli. Minä vasta aloitteleen työtäni.. Ehkä tämä ei sittenkään ollut mitään suurta sinun osaltasi.. Minä kun ajattelin, että todalla halusit enemmän, ja kuvittelin että olisit sen konkreettisesti minulle osoittanut, sitä minä tässä odottelin, ilmeisesti turhaan sitten :( Noh, kaikkea hyvää, sinullekki

      • joku vaan sekoilee

        Kyllä minä uskon, että hän on Se Oikea mulle. Osoitin kyllä konkreettisesti haluni häneen ja tahtoani sitoutuakin mahdollisesti enemmänkin, toinen T ilmeisesti sitten perääntyi... En ehdottanut edes yhteenmuuttoa yms, ei sen aika ollut vielä todella. Ikävä häntä on, enää en odota viestejä tai tapaamista yms. Luulin sopivani hänelle kokonaisuudessaan, ei vain ilmeisesti sitten näin ollut :( Siksi siis nimimerkkini "joku vaan sekoilee"....


      • *T*
        joku vaan sekoilee kirjoitti:

        Kyllä minä uskon, että hän on Se Oikea mulle. Osoitin kyllä konkreettisesti haluni häneen ja tahtoani sitoutuakin mahdollisesti enemmänkin, toinen T ilmeisesti sitten perääntyi... En ehdottanut edes yhteenmuuttoa yms, ei sen aika ollut vielä todella. Ikävä häntä on, enää en odota viestejä tai tapaamista yms. Luulin sopivani hänelle kokonaisuudessaan, ei vain ilmeisesti sitten näin ollut :( Siksi siis nimimerkkini "joku vaan sekoilee"....

        Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen että hän on ehkä panikoinut, kun kerroit ajatuksistasi. Minulle sanottiin jotain vastaavaa pari viikkoa sitten, ja sain omassa päässäni käänettyä asiat ihan päälaelleen. En voinut uskoa, että minulle suotaisiin se onni, mitä olen jo vuosia haaveillut. Ja nyt tyrin kaiken itse :´( Hän on minulle jotain niin suurta, etten jotenkin sitä pysty käsittelemään.. Sitä voi sanoa rakkaudeksi..


      • konkretiaa
        *T* kirjoitti:

        Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen että hän on ehkä panikoinut, kun kerroit ajatuksistasi. Minulle sanottiin jotain vastaavaa pari viikkoa sitten, ja sain omassa päässäni käänettyä asiat ihan päälaelleen. En voinut uskoa, että minulle suotaisiin se onni, mitä olen jo vuosia haaveillut. Ja nyt tyrin kaiken itse :´( Hän on minulle jotain niin suurta, etten jotenkin sitä pysty käsittelemään.. Sitä voi sanoa rakkaudeksi..

        mikä on konkreettisesti osoitettu tapa kertoa välittämisestä, sun mielestäsi, *T*?


      • *T*
        konkretiaa kirjoitti:

        mikä on konkreettisesti osoitettu tapa kertoa välittämisestä, sun mielestäsi, *T*?

        Riippuu tietysti kuinka paljon välittää. Minä haluan näyttää "koko maailmalle" oman rakkaani :) Enkä tarkoita että sukuja tarvii alkaa esittelemään. Mutta vois käydä jossain yhdessä (ei aina neljän seinän sisällä). Tulee väkisinkin tunne, että mut pidetään piilossa :( se alkaa ahdistamaan, ja tulee pakokauhu. Hän voisi, jos haluaisi tulla ovelleni, ja sanoa että haluaa keskustella (jotain erimielisyyksiä jäi selvittämättä). Jos hän minut halausi, hän olisi valmis selvittämään erimielisyydet asioissa. Minusta niin tuntui, että hän olisi se Oikea minulle, mutta taisin olla väärässä.. :(

        Miten itse osoitat välittämistä? Etkö ole valmis taistelemaan? Jos et, ei se ole rakkautta..


      • ap
        *T* kirjoitti:

        Oletko miettinyt mahdollisuutta siihen että hän on ehkä panikoinut, kun kerroit ajatuksistasi. Minulle sanottiin jotain vastaavaa pari viikkoa sitten, ja sain omassa päässäni käänettyä asiat ihan päälaelleen. En voinut uskoa, että minulle suotaisiin se onni, mitä olen jo vuosia haaveillut. Ja nyt tyrin kaiken itse :´( Hän on minulle jotain niin suurta, etten jotenkin sitä pysty käsittelemään.. Sitä voi sanoa rakkaudeksi..

        No, harmi sinun kannalta. Jos toinen kertoo "kaiken" ja sinä käännät asiat vääriksi? Kyllä se tunnustaja juoksee tiehensä loppujen lopuksi, kuten minäkin. Jotenkin kyllä kirjoituksesi kertoo, että et ole minun Hän.


      • ap
        *T* kirjoitti:

        Riippuu tietysti kuinka paljon välittää. Minä haluan näyttää "koko maailmalle" oman rakkaani :) Enkä tarkoita että sukuja tarvii alkaa esittelemään. Mutta vois käydä jossain yhdessä (ei aina neljän seinän sisällä). Tulee väkisinkin tunne, että mut pidetään piilossa :( se alkaa ahdistamaan, ja tulee pakokauhu. Hän voisi, jos haluaisi tulla ovelleni, ja sanoa että haluaa keskustella (jotain erimielisyyksiä jäi selvittämättä). Jos hän minut halausi, hän olisi valmis selvittämään erimielisyydet asioissa. Minusta niin tuntui, että hän olisi se Oikea minulle, mutta taisin olla väärässä.. :(

        Miten itse osoitat välittämistä? Etkö ole valmis taistelemaan? Jos et, ei se ole rakkautta..

        Kts. seuraava viestini. Taisit siis mokata ja pahasti.


      • Testing?
        *T* kirjoitti:

        Riippuu tietysti kuinka paljon välittää. Minä haluan näyttää "koko maailmalle" oman rakkaani :) Enkä tarkoita että sukuja tarvii alkaa esittelemään. Mutta vois käydä jossain yhdessä (ei aina neljän seinän sisällä). Tulee väkisinkin tunne, että mut pidetään piilossa :( se alkaa ahdistamaan, ja tulee pakokauhu. Hän voisi, jos haluaisi tulla ovelleni, ja sanoa että haluaa keskustella (jotain erimielisyyksiä jäi selvittämättä). Jos hän minut halausi, hän olisi valmis selvittämään erimielisyydet asioissa. Minusta niin tuntui, että hän olisi se Oikea minulle, mutta taisin olla väärässä.. :(

        Miten itse osoitat välittämistä? Etkö ole valmis taistelemaan? Jos et, ei se ole rakkautta..

        Taisin törmätä kirjoituksiisi jossain muualla ja mietin, oletko nyt tietämättäsi sohaissut sellaiseen kipupisteeseen noinniiku testimielessä, vahingossa, että vastapuoli on ymmärtänyt testaamisesi väärin? Hanttiin saa ja pitää joskus laittaa, mutta ei tyrmätä. Tyrmääminen on nöyryyttämistä ja siitä on rakkaus kaukana. Itse en taistelisi sellaisen rakkauden puolesta, jossa halutaan hallita toista vallan kautta.

        Neljän seinän sisällä eläminen käy rankaksi, kyllä, mutta kenelle sun tarvitsee näyttää, että välität? Ei kai se toinen mikään palkintopokaali ole? Näyttelykappale? Laita ihmeessä joku viesti jotain kautta sille ihmisellesi ja pyydä, että selvitätte kaiken. Kävi miten kävi. Puhtaalta pöydältä molempien on helppo aloittaa uutta tai parantaa vanhaa, eikö?


      • *T*
        Testing? kirjoitti:

        Taisin törmätä kirjoituksiisi jossain muualla ja mietin, oletko nyt tietämättäsi sohaissut sellaiseen kipupisteeseen noinniiku testimielessä, vahingossa, että vastapuoli on ymmärtänyt testaamisesi väärin? Hanttiin saa ja pitää joskus laittaa, mutta ei tyrmätä. Tyrmääminen on nöyryyttämistä ja siitä on rakkaus kaukana. Itse en taistelisi sellaisen rakkauden puolesta, jossa halutaan hallita toista vallan kautta.

        Neljän seinän sisällä eläminen käy rankaksi, kyllä, mutta kenelle sun tarvitsee näyttää, että välität? Ei kai se toinen mikään palkintopokaali ole? Näyttelykappale? Laita ihmeessä joku viesti jotain kautta sille ihmisellesi ja pyydä, että selvitätte kaiken. Kävi miten kävi. Puhtaalta pöydältä molempien on helppo aloittaa uutta tai parantaa vanhaa, eikö?

        Kyllä molemmat vähän toistaan satutti. Toinen komensi tekemään sellaista, josta minä loukakannuin syvästi. Sanoi semmoista josta pelästyin,. Ja tapani mukaan kerron suoraan mielipiteeni.Joskus te voi olla aika kylmää tekstiä. En minä ketään testaillut. Ei kenenkään tarvii /eikä saa olla palkintopokaali. Olisin halunut että oltais voitu käydä jssain yhdessä, syömässä. leffas ym. mutta ei. Aina nelkän seinän sisällä, aivan kun mua oltais piiloteltu.. Olen kerran ilmoittanut vuosia sitten suoraan haluavani aloittaa hänen kanssaan suhteen, hän "pakeni". Siksi olen nyt hyvin epäileväinen Niin, meillä on pitkä historia. Mielestäni epäselvissä tilanteissa "kissa pitää nostaa pöydälle" , hän ei sitä kait halunnut.. Kuka nöyryytti ketä.. Siinäpä pähkinä purtavana.. Suuria tunteita on minun osaltani ollut kuitenkin jo pitkään. Poistin numeron, koska koin, että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka niin sanoikin, teot osotti muuta..


      • vielä
        *T* kirjoitti:

        Kyllä molemmat vähän toistaan satutti. Toinen komensi tekemään sellaista, josta minä loukakannuin syvästi. Sanoi semmoista josta pelästyin,. Ja tapani mukaan kerron suoraan mielipiteeni.Joskus te voi olla aika kylmää tekstiä. En minä ketään testaillut. Ei kenenkään tarvii /eikä saa olla palkintopokaali. Olisin halunut että oltais voitu käydä jssain yhdessä, syömässä. leffas ym. mutta ei. Aina nelkän seinän sisällä, aivan kun mua oltais piiloteltu.. Olen kerran ilmoittanut vuosia sitten suoraan haluavani aloittaa hänen kanssaan suhteen, hän "pakeni". Siksi olen nyt hyvin epäileväinen Niin, meillä on pitkä historia. Mielestäni epäselvissä tilanteissa "kissa pitää nostaa pöydälle" , hän ei sitä kait halunnut.. Kuka nöyryytti ketä.. Siinäpä pähkinä purtavana.. Suuria tunteita on minun osaltani ollut kuitenkin jo pitkään. Poistin numeron, koska koin, että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka niin sanoikin, teot osotti muuta..

        kertayritys selvityksineen ko neitokaisen kanssa ja sitten voit jatkaa omaa elämääsi. Älä tuhlaa omaa elämääsi toisen ihmisen mielen muuttamiseen, anna mennä ja toimi tunteella. Kaikkea hyvää.


      • JOO.....
        *T* kirjoitti:

        Kyllä molemmat vähän toistaan satutti. Toinen komensi tekemään sellaista, josta minä loukakannuin syvästi. Sanoi semmoista josta pelästyin,. Ja tapani mukaan kerron suoraan mielipiteeni.Joskus te voi olla aika kylmää tekstiä. En minä ketään testaillut. Ei kenenkään tarvii /eikä saa olla palkintopokaali. Olisin halunut että oltais voitu käydä jssain yhdessä, syömässä. leffas ym. mutta ei. Aina nelkän seinän sisällä, aivan kun mua oltais piiloteltu.. Olen kerran ilmoittanut vuosia sitten suoraan haluavani aloittaa hänen kanssaan suhteen, hän "pakeni". Siksi olen nyt hyvin epäileväinen Niin, meillä on pitkä historia. Mielestäni epäselvissä tilanteissa "kissa pitää nostaa pöydälle" , hän ei sitä kait halunnut.. Kuka nöyryytti ketä.. Siinäpä pähkinä purtavana.. Suuria tunteita on minun osaltani ollut kuitenkin jo pitkään. Poistin numeron, koska koin, että hän ei ollut kiinnostunut, vaikka niin sanoikin, teot osotti muuta..

        näin se meni.. mut nyt on kaikki hyvin..............................................................................


      • eihän
        ap kirjoitti:

        No, harmi sinun kannalta. Jos toinen kertoo "kaiken" ja sinä käännät asiat vääriksi? Kyllä se tunnustaja juoksee tiehensä loppujen lopuksi, kuten minäkin. Jotenkin kyllä kirjoituksesi kertoo, että et ole minun Hän.

        se mitään ..en jaksa koska tiedan "että me palataan, tullaan turhat esteet....."
        min' rakastan Sinua..


      • ........
        ap kirjoitti:

        Kts. seuraava viestini. Taisit siis mokata ja pahasti.

        Ehkä, ehkä en. En luota vain sanoihin, haluan myös nähdä tekoja..Ne puuttuu, toistaiseksi..


      • ????
        JOO..... kirjoitti:

        näin se meni.. mut nyt on kaikki hyvin..............................................................................

        No ei menny kyllä hyvin, tai jos hänen kohdallaan.


      • oli kopioitava tähän
        ........ kirjoitti:

        Ehkä, ehkä en. En luota vain sanoihin, haluan myös nähdä tekoja..Ne puuttuu, toistaiseksi..

        Älä koskaan puhu tunteista - jos niitä ei todella ole olemassa.
        Älä koskaan pidä kädestä - jos aiot särkeä sydämen.
        Älä koskaan lupaa - jos et voi pitää lupaustasi.
        Älä koskaan katso silmiin - jos vain aiot valehdella
        Älä koskaan tule elämääni - jos haluat lähteä siitä pois.


      • *T*
        oli kopioitava tähän kirjoitti:

        Älä koskaan puhu tunteista - jos niitä ei todella ole olemassa.
        Älä koskaan pidä kädestä - jos aiot särkeä sydämen.
        Älä koskaan lupaa - jos et voi pitää lupaustasi.
        Älä koskaan katso silmiin - jos vain aiot valehdella
        Älä koskaan tule elämääni - jos haluat lähteä siitä pois.

        Niin, totta. Minä ihmisenä olen täynnä ristiriitoja. Teen yhtä vaikka tarkoitan muuta, en tee sitä tahallani, teen vain silloin kun tunnen turvattomuutta..epäilystä. Hänet minä olisin halunut.. Kun saan itseni rauhoitettua suhteeseen, jossa tunnen turvallisuutta ja luottamusta, jäävät ristiriidat ym. Mutta niin kauan kuin on epäiilystä, on ristiriitoja, niihin minun on vaikea itse vaikuttaa. Tunteiden sekamelska, lyhyesti..


    • MY LOVE WHAT?

      Kultaseni, olet oikeassa kommenteissasi ja analyyssissasi. Rakastan sinua (jo vuosia) Haluan, että Rakkautemme saa mahdollisuuden, koska uskon sen myös olevan kohtalon ja karman tahto.Mitä mieltä (A) olet asiasta?

      • ap

        Sorry, en ole A


    • T****

      Jahas..nyt ei sytytä..kukaan kullaksi tässä kutsunut aikoihin.

    • teeeeeeeeee

      teeeeeeeeeee teeeeeeeeeee teeeeeeeeeeee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe